Να συμπληρώσω για τους τροχούς ότι το βάρος τους δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο έχει διαδοθεί στην ποδηλατική κοινότητα. Σίγουρα έχουν μικρότερη στροφορμή (αδράνεια περιστροφής) αλλά στην πράξη η διαφορά είναι αμελητέα.
Ακόμα και στα σιρκουί (criteriums) με τις συνεχείς επιταχύνσεις είναι προτιμότερη η χρήση αεροδυναμικών τροχών που είναι βαρύτεροι αλλά το όφελος σε Watt είναι πολλαπλάσιο.
Με λίγα λόγια, μας ενδιαφέρει το συνολικό βάρος του ποδηλάτου μαζί με τους τροχούς.
[/QUOTE]
Ακριβώς όπως τα λες καλύτερα πιο βαρυς τροχός και αεροδυναμικός παρά ένας τυπικός τροχός ελαφρύς και επειδή σε ένα post αφησες να εννοηθει οτι εμπλεκοσουν σε αγωνες και εκτος ελλαδος καταννοεις πληρως οταν αναφερομαστε αεροδυναμικη και ποδηλατο( την εξελιξη της συσκευης ποδηλατου).Σιγουρα θα γνωριζεις και την υπαρξει ενος Ελληνα κορυφαιου και αναγνωρισμενο στην παγκοσμια ποδηλασια που υπηρξε και τεχνικος συμβουλος στη UCI.
P.S.:Επειδη με απασχολησε για το πως ειχα κρατησει αυτο το forum στα favorites και επισκεφτηκα ξανα στην περιοδο covid-19 το εψαξα και σε ευχαριστω για την βοηθεια σου τοτε(2015).
Ακόμα και στα σιρκουί (criteriums) με τις συνεχείς επιταχύνσεις είναι προτιμότερη η χρήση αεροδυναμικών τροχών που είναι βαρύτεροι αλλά το όφελος σε Watt είναι πολλαπλάσιο.
Με λίγα λόγια, μας ενδιαφέρει το συνολικό βάρος του ποδηλάτου μαζί με τους τροχούς.
[/QUOTE]
Ακριβώς όπως τα λες καλύτερα πιο βαρυς τροχός και αεροδυναμικός παρά ένας τυπικός τροχός ελαφρύς και επειδή σε ένα post αφησες να εννοηθει οτι εμπλεκοσουν σε αγωνες και εκτος ελλαδος καταννοεις πληρως οταν αναφερομαστε αεροδυναμικη και ποδηλατο( την εξελιξη της συσκευης ποδηλατου).Σιγουρα θα γνωριζεις και την υπαρξει ενος Ελληνα κορυφαιου και αναγνωρισμενο στην παγκοσμια ποδηλασια που υπηρξε και τεχνικος συμβουλος στη UCI.
P.S.:Επειδη με απασχολησε για το πως ειχα κρατησει αυτο το forum στα favorites και επισκεφτηκα ξανα στην περιοδο covid-19 το εψαξα και σε ευχαριστω για την βοηθεια σου τοτε(2015).