Καλώδια και θύματα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
@jiovani75 Απο οτι φαινεται,ναι!Ενοχλει που ενα τοσο ακριβο μηχανημα παιζει χειροτερα απο τον Bryston και πολυ μαλιστα!

Επιτελους να βγουνε μερικοι απο την ομιχλη και την λασπη που περπατανε οτι ο Ρωσσος ειναι μονοδρομος στην απολυτη πιστοτητα αναπαραγωγης.

Το περιμενα αυτο το αποτελεσμα.
Εννοούνται μήπως εκ παραδρομής...εμβόλια;
Καθότι το Trinnov είναι γαλλικής προέλευσης και η ονομασία του πηγάζει από το 3D Innovation

Καθόλου @vet , προκαλώ οποίων μπορεί να πάρει μετρήσεις χρησιμοποιώντας τμήμα από το sketches of Spain του Davis και να το αναρτήσει.
Μη καταπίνεται τη παραμυθα αμασητη.
Οι μετρήσεις μπορεί να βοηθούν να πάρει κάποιος μια χοντρική ιδέα του πως μπορεί να παίξει ένα σύστημα αλλά δεν είναι πανάκεια.
Μια ποοοοοοολυ χοντρική ιδέα είναι και τίποτα άλλο!!
Χωρίς αυτί το fine-tuning είναι ουτοπία!!
Όποιος δεν ακούει απλά δεν η γ@μησε!!

Επιτέλους συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Όλα αυτά τα έργα του Miles τα έχω σε αυθεντικά βινύλια CBS με τα ΄΄έξι μάτια΄΄ και τα ακούω συχνά...Εάν ένα setup δείχνει ότι αδυνατεί να παίξει σωστά έστω τη μια νότα,στις περισσότερες μαζί γίνεται ο...γάμος του Κουτρούλη,ενίοτε σαγηνευτικό το γλέντι για μερικούς,αλλά μπορεί να ψωνίσουν και κανέναν ιό στη διαδρομή...
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Αυτό που σου λέω είναι πως είχε βλαβη ο τελικός και είναι ντροπή να το κρύβεις από τα μέλη (και από τον εαυτό σου) για δυο μήνες βγάζοντας συμπεράσματα από χαλασμένα μηχανήματα.
Ντροπή.
Ρε συ @Dimifoot , οκ, να υποθέσουμε ότι είχε θέμα ο ένας τελικός όπως λες...
Α)Είτε έπαιζε με τον τρινοβ είτε με τον bryston ως προ, το ίδιο πρόβλημα δεν υπήρχε (αν υπήρχε) στο συγκεκριμένο τελικό??
Β)το άλλο κανάλι που έπαιζε με σωστό τελικό.. γιατί πάλι τα έκανε πουτ@ν@ ο trinnov σε σχέση με το bryston??
Γ)ο τρινοβ δε θα έπρεπε τουλάχιστον στο σωστό κανάλι να έχει σωστή καμπύλη??
Δ) πως γίνεται σε όλες τις ρυθμίσεις του τρινοβ να μη μαζεύει έστω λίγο το υποτιθέμενο πρόβλημα του τελικού, ενώ ο προ της bryston να παίζει εξαιρετικά με τους ίδιους τελικούς(ένα σωστό στο ένα κανάλι κι ένα προβληματικό στο άλλο κανάλι)??
Ε) πως γίνεται σε δικαναλη αναπαραγωγή να παίζει πολύ καλύτερα ο προ της bryston, ενώ ο trinnov να εξαφανιζεται ανεξάρτητα του τι preset χρησιμοποιούσε??
Το πρόβλημα του τελικού λυνόταν όταν έπαιζε με έναν .. απλό προ???
Αυτά τα ολίγα..
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Ολα αυτά τα έργα του Miles τα έχω σε αυθεντικά βινύλια CBS με τα ΄΄έξι μάτια΄΄ και τα ακούω συχνά...Εάν ένα setup δείχνει ότι αδυνατεί να παίξει σωστά έστω τη μια νότα,στις περισσότερες μαζί γίνεται ο...γάμος του Κουτρούλη,ενίοτε σαγηνευτικό το γλέντι για μερικούς,αλλά μπορεί να ψωνίσουν και κανέναν ιό στη διαδρομή...
:hi:
Δε διαφωνώ καθόλου.
Όμως το ιού ιού δε δίνει διάγραμμα αναπαραγωγής από νότες έστω μεμονωμένες, αλλά όπως είπα μεμονωμένων τόνων σε μορφή διαγράμματος για χαρην ευκολίας στην ανάγνωση των αποτελεσμάτων.. οεο... :wink: :wink:
Ένα ηχείο Χ μπορεί όταν του δίνεις ένα τόνο μεμονωμένα να τον αναπαραξει σχεδόν τέλεια.. δώστου στον ίδιο χρόνο να αναπαραξει τις αρμονικές της άρπας απ'το sketches of Spain και έλα μετά να το κουβεντιάσουμε..:whistling::whistling:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
:hi:
Δε διαφωνώ καθόλου.
Όμως το ιού ιού δε δίνει διάγραμμα αναπαραγωγής από νότες έστω μεμονωμένες, αλλά όπως είπα μεμονωμένων τόνων οεο... :wink: :wink:
Ένα ηχείο Χ μπορεί όταν του δίνεις ένα τόνο μεμονωμένα να τον αναπαραξει σχεδόν τέλεια.. δώστου στον ίδιο χρόνο να αναπαραξει τις αρμονικές της άρπας απ'το sketches of Spain και έλα μετά να το κουβεντιάσουμε..:whistling::whistling:
Ο κρουστικός παλμός γνωστός ως ΄΄Δέλτα του Dirac΄΄ περιέχει ήδη όλους τους τόνους στο ακουστό φάσμα με τις αρμονικές τους.Το δε λογισμικό του REW έχει προβλέψει ν'αποδίδει την περιεχόμενη σε αυτόν ενέργεια σταδιακά εν είδει σάρωσης στο πεδίο του χρόνου,ούτως ώστε να μην προκαλούνταν πιθανές βλάβες σε κρίκους της αλυσίδας (ενισχυτές-ηχεία κυρίως) εάν εκπεμπόταν ακαριαία αυτή στο σύνολό της....
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Ο κρουστικός παλμός γνωστός ως ΄΄Δέλτα του Dirac΄΄ περιέχει ήδη όλους τους τόνους στο ακουστό φάσμα με τις αρμονικές τους.Το δε λογισμικό του REW μεριμνά ν'αποδίδει την περιεχόμενη σε αυτόν ενέργεια σταδιακά εν είδει σάρωσης στο πεδίο του χρόνου,ούτως ώστε να μην προκαλούνταν πιθανές βλάβες σε κρίκους της αλυσίδας (ενισχυτές-ηχεία κυρίως) εάν εκπεμπόταν ακαριαία αυτή στο σύνολό της....
Θα σου επαναλάβω λοιπόν, ότι: ότι και να δώσει το.."Δέλτα του dirac" δε φτάνει ούτε στο 1/100000 της πληροφορίας αλλά ούτε και του συχνοτικου εύρους που λαμβάνει προς αναπαραγωγή ένα ηχείο στην ίδια χρονική στιγμή όταν καλείται να αναπαράγει συμφωνική μουσική σε ένα κρεσεντο..
Bhutia m.. Σε είχα για πιο ειλικρινή τύπο!! :wink:
Είπαμε.. αυτές οι μετρήσεις είναι ένας χοντροιδεστατος μπουσουλας..ως εκεί!
Τίποτα παραπάνω!
Ειδικά στο δικάναλο!!
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
ΟΚ, πάτε εκεί να δείτε τι εννοώ
#2.285


Για να είμαστε σοβαροί.

Άιντε
@Dimifoot ,
Σου διαφεύγει μια μικρή, αλλά σημαντικότατη λεπτομέρεια..
Ναι άκουσα το σύστημα του @jiovani75 πριν την ισοστάθμιση του Τομ, αλλά και μετά την ισοστάθμιση του Τομ.
Με άλλα λόγια, και στις δύο ακροάσεις με τον bryston έπαιζε καλύτερα.
Ωφειλω δε να ομολογήσω ότι τη δεύτερη φορά από τα 20 preset του Τομ, ναι σε 2 εμένα μου άρεσαν ελαφρά (στα όρια του πλασεμπο όμως οι διαφορές, μιας και δεν είχαν πάντα το ίδιο αποτέλεσμα στην επαναληψιμότητα..)περισσότερο απ' τον bryston, τα υπόλοιπα 18..ο bryston έπαιζε από λίγο ως δραματικά καλύτερα.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.544
Reaction score
3.085
Θα έγραφα και δύο τρεις στίχους, αλλά βαρκουμαι πολλά!
Αρχίζει το ματς
αδειάσαν οι δρόμοι
Η ώρα ζυγώνει
αρχίζει το ματς.

Αρχίζει το ματς
ερήμωσε η πόλη
Τρεχάτε
κι αρχίζει το ματς.

Πω-πω γουστάρω
να βλέπω κασκόλ
να βλέπω σημαίες
να μπαίνουνε γκολ

Πως μας ενώνει
και πως μας δονεί
του Διακογιάννη η φωνή

Αρχίζει το ματς
Παράτα με τώρα
Πλησίασ’ η ώρα
Αρχίζει το ματς

Αρχίζει το ματς
Κανείς μην κουνιέται
σωπάστε κι αρχίζει το ματς.

Και για ξεκάρφωμα (off topic, σόρυ):
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μιλώντας για ματς,δεν πρόκειται να δοθεί...παράταση σε ανακρίβειες που επαναλαμβάνονται σε...όλους τους τόνους μπας και κάποια... κολλούσε στη συνείδηση αναγνωστών. :sneaky:

Επισημαίνεται μονάχα για πολλοστή φορά ότι εργαλεία όπως το REW (Room EQ Wizard) μολονότι παρέχει το ίδιο επιπλέον χρήσιμα στοιχεία σε πολλούς τομείς,δεν εξελίχθηκαν κυρίως για να έδειχναν πώς παίζει κάθε καλώδιο, ενισχυτής ή....βελονοβραχίονας,αλλά πρωτίστως για να ενημερώσουν κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη με ποιον τρόπο αλληλεπιδρούν οι ηχειακές του πηγές με το χώρο στο πλαίσιο της ενιαίας οντότητας που θα έχει ο ίδιος συστήσει.

Όσο ΄΄μουσικωτικά΄΄ και να παίζει κάποιον δίσκο το setup και να τον ακούμε καρφωμένοι σ'ένα sweet spot,δεν αποτελεί μέτρο του πόσο καλά διαρρυθμισμένη θα είναι η ενιαία οντότητα setup-χώρου..Ιδίως σε δικαναλικά setup ,όπου οι πηγές άμεσης ηχητικής ενέργειας θα είναι εκ προοιμίου περιορισμένες.

Επίσης δεν αποτελεί ούτε ικανή συνθήκη για να πιστοποιούσε την ακροαματική μας οξυδέρκεια... :sneaky:
 
Last edited:



vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.228
Reaction score
8.106
Μιλώντας για ματς,δεν πρόκειται να δοθεί...παράταση σε ανακρίβειες που επαναλαμβάνονται σε...όλους τους τόνους μπας και κάποια... κολλούσε στη συνείδηση αναγνωστών. :sneaky:

Επισημαίνεται μονάχα για πολλοστή φορά ότι εργαλεία όπως το REW (Room EQ Wizard) μολονότι παρέχει το ίδιο επιπλέον χρήσιμα στοιχεία σε πολλούς τομείς,δεν εξελίχθηκαν κυρίως για να έδειχναν πώς παίζει κάθε καλώδιο, ενισχυτής ή....βελονοβραχίονας,αλλά πρωτίστως για να ενημερώσουν κάθε ενδιαφερόμενο χρήστη με ποιον τρόπο αλληλεπιδρούν οι ηχειακές του πηγές με το χώρο στο πλαίσιο της ενιαίας οντότητας που θα έχει ο ίδιος συστήσει.

Όσο ΄΄μουσικωτικά΄΄ και να παίζει κάποιον δίσκο το setup και να τον ακούμε καρφωμένοι σ'ένα sweet spot,δεν αποτελεί μέτρο του πόσο καλά διαρρυθμισμένη θα είναι η ενιαία οντότητα setup-χώρου..Ιδίως σε δικαναλικά setup ,όπου οι πηγές άμεσης ηχητικής ενέργειας θα είναι εκ προοιμίου περιορισμένες.

Επίσης δεν αποτελεί ούτε ικανή συνθήκη για να πιστοποιούσε την ακροαματική μας οξυδέρκεια... :sneaky:
Ωραία, του τα εξήγησες πάλι. Ξανά. Από την αρχή. Αναλυτικά. Για να δούμε...
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
Ο κρουστικός παλμός γνωστός ως ΄΄Δέλτα του Dirac΄΄ περιέχει ήδη όλους τους τόνους στο ακουστό φάσμα με τις αρμονικές τους.Το δε λογισμικό του REW έχει προβλέψει ν'αποδίδει την περιεχόμενη σε αυτόν ενέργεια σταδιακά εν είδει σάρωσης στο πεδίο του χρόνου,ούτως ώστε να μην προκαλούνταν πιθανές βλάβες σε κρίκους της αλυσίδας (ενισχυτές-ηχεία κυρίως) εάν εκπεμπόταν ακαριαία αυτή στο σύνολό της....
Μ' αρέσει που του εξηγείς επιστημονικά και περιμένεις να καταλάβει!! :lol:

Και για του λόγου το αληθές:

Θα σου επαναλάβω λοιπόν, ότι: ότι και να δώσει το.."Δέλτα του dirac" δε φτάνει ούτε στο 1/100000 της πληροφορίας αλλά ούτε και του συχνοτικου εύρους που λαμβάνει προς αναπαραγωγή ένα ηχείο στην ίδια χρονική στιγμή όταν καλείται να αναπαράγει συμφωνική μουσική σε ένα κρεσεντο..
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Μ' αρέσει που του εξηγείς επιστημονικά και περιμένεις να καταλάβει!! :lol:

Και για του λόγου το αληθές:
Ευτυχώς Πέτρο μου που ήρθες εσύ να με φωτίσεις!
Ευχαριστώ Παναγία μ!!
 




Μηνύματα
215
Reaction score
336
Να στο ξαναγράψω λοιπόν.
Ανάρτησε μια μέτρηση που να χρησιμοποιείς ως ηχητικό δείγμα 5 sec από ένα μέρος του sketches of Spain.
Κατανοητό ή να το διατυπώσω διαφορετικά?
Τι δε γίνεται??
Αφού το rew τα κάνει όλα.. :p :p



ολα τα σοβαρα και αξιοπιστα μετρητικα συστηματα ,
sim 3, smaart , sysTune , sat live , REW , NTI
για να τελεσουν μετρησεις οχι μονο για τον χωρο του καθε hifiντελα , αλλα και RASTI ,LAEQ , RT , ANSI
κ.α. που εχουν αναφερθει , χρησιμοπιουν ροζ θόρυβο και mls σηματα αναγνοριζμενα απο όλους !!!!!!!!

Τα περισσοτερα ειναι δυο καναλιων , ενα αναπαραγει το reference σημα και το δευτερο εχει το μικροφωνο
ώστε το συστημα να μπορει να κανει συγκριση , και να δωσει αποτελεσματα !!!!
κατι που με μουσικη δεν μπορει να γινει !!!!!!
Ο ροζ θορυβος περιεχει ιση ενεργεια σε ολες τις συχνοτητες !!!!!! Η ισχυς του μειωνετε 3 db ανα οκταβα !!!!!!

τιποτα απο τα παρα πανω δεν μπορει να γινει με μουσικη .
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
ολα τα σοβαρα και αξιοπιστα μετρητικα συστηματα ,
sim 3, smaart , sysTune , sat live , REW , NTI
για να τελεσουν μετρησεις οχι μονο για τον χωρο του καθε hifiντελα , αλλα και RASTI ,LAEQ , RT , ANSI
κ.α. που εχουν αναφερθει , χρησιμοπιουν ροζ θόρυβο και mls σηματα αναγνοριζμενα απο όλους !!!!!!!!

Τα περισσοτερα ειναι δυο καναλιων , ενα αναπαραγει το reference σημα και το δευτερο εχει το μικροφωνο
ώστε το συστημα να μπορει να κανει συγκριση , και να δωσει αποτελεσματα !!!!
κατι που με μουσικη δεν μπορει να γινει !!!!!!
Ο ροζ θορυβος περιεχει ιση ενεργεια σε ολες τις συχνοτητες !!!!!! Η ισχυς του μειωνετε 3 db ανα οκταβα !!!!!!

τιποτα απο τα παρα πανω δεν μπορει να γινει με μουσικη .
Δε διαφωνώ!
Αντιθέτως!
Πιστοποιείται με τα γραφόμενα σου ότι η μέτρηση γίνεται συγκρίνοντας τόνους (ροζ θόρυβο), σε καμία περίπτωση δεν έχει τη πολυπλοκότητα ενός μουσικού θέματος, επομένως η μέτρηση είναι μόνο μια βασική ένδειξη του πως πιθανά να συμπεριφέρεται το σύστημα σε πολυπλοκοτερα ηχητικά μοτίβα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.154
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top