- Μηνύματα
- 2.014
- Reaction score
- 915
Δεν χρειάζομαι τρελή ισχύ δεν ξέρω ποιός είναι πιο άρτιος σε ρυθμίσεις!
Λογικά πρέπει να χει δηλ οτι γίνεται με τ αλλά κανάλια με ίδιες ρυθμίσεις μπορείς να παίξεις και στο out το οποίο πιο πολύ για sub είναι ... Με επεξεργαστή μπορείς άνετα να φτιάξεις 3 δρόμο σύστημα (tweeter, midrange, midbass) + sub, βέβαια 600€ τα θεωρώ πολλάΈβαλα και τα Hertz μπροστά και τα Jensen tweeter από το προηγούμενο αμάξι με τα δικά τους κρος και είναι υπέροχα!
Μαζεύεται σιγά σιγά ο ήχος .
Επόμενη κίνηση ο ενισχυτής με το dsp!
Είδα ότι ο πρώτος που πόσταρα έχει και μια έξοδο προενίσχυσης.
Άραγε να έχει ξεχωριστή επεξεργασία για εκεί να μην πάει χαμένος και ο impact?
ελεγξε την πολικότητα ολα οκ εκειΕντωμεταξύ ενω στο sonata έκαναν σεισμό στο χαμηλό τα jbl στο insignia είναι απλά συμπαθητικά.
Πόσα μεγάφωνα έχει το αυτοκίνητο σου; Παίζει να χεις ξεπεράσει και μέναΠιστεύω πως ναι μάλλον τα ηχεία στις πίσω πόρτες δημιουργούν παραπάνω προβλήματα απο αυτά που προσφέρουν θα το δω το ΣΚ.
Κατάλαβα γίνεται τις τρελής ... Για φτιάξεις κάτι σωστό, απλό και δυνατό πρέπει να βγάλεις ολα τα μεγάφωνα απ τις πόρτες εταζερες ταμπλό (μπορείς να τα πουλήσεις έπειτα) και δεν ξέρω πού αλλού έχεις να πάρεις ένα δυνατό σετ για μπροστά με δικο του σωστό crossover παθητικό οδήγησε το απ το impact σου. Κάνε προετοιμασία τις πόρτες με μόνωση και για κερασάκι χτυπά ενα monoblock τουλάχιστον 1000watt rms παρέα με δυνατό subακι διπλοπινικο στην κουτα του έστω και 10" αν θες να μην πιάνει πολύ χώρο. Μονο ετσι θα κάνεις δουλειά σου εννοείται καλωδίωση τουλάχιστον 2ga και μπαταρία agm καλο θα ταν να μπει αν δεν την έχει το αμάξι σου.... Δεν χρειάζεσαι επεξεργαστές κλπ εξειδικευμένα αυτά είναι για πολύ sq καταστάσεις.Εμπρός πόρτες διαιρούμενα.
Πίσω πόρτες απλά.
Κεντρικό στη μέση του ταμπλώ και τα jbl στην εταζιερα που τα έβαλα εγώ.
Και εγώ το σκέφτηκα γιατι δεν έχω καθόλου χαμηλό μπροστά αλλά δεν ξέρω πως είναι συνδεδεμένο.Αν ακυρώσεις το κεντρικό στο ταμπλό λογικά θα σου φέρει κι άλλο χαμηλό μπροστά από τις πόρτες. Η συνδεσμολογία με το κεντρικό στα αυτοκίνητα που το έχουν δημιουργεί φασικά προβλήματα όσο δεν υπάρχει επεξεργαστής. Ακύρωσέ το.
Έχεις απόλυτο δίκιο!Καμιά προσωρινή λύση.
Απλά πρέπει να αποδεχτείς ότι τα έχεις κάνει μαντάρα εκεί μέσα.
Ένα διαιρούμενο μπροστά ,ένα ομοαξονικό στις πόρτες,δύο οβάλ στην εταζερα.
Άντε να τα φέρεις και να παίξουν.
Βαρανε όλα ελεύθερα στο γάμο του Καραγκιόζη.
Ξηλωμα ,πούλημα ,μάζεμα λεφτά και βρες έναν άνθρωπο επαγγελματία να σου κάνει την δουλειά σωστά.
Τελείως φιλικά γιατί έχεις ανοίξει ένα βαρέλι που δεν έχει πάτο.
Και οι επιλογές σου είναι βιαστικές και τελείως λάθος.