ΗΧΕΙΑ: Τα όρια του hi fidelity, γούστα φρουφρού κι αρώματα


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
Δυστηχως η πληροφορία που περιέχει πλέον το κεντρικό ηχείο σε κάποιες ταινίες πλέον μπορεί να ξεπερνάει ακόμα και τις προδιαγραφές ενός main ηχείου.
Δεν είναι μόνο διάλογοι δυστηχως.
όχι απλά σε κάποιες
βάλτε όποια ταινία θέλετε και αποσυνδέστε το κεντρικό
θα ξενερώσετε τη ζωή σας
το 70% θα έλεγα έρχεται από εκεί
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Η μέση δυναμική περιοχή ηχογραφημένης μουσικής από όλα τα είδη και για ικανό δείγμα είναι μικρότερη από μονόλογο σε ήσυχο περιβάλλον! Αυτό λέει το experiment I του άρθρου. Έκπληξη; Μάλλον όχι.

Όλα τα πολύ σωστά που γράφει το μεγάλο αυτί για τις απαιτήσεις σε δυναμικό εύρος, στάθμες, χαμηλές παραμορφώσεις, κλπ. των ηχείων μας πρέπει να τα φιλτράρετε μέσα από την πολύ περιορισμένη δυναμική περιοχή της μουσικής που θα παίζουν αυτά τα ηχεία. Θα παίζουν κάτι που στην καλύτερη θα έχει 20db δυναμική περιοχή.

Πόσο δυνατά αντέχουμε να ακούμε κάτι με 20db δυναμική περιοχή;
Πόσο ευχάριστο είναι να το ακούμε δυνατά, δηλ. να ακούμε ήχους με 20db εύρος για αρκετή ώρα; Ας πούμε είναι ευχάριστο να ακούς κονσέρβα μουσική μεταξύ 80 και 100 phon; Χαλαρά αμφιβάλω.

Τα 20db δυναμικής περιοχής δε σημαίνουν βέβαια ότι τα ηχεία πρέπει να είναι χρέπια ή να μην μπορούν να αναπαράγουν χαμηλές συχνότητες με χαμηλή παραμόρφωση, σε ικανές στάθμες κατά φλετσερ μάνσον. Και να μπορύν να αντέξουν την απαραότητη ισοστάθμιση.

Αλλά, ας χαλαρώσουμε λίγο, 20db κονσέρβα θα ακούμε, πολύ δυνατά, δε λέει!
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
Πιο ωραίο είναι το παρακάτω σχεδιάγραμμα από το λινκ σου:

View attachment 180963

Το οποίο δείχνει το φόρτωμα στις 3 πρώτες οκτάβες στα μουσικά είδη.

Βεβαίως οι συνθήκες του εν λόγω paper:

Each loudspeaker pair consisted of a mid- to high-range speaker (Meyer Sound MM-4-XP) and an aligned subwoofer (Meyer Sound MM-10-XP). The output level of each music segment was normalized to 65 dB SPL to ensure realistic and comparable listening levels

Δεν είναι συνθήκες υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, δεν ήταν αυτός ο στόχος τους όμως.
Βεβαίως η φωνή, με πλούσιο όγκο στην περιοχή αυξημένης ευαισθησίας ακουστοτητας, ήταν λογικό και επόμενο να αναγνωρίζεται έτσι.
ισως να περιμενε κανεις το ροκ να ειναι πιο ψηλα σε δυναμικο ευρος....
το chamber Music... εκπληκτικο... το ποσο ψηλα φτανει στις χαμηλες συχνοτητες...
πολυ καλο food for thought (και οχι μονο).
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
Η μέση δυναμική περιοχή ηχογραφημένης μουσικής από όλα τα είδη και για ικανό δείγμα είναι μικρότερη από μονόλογο σε ήσυχο περιβάλλον! Αυτό λέει το experiment I του άρθρου. Έκπληξη; Μάλλον όχι.

Όλα τα πολύ σωστά που γράφει το μεγάλο αυτί για τις απαιτήσεις σε δυναμικό εύρος, στάθμες, χαμηλές παραμορφώσεις, κλπ. των ηχείων μας πρέπει να τα φιλτράρετε μέσα από την πολύ περιορισμένη δυναμική περιοχή της μουσικής που θα παίζουν αυτά τα ηχεία. Θα παίζουν κάτι που στην καλύτερη θα έχει 20db δυναμική περιοχή.

Πόσο δυνατά αντέχουμε να ακούμε κάτι με 20db δυναμική περιοχή;
Πόσο ευχάριστο είναι να το ακούμε δυνατά, δηλ. να ακούμε ήχους μεταξύ 100 και 120 db για αρκετή ώρα;
Τί λένε ο Όλιβ και ο Τούλ γι αυτό;

Τα 20db δυναμικής περιοχής δε σημαίνουν βέβαια ότι τα ηχεία πρέπει να είναι χρέπια ή να μην μπορούν να αναπαράγουν χαμηλές συχνότητες με χαμηλή παραμόρφωση, σε ικανές στάθμες κατά φλετσερ μάνσον. Και να μπορύν να αντέξουν την απαραότητη ισοστάθμιση.

Αλλά, ας χαλαρώσουμε λίγο, 20db swing θα πρέπει να κάνουν, μην τρελαθούμε κι όλας!
εδώ μαζί με τα στάνταρ...τονική ισορροπία και χαμηλές παραμορφώσεις
καθοριστικό ρόλο θα παίξει το χαμηλό ρτ60...κάτω του 0.3 και αναλόγως τον ακροατή :biggrin:
διαφορετικά η ενέργεια σε τόσα db γίνεται ενοχλητική σύντομα
 

D

Deleted member 38719

Guest
Ας γυρίσουμε το κέρμα από την άλλη και ας αναλογιστούμε:

Το τέλειο με την απόλυτη αλήθεια, είναι το επιθυμητό ή το τέλειο με την αλήθεια τη δική μου!

Αν βάλουμε σε τετ α τετ τους δύο αυτούς κυρίους να μας εξηγήσουν ποιο σύστημα παίζει πιο σωστά, θα μας απαντήσουν και οι δύο, με δεκάδες επιχειρήματα, που θα ανταποκρίνονται υποκειμενικά μεν, υπαρκτά δε, άρα αποδεκτά * όπου αποδεκτά: σωστά, απ΄ τον καθένα – για τον καθένα, στο χώρο του, στις επιθυμίες του, στην ακουστική του επάρκεια… κλπ

Όσοι χλευάζουν το σύστημα του πρώτου κύριου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?

Όσοι χλευάζουν το σύστημα του δεύτερου κυρίου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?

Αντίστοιχη ερώτηση τίθεται και για το αν τους αρέσει… «το έχουν ακούσει??»

Υπάρχουν δύο απαντήσεις: η πρώτη αντανακλάται στην πιο πάνω τετ α τετ περιγραφή και η δεύτερη, είναι αυτή που κρίνουμε με τα όσα βλέπουμε και υποθέτουμε ( αναλογα τις γνώσεις και τις εμπειρίες από… αντίστοιχα συστήματα) πχ: διαστάσεις χώρων, αντικείμενα στο χώρο, μάρκες μηχανημάτων, χαλιά, μάρκα χαλιών, περιποίηση χώρου κλπ…

*Ποια είναι η πιο σωστή και όχι η σωστή? Και γιατι θα πρέπει να μνημονεύουμε πάντα το σωστό, αγνοώντας το δυνάμενο?

Εγώ, θα απαντούσα κάπως έτσι: δεν έχω ακούσει κανένα από τα συγκεκριμένα σετ απ. Ωστόσο, έχω ακούσει αντίστοιχα πολύ κοντά σε αυτά που απεικονίζονται: 1ο setup με 4+1x Lipinski L707 Monitor + Lipinski Amps. (σε κάτι που θα γινόταν στούντιο). 2ο setup Focal Grande Utopia (σε κανονικό σαλόνι σπιτιού) – τα απλοϊκά μου συμπεράσματα είναι τα εξής: το πρώτο είχε ταχύτητα, ταχύτητα, συγκλονιστική ατάκα. Το δεύτερο μεστό, ζεστό, συγκλονίστηκα κουραστικό. Στο δεύτερο, το μυαλό μου υποσυνείδητα, υπολόγιζε στη συνιστώσα της διαδικασίας της ακροάσεις, τις υποτιθέμενες τονικές ανισορροπίες που ίσως (θα) προκαλούνται από τον ανισομεγέθη χώρο με βάση το μέγεθος των ηχείων , διότι να έχει λανθασμένη μαθηματική μέτρηση το συγκεκριμένο ηχείο, πρέπει να ξεπερνάει όλη την “hi…και βάλε” κοινότητα του κόσμου και ακόμα παραπέρα… (πεποίθηση, είναι αυτό, αν είναι σωστή η λάθος, δεν αναλύεται εδώ), από την άλλη, μια ανυπέρβλητη έκταση του ακουστικού φάσματος αν και πλασματική ήταν πανταχού παρούσα σαν μαγικό πέπλο. Στο πρώτο, άκουσα ζωντανή μουσική, αλλά δεν μπορούσα να απολαύσω αυτή την υποβόσκουσα απολυτότητα της, διότι δεν άντεχα να έχω την ένταση εκεί που (θα) πρέπει…

Στο πρώτο άκουσα τρισδιάστατο ήχο που κάποιες φορές με εντυπωσίαζε, μ΄ έκανε να χορεύω, άλλες δε, με ξένιζε… (σαν να μην ήξερα που ήμουν – και μιλώ πάντα για δικάναλο ήχο) Στο δεύτερο, άκουσα αληθινές χρείες οργάνων, ξετρελάθηκα με το πιάνο, το βιολί, έπιασα τον εαυτό μου να ταξιδεύει… ωστόσο, κάποιες φορές αισθάνθηκα το πιάνο να έρχεται καταπάνω μου… (δεν ξέρω αν είναι αυτό , αλλά εγώ το ένοιωσα σαν να λιώνει ζεστή σοκολάτα στο χέρι και να με καίει)

-Νομίζω ως εδώ περιγράφεται ένα ικανοποιητικό δείγμα της ακουστικής μου εμπειρίας-

Αποφάσεις!
Συμπέρανα τότε (1Ο ), πως, ναι, θα ήθελα να έχω και τα δυο! Αλλά για διαφορετικούς λόγους και ακούσματα. Και έτσι, πεπεισμένος από αυτά τα συμπεράσματα, μετά από χρόνο, δοκιμές και χρήμα (βέβαια δεν είναι μόνο αυτά μη ξεγελιέσαι, λόγω χρόνου δεν τα περιγράφω) προσπάθησα -ακόμα προσπαθώ- να στήσω στο δικό μου χώρο (δωμάτιο, σαλόνι, αποκλειστικός χώρος ακροάσεις/ διασκέδασης, με μέτρια περιποίηση, αρκετά απομονωμένος) κάτι που να τα προσομοιώνει, όσο πιο καλά γίνεται. Και σας διαβεβαιώ πως έχω πετύχει αυτό το μίγμα, στο ακέραιο! Βαθμός προσωπικής ικανοποιήσεις από το 1 στο 10: 8! Βαθμός όσων το ακούνε –μερικώς αδιάφορος, ωστόσο πολύ υψηλός.
Συμπέρασμα 2Ο μένουν όλοι ικανοποιημένοι – περνάμε καλά!

Καλά κάνω, ποιος μπορεί να απαντήσει, χωρίς να αγγίζει/ παραβιάσει, τις πιο πάνω περιγραφές. Και… χωρίς να το έχει ακούσει (αλλά ούτε και δει)?

*Τα μαθηματικά βεβαία είναι αλάνθαστα , ωστόσο η αλητεία των μαθηματικών φαντάζει υπερβατική, και η υπέρβαση ΠΑΝΤΑ συγκλονίζει!



Υγ. Δεν τα έγραψα, για να πείσω κανένα απλά για να «δώσω» (όσο) το πολυδιάστατο… και για να περάσουμε, επίσης, καλά.
Και βέβαια δεν πείθετε κανένας με λόγια ή ωραιολογίες ή ρητορισμούς ή μαθηματικούς ελιγμούς ή απροσδιοριστίες.

Τα συμπεράσματα: μιας τυπικής διαδικασίας & φρουφρού αρώματα .
 

Attachments




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Πόσο δυνατά αντέχουμε να ακούμε κάτι με 20db δυναμική περιοχή
Α, είναι πολύ απλό:

Εξαρτάται από τη συνεχή μέση στάθμη και την περιοχή του φάσματος που αυτή η στάθμη κορυφώνει.

Σε 2 ηχογραφήσεις που αμφότερες έχουν 20 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, αν η πρώτη έχει μέση στάθμη χαμηλή, και κυρίως παίζει με 5 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, τότε τα στιγμιαία δυναμικά περάσματα στα +15 ντεσιμπέλ δε θα ενοχλήσουν.

Αν η δεύτερη έχει πολύ υψηλές μέσες στάθμες και λίγα σημεία σχετικής ηρεμίας, τότε είναι φυσικό και επόμενο να μην αντέχεται.

Επίσης, στην περιοχή υψηλής ευαισθησίας των μεσαίων συχνοτήτων, είναι αδύνατο να ακούσουμε 100 Φον αδιαμαρτύρητα, δεν αντέχεται.
Και βεβαίως τα 100 Φον εκεί, αντιστοιχούν σε 100 ντεσιμπέλ μετρήσιμης στάθμης.

Όμως, στην περιοχή χαμηλής ευαισθησίας του ανθρώπινου αυτιού, στα μπάσα δηλαδή, τα 80 Φον, που είναι μια αρκετά χαμηλή στάθμη, αντιστοιχούν έως και σε 120 ντεσιμπέλ στάθμης..

Εδώ είναι η "μαγεία" των μεγάλων ηχείων μεγάλου δυναμικού εύρους, διότι χωρίς να μας κουφανουν στα μεσαία, καταφέρνουν χαλαρά μετρήσιμες ηχητικές στάθμες άνω των 120 ντεσιμπέλ στο φάσμα των μπάσων, παραμένοντας σε αντιληπτή στάθμη 80 Φον, δηλαδή χωρίς να ενοχλούν κανέναν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.924
Όσοι χλευάζουν το σύστημα του πρώτου κύριου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?

Όσοι χλευάζουν το σύστημα του δεύτερου κυρίου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?
Δεν νομίζω πως χλευάστηκε κάποιο σύστημα. Μπορεί να μην διάβασα όλα τα ποστς, ίσως μου ξέφυγε κάτι.

Οπως έχει γραφτει πολλές φορές, και εσύ αυτό γράφεις άλλωστε, είναι διαφορετικά χόμπι.
Άλλο χόμπι η αναπαραγωγή σε σαλόνι (λόγω έλλειψης χώρου προφανώς) και άλλο σε ξεχωριστό χώρο.
Άλλο η πιστή αναπαραγωγή και άλλο η εύηχη (για το αυτί του ιδιοκτήτη) αναπαραγωγή.
Άλλο η βόλτα με άμαξα πολυτελείας και άλογα ράτσας, και άλλο με το Τέσλα.

Αν βάλουμε και τις διαφορές σε ολιγοκάναλο-πολυκάναλο, ξεφεύγει τελείως.
Και γ@μω τα παιδιά είναι ο Κυριάκος.
Και από μένα, το διασταυρώνω. Ευγενέστατος-συμπαθέστατος.
Αν ήμουν Αθήνα θα χαιρόμουν αν τον έκανα παρέα. :drinks:

Το σύστημα του προφανώς και θα παίζει καλά, αυτό έλειπε. Εχει φτιάξει με treatments και τον χώρο από όσο εχω μάθει, δεν ξέρω αν είναι κοινόχρηστο σαλόνι, αλλά έχει κάνει καλή παρέμβαση. Όπως όφειλε.
Το ταβάνι του μάλιστα είναι ακριβώς το ίδιο με του @costas EAR ...τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Δεν ειχα την χαρά να το ακούσω ακόμα.

Τα ηχεία του είναι θηρία πολύ υψηλής ποιοτητας, αλλά μόνο δύο :(.
Εχει πάντως η Wilson ένα μεγάλο κεντρικό αντίστοιχο, στην ίδια σειρά. Και surrounds φυσικά. Αλλά δεν εχω μιλήσει τελευταία μαζί του, δεν ξέρω αν θα τον ενδιέφερε ενα τέτοιο πρότζεκτ ή θα μείνει δικάναλος.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Τα όρια στάθμης του hi-fi πάντως, συμφωνούν με το σκεπτικό του dapost.

Οι αρχές της πιστής αναπαραγωγής, εμπεριέχουν και "κανόνες" στάθμης, που έχουν θεσπιστεί στα 80-85 ντεσιμπέλ, το οποίο σημαίνει μέγιστες στάθμες 100-105 ντεσιμπέλ, που είναι αρκετά ασφαλές να θεωρήσουμε πως αυτές αφορούν τις πρώτες 3 οκτάβες, άρα κοιτάζοντας λίγο τις γραμμές ακουστοτητας:

265267_d976dfaf977dcbb234c541824849ebba.jpeg


Θα δούμε πως τα 105 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους αντιστοιχούν στα 60 Φον, ενώ στους 100 κύκλους είναι στα 100 Φον.

Δηλαδή μιλάμε για κορυφές μπασογραμμης, που κυμαίνονται μεταξύ 60 και 100 Φον, και προφανώς βλέπουμε πως τα ανώτερα μπάσα, αυτά από ρυθμικά μοτίβα μπιτάδικης μουσικής, αντιστοιχούν σε υψηλότερη αντιληπτή στάθμη, παρά το γεγονός πως μιλάμε για ίδια μετρήσιμη στάθμη κορυφής (105 ντεσιμπέλ).

Κοιτάζοντας ξανά το ωραιότατο αυτό διάγραμμα που εσωσα στη μνήμη του κινητού μου:

299747_9abbd89e7e42afa3ef4a72f488aa1ac6~2.png


Βλέπουμε πως στα περισσότερα μουσικά είδη η μπασογραμμη βρίσκεται καμιά 15-αρια ντεσιμπέλ υψηλότερα της περιοχής υψηλής ευαισθησίας.

Αυτό σημαίνει πρακτικά, πως αν έχουμε μετρήσιμες στάθμες κορυφής στα 105 ντεσιμπέλ, τότε οι μετρήσιμες μέγιστες στάθμες στα μεσαία, κατά μέσο όρο θα βρίσκονται περί τα 90 ντεσιμπέλ, δηλαδή 90 Φον κορυφές, δηλαδή μέση στάθμη 70 Φον.

Δηλαδή αγαπητέ μου φίλε dapost, με αρκετή ασφάλεια μπορούμε να πούμε πως η στάθμη αναφοράς παίζει μεσαία σε μέση στάθμη περί τα 70 ντεσιμπέλ, με κορυφές στα 90 ντεσιμπέλ, και αυτές οι τιμές ισοδυναμούν με ίδιες τιμές Φον.

Όμως η μπασογραμμη τούτων μπορεί να βρίσκεται μεταξύ 60 και 100 Φον (στιγμιαίες κορυφές) που αντιστοιχούν σε μετρήσιμες στάθμες έως 105 ντεσιμπέλ εκεί κάτω.

Πιο χαλαρά, στο ασανσέρ...


Δηλαδή, που θέλω να καταλήξω:

Τα όρια στάθμης των απαιτήσεων της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, δεν είναι δα τίποτα σπουδαίο, δε θα ενοχληθεί κανείς.

Ωστόσο, είναι πραγματικό πρόβλημα για δυνατούς λύτες το να έχουν δορυφόρο που να παίζει αδιαμαρτύρητα 105 ντεσιμπέλ στους 100 κύκλους και όμοια στάθμη στους 20, χωρίς βέβαια να είναι τίποτα τρομερό.

Αυτά είναι τα όρια στάθμης της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, και αυτό το λίγο, τα 20-25 ντεσιμπέλ (μέχρι 27 έχω δει στο ρουν) είναι το μέγιστο δυναμικό εύρος που θα συναντήσουμε.
Το σύστημα του προφανώς και θα παίζει καλά, αυτό έλειπε. Εχει φτιάξει με treatments και τον χώρο από όσο εχω μάθει, δεν ξέρω αν είναι κοινόχρηστο σαλόνι, αλλά έχει κάνει καλή παρέμβαση. Όπως όφειλε.
Το ταβάνι του μάλιστα είναι ακριβώς το ίδιο με του @costas EAR ...τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Είμαι ενήμερος, έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με διάχυση στο ταβάνι.
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
βαση των πιο πανω, αν καποιος ακουει κατα κυριο λογο ροκ σε μια (μεση) σταθμη κοντα στην αναφορας... οπου το δυναμικο ευρος της ειναι μαξιμουμ 12db... η ελλειψη υπογουφερ δεν θα ειναι τοσο αντιληπτη (δεδομενου οτι τα ηχεια του μπορουν να αποδωσουν καποια παντα-μοιωμενη-ενεργεια στις πρωτες οκταβες), οδηγοντας τον σε λανθασμενα συμπερασματα ... αν καταλαβα καλα?
(δεν λεω για μενα)
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
Να πας.
Οι επισκεψεις πρεπει να ανταποδιδονται.
μην το κουράζεις πάλι....
σου είπα να ανοίξεις νέο θέμα εκτός audio
τελευταία προειδοποίηση
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.062
δε μας χεζεις ρε Νταχαρη!
Παλιοπορδη που θα μας απειλησεις κι ολας!
ραντεβού σε μια βδομάδα? τον άλλο μήνα?
....νομίζω....
γιατί ήταν η πρώτη μου φορά :biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Παρακαλώ να αλλάξει ο τίτλος του νήματος σε:

"ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: Τα όρια του hi fidelity, τζάμπα ξοδεύτετε τα λεφτά σας σε στέρεα"

"The dynamic range of recorded music across genres based on an audio corpus of 1,000 songs was found to be smaller than the dynamic range of monologue speech in quiet."


View attachment 180950

:fuckyou:
Ενδιαφέρουσα η μελέτη πάνω στο μοτίβο δυναμικής συμπίεσης κατά την εφαρμογή σε βοηθήματα ακοής...

Πρέπει όμως στην εκτίμηση των ανωτέρω παραστάσεων να μην παραβλέψουμε ότι κατά την αναπαραγωγή των κομματιών μετέχουν όλες οι συχνοτικές ζώνες μαζί.Αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε καμπύλη δυναμικών αντιθέσεων οι πραγματικές απαιτήσεις ως προς το setup και την ενιαία οντότητα (μην λησμονούμε και το θόρυβο υποβάθρου) δεν περιορίζονται σε εύρος 20 dB,αλλά φτάνουν και τα 60 dB μεταξύ των επιμέρους οκτάβων...
Bitter truth and bitter chocolate...:sneaky:
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Ενδιαφέρουσα η μελέτη πάνω στο μοτίβο δυναμικής συμπίεσης κατά την εφαρμογή σε βοηθήματα ακοής...

Πρέπει όμως στην εκτίμηση των ανωτέρω παραστάσεων να μην παραβλέψουμε ότι κατά την αναπαραγωγή των κομματιών μετέχουν όλες οι συχνοτικές ζώνες μαζί.Αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε καμπύλη δυναμικών αντιθέσεων οι πραγματικές απαιτήσεις ως προς το setup και την ενιαία οντότητα (μην λησμονούμε και το θόρυβο υποβάθρου) δεν περιορίζονται σε εύρος 20 dB,αλλά φτάνουν και τα 60 dB μεταξύ των επιμέρους οκτάβων...
Bitter truth and bitter chocolate...:sneaky:
Τελικά δεν ξέρω ποιος έβγαλε αυτό το ρητό αλλά δεν αληθεύει.
Η πικρή σοκολάτα αφήνει επίγευση γλυκιά
Η πικρή αλήθεια παραμένει πάντα πικρή
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.296
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top