Μετά κόπων και βασάνων η δική μου προσπάθεια.

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
έχεις κάτι άλλο πέρα από τα διαγράμματα του app?

έχουμε πεί ότι το κόκκινο είναι average των θέσεων που μπηκε το μικ.

χρεαίζεσαι umik για να δεις που δουλεύει τι.....
Ξέχωρα το average έκανα και τρεις μετρήσεις όλες με το μικρόφωνο στην κεντρική θέση, αυτό έδειξε ότι στη συγκεκριμένη θέση έχω όντως αυτό το πρόβλημα και ελαφρώς μεγαλύτερο, οι υπόλοιπες θέσεις δηλαδή μετράνε καλύτερα, το θέμα είναι το τρίτο υπογούφερ θα βελτιώσει την κατάσταση; Η για να το θέσω πιο απλά, θα αξίζει 600 ευρώ αυτό που θα ακούσω;
σχεδιαστικα όπως φαίνεται , χωράει. Πάνε λίγο πιο μπροστά το γραφείο, ώστε να το χωρέσεις, θα εκμεταλλευτείς τα τοιχωματικα όρια. Δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις.
Εχει άλλα έπιπλα που δεν φαίνονται στο σχέδιο, είναι ο πύργος του υπολογιστή και κάτι άλλα μαραφέτια, όταν λέω οτι δεν χωράει ούτε πακέτο από τσιγάρα, δεν χωράει δυστυχώς.
 


Μηνύματα
4.497
Reaction score
7.795
εδώ βλέπεις πχ το κόκκινο του app !!!!!!

ωραίο !!! είναι average

sub average.jpg


σε 8 θέσεις όμως βλέπεις ότι υπάρχουν διαφορετικά προβλήματα

8 positions sub.jpg
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Με το ratbadyssey είδα ξεχωριστά τις 8 θέσεις κι ισχύει ό,τι είπα πιο πάνω, τρύπα, (ακύρωση) στους 50 (μικρή) και στους 90(μεγάλη) στη θέση ακρόασης, οι υπόλοιπες μετράνε πολύ καλύτερα.
 


Μηνύματα
4.497
Reaction score
7.795
έστω και μία θέση να σου βελτιώσει, θα εφαρμόσει λιγότερο eq, και μόνο βελτίωση θα είναι αυτό...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Όσο πιο πολλά σαμπ, τόσο ομαλότερη απόκριση με λιγότερες ακυρώσεις σε περισσότερες θέσεις του καναπέ.

Αλλά πρέπει να βρεις κατάλληλες θέσεις για τα σαμπς πριν το eq.
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Παιδια σ ενα σαλονι υπαρχουν περιορισμοι, ηδη εχουμε κανει υπερβαση.
Ξατι αλλο που σξεφτηκα, θα χε νοημα να πουλησω τα δυο pb1000 να τα κανω δυοpb2000αν υπαρχει στοκ γιατι τα προ ειναι πιο ακριβα ή καλυτερα τρια pb1000;
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Θα πάρεις πιο πολλά db σε έξοδο.
Αυτό βοηθάει στο eq που σου έχει κάνει κλπ.. Αν σε παίρνει κοίτα για 2 sub κλειστού τύπου 10ρια που είναι πιο μικρά να σου κλείσουν τρύπες εκεί που έχεις θέμα.
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Θα πάρεις πιο πολλά db σε έξοδο.
Αυτό βοηθάει στο eq που σου έχει κάνει κλπ.. Αν σε παίρνει κοίτα για 2 sub κλειστού τύπου 10ρια που είναι πιο μικρά να σου κλείσουν τρύπες εκεί που έχεις θέμα.
Κώστα αυτό προϋποθέτει να μπουν στο σημείο που υπάρχει θέμα .
Είναι σαλόνι δεν γίνεται εύκολα αυτό .
Άποψη μου επειδή τα mode που είναι συνήθως στους χώρους είναι γύρω στους 50 κύκλους ( η πιο άμεση και εύκολη στόχευση έτσι ? Όχι κάτω από τους 25 που ζοριζουν τα πράγματα )
Καλύτερα να πάρει ένα pa 18Άρι φθυνο .
Θα ενισχύσει την περιοχή μέχρι τους 120 κύκλους και θα αποκτήσει παντς εύκολα που θα κάνει άμεσα την διαφορά.
Ταπεινη μου άποψη εεε
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Κώστα αυτό προϋποθέτει να μπουν στο σημείο που υπάρχει θέμα .
Είναι σαλόνι δεν γίνεται εύκολα αυτό .
Άποψη μου επειδή τα mode που είναι συνήθως στους χώρους είναι γύρω στους 50 κύκλους ( η πιο άμεση και εύκολη στόχευση έτσι ? Όχι κάτω από τους 25 που ζοριζουν τα πράγματα )
Καλύτερα να πάρει ένα pa 18Άρι φθυνο .
Θα ενισχύσει την περιοχή μέχρι τους 120 κύκλους και θα αποκτήσει παντς εύκολα που θα κάνει άμεσα την διαφορά.
Ταπεινη μου άποψη εεε
Για τι τιμη μιλαμε;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Είναι λάθος η προσέγγιση...

Βεβαίως τα πολλαπλά σαμπ θα ομαλοποιησουν την απόκριση σε ένα οποιοδήποτε χώρο, αυτό δεν είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης, έχει αποδειχτεί, είναι "δεδομένο".

Βεβαίως είναι σημαντικό, κάθε ένα σαμπ να τοποθετηθεί σε τέτοια θέση, ώστε να χρειάζεται τις λιγότερες δυνατόν διορθώσεις. Αυτό όμως, όσο περισσότερα σαμπ διαθέτεις, τόσο λιγότερη αξία έχει.

Δηλαδή, η βέλτιστη "γεωμετρία" τοποθέτησης πολλαπλών σάμπ, έχει αποδειχθεί, αποτελεί "δεδομένο".

Οι μελέτες της χαρμαν, δεν αμφισβητούνται.

Το απαιτούμενο στην χρήση πολλαπλών σαμπ, δεν είναι κυρίως να τοποθετηθεί καθένα ξεχωριστά στη βέλτιστη για αυτό θέση βάση μετρήσεων απόκρισης (φυσικά θα βοηθούσε), αλλά να τοποθετηθεί στη βέλτιστη γεωμετρία τοποθέτησης πολλαπλών σάμπ, όπως έχει αποδειχτεί από τις μελέτες.

Το κυριότερο πρόβλημα, δεν είναι η απόκριση του καθενός σαμπ ξεχωριστά, διότι αυτή τρόπον τινά "αυτοδιορθώνεται" από τη χρήση πολλαπλών σαμπ.

Το κυριότερο πρόβλημα είναι η χρονική ισοσταθμιση των σαμπ στην κεντρική θέση ακρόασης.

Δεν χρειάζεται μόνο μια χονδρική ρύθμιση φάσης, με διακόπτες 60° και 90 και 180, αλλά άριστη χρονική ευθυγράμμιση όλων των σαμπ στη θέση ακρόασης, στο σημείο "0", και πρόσεξε, σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους, όχι μόνο στο σημείο κρος.

Η οποιαδήποτε διαφορά στην αρχιτεκτονική των σαμπ, οδηγεί σε διαφορετικές χρονικές διαφοροποιήσεις στο φάσμα. Η ευθυγράμμιση του καθενός σαμπ χρονικά είναι μια εξειδικευμένη διαδικασία ισοσταθμισης, και είναι απαραίτητη στα πολλαπλά σαμπ, τόσο σε κάθε ένα ξεχωριστά, όσο και σε όλα μαζί στη θέση ακρόασης.

Κι ας μετράνε χάλια το καθένα ξεχωριστά, δε πειράζει.
Εφόσον είναι φτιαγμένα να μετράνε "σωστά", δηλαδή ισορροπημένα στο φάσμα τους, τα πολλαπλά σαμπ σε οποιοδήποτε χώρο θα μετρήσουν όλα μαζί ισορροπημένα, ασχέτως αν καθένα ξεχωριστά μετράει με σημαντικές ανισορροπίες.

Αυτή είναι η αποδεδειγμένη χρησιμότητα των πολλαπλών σάμπ, δηλαδή οδηγεί σε τονική ισορροπία, διορθώνοντας το χώρο, ασχέτως αν καθένα ξεχωριστά μετράει με προβλήματα ισορροπίας.

Τα πολλαπλά σαμπ λύνουν τα προβλήματα ακυρώσεων και τονώσεων λόγω boundaries, χωρίς διορθώσεις ισοστάθμισης, αυτό είναι "δεδομένο".

Δυστυχώς όμως, χρειάζεται άριστη χρονική ευθυγράμμιση όλων, για να γίνει αυτό πραγματικότητα.

Ο πιο εύκολος τρόπος σε 4 σαμπ για άριστη χρονική ευθυγράμμιση όλων μεταξύ τους, είναι χρήση ακριβώς ομοίων σαμπ, και τοποθέτησή τους σε ίσες αποστάσεις από τη θέση ακρόασης, είτε στις 4 γωνίες του χώρου ακρόασης είτε στη μεσότητα των 4 τοίχων του χώρου ακρόασης.

Ο πιο εξελιγμένος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι με τέτοια σοφτγουερ ισοστάθμισης, που διαθέτουν τη δυνατότητα για άριστη χρονική ευθυγράμμιση, δηλαδή για άριστη ισοσταθμιση στο πεδίο του χρόνου.
Στο πεδίο του πλάτους, δηλαδή στο συχνοτικο φάσμα, πρακτικά δε χρειάζεται διόρθωση, παρά μόνο εφαρμογή του επιθυμητού ταργκετ κερβ.
Όπως ισχύει και σε σωστής σχεδίασης δορυφόρους.

Οκ?


Τώρα όσον αφορά το RT 60 του χώρου, αυτό προφανώς δεν διορθώνεται με τη χρήση πολλαπλών σαμπ.

Διορθώνονται οι τονώσεις και ακυρώσεις που προκύπτουν από τα τοιχωματικά όρια, μα δεν αλλάζει το μετρήσιμο RT 60.

Ωστόσο, η χρήση πολλαπλών σαμπ, όπως και στους δορυφόρους, αυξάνει σημαντικά το ποσοστό της άμεσης ακτινοβολίας σε σχέση με την έμμεση.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνεται η επίδραση των μεγάλων χρόνων RT 60 στο αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα, με τον ίδιο τρόπο που μειώνεται από την νιαρφιλντ ακρόαση δορυφόρων σε φριφιλντ τοποθέτηση μέσα σε χώρους υψηλού RT 60. Μειώνεις την επίδραση του χώρου, μειώνοντας το ποσοστό της έμμεσης σε σχέση με την άμεση.

Νταξ;

Τώρα, η χρήση άλλου δρόμου για ανάπτυξη στάθμης σε συγκεκριμένο τμήμα του φάσματος, ναι μεν έχει λογική σε πολύπλοκα σεταπ, μα ισχύουν όλες οι βασικές αρχές λειτουργίας για κάθε τμήμα του φάσματος κάτωθεν της ζώνης του σρόεντερ, δηλαδή για ομοιογένεια θες πολλαπλές πηγές.

Ταυτόχρονα, όταν οι μετρήσιμοι χρόνοι RT 60 είναι παράλογα υψηλοί, τότε δεν έχει νόημα ούτε η ομαλή απόκριση στο γράφημα, ούτε τίποτα τέτοιο. Η ανάστροφη απεικόνιση απόκρισης σε σχέση με την απεικόνιση του RT 60 είναι η ενδεδειγμένη πλέον, μόνο που στις χαμηλές συχνότητες αυτό οδηγεί σε ισοσταθμισμένη steady state απόκριση κι όχι σε σωστή κρουστική, δηλαδή ναι μεν το μπάσο δε θα έχει τονισμό, μα θα είναι ζούφιο, ψόφιο, δε θα έχει ατάκα.

Κι αν αφήσεις ατάκα, θα έχει ουρά.

Σα τη γάτα.

Για σωστή ατάκα, χρειάζεται ισορροπία απόκρισης στην άμεση.
Για κάλυψη τονώσεων ή ακυρώσεων σε περίπτωση λιγότερων σαμπ από τα αναγκαία, η ισοσταθμιση δεν μπορεί να ξεπερνά λίγα ντεσιμπέλ, ή το 1/3 της απαιτούμενης διόρθωσης, ώστε να μην διαλύσει την άμεση, την ατάκα.

Θα συμβιβαστείς δηλαδή με ήπιες τονώσεις και ακυρώσεις, με αναστροφές απεικόνισης των RT 60 στο γράφημα απόκρισης και με ταυτόχρονη απεικόνιση των τονισμων steady state στο γράφημα απόκρισης, ως χρυσή τομή στο τελικό ακουστό αποτέλεσμα.

Δηλαδή, εφόσον το πράγμα δεν έχει σωστές βάσεις, είναι βέβαιο πως δεν θα ακούγεται σωστά ένα γράφημα όμορφο στο μάτι. Χρειάζεται άσχημο γράφημα στο μάτι, για να ακούγεται ..αποδεκτά.

Κατά πάσα πιθανότητα, τέτοιο σεντόνι κανείς δε θα το διαβάσει, κι όποιος το διαβάσει δε θα το καταλάβει αν δε τα ξέρει ήδη, κι άμα τα ξέρει ήδη δε χρειάζεται να το διαβάσει. :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Επειδή το διάβασα ΌΛΟ θα διακινδυνέψω να πω στον φίλο Κώστα τι μπορεί να κάνει τελικά..(κατά τη γνώμη μου)

Φέρνει επαγγελματία για να ρυθμίσει και να βρει βέλτιστες θέσεις στα 2 που έχει και συνάμα κάνει μαζί του μια συζητήση τι μπορεί να πάρει ΑΝ βάλει και ένα τρίτο..

Ξέχασες να του πεις να πετάξει τα B&W.. Θα σε μαλώσω.. :p :lolsign:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Σε κάθε περίπτωση, η επίδειξη ενός διαγράμματος απόκρισης όμορφου στο μάτι (ωραία ευθεία από τους 20 κύκλους μέχρι 100) είναι για μένα προσωπικά μια τρανή απόδειξη ότι αυτό, δεν ακούγεται καλά.

Είναι αδύνατο να ακούγεται καλά, δε γίνεται, εφόσον υπάρχουν σοβαρά θέματα τονικων αλλοιώσεων από boundaries, απλώς με καμουφλάζ ισοστάθμισης στο πεδίο πλάτους, και ανεπάρκεια ισοσταθμισης στο πεδίο του χρόνου.

Όπως ο μπουτχιας, χρειάζεται να επιδείξει γράφημα ισοστάθμισης στο πεδίο του χρόνου, και ήπια ισοστάθμιση στο πεδίο πλάτους, λαμβάνοντας υπόψιν το RT 60, χαμηλά πιο εύκολα αντιληπτό από το σπεκτρο.

Δηλαδή, θέλει ένα μετρήσιμο γράφημα απόκρισης που να είναι χάλι μαύρο στο μάτι, μα θα ακούγεται ωραιότατα.


Τα άριστα γραφήματα απόκρισης στο μάτι, ταιριάζουν σε άριστους χώρους, με άριστα τοποθετημένα πολλαπλά σαμπ, που μετράνε άριστα χωρίς ισοσταθμιση, και που έχουν άριστη ενσωμάτωση, δηλαδή τέλεια χρονική ευθυγράμμιση τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους δορυφόρους.


Μη ξεχνάτε πως οι δορυφόροι παίζουν μέχρι τους 40 κύκλους όταν έχετε κρος στους 80. Αν το κρος είναι 2ης τάξης, θα παίζει γερά στους 40 κύκλους ο δορυφόρος.

Πολλοί av κάνουν κρος 2ης τάξης.

Αν ο δορυφόρος είναι μεγάλος, με μπας ριφλεξ πλησίον των 40 κύκλων, βράσε ρύζι. Μπορεί αυτός να χαλάει όλη τη σούπα.

Σε μπας ριφλεξ δορυφόρο, ξεκινάς είτε να κλείνεις τρύπα, είτε να ψάχνεις σχεδιάγραμμα απόκρισης αυτής, και να δεις τι ζημιά κάνει και που την κάνει, στο εκάστοτε σεταπ και στον εκάστοτε χώρο.

Η μέτρηση φουλ φάσματος ενός μεγάλου δορυφόρου στη θέση ακρόασης, είναι σημαντικό δεδομένο που πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν στην ισοσταθμιση του σετάπ μετά το κρος του δορυφόρου.

Εφόσον υπάρχει οπή μπας ριφλεξ σε δορυφόρους, αυτή κρύβει "εκπλήξεις" στην απόκριση των δορυφόρων μετά το κροσάριαμά τους, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη οκτάβα, εφόσον σε αυτό το εύρος βρίσκεται συντονισμένη, ενώ το output από αυτήν, ως γνωστόν, βρίσκεται εκτός φάσης (ανάποδα, 180°) κάτω από το σημείο συντονισμού.

Το όμοιο βεβαίως ισχύει και στα μπας ριφλεξ των σαμπ.

Η ακουστική έξοδος του μπας ριφλεξ, μπορεί να αγνοηθεί πλήρως, τόσο χρονικά όσο και σε πλάτος, είτε σε δορυφόρο είτε σε σαμπ, μόνο όταν ο συντονισμός της βρίσκεται στους υπόηχους.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Επειδή το διάβασα ΌΛΟ θα διακινδυνέψω να πω στον φίλο Κώστα τι μπορεί να κάνει τελικά..(κατά τη γνώμη μου)

Φέρνει επαγγελματία για να ρυθμίσει και να βρει βέλτιστες θέσεις στα 2 που έχει και συνάμα κάνει μαζί του μια συζητήση τι μπορεί να πάρει ΑΝ βάλει και ένα τρίτο..

Ξέχασες να του πεις να πετάξει τα B&W.. Θα σε μαλώσω.. :p :lolsign:
Διαβαζοντας τρεις φορες το ποστ του Κωστα εκει καταληγω κι εγω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Κατά πάσα πιθανότητα, τέτοιο σεντόνι κανείς δε θα το διαβάσει, κι όποιος το διαβάσει δε θα το καταλάβει αν δε τα ξέρει ήδη, κι άμα τα ξέρει ήδη δε χρειάζεται να το διαβάσει. :lol:
Εκτός αν xezei, και η επόμενη επιλογή για να περάσει η ώρα είναι να διαβάσει τις οδηγίες χρήσης του conditioner για τα μαλλιά.
Ε, και αν είναι και φαλακρός, καταλαβαίνεις....
 

Μηνύματα
4.497
Reaction score
7.795
Σε μπας ριφλεξ δορυφόρο, ξεκινάς είτε να κλείνεις τρύπα, είτε να ψάχνεις σχεδιάγραμμα απόκρισης αυτής, και να δεις τι ζημιά κάνει και που την κάνει, στο εκάστοτε σεταπ και στον εκάστοτε χώρο.

Η μέτρηση φουλ φάσματος ενός μεγάλου δορυφόρου στη θέση ακρόασης, είναι σημαντικό δεδομένο που πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν στην ισοσταθμιση του σετάπ μετά το κρος του δορυφόρου.

Εφόσον υπάρχει οπή μπας ριφλεξ σε δορυφόρους, αυτή κρύβει "εκπλήξεις" στην απόκριση των δορυφόρων μετά το κροσάριαμά τους, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη οκτάβα, εφόσον σε αυτό το εύρος βρίσκεται συντονισμένη, ενώ το output από αυτήν, ως γνωστόν, βρίσκεται εκτός φάσης (ανάποδα, 180°) κάτω από το σημείο συντονισμού.
γι αυτό εδώ αφήνω μόνο περι τα 100 λίγο φουσκωμένα και από εκεί και κάτω κάνω μια προσπάθεια να τα κόψω, ακόμη και το κροσάρισμα δεν είναι αρκετό να μειώσει αυτές τις κορυφές οι οποίες χαλάνε την απόκριση ακόμα και όταν μπουν τα sub.
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Μετά από δοκιμές που έκανα με ταινία γιατί την προηγούμενη δεν πρόλαβα παρά μόνο ισοστάθμιση και συγκεκριμένη σκηνή η θέση πίσω απ τον καναπέ μπορώ να πω χωρίς ίχνος υπερβολής ότι ήταν αποκάλυψη τόση που αν δεν ήταν αργά θα το παρέγγελνα τώρα το τρίτο. Η απόφαση ελήφθη, μετά την αγορά θα φωνάξω και τον Μανώλη να με μετρήσει και να μου πει την επιστημονική γνώμη του, όχι ότι μπορώ ν αλλάξω πράγματα μέσα στο σαλόνι, απλά να δούμε που κυμαίνομαι και τι θα ήταν εφικτό σ ένα τέτοιο χώρο για το μέλλον.

Ευχαριστώ όλους για την προσφορά και βοήθεια στο συγκεκριμένο πρόβλημα και κυρίως τον Κωσταυτιά για την επιστημονική προσέγγιση του θέματος.
Θα επανέλθω μετά την αγορά και μέτρηση απ τον Μανώλη.
 

Μηνύματα
1.373
Reaction score
2.751
Παιδιά δεν το πήρα εγώ το ultra 13 της αγγελίας, μακάρι να ήμουν εγώ αυτός ο Κώστας αλλά δεν.
Το επισημαίνω γιατί ήδη άρχισαν τα π.μ. από φίλους και συνέπεση κι συζήτηση στο νήμα, δεν θέλει και πολύ...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.614
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top