Epos m5 , χρειάζομαι sub?

Μηνύματα
103
Reaction score
57
Καλησπέρα , έχω ένα ζευγάρι epos m5 σε βάσεις με ενισχυτή τον Rotel RA 10, πηγές πικάπ Thorens TD160 , dac ifi nano i one , marantz cd 6006 . Χώρος ακρόασης καθιστικό 3,80x3,80 με την πλευρά πίσω από την θέση ακρόασης ανοιχτή προς την κουζίνα (δεν με ενδιαφέρει να καλύπτεται ηχητικά ο χώρος πίσω μου). Τοποθετημένα με απόσταση μεταξύ τους 1,85 και απόσταση από την θέση ακρόασης 1,85-2,25 (αναλόγως πως κάθομαι) , απόσταση από τον πίσω τοίχο 0,85 και από τους πλαινούς το ένα στα 0,60 και το άλλο στο 1 μέτρο . Τα ηχεία μου αρέσουν αλλά στα χαμηλά έχω μια έλλειψη , τα μπάσα μου φαίνονται αδύνατα . γνωρίζω ότι ο ενισχυτής είναι μικρός για τα ηχεία . Το πρώτο ερώτημα είναι , ένας μεγαλύτερος ενισχυτής θα μου δώσει περισσότερο όγκο στα χαμηλά ή θα ήταν καλύτερη η προσθήκη ενός sub. Στην περίπτωση της προσθήκης sub τα ερωτήματα είναι πολλά καθώς είμαι άσχετος.
1. τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα sub που θα συνδεθεί στην έξοδο pre out του συγκεκριμένου ενισχυτή
2. τι μέγεθος να έχει το γούφερ
3. σε τι μπάτζετ πρέπει να κινηθώ για τα συγκεκριμένα ηχεία
4. η προσθήκη του sub θα μου δώσει τη δυνατότητα να μετακινήσω τα ηχεία 20 εκατοστά ποιο πίσω.

Ευχαριστώ πολύ και καλή χρονιά .
 



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Σίγουρα χρειάζεται και με σωστή ρύθμιση για δέσιμο με τα Μ5 και ψάξιμο στην τοποθέτηση, για όσο το δυνατόν ομαλότερη απόκριση στη θέση ακρόασης.
 


Μηνύματα
103
Reaction score
57
Σίγουρα χρειάζεται και με σωστή ρύθμιση για δέσιμο με τα Μ5 και ψάξιμο στην τοποθέτηση, για όσο το δυνατόν ομαλότερη απόκριση στη θέση ακρόασης.
αυτό με τη σωστή ρύθμιση με πονάει γιατί μένω σε νησί (δεν υπάρχει βοήθεια) και είμαι και άσχετος. από μέγεθος ένα 10'' θα με καλύψει ?
2 να πάρεις.
από ποια άποψη είναι καλύτερα τα 2? λόγω στερεοφωνικής εικόνας?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187