christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.261
- Reaction score
- 13.148
την κυρια diana krall την ξεχασατε prince ΄΄ατοπημα΄΄ και ειναι και αδυναμια του χερ ντοκτορ
Το ζήτημα εδώ δεν είναι περί απόψεων αλλά περί συμφωνίας στην κατανόηση μουσικών εννοιών.Και κάπως έτσι, επιβεβαιώνεις, για άλλη μία φορά, πόσο λανθασμένες απόψεις έχεις για τα άλλα είδη μουσικής εκτός της κλασικής.
Δυστυχώς, η Madame Krall δεν φθάνει την εξαίρετη ήδη αναφερθείσα Dianne (Reeves). H ερμηνεία τη στο I Remember Sky την καθιστά...μοναδική και κλασικής αξίας.την κυρια diana krall την ξεχασατε prince ΄΄ατοπημα΄΄ και ειναι και αδυναμια του χερ ντοκτορ
Ας μείνουμε ότι εκτίμησες την εκτέλεση/ερμηνεία που είναι πολύ Κλασικού επιπέδου, έχουσα σχέση με τις παρελθούσες ηχογραφήσεις αναφοράς.Επανέρχομαι.
Το άκουσα μερικές φορές, και κατά πάσα πιθανότητα θα το ακούσω αρκετές ακόμα.
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα εκτέλεση, ευχαριστώ για την συμβουλή. Όσο ζω μαθαίνω.
Όσον αφορά την εγγραφή, δεν είμαι ικανοποιημένος. Live εκτέλεση, τουλάχιστον 1db τονισμένο μπάσο, με πολύ θόρυβο απο το κοινό και τους μουσικούς, πιθανώς υπερ-προβεβλημένο για να δίνει την εντύπωση της πολύ audiophile -υπερλεπτομερειακής παραγωγής.
Αλλά στα πολύ ουδέτερα συστήματα που ακούγονται όλα, καταντάει κουραστικό. Βήξε εδώ βήξε εκεί, κτυπήματα ποδιού στο πόντιουμ, αποσπούν την προσοχή. Εχω την γενική αίσθηση πως πολλές “audiophile” εταιρίες το κάνουν επίτηδες μπας και ακούσουν καμία λεπτομέρεια οι χαϊεντάδες με τα αρύθμιστα συστήματα. Ειδικά σε κάτι άλμπουμς με σόλο πιάνο.
Και εμένα μου σπάνε τα νεύρα.
...και συνεχίζεις...Ο αυτοσχεδιασμός, εξ ορισμού, στηρίζεται στην αυθόρμητη, στιγμιαία δημιουργία σε κάθε είδους τέχνης. Ως εκ τούτου, εφόσον στη μουσική δεν υπάρχει συγκεκριμένη παρτιτούρα (γιατί, απλούστατα, δεν χρειάζεται) αποτελεί ερμηνεία, εκτέλεση και "δημιουργία" της στιγμής.
Διαφώτισέ με, παρακαλώ. Θα χαρώ να διορθώσω τις όποιες εσφαλμένες γνώσεις μου....και συνεχίζεις...
Για δώσε παράδειγμα.φοβαμαι πως εχει καπου δικιο wizzy ... απλα το ελευθερο παιξιμο.. υπερίσχυσε (σε καποια σημεια) ... μεχρι να εκφυλιστει η τζαζ ...
στη γωνια με περιμενεις;Για δώσε παράδειγμα.
Χαχα όχι βρε αδερφέ, με παρεξήγησες. Όντως θέλω να καταλάβω περί εκφυλισμού της τζαζ. Για μένα, πχ, εκφυλισμός ήταν ο wynton marsalis, για κάποιον άλλον όμως ο συγκεκριμένος μπορεί να θεωρείται πιουρίστας και τρουίλας.στη γωνια με περιμενεις;
That's more liking, editor!Αυτα τα τρία ειδη που προανεφερα
αν και χρησιμοποιούν τα ίδια δομικά υλικα και αναφέρονται κάτω από τον ίδιο όρο, μουσικη, έχουν ιδιαίτερα μοναδικά χαρακτηριστικά και η αξία τους μπορει να εκτιμηθει μόνο απο την ομοια οπτική γωνία των πραγμάτων από την πλευρά του ακροατή μαζί με την ανάλογη προδιάθεση και εξοικείωση φυσικα.
Ποια είναι αυτά τα ανεκτίμητα χαρακτηριστικα;
-Το απαύγασμα της αρμονίας και η εκλέπτυνση της φόρμας για την κλασσικη,
-Ο αυτοσχεδιασμός υψηλού επιπέδου ως μοναδικό εργαλείο έκφρασης της ολοκληρωμένης μουσικης προσωπικοτητας και το σπασιμο του απλού ρυθμου σε πολύ μικρά κομματια με αντιχρονισμους, κληρονομιά της αφρικανικής πολυρυθμιας, για την τζαζ
-και η γνησια έκφραση του συλλογικού συναισθήματος εθνικών και κοινωνικών ομάδων μέσα από απλες φόρμες για την παραδοσιακή λαϊκή.
.. εκφυλισμος ειναι οταν αποκτα μαζικοτερη(ή ευρυτερη) αναγνωριση και εμπορευματοποιηση ... για μενα το κοινο εκφυλιζει τα ειδη.Χαχα όχι βρε αδερφέ, με παρεξήγησες. Όντως θέλω να καταλάβω περί εκφυλισμού της τζαζ. Για μένα, πχ, εκφυλισμός ήταν ο wynton marsalis, για κάποιον άλλον όμως ο συγκεκριμένος μπορεί να θεωρείται πιουρίστας και τρουίλας.
Spot on, Decembered!.. εκφυλισμος ειναι οταν αποκτα μαζικη αναγνωριση και εμπορευματοποιηση ... για μενα το κοινο εκφυλιζει τα ειδη.
you are welcome Prince, ισως ακομα καλητερο το " καταληγει -> να επιζητει "..Spot on, Decembered!
Πάντως, ίσως πιο σωστό θα ήταν να διατυπωθεί ως..."ό,τι επιζητεί τη μαζική αναγνώριση και εμπορευματοποίηση"...
Αυτά γίνονται πολυ ενοχλητικά σε κάποιες ηχογραφήσεις μικρών κεντροευρωπαϊκών audiophile εταιριών, ειδικά με όργανα εποχής.δεν μου ακούγονται ενοχλητικά τα "εκτός μουσικής" ηχητικά..."φαινόμενα"
και ναι και οχι.. εκφυλισμος ειναι οταν αποκτα μαζικοτερη(ή ευρυτερη) αναγνωριση και εμπορευματοποιηση ... για μενα το κοινο εκφυλιζει τα ειδη.
αν λαβει κανεις υποψην του το ανθρωπινο ειδος, ναι.και ναι και οχι
Θα με ενδιέφερε να μάθω σε ποιες "μικρές κεντροευρωπαικές audiophile εταιρείες" αναφέρεσαι και, ει δυνατόν, και σε λίγους συγκεκριμένους δίσκους, για να δω τι..."χάνω".Αυτά γίνονται πολυ ενοχλητικά σε κάποιες ηχογραφήσεις μικρών κεντροευρωπαϊκών audiophile εταιριών, ειδικά με όργανα εποχής.
Και δεν εχουν πάντα σχέση με τα σαμπς.
Πχ πολύ ενοχλητικές ηχογραφήσεις έργων με pianoforte (αλλά και σύγχρονα πιάνα), όπου ακούγονται συνεχώς τα μηχανικά μέρη και τα πεντάλς του οργάνου, ή τα κλείστρα του oboe, και η μουσική πέφτει θύμα του close miking και των μίξεων εντυπωσιασμού.
Οι μεγάλες εταιρίες (DG, Decca, Sony, RR, Telarc) αποφεύγουν τέτοιες τεχνικές παραγωγής.
Σε παλαιότερα συστήματα που ειχα κατα καιρούς, όλα αυτά δεν ενοχλούσαν. Ακουγόταν ελάχιστα, τόσο όσο να χαρεί ο κάτοχος για το αναλυτικό του σύστημα.
Δυστυχώς οταν φτιάξει το time/phase alignment και το impulse response, πέσει ο θόρυβος περιβάλλοντος και ανεβεί η στάθμη, τα παραμύθια τελειώνουν, και φαίνεται ποιος είναι φιγουρατζής παραγωγός