Cd κλασικής



Μηνύματα
6.839
Reaction score
5.946
Και κάπως έτσι, επιβεβαιώνεις, για άλλη μία φορά, πόσο λανθασμένες απόψεις έχεις για τα άλλα είδη μουσικής εκτός της κλασικής.
Το ζήτημα εδώ δεν είναι περί απόψεων αλλά περί συμφωνίας στην κατανόηση μουσικών εννοιών.
Ο αυτοσχεδιασμός, εξ ορισμού, στηρίζεται στην αυθόρμητη, στιγμιαία δημιουργία σε κάθε είδους τέχνης. Ως εκ τούτου, εφόσον στη μουσική δεν υπάρχει συγκεκριμένη παρτιτούρα (γιατί, απλούστατα, δεν χρειάζεται) αποτελεί ερμηνεία, εκτέλεση και "δημιουργία" της στιγμής. Φυσικά, ενίοτε, ο αυτοσχεδιασμός μπορεί να καταγραφεί σε παρτιτούρα, οπότε αποτελεί "σύνθεση", αλλά αυτό, συμβαίνει μάλλον σπάνια εκτός Κλασικών συνθετών, όπου και εκεί δεν αποτελεί τον κανόνα.
Τέλος, αναλογισθείτε εάν δεν υπήρχε το ηχογραφημένο υλικό της Jazz, πως θα γνωρίζαμε όλους τους αυτοσχεδιασμούς που δεν είναι καταγεγραμμένοι σε παρτιτούρα και, που, ακόμα και εάν ήσαν, δεν θα είχαν την ίδια αξία που έχει η πρωτότυπη εκτέλεση και ερμηνεία τους (που υπάρχει στο ηχογραφημένο υλικό).
την κυρια diana krall την ξεχασατε prince ΄΄ατοπημα΄΄ και ειναι και αδυναμια του χερ ντοκτορ :wink:
Δυστυχώς, η Madame Krall δεν φθάνει την εξαίρετη ήδη αναφερθείσα Dianne (Reeves). H ερμηνεία τη στο I Remember Sky την καθιστά...μοναδική και κλασικής αξίας.
 
Last edited:


Μηνύματα
6.839
Reaction score
5.946
Επανέρχομαι.
Το άκουσα μερικές φορές, και κατά πάσα πιθανότητα θα το ακούσω αρκετές ακόμα.
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα εκτέλεση, ευχαριστώ για την συμβουλή. Όσο ζω μαθαίνω.

Όσον αφορά την εγγραφή, δεν είμαι ικανοποιημένος. Live εκτέλεση, τουλάχιστον 1db τονισμένο μπάσο, με πολύ θόρυβο απο το κοινό και τους μουσικούς, πιθανώς υπερ-προβεβλημένο για να δίνει την εντύπωση της πολύ audiophile -υπερλεπτομερειακής παραγωγής.
Αλλά στα πολύ ουδέτερα συστήματα που ακούγονται όλα, καταντάει κουραστικό. Βήξε εδώ βήξε εκεί, κτυπήματα ποδιού στο πόντιουμ, αποσπούν την προσοχή. Εχω την γενική αίσθηση πως πολλές “audiophile” εταιρίες το κάνουν επίτηδες μπας και ακούσουν καμία λεπτομέρεια οι χαϊεντάδες με τα αρύθμιστα συστήματα. Ειδικά σε κάτι άλμπουμς με σόλο πιάνο.
Και εμένα μου σπάνε τα νεύρα.
Ας μείνουμε ότι εκτίμησες την εκτέλεση/ερμηνεία που είναι πολύ Κλασικού επιπέδου, έχουσα σχέση με τις παρελθούσες ηχογραφήσεις αναφοράς.
Εχώ το πλήρες πρωτότυπο σετ, σε SACD format (καθόσον δεν ασχολούμαι με καμία streaming service) της Exton και μου ακούγεται εξαιρετικά (δεν μου ακούγονται ενοχλητικά τα "εκτός μουσικής" ηχητικά..."φαινόμενα"). Αλλά είπαμε δεν έχω subs και οι ρυθμίσεις είχαν γίνει στο αρχικό set up.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.868
Reaction score
20.360
Ο αυτοσχεδιασμός, εξ ορισμού, στηρίζεται στην αυθόρμητη, στιγμιαία δημιουργία σε κάθε είδους τέχνης. Ως εκ τούτου, εφόσον στη μουσική δεν υπάρχει συγκεκριμένη παρτιτούρα (γιατί, απλούστατα, δεν χρειάζεται) αποτελεί ερμηνεία, εκτέλεση και "δημιουργία" της στιγμής.
...και συνεχίζεις...
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
φοβαμαι πως εχει καπου δικιο wizzy ... απλα το ελευθερο παιξιμο.. υπερίσχυσε (σε καποια σημεια) ... μεχρι να εκφυλιστει η τζαζ ...
και βεβαια εννοειται οτι αγαπαμε ελευθερα παιξιματα.. προσφερουν πιο αιρετικο μαιντ γκειμ.. 🐒
 




Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Αυτα τα τρία ειδη που προανεφερα
αν και χρησιμοποιούν τα ίδια δομικά υλικα και αναφέρονται κάτω από τον ίδιο όρο, μουσικη, έχουν ιδιαίτερα μοναδικά χαρακτηριστικά και η αξία τους μπορει να εκτιμηθει μόνο απο την ομοια οπτική γωνία των πραγμάτων από την πλευρά του ακροατή μαζί με την ανάλογη προδιάθεση και εξοικείωση φυσικα.
Ποια είναι αυτά τα ανεκτίμητα χαρακτηριστικα;
-Το απαύγασμα της αρμονίας και η εκλέπτυνση της φόρμας για την κλασσικη,
-Ο αυτοσχεδιασμός υψηλού επιπέδου ως μοναδικό εργαλείο έκφρασης της ολοκληρωμένης μουσικης προσωπικοτητας και το σπασιμο του απλού ρυθμου σε πολύ μικρά κομματια με αντιχρονισμους, κληρονομιά της αφρικανικής πολυρυθμιας, για την τζαζ
-και η γνησια έκφραση του συλλογικού συναισθήματος εθνικών και κοινωνικών ομάδων μέσα από απλες φόρμες για την παραδοσιακή λαϊκή.
 

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
στη γωνια με περιμενεις;
Χαχα όχι βρε αδερφέ, με παρεξήγησες. Όντως θέλω να καταλάβω περί εκφυλισμού της τζαζ. Για μένα, πχ, εκφυλισμός ήταν ο wynton marsalis, για κάποιον άλλον όμως ο συγκεκριμένος μπορεί να θεωρείται πιουρίστας και τρουίλας.
 

Μηνύματα
6.839
Reaction score
5.946
Αυτα τα τρία ειδη που προανεφερα
αν και χρησιμοποιούν τα ίδια δομικά υλικα και αναφέρονται κάτω από τον ίδιο όρο, μουσικη, έχουν ιδιαίτερα μοναδικά χαρακτηριστικά και η αξία τους μπορει να εκτιμηθει μόνο απο την ομοια οπτική γωνία των πραγμάτων από την πλευρά του ακροατή μαζί με την ανάλογη προδιάθεση και εξοικείωση φυσικα.
Ποια είναι αυτά τα ανεκτίμητα χαρακτηριστικα;
-Το απαύγασμα της αρμονίας και η εκλέπτυνση της φόρμας για την κλασσικη,
-Ο αυτοσχεδιασμός υψηλού επιπέδου ως μοναδικό εργαλείο έκφρασης της ολοκληρωμένης μουσικης προσωπικοτητας και το σπασιμο του απλού ρυθμου σε πολύ μικρά κομματια με αντιχρονισμους, κληρονομιά της αφρικανικής πολυρυθμιας, για την τζαζ
-και η γνησια έκφραση του συλλογικού συναισθήματος εθνικών και κοινωνικών ομάδων μέσα από απλες φόρμες για την παραδοσιακή λαϊκή.
That's more liking, editor!
Στο αρχικό σου ποστ μου έμπλεξες κάπως τη φόρμα με τον αυτοσχεδιασμό. Τώρα μπορούμε να συννενοηθούμε πολύ καλλίτερα.
Βέβαια, παραμένει το ζήτημα της αξίας της σύνθεσης και του συνθέτη, όπου, στην πράξη, ισχύει, σχεδόν αποκλειστικά, στην Κλασική...(με την ανωτέρω ανάλυσή σου, ευελπιστώ ότι μάλλον σε βρίσκει σύμφωνο).
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
Χαχα όχι βρε αδερφέ, με παρεξήγησες. Όντως θέλω να καταλάβω περί εκφυλισμού της τζαζ. Για μένα, πχ, εκφυλισμός ήταν ο wynton marsalis, για κάποιον άλλον όμως ο συγκεκριμένος μπορεί να θεωρείται πιουρίστας και τρουίλας.
.. εκφυλισμος ειναι οταν αποκτα μαζικοτερη(ή ευρυτερη) αναγνωριση και εμπορευματοποιηση ... για μενα το κοινο εκφυλιζει τα ειδη.
 

Μηνύματα
6.839
Reaction score
5.946
.. εκφυλισμος ειναι οταν αποκτα μαζικη αναγνωριση και εμπορευματοποιηση ... για μενα το κοινο εκφυλιζει τα ειδη.
Spot on, Decembered!
Πάντως, ίσως πιο σωστό θα ήταν να διατυπωθεί ως..."ό,τι επιζητεί τη μαζική αναγνώριση και εμπορευματοποίηση"...
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
Spot on, Decembered!
Πάντως, ίσως πιο σωστό θα ήταν να διατυπωθεί ως..."ό,τι επιζητεί τη μαζική αναγνώριση και εμπορευματοποίηση"...
you are welcome Prince, ισως ακομα καλητερο το " καταληγει -> να επιζητει "..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
δεν μου ακούγονται ενοχλητικά τα "εκτός μουσικής" ηχητικά..."φαινόμενα"
Αυτά γίνονται πολυ ενοχλητικά σε κάποιες ηχογραφήσεις μικρών κεντροευρωπαϊκών audiophile εταιριών, ειδικά με όργανα εποχής.
Και δεν εχουν πάντα σχέση με τα σαμπς.

Πχ πολύ ενοχλητικές ηχογραφήσεις έργων με pianoforte (αλλά και σύγχρονα πιάνα), όπου ακούγονται συνεχώς τα μηχανικά μέρη και τα πεντάλς του οργάνου, ή τα κλείστρα του oboe, και η μουσική πέφτει θύμα του close miking και των μίξεων εντυπωσιασμού.

Οι μεγάλες εταιρίες (DG, Decca, Sony, RR, Telarc) αποφεύγουν τέτοιες τεχνικές παραγωγής.

Σε παλαιότερα συστήματα που ειχα κατα καιρούς, όλα αυτά δεν ενοχλούσαν. Ακουγόταν ελάχιστα, τόσο όσο να χαρεί ο κάτοχος για το αναλυτικό του σύστημα.
Δυστυχώς οταν φτιάξει το time/phase alignment και το impulse response, πέσει ο θόρυβος περιβάλλοντος και ανεβεί η στάθμη, τα παραμύθια τελειώνουν, και φαίνεται ποιος είναι φιγουρατζής παραγωγός
 
Last edited:



Μηνύματα
6.839
Reaction score
5.946
Αυτά γίνονται πολυ ενοχλητικά σε κάποιες ηχογραφήσεις μικρών κεντροευρωπαϊκών audiophile εταιριών, ειδικά με όργανα εποχής.
Και δεν εχουν πάντα σχέση με τα σαμπς.

Πχ πολύ ενοχλητικές ηχογραφήσεις έργων με pianoforte (αλλά και σύγχρονα πιάνα), όπου ακούγονται συνεχώς τα μηχανικά μέρη και τα πεντάλς του οργάνου, ή τα κλείστρα του oboe, και η μουσική πέφτει θύμα του close miking και των μίξεων εντυπωσιασμού.

Οι μεγάλες εταιρίες (DG, Decca, Sony, RR, Telarc) αποφεύγουν τέτοιες τεχνικές παραγωγής.

Σε παλαιότερα συστήματα που ειχα κατα καιρούς, όλα αυτά δεν ενοχλούσαν. Ακουγόταν ελάχιστα, τόσο όσο να χαρεί ο κάτοχος για το αναλυτικό του σύστημα.
Δυστυχώς οταν φτιάξει το time/phase alignment και το impulse response, πέσει ο θόρυβος περιβάλλοντος και ανεβεί η στάθμη, τα παραμύθια τελειώνουν, και φαίνεται ποιος είναι φιγουρατζής παραγωγός
Θα με ενδιέφερε να μάθω σε ποιες "μικρές κεντροευρωπαικές audiophile εταιρείες" αναφέρεσαι και, ει δυνατόν, και σε λίγους συγκεκριμένους δίσκους, για να δω τι..."χάνω".
Οι δίσκοι που έχω με Πιανοφόρτε ή σύγχρονα πιάνα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ακούγονται τουλάχιστον πολύ μουσικά, αλλά και εδώ θα με ενδιέφερε ποιες είναι μερικές "κακές φιγουρατζίδικες" παραγωγές.
Οι "μεγάλες εταιρείες" έχουν πέσει θύματα πολλών "μίξεων" (μη) εντυπωσιασμού, έχοντας πάψει πια να είναι οι κραταιές παλαιές "μεγάλες εταιρείες". Οι Decca, DG συρρικνώθηκαν πλέον στην Universal, η Erato, EMI, Virgin στη Warner, η Sony διογκώθηκε σε Sony BMG Music, ενώ η Telarc μας έχει τελειώσει από το 2006 που απορροφήθηκε στην Concord Music Group, μην έχοντας πλέον νέες παραγωγές, ειδικά στην Κλασική Μουσική.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.170
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top