Είναι το υδρογόνο η λυση στο ενεργειακό προβλημα του πλανήτη;

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.076
Το υδρογόνο θα το παράγει η Motor Oil από υδρογονάνθρακες; Άνθρακες ο θησαυρός.
 



Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
Οι επενδύσεις που γίνονται είναι τρομερές απλά δεν ακούγεται ακόμα μαζικά. Όταν θα έρθει η ώρα θα βγει μπροστά...Δεν είναι τυχαίοι όσοι επενδύουν σε αυτό
Πολλοί το σνομπαρουν γιατί νομίζουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αιχμή της τεχνολογίας. Αμ δε...
 






Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Υψηλό κόστος ,ακόμα και για ΔΟΚΙΜΈΣ ,σε ένα αεροπλάνο , που παροπλίζεται σιγά σιγά , όπως και το 747 .
Υπερίσχυσε η άποψη των αεροπορικών εταιρειών για δικινητήρια αεροπλάνα .
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Υψηλό κόστος ,ακόμα και για ΔΟΚΙΜΈΣ ,σε ένα αεροπλάνο , που παροπλίζεται σιγά σιγά , όπως και το 747 .
Υπερίσχυσε η άποψη των αεροπορικών εταιρειών για δικινητήρια αεροπλάνα .
τι σημασία έχει αν παροπλίζεται; δοκιμή είναι...
θέλω να δοκιμάσω έναν επισκευασμένο ενισχυτή και του δίνω ένα ηχείο που δε με νοιάζει κι αν καεί!
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Ξέρεις τι κόστος έχει η μετασκευή ενός Α380 για να κάψει υδρογόνο?
Περίπου όσο ένα νέο Α380.
Που θα το πουλήσει μετά η AIRBUS το όλο concept? σε ποιές εταιρίες ? σε εκείνες που το παροπλίζουν ?
Δεν νομίζω.
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.417
Airbus SE will use a model to test its first propulsion system using hydrogen, a fuel the planemaker wants to introduce on a new passenger aircraft by 2035. The modified jetliner, the first of its kind that Airbus ever built, will maintain its four conventional turbines, while a fifth engine adapted for hydrogen use will be mounted on the rear fuselage.

δηλαδή ΘΑ δοκιμάσει ΕΝΑΝ κινητήρα υδρογόνου ΓΙΑ ΝΑ δούμε ΤΙ κάνει ΟΤΑΝ δουλεύει κλπ
το πρόβλημα με το υδρογόνο είναι η αποθήκευση , μέχρι στιγμής ενώ ανα κιλό καυσίμου καμάει και ντέρνει , ανά λίτρο καυσίμου είναι να κλαίς , το Α380 δεν μπορεί να αποθηκεύσει τον όγκο που χρειάζεται για να βγάλει το ταξίδι με την μέχρι στιγμής τεχνολογία.

επίσης πολλές κινήσεις γίνονται για να τις βλέπουν οι (άσχετοι) μέτοχοι, ότι και καλά (ντεμέκ) γίνονται επενδύσεις σε "πράσινη" τεχνολογία ώστε να βρουν φθηνό χρήμα από τραπεζικό δανεισμό.

Πχ η MAERSK κατασκευάζει 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που μπορούν να κάψουν βίο-μεθανόλη.
δηλαδή μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα και το διαφημίζει οτι ντεμέκ πρωτοπόρος στην μείωση εκπομπών και παπαριές.
όντως η βίο-μεθανόλη ΘΑ είναι κάρμπον φρή καύσιμο ΟΤΑΝ παραχθεί με χρήση ΑΠΕ.
Αυτό που δεν λένε όμως είναι οτι η για να παραχθεί η απαραίτητη ποσότητα βιομεθανόλης για να κινήσει τα 8 από τα 12 πλοία χρειάζεται όλη η παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ της Δανίας (έδρα της Maersk) και ότι το κόστος παραγωγής έιναι δεν έιναι 10πλάσιο της τιμής του πετρελαίου ναυτιλίας σήμερα.
Κοινώς ναι βεβαίως έχουμε καρμπον νιουτραλ πλοία , ΑΝ βρείτε καύσιμο και ΑΝ μπορείτε να το πληρώσετε.

αντερεγαμηθειτεπαλιοπαπατζιδεςμεταπρασινακαιμπλεκαυσιμαμαςταχετεκανειτσουρεκια3χρονιατωρα
 


TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.076
δηλαδή ΘΑ δοκιμάσει ΕΝΑΝ κινητήρα υδρογόνου ΓΙΑ ΝΑ δούμε ΤΙ κάνει ΟΤΑΝ δουλεύει κλπ
το πρόβλημα με το υδρογόνο είναι η αποθήκευση , μέχρι στιγμής ενώ ανα κιλό καυσίμου καμάει και ντέρνει , ανά λίτρο καυσίμου είναι να κλαίς , το Α380 δεν μπορεί να αποθηκεύσει τον όγκο που χρειάζεται για να βγάλει το ταξίδι με την μέχρι στιγμής τεχνολογία.
Γι' αυτό το έβαλαν σε Α380. Τα μικρότερα δεν μπορούν να χωρέσουν τις δεξαμενές!
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Ούτε αυτό θα χωράει , γιατί θα πρέπει να βάλει και κόσμο ,αποσκευές , κάποιο cargo, και βέβαια καύσιμα.
Μη την καμία λοιπόν.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Ούτε αυτό θα χωράει , γιατί θα πρέπει να βάλει και κόσμο ,αποσκευές , κάποιο cargo, και βέβαια καύσιμα.
Μη την καμία λοιπόν.
Αν θέλουν τέτοια τεχνολογία κ. "Μάρκε" από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν τις δοκιμές....
Ας μη χωράει τίποτα...
και στα κοραλ πριν τα κυκλοφορήσουν... βγάλαν 40 αποτυχημένα :p
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Ασε την coral στην ησυχία της και μην μπερδεύεις την π@τσα με την βούρτσα.
Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Στην περίπτωση του Α380 , το μέγιστο βάρος του αεροπλάνου , θα είναι με υδρογόνο , και ίσως και μερικούς επιβάτες.
Ισως. Να πετάξει , να πάει που , με κλάσμα των εισητηρίων που κόβει κανονικά?
Να βγάλει τι κέρδος η εταιρία?
:focus:
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.417
Ξανά διαβάστε τι λέει , δεν δοκιμάζουν κινητήρα πρόωσης αλλά τον βοηθητικό της ουράς όπου έχουν την δυνατότητα να τον λειτουργήσουν εκ περιτροπής σε πραγματικό περιβάλλον πίεσης και θερμοκρασίας κλπ . Για αυτό δεν απαιτούνται μεγάλες ποσότητες καυσίμου ενώ πιθανότατα θα καίει και συμβατικό jet fuel.

Η βιομεθανολη και η αμμωνία είναι αυτή τη στιγμή οι κορυφαίες παπατζες της ναυτιλίας. μακράν όμως. Περιβαλλοντική πολιτική από άσχετους πολιτικάντηδες της κακιάς ώρας
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.394
Members
37.893
Νεότερο μέλος
tassos249
Top