mouseslept
Buckalis Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 425
- Reaction score
- 343
Μαλλον το δευτερο θα ελεγα....
Ο τυπος της φυσικης (οπως ολοι της επιστημης) ειναι "μπουσουλας" για τους μηχανικους.... Στην μηχανολογια πρεπει να αντιμετωπιστουν παραμετροι που η Φυσικη επιστημη δεν λαμβανει υποψιν της! :
1. H συχνοτητα συντονισμου του συστηματος, δεν υπαρχει τροπος να μετρηθει και συνεπως δεν ξερουμε ποια (πραγματικα) ειναι!
2. Η φυσικη επιστημη δεν λαμβανει υποψιν παρα πολλους παραγοντες με συνεπεια η συχνοτητα συντονισμου που προκυπτει να ειναι λαθος!
α. Δεν λαμβανει υποψιν οτι το cantilever δεν ειναι σε ευθεια γραμμη αλλα υπο γωνια με το μπρατσο του βραχιονα....
β. Δεν λαμβανει υποψιν την υπαρξη antiskating, ουτε την ακτινικη κινηση του βραχιονα!
γ. Δεν λαμβανει υποψιν την εκφορτιση της ενεργειας στην εδραση του βραχιονα και την ταχυτητα εκφορτισης της απο το deck...
δ. Η φυσικη θεωρει οτι δεν υπαρχει ατμοσφαιρα ουτε δονηση των μοριων του αερα...
ε. Η φυσικη "θεωρει" οτι δεν υπαρχει γωνια στην VTA ενω παντα υπαρχει... (Τον βραχιονα τον ρυθμιζουμε ετσι ωστε να ειναι οσο "σηκωμενος" στην εδραση χρειαζεται, ωστε να ειναι εντελως παραλληλος, μονον με τους "παχυτερους" δισκους....
ζ. Η φυσικη δεν λαμβανει υποψιν οτι τα bearings του βραχιονα εχουν τριβες - ουτε καν λαμβανει υποψιν οτι υπαρχουν bearings και μαλιστα, οχι στην ιδια ευθεια (οριζοντια η καθετα) με το cantiliver της κεφαλης, αλλα παντα υπο γωνια!
Θα μπορουσα να παραθεσω αρκετους ακομα παραγοντες που η φυσικη δεν λαμβανει υποψιν, αλλα πιστευω οτι τα πιο πανω ειναι αρκετο για να αποδειξει οτι στον χωρο του hi-fi κυριαρχουν οι "μπουρδολογοι" που διεκδικουν την θεση του "ειδικου" (με το αζημιωτο φυσικα) και καταστρεφουν τα πικαπ σας!
Τι κανουμε λοιπον?
Μια γενικη αρχη που εχω να προτεινω, ειναι:
Aρχιστε με χαμηλοτερης μαζας βραχιονα απο αυτον που προτεινουν οι τυποι της φυσικης και στηστε την κεφαλη απολυτα σωστα με το protractor (ευθυγραμιζοντας το cantilever και ποτε το σωμα της κεφαλης - θα ακολουθησει αλλο θεμα για αυτο), μετα, ακουστε το συστημα... Αν σας ακουστει "πριμαριστο" προσθεστε μαζα, αν ακουστει "παχυ" τοτε η μαζα του βραχιονα θελει (κι αλλη) ελλατωση....
Να θυμαστε παντα... ο ελαφρυτερος βραχιονας (με την μικροτερη ενεργη μαζα δηλαδη) γινεται "βαρυτερος", το αντιθετο δεν γινεται!
Ακολουθει συζητηση (χωρις τα -γνωστα πλεον- troll του χωρου παρακαλω).
Ο τυπος της φυσικης (οπως ολοι της επιστημης) ειναι "μπουσουλας" για τους μηχανικους.... Στην μηχανολογια πρεπει να αντιμετωπιστουν παραμετροι που η Φυσικη επιστημη δεν λαμβανει υποψιν της! :
1. H συχνοτητα συντονισμου του συστηματος, δεν υπαρχει τροπος να μετρηθει και συνεπως δεν ξερουμε ποια (πραγματικα) ειναι!
2. Η φυσικη επιστημη δεν λαμβανει υποψιν παρα πολλους παραγοντες με συνεπεια η συχνοτητα συντονισμου που προκυπτει να ειναι λαθος!
α. Δεν λαμβανει υποψιν οτι το cantilever δεν ειναι σε ευθεια γραμμη αλλα υπο γωνια με το μπρατσο του βραχιονα....
β. Δεν λαμβανει υποψιν την υπαρξη antiskating, ουτε την ακτινικη κινηση του βραχιονα!
γ. Δεν λαμβανει υποψιν την εκφορτιση της ενεργειας στην εδραση του βραχιονα και την ταχυτητα εκφορτισης της απο το deck...
δ. Η φυσικη θεωρει οτι δεν υπαρχει ατμοσφαιρα ουτε δονηση των μοριων του αερα...
ε. Η φυσικη "θεωρει" οτι δεν υπαρχει γωνια στην VTA ενω παντα υπαρχει... (Τον βραχιονα τον ρυθμιζουμε ετσι ωστε να ειναι οσο "σηκωμενος" στην εδραση χρειαζεται, ωστε να ειναι εντελως παραλληλος, μονον με τους "παχυτερους" δισκους....
ζ. Η φυσικη δεν λαμβανει υποψιν οτι τα bearings του βραχιονα εχουν τριβες - ουτε καν λαμβανει υποψιν οτι υπαρχουν bearings και μαλιστα, οχι στην ιδια ευθεια (οριζοντια η καθετα) με το cantiliver της κεφαλης, αλλα παντα υπο γωνια!
Θα μπορουσα να παραθεσω αρκετους ακομα παραγοντες που η φυσικη δεν λαμβανει υποψιν, αλλα πιστευω οτι τα πιο πανω ειναι αρκετο για να αποδειξει οτι στον χωρο του hi-fi κυριαρχουν οι "μπουρδολογοι" που διεκδικουν την θεση του "ειδικου" (με το αζημιωτο φυσικα) και καταστρεφουν τα πικαπ σας!
Τι κανουμε λοιπον?
Μια γενικη αρχη που εχω να προτεινω, ειναι:
Aρχιστε με χαμηλοτερης μαζας βραχιονα απο αυτον που προτεινουν οι τυποι της φυσικης και στηστε την κεφαλη απολυτα σωστα με το protractor (ευθυγραμιζοντας το cantilever και ποτε το σωμα της κεφαλης - θα ακολουθησει αλλο θεμα για αυτο), μετα, ακουστε το συστημα... Αν σας ακουστει "πριμαριστο" προσθεστε μαζα, αν ακουστει "παχυ" τοτε η μαζα του βραχιονα θελει (κι αλλη) ελλατωση....
Να θυμαστε παντα... ο ελαφρυτερος βραχιονας (με την μικροτερη ενεργη μαζα δηλαδη) γινεται "βαρυτερος", το αντιθετο δεν γινεται!
Ακολουθει συζητηση (χωρις τα -γνωστα πλεον- troll του χωρου παρακαλω).
Last edited: