Ποδήλατο

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.650
Reaction score
97.201
Για να δείτε τι θα πει μαζοχισμός. ;) o_Oo_O


Fiorenzo Magni won 3 overall wins in the Giro d’Italia (‘48, ‘51 and ‘55) and the three consecutive wins (record) at the Tour of Flanders (‘49, ‘50 and ‘51).
In the 1956 Giro d’Italia, stage 12, Magni famously broke his left clavicle and still managed to finish second overall. At the hospital he refused a plaster cast and refused to abandon the Giro.
Magni continued the race with his shoulder wrapped in an elastic bandage. To compensate for his inability to apply force with his left arm, he raced while holding a piece of rubber inner tube attached to his handlebar between his teeth for extra leverage.
Magni crashed again after hitting a ditch by the road during a descent on stage 16. He fell on his already broken clavicle, breaking his humerus, after which he passed out from the pain. They put him in an ambulance, but when Magni regained his senses and realized that he was being taken to the hospital he screamed and told the driver to stop.
Magni took his bike and was able to finish the stage in the peloton, which had waited for him. Of the evening that followed Magni said "I had no idea of how serious my condition was, I just knew that I was in a lot of pain but I didn't want to have X-rays that evening".
Just four stages later, the infamous 20th stage of Giro '56 dawned where Luxembourg's Charly Gaul would execute his legendary mountain stage victory in mountains of Trento region, haunted by snow and ice. That day 60 people abandoned the race, and Gaul went from 16 minutes behind to winning the 1956 Giro; Magni, despite his injuries, placed second, 3 minutes and 27 seconds behind Gaul.
It was Masi’s idea to use the piece of inner tube attached to his handlebar when he broke his clavicle the 1956 Giro d’Italia.

287894639_427857862680425_2054134802719043610_n.jpg
 

Μηνύματα
17.618
Reaction score
25.309
Να σας πω, την ερχόμενη Τρίτη, 21/06, το βράδυ, ποιο καλό παιδάκι θα είναι Αθήνα και θα μπορεί να βγούμε για βόλτα; (ΟΧΙ με τα ποδήλατα! :biggrin: )
Πάρε τηλέφωνο να σε σιαξω
Μητσουυυυ! Μην πεις ότι έχεις δλεια πάλι
Που θα βρίσκεσαι;
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.351
Reaction score
22.411
Να σας πω, την ερχόμενη Τρίτη, 21/06, το βράδυ, ποιο καλό παιδάκι θα είναι Αθήνα και θα μπορεί να βγούμε για βόλτα; (ΟΧΙ με τα ποδήλατα! :biggrin: )
@mitsubae!!!

@pankrok στείλε μου το κινητό σου με pm.:)
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Να σας πω, την ερχόμενη Τρίτη, 21/06, το βράδυ, ποιο καλό παιδάκι θα είναι Αθήνα και θα μπορεί να βγούμε για βόλτα; (ΟΧΙ με τα ποδήλατα! :biggrin: )
Εντελώς τυχαία την ίδια μέρα έχουμε κανονίσει να τις μετρήσουμε με κροκ στον υμηττό οπότε θα σου βρούμε ποδήλατο (εύκολο) να έρθεις και συ μαζί... μην αγχώνεσαι βρε η ομάδα θα φροντίζει για τα μέλη της... ο κροκ θα κεράσει μετά στο base grill
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.351
Reaction score
22.411
Εντελώς τυχαία την ίδια μέρα έχουμε κανονίσει να τις μετρήσουμε με κροκ στον υμηττό οπότε θα σου βρούμε ποδήλατο (εύκολο) να έρθεις και συ μαζί... μην αγχώνεσαι βρε η ομάδα θα φροντίζει για τα μέλη της... ο κροκ θα κεράσει μετά στο base grill
Πάτε εσείς Υμηττό κι εγώ θα είμαι στο αυτοκίνητο υποστήριξης. :roflmao:
 






wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.351
Reaction score
22.411

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.081
Reaction score
40.380
Φίλε, ποδηλάτες είμαστε, όχι μαζόχες (σωστά, @xfader? :biggrin: )
Εάν τα δύο τελούσαν σε σχέση αλληλοαποκλεισμού, δεν θα υπήρχε η έκφραση "μου 'χεις κάνει τη ζωή ποδήλατο", σωστά ;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.022
Reaction score
53.484
Ηλεκτρικό shifting για τον λαό!
Αναμενόμενη κίνηση από τη σχιμάνο, με τη κίνηση αυτή προσπαθεί να επισκιάσει περαιτέρω τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Με αυτές τις τιμές όμως όλοι έχουν στραφεί στη sram, πιστεύω πως και η 105 θα είναι ακριβή, θα στοιχίζει όσο η προηγούμενη ultegra
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.351
Reaction score
22.411
Αναμενόμενη κίνηση από τη σχιμάνο, με τη κίνηση αυτή προσπαθεί να επισκιάσει περαιτέρω τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Με αυτές τις τιμές όμως όλοι έχουν στραφεί στη sram, πιστεύω πως και η 105 θα είναι ακριβή, θα στοιχίζει όσο η προηγούμενη ultegra
Για να δούμε... Πάντως, προσωπικά μιλώντας, δεν πρόκειται να αλλάξω groupset όσο και να κάνει η ηλεκτρονική 105. Όταν αλλάξω ποδήλατο, τότε θα δω τις επιλογές μου κι αν είναι μέσα η ηλεκτρονική 105, καλώς.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.022
Reaction score
53.484
Θα μου δώσεις και τα πόδια του @bretsos;:roflmao:

Fixed.
Στα δίνω όπως είναι επιπλωμένα με χιλιάδες αναμνήσεις φορτωμένα, προσοχή όμως, άμα τα βάλεις ξυράφι θα χάσουν τη δύναμή τους.
Λειτουργούν όμως τα μαλλιά του Σαμψών :lolsign:
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992
Κακά τα ψέματα η ηλεκτρονική είναι ωραία. Στάνταρ θα γίνει αυτό που είπε ο Σαμψών εεεε brets ήθελα να πω :laugh:, έτσι και αλλιώς η νέα 12αρα έχει ξεφύγει, όποτε θα κουμπώσει ωραία στη γκάμα της εταιρίας.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.022
Reaction score
53.484
Για να δούμε... Πάντως, προσωπικά μιλώντας, δεν πρόκειται να αλλάξω groupset όσο και να κάνει η ηλεκτρονική 105. Όταν αλλάξω ποδήλατο, τότε θα δω τις επιλογές μου κι αν είναι μέσα η ηλεκτρονική 105, καλώς.
Η σχιμάνο αυτή τη στιγμή καμαρώνει για τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, έχει πετύχει κατά 40% γρηγορότερες αλλαγές στο μπροστά ντεραγιέ, είχε πιο γρήγορες αλλαγές και στις προηγούμενες σειρές, τώρα απλά αλλάζει αστραπή.
Επίσης έχει πετύχει σχεδιαστικά απίστευτη εργονομία στα χειριστήρια που παρόλο ότι μεγάλωσαν για να χωρέσουν τις μπαταρίες για τη ασύρματη λειτουργία, παραμένουν απίστευτα εργονομικά σε σχέση με όλους τους άλλους κατασκευαστές.
Ο καριολης ο σχιστομάτης ξέρει ότι δύσκολα θα τον πλησιάσουν οι υπόλοιποι γιαυτό πουλάει όσο γουστάρει.
Οσοι όμως θέλουν ηλεκτρονική μετατόπιση χωρίς καλώδια κλπ, πάνε sram στη σειρά force.
Δυστηχως όμως είναι αργά τα ζά, από μετατόπιση έως ασύρματη επικοινωνία...
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.351
Reaction score
22.411
Στα δίνω όπως είναι επιπλωμένα με χιλιάδες αναμνήσεις φορτωμένα, προσοχή όμως, άμα τα βάλεις ξυράφι θα χάσουν τη δύναμή τους.
Λειτουργούν όμως τα μαλλιά του Σαμψών :lolsign:
Τα δικά μου είναι πιο τριχωτά από τα δικά σου! Εάν ξεκινήσω να τρώω μπάμιες να μπουν σε "Σαμψών mode";;;:lol:

Η σχιμάνο αυτή τη στιγμή καμαρώνει για τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, έχει πετύχει κατά 40% γρηγορότερες αλλαγές στο μπροστά ντεραγιέ, είχε πιο γρήγορες αλλαγές και στις προηγούμενες σειρές, τώρα απλά αλλάζει αστραπή.
Επίσης έχει πετύχει σχεδιαστικά απίστευτη εργονομία στα χειριστήρια που παρόλο ότι μεγάλωσαν για να χωρέσουν τις μπαταρίες για τη ασύρματη λειτουργία, παραμένουν απίστευτα εργονομικά σε σχέση με όλους τους άλλους κατασκευαστές.
Ο καριολης ο σχιστομάτης ξέρει ότι δύσκολα θα τον πλησιάσουν οι υπόλοιποι γιαυτό πουλάει όσο γουστάρει.
Οσοι όμως θέλουν ηλεκτρονική μετατόπιση χωρίς καλώδια κλπ, πάνε sram στη σειρά force.
Δυστηχως όμως είναι αργά τα ζά, από μετατόπιση έως ασύρματη επικοινωνία...
Μπράβο της Shimano, απλώς στον ποδηλάτη εαυτό μου δεν βλέπω πού θα με ωφελήσει το 40% της γρηγορότερης αλλαγής. Να ήμουν αθλητής, βεβαίως, κάθε τι "μικρό" ή "μεγάλο" που "κόβει" δευτερόλεπτα είναι χρήσιμο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.022
Reaction score
53.484
Γιώργο τώρα χτυπάς φλέβα, δεν σου περνάει από το μυαλό πόση ώρα μπορώ να αφιερώσω στη ρύθμιση του μπροστά ντεραγιέ.
Για εμένα είναι πολύ σημαντικό να εκτελεί τις εντολές χωρίς καθυστέρηση,χωρις αστοχίες και βέβαια με το που ανέβει ελάχιστα στο δίσκο να παραμείνω στα αρχικά βάτ.
Η οποιαδήποτε δυσλειτουργια μου χαλάει τη ροή και τη δύναμη των ποδιώνε.
Σαν εμένα είναι πολλοί που ζητάνε αυτό το πράμα...
Για να σε δώσω να καταλάβεις, όταν χτυπάω το κουμπί της μετατόπισης είμαι ήδη έτοιμος για sprint, με το που αρχίσει να ακούγεται ο ήχος από το βηματικό μοτέρ είμαι ήδη όρθιος στα πεντάλ, δεν περιμένω να ανέβει όλη η αλυσίδα στο δίσκο, μόλις πιαστεί στα πρώτα 5-10 δοντια ξεκινά ο πόλεμος :biggrin:
Η κίνηση γίνεται πάντα αυτόματα, το αριστερό δάχτυλο χτυπά το up στο δίσκο και το δεξί δάχτυλο το up στις ταχύτητες, μια ταχύτητα ή και δγιό, ανάλογα τη περίσταση.
Κάνω ότι κάνει το αυτόματο σύστημα της σχιμάνο (full synchro ή semi synchro) αλλά στο manual διότι στον αυτόματο το σύστημα έχει καθυστέρηση
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.650
Reaction score
97.201
Γιώργο τώρα χτυπάς φλέβα, δεν σου περνάει από το μυαλό πόση ώρα μπορώ να αφιερώσω στη ρύθμιση του μπροστά ντεραγιέ.
Για εμένα είναι πολύ σημαντικό να εκτελεί τις εντολές χωρίς καθυστέρηση,χωρις αστοχίες και βέβαια με το που ανέβει ελάχιστα στο δίσκο να παραμείνω στα αρχικά βάτ.
Η οποιαδήποτε δυσλειτουργια μου χαλάει τη ροή και τη δύναμη των ποδιώνε.
Σαν εμένα είναι πολλοί που ζητάνε αυτό το πράμα...

Αυτή είναι η πραγματική χρήση της τεχνολογίας στην αγωνιστική ποδηλασία. Στο παρελθόν έχουν χαθεί πολλοί αγώνες επαγγελματιών επειδή σε μία επίθεση που απαιτούσε ακαριαίες κινήσεις, η αναγκαία αλλαγή ταχυτήτων αστόχησε, καθυστέρησε, έβγαλε την αλυσίδα...

Τα λίγα μέτρα που θα χαθούν στην απάντηση μίας επίθεσης, μπορεί να στοιχίσουν πολλές θέσεις, ενεργειακή σπατάλη και ψυχολογική ήττα.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.796
Μηνύματα
3.027.597
Members
38.495
Νεότερο μέλος
JGmag
Top