Ποδήλατο

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.988
Reaction score
20.513
@bretsos Ναι, ρε φίλε, συμφωνώ με την οπτική σου και, μεταξύ μας, πολύ καλά κάνεις που το βλέπεις και το λειτουργείς έτσι. Όμως, εσύ είσαι εσύ κι εγώ είμαι εγώ. Εσύ είσαι σε ένα επίπεδο κι εγώ είμαι σε ένα άλλο. Για αυτό μίλησα σε προσωπικό τόνο. Στο επίπεδο που είσαι εσύ, μπορείς κι εκμεταλλεύεσαι το κάθε τι στο ποδήλατο και - προφανώς - την ταχύτητα αλλαγής δίσκου στον μπροστινό εκτροχιαστή κτλ.

Στο επίπεδο που είμαι εγώ, μακάρι να βγαίνει η προπόνηση/ποδηλασία χωρίς προβλήματα κι όλα τα άλλα έπονται. :)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
Αυτή είναι η πραγματική χρήση της τεχνολογίας στην αγωνιστική ποδηλασία. Στο παρελθόν έχουν χαθεί πολλοί αγώνες επαγγελματιών επειδή σε μία επίθεση που απαιτούσε ακαριαίες κινήσεις, η αναγκαία αλλαγή ταχυτήτων αστόχησε, καθυστέρησε, έβγαλε την αλυσίδα...

Τα λίγα μέτρα που θα χαθούν στην απάντηση μίας επίθεσης, μπορεί να στοιχίσουν πολλές θέσεις, ενεργειακή σπατάλη και ψυχολογική ήττα.
Πέραν των αθλητών Αλεξ, είναι μια κίνηση που άμα τη μάθεις και τη συνηθίσεις δύσκολα επιστρέφεις πίσω στη ρομαντική ποδηλασία που όλα γίνονται καθισμένος στη σέλα.
Μετά είναι και θέμα ασφάλειας, στη περίπτωση που δεν πιάσουν αρκετά δόντια τη αλυσίδα και πας να πατήσεις θα σκοτωθείς.
@bretsos Ναι, ρε φίλε, συμφωνώ με την οπτική σου και, μεταξύ μας, πολύ καλά κάνεις που το βλέπεις και το λειτουργείς έτσι. Όμως, εσύ είσαι εσύ κι εγώ είμαι εγώ. Εσύ είσαι σε ένα επίπεδο κι εγώ είμαι σε ένα άλλο. Για αυτό μίλησα σε προσωπικό τόνο. Στο επίπεδο που είσαι εσύ, μπορείς κι εκμεταλλεύεσαι το κάθε τι στο ποδήλατο και - προφανώς - την ταχύτητα αλλαγής δίσκου στον μπροστινό εκτροχιαστή κτλ.

Στο επίπεδο που είμαι εγώ, μακάρι να βγαίνει η προπόνηση/ποδηλασία χωρίς προβλήματα κι όλα τα άλλα έπονται. :)
Όλα αυτά Γιώργη είναι τεχνική, είναι μια τεχνική που βοηθάει να εκμεταλλεύεται κανείς τη δύναμη των ποδιώνε.
Μόλις τη κατανοήσει κάποιος βοηθάει σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στους αγώνες ;)
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
Και για να το εξάντλησω το θέμα ηλεκτρονικής μετατόπισης.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος συνηθίζει τη όποια ταχύτητα του δώσεις να διαχειριστεί.
Ενώ στη πρώτη di2 αρχικά όλα μου φαίνονταν ταχύτατα τη συνήθισα πολύ γρήγορα, όταν πέρασα στη 8050 ένιωσα καλά, πλέον όμως ζητάω πιο σβέλτο ρυθμό μετόπισης.
Όταν ξέρεις τι ζητάς και απασχολείς ταυτόχρονα και τα 2 ντεραγιέ έχεις lag από το σύστημα, δίνεται πάντα προτεραιότητα στο αρχικό κλίκ, και επειδή όλα γίνονται από ένα κλίκ, θες ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς μετατόπισης.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.800
Reaction score
83.780
Και για να το εξάντλησω το θέμα ηλεκτρονικής μετατόπισης.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος συνηθίζει τη όποια ταχύτητα του δώσεις να διαχειριστεί.
Ενώ στη πρώτη di2 αρχικά όλα μου φαίνονταν ταχύτατα τη συνήθισα πολύ γρήγορα, όταν πέρασα στη 8050 ένιωσα καλά, πλέον όμως ζητάω πιο σβέλτο ρυθμό μετόπισης.
Όταν ξέρεις τι ζητάς και απασχολείς ταυτόχρονα και τα 2 ντεραγιέ έχεις lag από το σύστημα, δίνεται πάντα προτεραιότητα στο αρχικό κλίκ, και επειδή όλα γίνονται από ένα κλίκ, θες ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς μετατόπισης.
Σε όλους τους τομείς που επικρατεί η τεχνολογία έχουμε αντίστοιχες απαιτήσεις. Δημιουργούμε, ασυναίσθητα, νέα στάνταρ και κάθε πισωγύρισμα (έστω κι 1%) γίνεται άμεσα αντιληπτό και θεωρείται απαράδεκτο.

Ένα απλό παράδειγμα που αντιλαμβάνονται όλοι, ακόμα κι αυτοί που δεν ασχολούνται με τα τεχνολογικά σαν κι εμάς, είναι τα smartphones. Αγόρασα στη γυναίκα μου νέο κινητό. Το παλιό (iPhone X (10) τριετίας) της έπεσε, χτύπησε ατσούμπαλα και η οθόνη έγινε βιτρό... Μόλις έπιασε το καινούργιο (iPhone 13) και το δούλεψε για ένα τρίλεπτο, το πρώτο που μου είπε ενθουσιασμένη ήταν το πόσο γρήγορα αποκρίνεται η οθόνη στο άγγιγμα. Μία γυναίκα που δεν ξέρει και δεν θέλει να μάθει τίποτα τεχνολογικό. Μόνο η χρήση την ενδιαφέρει. Κι αμέσως έπιασε τη διαφορά.

Πέρα λοιπόν από την κατανάλωση, κάθε εξέλιξη που καταφέρνει να έχει αποτέλεσμα ορατό, ακόμα και στον άσχετο ή μη απαιτητικό, θεωρείται επιτυχία!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
Επιτυχία είναι Άλεξ το γεγονός ότι η shimano ασχολείται μέσω update και βελτιώνει τη λειτουργία αλλά και τους χρόνους απόκρισης.
Τη 8050 άρχισα να τη χρησιμοποιώ όντας 2 χρόνια στη αγορά.
Στο διάστημα αυτό δόθηκαν αναβαθμίσεις πολύ χρηστικές, κυρίως παραμετροποίησης αλλά και επιπλέον δυνατότητες.
Πλέον είναι σε ένα επίπεδο που πιστεύω πως δεν μπορούν σε αυτή τη τεχνολογία να δώσουν κάτι παραπάνω, ότι πρόβλημα υπήρχε έχει διορθωθεί με μεγάλη επιτυχία και λειτουργικότητα.
Εκεί που πραγματικά της έβγαλα το καπέλο είναι στο θέμα αυτονομίας,ανάμεσα στις διάφορες αναβαθμίσεις επηρεάστηκε αρκετά κάποια στιγμή η αυτονομία της μπαταρίας.
Όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 60%~ ξεκινά μια επιπλέον καθυστέρηση στη μετατόπιση.
Για εμένα που φεύγω για μεγάλο χρονικό διάστημα από τη βάση μου, και έχοντας πολλά πράματα μαζί, ένας φορτιστής επιπλέον είναι βάρος και πολλές φορές δεν χωράει στις αποσκευές.
Έχω που δουλεύω πάνω από 20 μέρες κάθε μέρα το ποδήλατο και αυτή τη στιγμή είναι στο 80%, με το WiFi συνέχεια ανοιχτό για ασύρματες πληροφορίες στο όργανο. Πέρυσι που έκανα το ίδιο θα ήμουν τώρα στο 50% με τα ντεραγιέ να αλλάζουν σε ρυθμούς χελώνας.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.621
Reaction score
30.937
Μία γυναίκα που δεν ξέρει και δεν θέλει να μάθει τίποτα τεχνολογικό. Μόνο η χρήση την ενδιαφέρει. Κι αμέσως έπιασε τη διαφορά.

Εγώ σε αυτά λέω, "γιατί, είχες τέτοιο και στο χωριό σου;"

...κι έτσι άρχισε ο καυγάς
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.800
Reaction score
83.780
Έχω που δουλεύω πάνω από 20 μέρες κάθε μέρα το ποδήλατο και αυτή τη στιγμή είναι στο 80%, με το WiFi συνέχεια ανοιχτό για ασύρματες πληροφορίες στο όργανο. Πέρυσι που έκανα το ίδιο τώρα θα ήμουν στο 50% με τα ντεραγιέ να αλλάζουν σε ρυθμούς χελώνας.
Αυτό είναι αξιοσημείωτο! Η αυτονομία όποιας συσκευής χρησιμοποιεί μπαταρία είναι το κύριο σημείο σύγκρισης των εταιρειών. Η μεγάλη αυτονομία δηλώνει γνώσεις, εξέλιξη, σοβαρότητα, επενδύσεις.
 

Μηνύματα
2.678
Reaction score
1.393
Και για να το εξάντλησω το θέμα ηλεκτρονικής μετατόπισης.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος συνηθίζει τη όποια ταχύτητα του δώσεις να διαχειριστεί.
Ενώ στη πρώτη di2 αρχικά όλα μου φαίνονταν ταχύτατα τη συνήθισα πολύ γρήγορα, όταν πέρασα στη 8050 ένιωσα καλά, πλέον όμως ζητάω πιο σβέλτο ρυθμό μετόπισης.
Όταν ξέρεις τι ζητάς και απασχολείς ταυτόχρονα και τα 2 ντεραγιέ έχεις lag από το σύστημα, δίνεται πάντα προτεραιότητα στο αρχικό κλίκ, και επειδή όλα γίνονται από ένα κλίκ, θες ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς μετατόπισης.
...και μετά κοροιδευετε τους άλλους που ακούνε διαφορές αν αλλάξουν το καλώδιο του ρεύματος στην πρίζα...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
...και μετά κοροιδευετε τους άλλους που ακούνε διαφορές αν αλλάξουν το καλώδιο του ρεύματος στην πρίζα...
Το έχω γράψει αρκετές φορές, όλοι οι βολικοι άνθρωποι έχουμε μαζευτεί σε ένα φόρουμ :roflmao: :lolsign:
 

Μηνύματα
296
Reaction score
546
Ποια ειναι η γνώμη σας για ατσάλι? Εκεί που χάζευα έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτό:

Έχει νόημα για τον μέσο αγοραστή που θέλει κάτι ανθεκτικό και άνετο? Πέρα από το βάρος (+1.5-2kg) και την ακαμψία χάνει κάπου αλλού το ατσάλι?
 

Μηνύματα
2.291
Reaction score
5.175
Ποια ειναι η γνώμη σας για ατσάλι? Εκεί που χάζευα έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτό:

Έχει νόημα για τον μέσο αγοραστή που θέλει κάτι ανθεκτικό και άνετο? Πέρα από το βάρος (+1.5-2kg) και την ακαμψία χάνει κάπου αλλού το ατσάλι?
Το ατσάλι διαχρονικά είναι το καλύτερο και ομορφότερο υλικό για ποδήλατο. Μητσουμπας speaking. Νταξ είναι λίγο βαρύ αλλά δε γαμιε....
Όσο για αυτό που ανέβασες δεν έχει μούφες στις ενώσεις αλλά κολλήσεις που προσωπικά με χαλανε.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
Κώστα, βρες καβαλα ένα ατσάλινο και θα καταλάβεις αμέσως γιατί τα προτιμάνε μόνο οι παλιατζήδες ;)
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.988
Reaction score
20.513
Να σας πω, την ερχόμενη Τρίτη, 21/06, το βράδυ, ποιο καλό παιδάκι θα είναι Αθήνα και θα μπορεί να βγούμε για βόλτα; (ΟΧΙ με τα ποδήλατα! :biggrin: )
@mitsubae Μίλα ρε! Είσαι μέσα; Θα βρεθούμε;
 



Μηνύματα
296
Reaction score
546
Η αλήθεια είναι να καβαλήσω κάτι σύγχρονο με τέτοια tubings και περιφερειακά δεν θα βρω ποτέ...
Γι αυτό είχα και απορία κιόλας... Τώρα τα παλιά κουρσάκια δεν πιστεύω οτι συγκρίνονται με αυτά..

Αλλά όταν τα κάρμπον είναι σε τέτοια πληθώρα και με τιμές ίδιες και λιγότερο απο τα ατσάλινα, δεν είναι παράλογο να έχουν γεμίσει τον τόπο.

Απλά στα "χαρτιά" τα ατσάλινα φαίνονται αραιότατα και νταμάρια. Τώρα στην πραγματικότητα...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262
Απλά στα "χαρτιά" τα ατσάλινα φαίνονται αραιότατα και νταμάρια. Τώρα στην πραγματικότητα...
Όχι και νταμάρι το ατσάλινο, φλεξάρουν σαν χαζά και στο θέμα κύλισης ξεκολλάνε τα σφραγίσματα.
Το βάρος τους είναι το τελευταίο πρόβλημα.
Για να γίνει κάπως υποφερτό στο θέμα κραδασμών πρέπει να έχει carbon πιρούνι με carbon λαιμό τιμονιού.
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.393
Reaction score
42.262


Μιλάμε για ομορφιά όχι αστεία...
Όμορφα είναι, κανένας δεν διαφωνεί.
Όμορφα για να διακοσμούν χώρους σαν εικαστικό δρώμενο και για πέρα δώθε σε κάνα φλοίσβο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.692
Μηνύματα
2.870.081
Members
37.944
Νεότερο μέλος
thodorisls
Top