54422, TELEBOX και απίστευτες ιστορίες χρέωσης


Μηνύματα
1
Reaction score
8
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.154
Reaction score
93.263
Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Στην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.

Πολύ θα ήθελα να τους κυνηγήσω περισσότερο, αλλά είναι αδύνατον να φύγω από την δουλειά για να πάω στον εισαγγελέα.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση για την συνέχεια.

Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.
Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. :mad: Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Στην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.

Πολύ θα ήθελα να τους κυνηγήσω περισσότερο, αλλά είναι αδύνατον να φύγω από την δουλειά για να πάω στον εισαγγελέα.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση για την συνέχεια.


Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. :mad: Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωση :p
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.154
Reaction score
93.263
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωση :p
Να δεις τι δωράκι τους ετοίμαζα εγώ με τα νεύρα που είχα...

Η Cosmote πάντως πρέπει να έχει παράδοση σε τέτοιες μλκίες. Εδώ και χρόνια, μετά από διαρκή ενοχλητικά μεταμεσονύκτια τηλεφωνήματα -φάρσες- από τηλέφωνα με απόκρυψη, έχω ενεργοποιήσει τον αποκλεισμό καλούντων με απόκρυψη. Η υπηρεσία αυτή είναι με χρέωση στον μηνιαίο λογαριασμό.
Προχθές, Σάββατο, είχα κλήση στο σπίτι από τηλέφωνο με απόκρυψη. Από το 13888 η απάντηση ήταν ότι έχω πληκτρολογήσει 3 φορές λάθος κωδικό στην υπηρεσία με αποτέλεσμα να απενεργοποιηθεί. :headbang::headbang:
Ποιος, εγώ, που τόσα χρόνια είχα ξεχάσει και ότι είχα την υπηρεσία., πόσο μάλλον να ασχοληθώ ξανά με δαύτην.

Προφανώς, μετά από όλα αυτά τους θεωρώ εντελώς αναξιόπιστους.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.059
Είχα έναν παπάρα που οπότε του ερχόταν με καλούσε. Απανωτά, ίσα με 10 φορές, και το έκλεινε. Υποψιάζομαι -σχεδον βεβαιος- συγκεκριμένο ψυχοπαθή πρώην πελάτη.
Από όταν έβαλα το Should I answer βρήκα την υγειά μου.
Απόρριψη όλες τις αποκρύψεις.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.154
Reaction score
93.263

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.154
Reaction score
93.263
Επιτέλους!


Σε τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) προέβη σήμερα, 17 Φεβρουαρίου 2020, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, με στόχο να διασφαλίζεται η ρητή συγκατάθεση του χρήστη για τη λήψη των συγκεκριμένων υπηρεσιών και να αποφεύγονται αυθαίρετες χρεώσεις χρηστών. Επισημαίνεται ότι, το τελευταίο διάστημα είχε παρατηρηθεί αύξηση σχετικών καταγγελιών χρηστών.

Σύμφωνα με την τροποποίηση, ο χρήστης που επιθυμεί να εγγραφεί σε μια ΥΠΠ, με ή χωρίς συνδρομή:
  • Αφού καταχωρήσει τον τηλεφωνικό αριθμό του σε συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο, πρέπει να λάβει άμεσα από την εταιρεία που παρέχει την ΥΠΠ μήνυμα SMS, μέσω του οποίου να ενημερώνεται για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας, τη γραμμή βοήθειας, καθώς και την επωνυμία της εταιρείας.
  • Στη συνέχεια, πρέπει να αποστείλει τη συγκατάθεσή του, μέσω ατελούς μηνύματος SMS, εντός 5 λεπτών από τη χρονική στιγμή αποστολής του αρχικού μηνύματος. Σε περίπτωση που το μήνυμα συγκατάθεσης δεν αποσταλεί εντός του χρονικού ορίου των 5 λεπτών, η εγγραφή ακυρώνεται.
  • Μέχρι την αποστολή του παραπάνω μηνύματος, δεν χρεώνεται για την ΥΠΠ.
Σημειώνεται ότι, η ΕΕΤΤ είχε διεξαγάγει δημόσια διαβούλευση για το θέμα. Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ με τη δημοσίευση της απόφασης της ΕΕΤΤ στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Επίσης, η ΕΕΤΤ συστήνει στους καταναλωτές:
  • Πριν την καταχώρηση του τηλεφωνικού αριθμού τους σε διαδικτυακούς τόπους για να εγγραφούν σε ΥΠΠ, να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους και το κόστος. Το ίδιο ισχύει και για υπηρεσίες που προσφέρονται ή διαφημίζονται μέσω ηλεκτρονικών/έντυπων ΜΜΕ.
  • Να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους διαφημιστικών καταχωρήσεων και να ελέγχουν εάν αφορούν σε συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από ένα SMS κ.λπ.
  • Να ενημερωθούν από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που είναι συνδρομητές για τη δυνατότητα φραγής χρεώσιμων εισερχόμενων μηνυμάτων SMS από σύντομους πενταψήφιους κωδικούς. Επίσης, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη φραγή μέσω των εφαρμογών που διαθέτουν οι πάροχοι.
  • Να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είναι συνδρομητές, σε περίπτωση που είτε διαπιστώσουν αδικαιολόγητες χρεώσεις στον λογαριασμό του κινητού τηλεφώνου ή αδικαιολόγητη μείωση του υπολοίπου στο καρτοκινητό, είτε λάβουν μηνύματα SMS από πενταψήφιους κωδικούς, που αναφέρονται σε εγγραφή σε ΥΠΠ, χωρίς δική τους ενέργεια/συγκατάθεση.
Υπενθυμίζεται ότι οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, μέσω συγκεκριμένων αριθμοσειρών, και αφορούν σε ψηφοφορίες, διαγωνισμούς, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), παιχνίδια από την τηλεόραση με συμμετοχή μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
 


billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.453
Reaction score
5.550
Αντί να τις κλείσουν τις εταιρίες του φούτσου ( σοβαρή παροχή υπηρεσιών παρέχουν τα λαμόγια ), βγάζουν δήθες νόμους για την προστασία και πρόστιμα που δεν παίζει να εισπράτουν ποτέ... αλλά τι να λέμε τώρα, όπως και στις ΜΚΟ που τρώνε με χρυσά κουτάλια τα πρωτοξάδελφα τον βολευτών μας είναι και αυτοί...
 


Μηνύματα
110
Reaction score
48

Μηνύματα
7
Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους.., διαβάζοντας την κατάργηση των πενταψήφιων αριθμών η οποία σε γενικές γραμμές από ότι διαβάζω καταργήθηκε είναι μία απάτη και μισή... Εγώ που είμαι στη vodafone την πρώτη φορά μου άδειασε όλη την κάρτα ενώ είχα κάνει φραγή πενταψήφιων. Εννοείται βέβαια ότι απαίτησα την επιστροφή των χρημάτων την οποία και πήρα επιτακτικά. Από τότε έχει γίνει άλλες δύο φορές και βάση του τελευταίου άρθρου που διάβασα από ότι φαίνεται δεν ξεμπέρδεψαμε. Το κακό είναι ότι έχουνε βρει άλλη απάτη σερφάροντας στο διαδίκτυο από το κινητό... Σε διάφορα link που μπορείς να μπεις π.χ. ειδήσεις πατώντας εσύ επάνω αυτό στέλνει αυτόματα τη χρέωση και την αποδοχή από σένα χωρίς εσύ να έχεις ενημερώθη καν. Έχω βάλει δύο AdBlocker μήπως και κάνουν κάτι γιατί η εταιρεία λέει ότι δεν είναι υπεύθυνη και ότι αυτή πλέον έχουν νομιμοποιήσει αυτές τις διαδικασίες πώς όμως δεν ξέρω.
Οπότε είμαστε έρμαια των απατεώνων δηλαδή εγώ δεν μπορώ να έχω λίγα λεφτά στην άκρη σε χρόνο ομιλίας πρέπει να φοβάμαι να πάσα στιγμή να μη μου τα κλέψουν. Πόσο μάλλον να πα να κάνω συμβόλαιο για ποιο λόγο για να μην μπορώ μετά να βρω το δίκιο μου;;;. Οπότε Η μόνη λύση είναι..... Να πας σε ένα περίπτερο να πάρεις ένα χρόνο ομιλίας να τον βάλεις στην άκρη και όποτε το χρειαστείς να το χρησιμοποιήσεις άλλη λύση δεν υπάρχει.... Όσο έχεις λεφτά μέσα από τη στιγμή που σερφάρεις και μπορώ να σε χρεώσουν ανά πάσα στιγμή τα τραβάνε από το λογαριασμό σου.....
 

Μηνύματα
2.524
Reaction score
7.337
Σε διάφορα link που μπορείς να μπεις π.χ. ειδήσεις πατώντας εσύ επάνω αυτό στέλνει αυτόματα τη χρέωση και την αποδοχή από σένα χωρίς εσύ να έχεις ενημερώθη καν
Αυτό ακούγεται κάπως περίεργο μια και οι browsers έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας που αποτρέπουν κάτι τέτοιο. Μήπως έχεις κάποιο link να διαβάσω σχετικά επί του θέματος; :drinks:
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Δλδ με το κλίκ που κάνει "μεταδίδεται" και ο αριθμός του κινητού σου?
Αυτό ξέρεις, δεν παίζει. (έτσι θεωρώ τουλάχιστον)

Σχετικό-Άσχετο.
Αν κάνω μια βόλτα στις Αγγελίες, ξέρεις πόσα κινητα μπορώ να κάνω "harvest" και να τα εγγράψω εν αγνοία τους σε τέτοια νούμερα?
 

Μηνύματα
7
Reaction score
0
Ε από πού αλλού θα μπορούσε να μου κάνει τη χρέωση;;; Εγώ από μόνος μου επιβεβαιώσει δεν έδωσα πουθενά μηνύματα δεν μου ήρθανε ποτέ σε sms ότι έκανα και καλά μία συνδρομή....; Άρα λογικά αυτές οι αυτό αυτοματοποιημένες διαδικασίες πρέπει να γίνονται με ένα link αφού πατάς πάνω τώρα δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να ανιχνεύει πάντως εγώ αριθμό κινητού εννοείται πως δεν έβαλα πουθενά οπότε όλα αυτά κάπως γίνονται αυτόματα εν αγνοία μας.
 

Μηνύματα
1.714
Reaction score
761
Στο adslgr ειχα δημοσιεύσει τους μετόχους της dimoco.... και ολως περιεργως... μεσα ηταν η deutche telecom.

Δεν εγινε η καταχωρηση σε ιστοσελιδα απο καποιον κακοπροαιρετο ιδιωτη, καθως με χρεωναν σε μοναδα συναγερμου. Η cosmote πηγε να κανει τη δύσκολη αλλα οταν τους εστειλα αντιγραφο της κίνησης που κραταω σε στικακι στο συναγερμό μου χαρισε και λεφτα.

Στη σύζυγο (αλλη πσριπτωση) που ποτε δεν χρησιμοποιει δεδομενα στο κινητο, πηγαν απο cosmote και μου έστειλαν επιστολη οτι κατ εξαιρεση θα μου επιστρεψουν λεφτα και μου εστειλαν και ενα text υποτιθεται κάποιο server log της πλακας. Τους έστειλα και εγω ενα αντιστοιχης αξιοπιστιας text log οτι δεν συνδέθηκε ποτε το κινητο στη διευθυνση αυτη και καναν τουμπεκι.

Δεν υπαρχει τροπος ταυτοποιησης καρτοκινητου με global ip (εχω επισημο εγγραφο της cosmote απο περιπτωση αρσης απορρητου που ξεκαθαρα δηλωνει οτι στις global ip δεν μπορει να ταυτοποιησει συσκευη ή geolocation).

Random generator εχουν.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Δεν υπαρχει τροπος ταυτοποιησης καρτοκινητου με global ip (εχω επισημο εγγραφο της cosmote απο περιπτωση αρσης απορρητου που ξεκαθαρα δηλωνει οτι στις global ip δεν μπορει να ταυτοποιησει συσκευη ή geolocation).

Random generator εχουν.
τι εννοείς global ip;;;
IP που θα παρεις από την καφετέρια (wifi) της γειτονιάς που συνδέεται στο δίκτυο π.χ. ;;;
 

Μηνύματα
1.714
Reaction score
761
Δεν ασχολουνται με καφετεριες. Σε τρεις περιπτωσεις που ειδα δειχναν ip cosmote mobile, οτι κ καλα μπηκες με data, αρα ησουν εσυ και οχι καποιος τριτος
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.304
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top