Sugah
Ζαχαρούλης
- Μηνύματα
- 1.974
- Reaction score
- 3.326
Το έχει βάλει και η Vodafone στην αντίστοιχη δική της εφαρμογή
Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Στην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.Καλημερα σε όλους, γραφτηκα στο παρόν φορουμ μονο και μονο για να συμμετάσχω στην συγκεκριμενη συζήτηση και να μιλήσω προσωπικα με όσους θελουν να κυνηγήσουν το θέμα. Έλαβα και γω στα κινητά της οικογένειας χρεωστικά SMS και χασαμε καποιο μικρο ποσό και εκνευρίστηκα τόσο πολυ απ το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει χρέωση μου μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου που αποφάσισα να το ψάξω όσο μπορω και να το προχωρήσω όσο μπορώ. Σήμερα μίλησα με την Telebox και όντως απαντησε άνθρωπος. Αρνήθηκε να μου πει την έδρα της εταιρίας. Απ' οσο ξέρω ειναι στην Κύπρο. Μου ειπε οτι το SMS που έλαβα ήταν απο την εταιρία Shoopadoo και ότι η Telebox ειναι μονο για την επικοινωνία της εταιρίας. Αρνήθηκε να μου πει που ειναι η έδρα της Shoopadoo. Επειδή είχα ήδη στείλει και email φαίνεται ότι το γνώριζαν και μου το ανέφεραν πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Περαν αυτης της επικοινωνίας πήρα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και μου ειπαν να παω στο κοντινό μου τμήμα ασφαλείας να υποβαλω μήνυση αλλα και να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Προσωπικα επειδή ξέρω οτι αυτές ειναι οι κλασικές οδοί που κανουν όλοι θεωρώ οτι δεν θα ωφελήσουν σε τιποτα. Σκέφτηκα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας σε εισαγγελέα. Εψαξα λοιπον και βρήκα οτι υπάρχει η λεγόμενη Εισαγγελία Ακροάσεων που η δουλειά της ειναι να ακουει τα παράπονα των πολιτών. Ειναι ανοικτά 9:00 - 13:00 καθημερινά. Σκέφτομαι να παω στις επομενες μερες να περιγράψω το προβλημα. Ο λογος λοιπον που γραφω εδω ειναι 1. να μου πει αν καποιος έκανε το ιδιο και 2. να μου πει αν κάποιος ενδιαφερεται να παμε μαζι. Παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο!
Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....Στο μεσοδιάστημα, κάλεσε τον πάροχό σου και ζήτα του φραγή σε όλα τα 5ψήφια για να μην υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω χρέωσης.
Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωσηΣτην δική μου περίπτωση η TELEBOX μου επέστρεψε τα χρήματα μετά από καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν είχα καμία απάντηση, ενώ η ΕΕΤΤ απλώς με ενημέρωσε ότι παρέλαβαν την καταγγελία μου, και από τότε τίποτα.
Πολύ θα ήθελα να τους κυνηγήσω περισσότερο, αλλά είναι αδύνατον να φύγω από την δουλειά για να πάω στον εισαγγελέα.
Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση για την συνέχεια.
Παρ' όλη την ρητή αίτηση για αποκλεισμό των πενταψήφιων σε όλα τα τηλέφωνα της οικογένειας, 3 μήνες μετά την αποζημίωση έλαβα μήνυμα από πενταψήφιο στο δικό μου κινητό. Έξαλλος κάλεσα την Cosmote για να τους ρωτήσω πώς έγινε αυτό. Απαθέστατα η υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών μου απήντησε ότι το δικό μου κινητό δεν είχε φραγή. Δεν φαντάζεσαι τι ακολούθησε....
Να δεις τι δωράκι τους ετοίμαζα εγώ με τα νεύρα που είχα...Ζητάς να ανατρέξουν στην ηχογραφημένη συνομιλια για να ακούσουν το αίτημά σου για όλα τα νούμερα του πακέτου σου ( αν είναι σε πακέτο ). Λογικά θα πάρεις και κάποιο δωράκι, είτε είναι δεδομένα, είτε έκπτωση
Αυτό ακούγεται κάπως περίεργο μια και οι browsers έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας που αποτρέπουν κάτι τέτοιο. Μήπως έχεις κάποιο link να διαβάσω σχετικά επί του θέματος;Σε διάφορα link που μπορείς να μπεις π.χ. ειδήσεις πατώντας εσύ επάνω αυτό στέλνει αυτόματα τη χρέωση και την αποδοχή από σένα χωρίς εσύ να έχεις ενημερώθη καν
τι εννοείς global ip;;;Δεν υπαρχει τροπος ταυτοποιησης καρτοκινητου με global ip (εχω επισημο εγγραφο της cosmote απο περιπτωση αρσης απορρητου που ξεκαθαρα δηλωνει οτι στις global ip δεν μπορει να ταυτοποιησει συσκευη ή geolocation).
Random generator εχουν.