Ηχεια bass reflex - προβληματισμοι και συμπεριφορα ηχειου με φραξιμο της οπης



Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Εμένα που τα ηχεία μου είναι πόρτ στη μέση με 18 db/oct τι είναι ... για πανηγύρια ; :D :D Για αυτό μου αρέσουν οι μουσικές του Κου Χρήστου ; :D
Και εμένα τα κανονικά μου έχου πορτίτσες😁😁

Αυτό που με τρελαίνει και γελάω πολύ είναι που μου τη λένε για πολυκάναλο ενώ έχω φωτιά ιμέρσιβ με 13 κανάλια ρυθμισμένα στο χιλιοστό, αλλά οκ η ζωή είναι άδικη😊
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Και εμένα τα κανονικά μου έχου πορτίτσες😁😁

Αυτό που με τρελαίνει και γελάω πολύ είναι που μου τη λένε για πολυκάναλο ενώ έχω φωτιά ιμέρσιβ με 13 κανάλια ρυθμισμένα στο χιλιοστό, αλλά οκ η ζωή είναι άδικη😊
Πάρε ένα τρυπάνι και άρχισε σιγά σιγά να κάνεις τρύπες στις καμπίνες με Φ. 8 mm και παίρνε μετρήσεις. Εαν το μετανοιώσεις ή δεν βγούν καλές οι μετρήσεις, τάπωσε τες ύστερα με καβίλιες. Γράψε και ενα mail στον κατσκευαστή για το τι κάνεις και την πρόοδο των δοκιμών σου. :D :D
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Πάρε ένα τρυπάνι και άρχισε σιγά σιγά να κάνεις τρύπες στις καμπίνες με Φ. 8 mm και παίρνε μετρήσεις. Εαν το μετανοιώσεις ή δεν βγούν καλές οι μετρήσεις, τάπωσε τες ύστερα με καβίλιες. Γράψε και ενα mail στον κατσκευαστή για το τι κάνεις και την πρόοδο των δοκιμών σου. :D :D
Πρόσεξε τι λες γιατί υπάρχει και τρυπάνι αναλογικό με μπαταρία.
Αν δεν πιάσει θα βάλουμε μπρος το γεωτρύπανο!
😀😀
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Πρόσεξε τι λες γιατί υπάρχει και τρυπάνι αναλογικό με μπαταρία.
Αν δεν πιάσει θα βάλουμε μπρος το γεωτρύπανο!
😀😀
Τέσλα μπαταρία ; :D γιατί οι άλλες είναι μούφα, για αυτό ρωτάω.:D
ιμέρσιβ με 13 κανάλια
Εγώ την στιγμή που θα πάρω 13 ηχεία θα είναι και η στιγμή που θα υπογράφω ο ίδιος εθελοντικά για τον εγκλεισμό μου σε τρελοκομείο. No offence ε ; Non taken. :D

Εντάξει καταλαβαίνω πέρασες μια δύσκολη φάση και εσυ στο παρελθόν, όλοι την έχουμε περάσει και σε δικαιολογώ .... αλλά τώρα είσαι καλά ; 😍:D:D
 
Last edited:

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Τέσλα μπαταρία ; :D γιατί οι άλλες είναι μούφα, για αυτό ρωτάω.:D

Εγώ την στιγμή που θα πάρω 13 ηχεία θα είναι και η στιγμή που θα υπογράφω ο ίδιος εθελοντικά για τον εγκλεισμό μου σε τρελοκομείο. No offence ε ; Non taken. :D

Εντάξει καταλαβαίνω πέρασες μια δύσκολη φάση και εσυ στο παρελθόν, όλοι την έχουμε περάσει και σε δικαιολογώ .... αλλά τώρα είσαι καλά ; 😍:D:D
Μου αρέσουν πάρα πολύ και οι ταινίες.
( και στη γυναίκα επίσης, οπότε επρεπε να κάνω εγκατάσταση ) 🤪🤪
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Καμία αντίφαση. Απάντησα στην δική σου υπόνοια😘
Get your facts right...Η υπόνοια ειδικά για τον Ν.Κ. διατυπώθηκε από τον thva μετά από το δικό μου γενικού τύπου σχόλιο.
Και εμένα τα κανονικά μου έχου πορτίτσες😁😁

Αυτό που με τρελαίνει και γελάω πολύ είναι που μου τη λένε για πολυκάναλο ενώ έχω φωτιά ιμέρσιβ με 13 κανάλια ρυθμισμένα στο χιλιοστό, αλλά οκ η ζωή είναι άδικη😊
Ώρα είναι να μας πεις κι εσύ πως τα δικά σου θα έχουν και αυτά μειωμένη απόκριση επί της τρίτης οκτάβας άμα πειραματιζόσουν με το bass reflex. Μην πεις μόνο ότι και για το πολυκαναλικό απάντησες σε ... δική μου υπόνοια. :sneaky:
Πάρε ένα τρυπάνι και άρχισε σιγά σιγά να κάνεις τρύπες στις καμπίνες με Φ. 8 mm και παίρνε μετρήσεις. Εαν το μετανοιώσεις ή δεν βγούν καλές οι μετρήσεις, τάπωσε τες ύστερα με καβίλιες. Γράψε και ενα mail στον κατσκευαστή για το τι κάνεις και την πρόοδο των δοκιμών σου. :D :D
Η Αρχή απεριοδικής καμπίνας αποτελεί αναγνωρισμένο κεφάλαιο στην ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά ηχείων. Μόνος περιοριστικός παράγοντας ότι είναι εύκολος ο πειραματισμός με φραγές σε bass reflex ηχεία αλλά όχι ο αντίστροφος.

Μου αρέσουν πάρα πολύ και οι ταινίες.
( και στη γυναίκα επίσης, οπότε επρεπε να κάνω εγκατάσταση ) 🤪🤪
΄΄ Αχ βρε παλιομισοφόρια , τι τραβάν για σας τ'αγόρια... ΄΄
 

Μηνύματα
75
Reaction score
52
Εχω αγοράσει 3 φορές ηχεία βάσης (B&W, Focal, και τελευταία τα Revival Audio) , και τα 3 συνοδεύονταν από αφρολέξ κατάλληλα για τη φραγή των οπών Bass-Reflex των ηχείων, και ξεκάθαρα αναφερόταν στο Manual το πότε μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε. Αρα πιστεύω πως αφού υπάρχουν από τους κατασκευαστές των ηχείων, σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις δρουν ωφέλιμα και δεν δημιουργούν προβλήματα. Σωστά ?
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Με καλώδια ασχολουμαι
Άλλη μια βραδιά
Μα απόψε δικε μου
Θα στο πω καθαρά
Τέρμα πια τα φθηνά ιντερκονεκτ
Και οι αναβολές
Αφού ξέρω πως και εσύ το θες
Ξέχνα τις ενοχές
Μην αντιστέκεσαι
Μην αντιστέκεσαι
Πάρε ένα Κondo και συ
Μην αντιστέκεσαι
Το Kondo έρχεται
Και φεύγει η λογική

Μην αλλάζεις το θέμα
Άσε πια τις μετρήσεις και τις υπεκφυγές
Τώρα βράζει το αίμα
Δεν ακούω τι λες
Τέρμα πια τα φθηνά ρευματος
Μην δίνεις βάση στην φυσικη
Ό, τι θέλω εγώ θες και εσύ
Έλα να αλλάξουμε καλώδια μαζί
Μην αντιστέκεσαι
Μην αντιστέκεσαι
Πάρε ένα Kondo και συ
Μην αντιστέκεσαι
Το Kondo έρχεται
Και φεύγει η λογική
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις δρουν ωφέλιμα και δεν δημιουργούν προβλήματα. Σωστά ?
Υπάρχουν 2 αποδεδειγμένα δεδομένα:

1. Κανένα ηχείο δεν μπορεί να καλύψει πλήρως το ακουστό φάσμα στις 2 πρώτες οκτάβες για απλή χαλαρή στάθμη αναφοράς (85-105 dB, δηλαδή 105 dB στα 20 Hz), ανεξαρτήτως χρημάτων. Άσε τις τονώσεις και ακυρώσεις που θα προκύψουν στις 2 πρώτες οκτάβες από την τοποθέτηση των δορυφόρων, η οποία ποτέ δεν συμπίπτει με την ιδανική θέση για την βέλτιστη απόκριση στις 2 πρώτες οκτάβες.

2. Για άψογη ενσωμάτωση των απαραίτητων σαμπ στο σεταπ, ώστε να βγουν αξιοπρεπώς οι 2 πρώτες οκτάβες και να χαλαρώσει το ηχείο, ώστε να παίζει εμφανώς καλύτερα κι αυτό από την 3η οκτάβα και άνω, είναι αναγκαίο να μην υπάρχει οπή ανάκλασης χαμηλών στον δορυφόρο.

Από τα ανωτέρω, συνεπάγεται η απλή αλήθεια:

Οι οπές ανάκλασης χαμηλών στους δορυφόρους, κανονικά θα έπρεπε να απαγορευθούν ως κακούργημα.

Ωστόσο, είναι ένας καλός συμβιβασμός για πολύ μικρού μεγέθους δορυφόρους όπου δεν χωράνε μεγάλα μεγάφωνα ή για πολύ χαμηλό μπάτζετ όπου δεν χωράει οικονομικά η αγορά και ενσωμάτωση σαμπ, οπότε η οπή ανάκλασης αναλαμβάνει την τόνωση κάπου μέσα στις 2 πρώτες οκτάβες, διότι ειδάλλως το δορυφορίδι θα ακούγεται σα τενεκές ξεγάνωτος, χωρίς αίσθηση χαμηλού.

Τώρα όσον αφορά το σημείο συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών, αυτό βρίσκεται τόσο πιο υψηλά στο φάσμα όσο πιο άχρηστος είναι ο δορυφόρος.

Γενικός κανόνας είναι πως θα πρέπει να αποφεύγεται δια ροπάλου δορυφόρος με συντονισμένη οπή στη δεύτερη οκτάβα, διότι είναι ένα άχρηστο σκουπίδι.

Αντιθέτως, όσο πιο χαμηλά βρίσκεται εντός της 1ης οκταβας ο συντονισμός της οπής ανάκλασης χαμηλών, τόσο πιο αξιοπρεπής είναι ο δορυφόρος, και εάν τυχόν βρίσκεται κάτω των 25 Hz, τότε είναι άριστα σχεδιασμένος ο δορυφόρος, και σε περίπτωση ενσωμάτωσης σαμπ, τότε κατ'εξαιρεσιν δεν κρίνεται αναγκαία η φραγή της οπής, διότι μετά την εφαρμογή κρος στο δορυφόρο στους 80 κύκλους, πρακτικά δεν θα βγαίνει τίποτα από κει που να ενοχλεί την ενέργεια των σαμπ, ενώ ταυτόχρονα θα ευνοεί την λειτουργία των δορυφόρων η ύπαρξη οπής στην καμπίνα, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν.

Δατς δι φακτς.

Συμβιβαστείτε.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...
Αντιθέτως, όσο πιο χαμηλά βρίσκεται εντός της 1ης οκταβας ο συντονισμός της οπής ανάκλασης χαμηλών, τόσο πιο αξιοπρεπής είναι ο δορυφόρος, και εάν τυχόν βρίσκεται κάτω των 25 Hz, τότε είναι άριστα σχεδιασμένος ο δορυφόρος, και σε περίπτωση ενσωμάτωσης σαμπ, τότε κατ'εξαιρεσιν δεν κρίνεται αναγκαία η φραγή της οπής, διότι μετά την εφαρμογή κρος στο δορυφόρο στους 80 κύκλους, πρακτικά δεν θα βγαίνει τίποτα από κει που να ενοχλεί την ενέργεια των σαμπ, ενώ ταυτόχρονα θα ευνοεί την λειτουργία των δορυφόρων η ύπαρξη οπής στην καμπίνα, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν.

Δατς δι φακτς.

Συμβιβαστείτε.
Καλή ώρα όπως τα αρχικά Nautilus 801 της ... B&W :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Ακριβώς. Τα 801 της B&W έχουν άριστο (*) σχεδιασμό οπής ανάκλασης χαμηλών, και δεν χρειάζεται φραγή του σε περίπτωση ενσωμάτωσης σαμπ.

Στο ανωτέρω θρεντ του κατά απόσβεση Ευαγγελίου, έχουν αναλυθεί εξόχως όλα αυτά, αλλά μέσα στην παρέα μας εδώ, παραμένουν αρκετοί που δεν τηρούν τα ευαγγέλια, όντας ..άπιστοι. 😂🤪😜😁

Ε, στην κόλαση του Χάι Ενδ θα καούν. 💋

Στάχτη και μπουρμπερη, αιώνιος βασανισμός. 😁




ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση παραμονής ανοιχτής οπής ανάκλασης χαμηλών σε δορυφόρο, θα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή στην παρασιτική ακτινοβολία της οπής σε υψηλότερες συχνότητες, ώστε αυτές να απορροφηθούν με χρήση κάποιων αναγκαίων υλικών απορρόφησης, διότι εμπλεκόμενες με την άμεση ακτινοβολία των μεγαφώνων, οδηγούν σε σημαντικές παραμορφώσεις, τις λες και "ενδοδιαμορφωσης" που είναι και της μοδός. 😂🤪😁

* Δυστυχώς δεν ξεφεύγει του ανωτέρω χειροπιαστού προβλήματος ούτε το 801 της μπιεντάμπλεγιου, και δεν ξεφεύγουν κάποιες υλοποιήσεις άλλων πολύ σοβαρών σχεδιαστών, ακόμα και της Τζένελεκ, και έχω κατ'επαναληψιν προτείνει τη χρήση κοποπρεν μπροστά στην οπή ανάκλασης χαμηλών του δορυφόρου, ιδίως όταν αυτή είναι στην οπίσθια όψη της καμπίνας (περαιτέρω ενίσχυση από τα τοιχωματικά όρια), για να "καθαρίσουν" τα μεσαία από την παρασιτική ακτινοβολία της οπής ανάκλασης χαμηλών. 😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Στο σημείο συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών, το μεγάφωνο φόρτισης της οπής θα "ανακουφίζεται" τρόπον τινά, λόγω μικρότερης διαδρομής, και θα συνοδεύεται από μια ευνοϊκή για αυτό, διαταραχή στο γράφημα της εμπέδησης, η οποία μας ενημερώνει για το σημείο κρος, όταν για αυτό δεν έχουμε σαφείς πληροφορίες.😎

Όσο χαμηλότερα στο φάσμα βρίσκεται το σημείο συντονισμού, τόσο πιο ευχάριστη έκπληξη είναι για το μεγάφωνο αυτή η σχεδιαστική επιλογή, διότι ως γνωστόν, όσο πιο χαμηλά στο φάσμα, τόσο μεγαλύτερες είναι οι αναγκαίες διαδρομές του μεγαφώνου για επίτευξη ίσης SPL στάθμης.

Μια ακόμα βασική αρχή, είναι ότι το Q του σημείου συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών, οφείλει να είναι υψηλό, με κίνδυνο βέβαια να συμπέσει με κάποια ιδιοσυχνότητα συντονισμού του χώρου ακρόασης, λόγω μέγιστης διάστασης αυτού, πράγμα εύκολα υπολογίσιμο, ώστε να αποφευχθεί (προ της αγοράς και άνευ ακροάσεων).

Ο συνδυασμός χαμηλού Q στο συντονισμό της οπής ανάκλασης χαμηλών, με υψηλή συχνότητα συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών (εντός της δεύτερης οκτάβας), είναι ο,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί, διότι σημαίνει πως ο σχεδιαστής του δορυφόρου κατέληξε στο συμπέρασμα πως το μεγάφωνο χαμηλομεσαίων που χρησιμοποιείται στο δορυφόρο είναι εντελώς άχρηστο για επίτευξη ικανού max SPL, οπότε ανέθεσε στην οπή ανάκλασης να είναι πηγή χαμηλών τόσο στη δεύτερη όσο και στην 3η οκτάβα, απαλύνοντας ταυτόχρονα τον "πόνο" του μεγαφώνου, όσον αφορά τη μέγιστη μετακίνηση του κώνου που θα χρειαστεί για επίτευξη της αναγκαίας SPL στάθμης.

Αυτή είναι μια σχεδιαστική παραδοχή της ανεπάρκειας του μεγαφώνου χαμηλομεσαίων, καταδικάζοντας τον ακροατή να ακούει 3η οκτάβα (με σαφή κατευθυντικότητα) και μέσω οπής, κι όχι από καθαρή άμεση ακτινοβολία, δηλαδή άκουσμα πολύ υποδεέστερο σε πολλαπλές εύκολα μετρήσιμες παραμέτρους.

Για να είμαι εντός της μοδός, το αποκαλώ και παραμορφώσεις "ενδοδιαμορφωσης", ώστε να χτυπήσω κάποια ευαίσθητα καμπανάκια. 😂😁

Εξαίρεση στο ανωτέρω, αποτελούν πολλές αρκετά "σοβαρές" σχεδιάσεις ΡΑ δορυφόρων, ιδίως σχετικά προσιτής τιμής, οι οποίοι έχουν ως βασικό σχεδιαστικό στόχο το εξαιρετικά υψηλό max SPL για κάλυψη εξωτερικών χώρων (συναυλιακών, προεκλογικών συγκεντρώσεων, κλπ) σε συνδυασμό με σχετικά περιορισμένο μέγεθος καμπίνας, οπότε οι δορυφόροι με 12" γουφερ έχουν ευμεγέθεις οπές ανάκλασης χαμηλών συντονισμένες στο άνω όριο της δεύτερης οκτάβας και με χαμηλό Q, ώστε να καταφέρουν να βγάλουν εξαιρετικά υψηλές μετρήσιμες στάθμες max SPL σε δεύτερη και τρίτη οκτάβα, εις βάρος της ποιότητας βέβαια, πράγμα που ποτέ δεν απασχόλησε σε προεκλογικές συγκεντρώσεις ή πανηγύρια και λοιπές λαϊκές (buzukia) PA εφαρμογές. 💋

Βεβαίως, οι περισσότερες"σοβαρές" σχεδιάσεις PA σαμπ, έχουν σημείο συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών στην δεύτερη οκτάβα, διότι ο σχεδιαστής απέκλεισε την ικανή (υψηλότατου max SPL) απόκριση στην 1η οκτάβα, και επικεντρώνει το σχεδιαστικό στόχο στην παροχή εξαιρετικά υψηλού max SPL στο φάσμα της δεύτερης οκτάβας, όπου βεβαίως βρίσκεται η συντριπτική ποσότητα του χαμηλού μπάσου.

Αντιθέτως, στο κυνήγι της υψηλής πιστότητας οικιακής αναπαραγωγής με υψηλή ποιότητα ήχου και στις χαμηλές συχνότητες, κάποιοι σοβαροί σχεδιαστές θα υλοποιήσουν ακόμα και σαμπ με σφραγισμένη καμπίνα, χωρίς την οπή ανάκλασης χαμηλών να χαλάει την "μαγιά" του μεγαφώνου χαμηλών. 😎

Δυστυχώς, αυτές οι υλοποιήσεις, είτε έχουν ιδιαίτερα ευμεγέθεις καμπίνες, είτε διακρίνονται από σχετικά περιορισμένη απόκριση συχνότητας ή στάθμης. Διαλέγεις.

Πχ η μπάλα της κεφ. 💋

Ή και το γνωστό σφραγισμενο σαμπ της dynaudio, το 18s, που το παίρνει πιθανώς κατά εξάδες ο μπουτχιας για ιδίαν απόλαυση. ❤

Κάτι ξέρει αυτός, και το έχει διδάξει ως Απόστολος Παύλος (του audio) στα ευαγγέλιά του, αλλά οι άπιστοι πολλοί, επιμένουν να λατρεύουν το θεό του χρυσού βοδγιού του Χάι Ενδ. 😁😂🤪😜😛

Συμπερασματικά, θα πρέπει να αποφεύγουμε την οπή ανάκλασης χαμηλών στους δορυφόρους, όπως ο δγιάολος το λιβάνι, ενώ μπορούμε να δεχτούμε πως αποτελεί έναν αρκετά καλό συμβιβασμό στα σαμπ, εάν ο στόχος της υλοποίησης του σεταπ είναι σχετικά περιορισμένο μέγεθος καμπίνας σε συνδιασμό με πλήρη απόκριση της 1ης οκτάβας σε υψηλό max SPL, πάντα όμως εις βάρος της ποιότητας, απλώς εκεί κάτω έχει αποδειχθεί η ανεπάρκεια του ανθρώπινου οργάνου ακοής στην αντίληψη υψηλών παραμορφώσεων, δηλαδή τουλάχιστον δεν είναι ενοχλητικές, πράγμα που το λαμβάνουμε ως δεδομένο, αν και υπάρχουν διάσπαρτες κάποιες φωνές που λένε το αντίθετο, του μπουτχια συμπεριλαμβανομένου, πράγμα που αποδεικνύει εμπράκτως από την αγάπη του στο σφραγισμένης καμπίνας dynaudio 18s. 🍌

Αλλά έχει βαρεθεί κι αυτός να τα λέει, οπότε κυρίως σπάει πλάκα με τους συμπαθείς συμμετέχοντες. 😂😁


382650_e04f549d4af7388e343737c11652513d~5.png


Μετανοείτε. 😁😂😛😜🤪😄
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Στα διάφορα στούντιο που χρησιμοποιουνται ηχεία bass Reflex δεν νομίζω να κλείνουν με κάλτσες την οπή είτε των δορυφόρων είτε των σαμπς.
Τέτοιες καγκουριες γίνονται στο σπίτι γιατί ενοχλεί σε κάποιες συχνότητες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Στα διάφορα στούντιο που χρησιμοποιουνται ηχεία bass Reflex δεν νομίζω να κλείνουν με κάλτσες την οπή είτε των δορυφόρων είτε των σαμπς.
Τέτοιες καγκουριες γίνονται στο σπίτι γιατί ενοχλεί σε κάποιες συχνότητες.
Αυτό έχεις μετρητικά στοιχεία να το στηρίξεις, ή μήπως μπορείς να το αναλύσεις θεωρητικά, βασιζόμενος σε βασικές αρχές λειτουργίας, ή έτσι σου κατέβηκε να το πεις, επειδή απλά έχεις δει φωτογραφίες σε στούντιο; 😁

Κατ'αντιστοιχία, και σε πολλά οικιακά συστήματα Χάι Ενδ, υψηλότατου κοστολογιου, χρησιμοποιούνται ηχεία μπας ριφλεξ χωρίς να κλείνουν με κάλτσες τις οπές είτε των δορυφόρων είτε των σαμπ. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου είναι προφανές πως οι δορυφόροι έχουν ακατάλληλο μέγεθος μιντγουφερ για την απόσταση ακρόασης. Άρα τι συνάγεται αντιστοίχως ως συμπέρασμα;

Ότι ο μπουτχια λέει καγκουριες στο ευαγγέλιο; 😂

Ή μήπως οτι καγκουριες είναι οι προτάσεις κάποιων εταιρειών για φραγή των οπών της ανάκλασης χαμηλών με ειδικά σφουγγάρια (τα οποία συμπεριλαμβάνονται στην συσκευασία των ηχείων), είτε των δορυφόρων είτε των σαμπ; 😁

Άσε μας παιδάκι μου.. 🤪😂😁
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Με μπλά μπλά, θεωρίες και ευαγγέλια με επιλεκτική προσοχή σε κάποια μόνο θέματα που μπορεί και να μην έχουν και καθόλου μεγάλη σημασία ... σου χτίζω εγώ παλάτια και σε κάνω να πας πρός όποια κατεύθυνση θέλω ... δηλαδή Χαι Φαι the emperor's new clothes - revisited. Καλη λευτεριά. :D

Υ.Γ. : Εάν η ανάλυση για τον Bhutia είναι σωστή και σπάει πλάκα με κάποιους .... αυτοί να δείς πλάκα που σπάνε μαζί του.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Αυτό έχεις μετρητικά στοιχεία να το στηρίξεις, ή μήπως μπορείς να το αναλύσεις θεωρητικά, βασιζόμενος σε βασικές αρχές λειτουργίας, ή έτσι σου κατέβηκε να το πεις, επειδή απλά έχεις δει φωτογραφίες σε στούντιο; 😁

Κατ'αντιστοιχία, και σε πολλά οικιακά συστήματα Χάι Ενδ, υψηλότατου κοστολογιου, χρησιμοποιούνται ηχεία μπας ριφλεξ χωρίς να κλείνουν με κάλτσες τις οπές είτε των δορυφόρων είτε των σαμπ. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου είναι προφανές πως οι δορυφόροι έχουν ακατάλληλο μέγεθος μιντγουφερ για την απόσταση ακρόασης. Άρα τι συνάγεται αντιστοίχως ως συμπέρασμα;

Ότι ο μπουτχια λέει καγκουριες στο ευαγγέλιο; 😂
Μετρητικα στοιχεία αν έχω? :lolsign:
Ότι το 80% των στούντιο χρησιμοποιούν ηχεία bass Reflex είναι γνωστό.
Επίσης σε τεστ επαγγελματικων ηχειων ποτέ δεν διάβασα για κλειστές οπές και δεν είδα μετρήσεις να παρουσιάζονται επί τούτου, με εξαίρεση το ηχείο της Hedd 30 που κατασκευαστηκε να λειτουργεί τόσο ως κλειστό όσο και ως ανοιχτό με κατάλληλα φίλτρα.
Επίσης είπα ότι δεν νομίζω να παίρνουν οι στουντιαδες μπας ρεφλεξ και μετά να τα κλείνουν με κάλτσες.:lolsign: Εσύ που τα ξέρεις όλα και μπαινοβγαίνεις στα στούντιο κάθε μέρα πες μας αν είδες τίποτα άλλο.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.163
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top