Χώρος ανωμαλιάρης με ηχεία παρεξηγιάρικα

Μηνύματα
169
Reaction score
582
Συναγωνιστές στον πόλεμο εναντίον της κακοηχιάς,

ας ανοίξουμε ένα ταπεινό νήμα σε μία προσπάθεια να βελτιώσουμε λίγο την τοποθέτηση δύο πάλαι ποτέ ελκυστικών ηχείων σε έναν χώρο που ή μονόφθαλμος αρχιτέκτονας τον σχεδίασε ή απλά κάποιος που έπασχε από ιλίγγους και ημικρανίες και θέλησε να τις καλμάρει.

Ο χώρος δεν παρουσιάζει πουθενά καμία συμμετρία, τα λόγια περιττεύουν, ενώ οι φωτογραφίες δείχνουν μόνο τον μισό, γιατί το άλλο μισό είναι χειρότερο.

Τα δε ηχεία είναι από την Bananas & Whiskeys, μοντέλο „Latex 803 S2“. H εταιρεία έβγαζε μάλιστα και μοντέλα-εκδόσεις λάτεξ 802 και 801, για μεγαλύτερες ανάγκες.

Όπως και να έχει η εταιρία πλέον είναι είναι ψιλοτζούφια και φτιάχνει ηχεία για συνταξιούχους με λεφτά και ανάλογα ακοογράμματα, τα ηχεία τούτα έχουν υπερπλασία του προστάτη πια από τα χρόνια, σπινοράματα και άλλα γραφήματα και φληναφήματα δεν έχει, οπότε ας τα αφήσουμε καλύτερα, μην τα ψάξετε και τρέχουμε!

Ας ξεκινήσουμε με την παραδοχή ότι όλα όσα βλέπετε είναι αυτή τη στιγμή λάθος, λάθος συσκευές, λάθος ηχεία, λάθος χώρος, λάθος τοποθέτηση, κάκιστη ακουστική φροντίδα, τραπεζάκια μπροστά από τη θέση ακρόασης, γυμνά τζάμια, γυμνές επιφάνειες (Όλα τα κακά γυμνά μαζί!) ώστε να ξεμπερδεύουμε με τη χιονοστιβάδα του ψόγου που θα ερχόταν από τους μυημένους, από τους Σάρουμαν αυτού του ιστοτόπου.

Ναι, η κακοηχιά παίζει στο χώρο αυτό χωρίς αντίπαλο. ΝΑΙ!

aIMG_7843_cl.jpg aIMG_7844_cl.jpg aIMG_7845_cl.jpg aIMG_7846_cl.jpg aIMG_7849_cl.jpg
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
Και επειδή δεν μπορώ να βρω πουθενά εδώ και δύο χρόνια που είμαι στο σάιτ το λεξικό Bhutia - Greek της PONS και μετά από αναγνώσεις νημάτων γραμμένα στη γλώσσα „Bhutia“ πονάει το μυαλό μου από τις άγνωστες λέξεις και ορολογίες, προσπαθώ να κατανοήσω ό,τι απομένει σε λόγια γλώσσα και να εφαρμόσω κουτσά στραβά ό,τι μπορώ.

Ετσι έχω προσπαθήσει να εφαρμόσω μέχρι στιγμής τοποθέτηση σε ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (2.51m), με „cross firing“ μετά την πλήρη ανάγνωση αυτού του νήματος - οι δέσμες ον άξις συναντιούνται περίπου 45 πόντους μπροστά από τα αυτιά, (θεαματική βελτίωση στον ήχο!) ενώ η απόσταση των μπαφλών των ηχείων με τον από πίσω τους τοίχο (αυτόν με το παράθυρο στη μέση, όχι τους πλαΐνούς) είναι 1.12 περίπου μέτρα.

Επίσης πάρθηκαν αυτό και αυτό υπόψιν.

Mαζεύονται χρήματα για να έρθει εταιρεία να μετρήσει ακουστικά τον χώρο και να αποφανθεί που θα τοποθετηθούν τα όποια προϊόντα ακουστικής φροντίδας που θα μας προτείνει και θα χρειαστούν.

Αφού εγκαταλείφθηκε η ιδέα να αγοραστούν κάποια καλύτερα παθητικά ηχεία, βλέπε εδώ, απώτερος στόχος είναι να αγοραστούν κάποια στιγμή ενεργητικά ομοαξονικά της Genelec. Και μαζί n αριθμός subs {όπου n= αριθμός subs που θα έβαζε ο χρήστης Costas EAR - 4}. Άρα μένουμε αρχικά με τα Latex 803 και προσπαθούμε για την καλύτερη τοποθέτηση τους

To θέμα μέχρι να γίνουν τα επόμενα upgrades, είναι πως μπορώ να στήσω τα ηχεία μήπως και πετύχω καλύτερη ακουστική συμμετρία. Δεν ξέρω πως να υπολογίσω τις αποστάσεις με τους ανώμαλους πλαϊνούς τοίχους (ο ένας κάθετος με πιάνο και βιβλιοθήκη, ο άλλος επικλινής με ντουλάπια - από που ξεκινώ να μετράω τις αποστάσεις; Από τις επιφάνειες του πιάνου; Από τον τοίχο πίσω από το πιάνο; Στον επικλινή τοίχο δε; ) Τρέλα.

Τι κάνουμε λοιπόν με τις αποστάσεις με τους πλαϊνούς τοίχους και πως θα μετρούσατε τις αποστάσεις από τους πλαϊνά „τοιχώματα“ του χώρου;

Επίσης κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη, για οποιαδήποτε σχετική βελτίωση στις αποστάσεις μεταξύ των ηχείων και ηχείων/χώρου.
 

Μηνύματα
418
Reaction score
1.056
Και επειδή δεν μπορώ να βρω πουθενά εδώ και δύο χρόνια που είμαι στο σάιτ το λεξικό Bhutia - Greek της PONS και μετά από αναγνώσεις νημάτων γραμμένα στη γλώσσα „Bhutia“ πονάει το μυαλό μου από τις άγνωστες λέξεις και ορολογίες, προσπαθώ να κατανοήσω ό,τι απομένει σε λόγια γλώσσα και να εφαρμόσω κουτσά στραβά ό,τι μπορώ.

Ετσι έχω προσπαθήσει να εφαρμόσω μέχρι στιγμής τοποθέτηση σε ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (2.51m), με „cross firing“ μετά την πλήρη ανάγνωση αυτού του νήματος - οι δέσμες ον άξις συναντιούνται περίπου 45 πόντους μπροστά από τα αυτιά, (θεαματική βελτίωση στον ήχο!) ενώ η απόσταση των μπαφλών των ηχείων με τον από πίσω τους τοίχο (αυτόν με το παράθυρο στη μέση, όχι τους πλαΐνούς) είναι 1.12 περίπου μέτρα.

Επίσης πάρθηκαν αυτό και αυτό υπόψιν.

Mαζεύονται χρήματα για να έρθει εταιρεία να μετρήσει ακουστικά τον χώρο και να αποφανθεί που θα τοποθετηθούν τα όποια προϊόντα ακουστικής φροντίδας που θα μας προτείνει και θα χρειαστούν.

Αφού εγκαταλείφθηκε η ιδέα να αγοραστούν κάποια καλύτερα παθητικά ηχεία, βλέπε εδώ, απώτερος στόχος είναι να αγοραστούν κάποια στιγμή ενεργητικά ομοαξονικά της Genelec. Και μαζί n αριθμός subs {όπου n= αριθμός subs που θα έβαζε ο χρήστης Costas EAR - 4}. Άρα μένουμε αρχικά με τα Latex 803 και προσπαθούμε για την καλύτερη τοποθέτηση τους

To θέμα μέχρι να γίνουν τα επόμενα upgrades, είναι πως μπορώ να στήσω τα ηχεία μήπως και πετύχω καλύτερη ακουστική συμμετρία. Δεν ξέρω πως να υπολογίσω τις αποστάσεις με τους ανώμαλους πλαϊνούς τοίχους (ο ένας κάθετος με πιάνο και βιβλιοθήκη, ο άλλος επικλινής με ντουλάπια - από που ξεκινώ να μετράω τις αποστάσεις; Από τις επιφάνειες του πιάνου; Από τον τοίχο πίσω από το πιάνο; Στον επικλινή τοίχο δε; ) Τρέλα.

Τι κάνουμε λοιπόν με τις αποστάσεις με τους πλαϊνούς τοίχους και πως θα μετρούσατε τις αποστάσεις από τους πλαϊνά „τοιχώματα“ του χώρου;

Επίσης κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη, για οποιαδήποτε σχετική βελτίωση στις αποστάσεις μεταξύ των ηχείων και ηχείων/χώρου.
Hans of matrix ΡΙΧΤΟ!🤣
Πέρα απο την πλάκα ωραίος χώρος.
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
Και επειδή δεν μπορώ να βρω πουθενά εδώ και δύο χρόνια που είμαι στο σάιτ το λεξικό Bhutia - Greek της PONS και μετά από αναγνώσεις νημάτων γραμμένα στη γλώσσα „Bhutia“ πονάει το μυαλό μου από τις άγνωστες λέξεις και ορολογίες, προσπαθώ να κατανοήσω ό,τι απομένει σε λόγια γλώσσα και να εφαρμόσω κουτσά στραβά ό,τι μπορώ.

Ετσι έχω προσπαθήσει να εφαρμόσω μέχρι στιγμής τοποθέτηση σε ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (2.51m), με „cross firing“ μετά την πλήρη ανάγνωση αυτού του νήματος - οι δέσμες ον άξις συναντιούνται περίπου 45 πόντους μπροστά από τα αυτιά, (θεαματική βελτίωση στον ήχο!) ενώ η απόσταση των μπαφλών των ηχείων με τον από πίσω τους τοίχο (αυτόν με το παράθυρο στη μέση, όχι τους πλαΐνούς) είναι 1.12 περίπου μέτρα.

Επίσης πάρθηκαν αυτό και αυτό υπόψιν.

Mαζεύονται χρήματα για να έρθει εταιρεία να μετρήσει ακουστικά τον χώρο και να αποφανθεί που θα τοποθετηθούν τα όποια προϊόντα ακουστικής φροντίδας που θα μας προτείνει και θα χρειαστούν.

Αφού εγκαταλείφθηκε η ιδέα να αγοραστούν κάποια καλύτερα παθητικά ηχεία, βλέπε εδώ, απώτερος στόχος είναι να αγοραστούν κάποια στιγμή ενεργητικά ομοαξονικά της Genelec. Και μαζί n αριθμός subs {όπου n= αριθμός subs που θα έβαζε ο χρήστης Costas EAR - 4}. Άρα μένουμε αρχικά με τα Latex 803 και προσπαθούμε για την καλύτερη τοποθέτηση τους

To θέμα μέχρι να γίνουν τα επόμενα upgrades, είναι πως μπορώ να στήσω τα ηχεία μήπως και πετύχω καλύτερη ακουστική συμμετρία. Δεν ξέρω πως να υπολογίσω τις αποστάσεις με τους ανώμαλους πλαϊνούς τοίχους (ο ένας κάθετος με πιάνο και βιβλιοθήκη, ο άλλος επικλινής με ντουλάπια - από που ξεκινώ να μετράω τις αποστάσεις; Από τις επιφάνειες του πιάνου; Από τον τοίχο πίσω από το πιάνο; Στον επικλινή τοίχο δε; ) Τρέλα.

Τι κάνουμε λοιπόν με τις αποστάσεις με τους πλαϊνούς τοίχους και πως θα μετρούσατε τις αποστάσεις από τους πλαϊνά „τοιχώματα“ του χώρου;

Επίσης κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη, για οποιαδήποτε σχετική βελτίωση στις αποστάσεις μεταξύ των ηχείων και ηχείων/χώρου.
Προσπαθω να καταλαβω την αρχιτεκτονικη του χωρου αλλα δεν ειμαι βεβαιος οτι εχω καταλαβει.
Ο κεκλιμενος τοιχος ειναι σχεδιαστικη πινελια? Η πισω του βρισκεται στεγη? Γιατι η μπαλκονοπορτα διπλα φαινεται να ειναι σε κανονικο τοιχο.
Μηπως μπορεις να ανεβασεις και κατοψη?
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
Προσπαθω να καταλαβω την αρχιτεκτονικη του χωρου αλλα δεν ειμαι βεβαιος οτι εχω καταλαβει.
Ο κεκλιμενος τοιχος ειναι σχεδιαστικη πινελια? Η πισω του βρισκεται στεγη? Γιατι η μπαλκονοπορτα διπλα φαινεται να ειναι σε κανονικο τοιχο.
Μηπως μπορεις να ανεβασεις και κατοψη?
baIMG_7847_cl.jpg

Δεν είναι πινελιά ο επικλινής τοίχος. Υπάρχει κανονική επικλινής στέγη από πίσω. Και (φυσικά) δεν είναι ιδιοκτησία το διαμέρισμα, δεν μπορώ να πειράξω κάτι στην αρχιτεκτονική του. Γι αυτό και έγραψα ότι έχω βρει ήδη την εταιρεία που θα αποφανθεί για την ακουστική του χώρου και θα προτείνει που θα μπουν απορροφητές/διαχυτές. Αυτό δεν θα γίνει άμεσα, γιατί θέλουν αρκετά χρήματα από την επαφή που είχα μαζί τους.

Εγώ αρχικά ρωτάω για το πως πρέπει να σκεφτώ σε σχέση με τις αποστάσεις των ηχείων με τους πλαϊνούς τοίχους, μιας και τα πλαϊνά τοιχωμαντικά όρια του χώρου είναι τόσο ανόμοια. Το πιάνο για παράδειγμα είναι "σαν" τοίχος, αλλά όχι ακριβώς. Να μετράω την απόσταση από τις κάθετες πλευρές του πιάνου; Τα ντουλάπια από την άλλη πλευρά είναι και αυτά "σαν τοίχος", αλλά από πάνω τους υπάρχει αυτή η εσοχή (40 πόντους βάθος) και μετά αρχίζει ο επικλινής τοίχος..

Για δυνατούς λύτες.

Θα ψάξω μήπως βρω κάτοψη, αν βρω θα την ανεβάσω αμέσως.
 




TGD

Μηνύματα
10.783
Reaction score
10.369
Το πιάνο 🎹 είναι βασικό πρόβλημα. εχεις 200 χορδές πρόθυμες να συντονίζονται σε κάθε νότα.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
Το πιάνο 🎹 είναι βασικό πρόβλημα. εχεις 200 χορδές πρόθυμες να συντονίζονται σε κάθε νότα.
218 (!) είναι οι χορδές, κοψομεσιάζεται ο χορδιστής κάθε φορά. Μα, δεν είναι άρπα το πιάνο με ελεύθερες τις χορδές να λικνίζονται. Όλες οι χορδές είναι φιμωμένες/στραγγαλισμένες από τους σιωπητήρες και δεν δονείται καμία. Και γκονγκ να κτυπήσετε δίπλα στο πιάνο, δεν βγάζει κιχ. Αν είναι το πιάνο να βγάζει ήχους από μόνο του, επειδή συντονίζεται, καλό θα ήταν να το βάλουμε άμεσα στον κwλο του κατασκευαστή για να μάθει να σέβεται την απόλυτη σιωπή των μουσικών παύσεων.

Εκτός αν γνωρίζετε ή εννοείτε κάτι που δεν γνωρίζω/κατανοώ.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.437
Reaction score
6.593
Καλα μην αυτοκτονησεις κιολας... :o το χαμηλο ειναι το μεγαλο προβλημα παντα ειναι και θα ειναι..οποτε..
Το να εχεις ισορροπημενα πολλα ζευγη απο ανομοιους τοιχους ειναι ιδανικο ..
Το να εχεις απλα ανομοιους ειναι καλο.
Το να εχεις ολους ομοιους ειναι τραγικο ... μαλλον θα σε ζηλευα εγω...
Μια κουκλα ειναι λατρευω τον χωρο σου ετσι οπως ειναι κανονισε να τον κανεις....😨 επιλεξε ομορφα αισθητικες χωρις υπερβολικες παρεμβασεις ...🤮
Το τι εκλαμβανεις εσυ ως λαθος ειναι για Σερλοκ Χολμηδες ...
Εαν ειναι να δωσεις ενα σκασμο λεφτα σε εταιρεια για να σε γεμισει(αυτο κανουν κλεφτες θα γινουν;) σαν να εισαι στουντιο, και να εχεις τα ιδια ηχεια-ενισχυτη(ποιος ?) χωρις να γνωριζεις καν εαν ειναι λειτουργικα σωστα και μετα εαν αξιζει να συνεχισεις με αυτα μηπως να αναθεωρουσες την σειρα προτεραιοτητας;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.776
Reaction score
32.746
Μια χαρά είναι ο χώρος σου. Πίστεψε με έχω δει πολύ χειρότερες καταστάσεις. Μου αρέσουν πολύ τα περίεργα σχέδια, άσε που βαριέμαι αφάνταστα τα ίσια ταβάνια.

Ότι και να κάνεις φρόντισε να μην το γεμίσεις με στουντιακά υλικά στους τοίχους. Αν και όταν αλλάξεις την διαρρύθμιση (προσπάθησα να κάνω κάποια σχέδια αλλά δεν βρήκα σωστό τρόπο συνύπαρξης του ηχοσυστήματος με όλα αυτά τα πράγματα μέσα στον ίδιο χώρο), και στην περίπτωση που φέρεις άνθρωπο-εταιρεία να μετρήσει, εξάντλησε όλα τα σενάρια να φτιάξεις το χώρο ηχητικά με κατάλληλες κουρτίνες, χαλιά και απλές κατασκευές με κρυμμένα κατάλληλα υλικά. Όπως εδώ πχ ή με κατάλληλες αισθητικές παρεμβάσεις που δεν χαλάνε το σπίτι.
 

TGD

Μηνύματα
10.783
Reaction score
10.369
Ακόμα κι αν οι χορδές έχουν απόσβεση από τα τσιράκια, έχεις το αντηχείο. Είχα πιάνο και ηχείο διπλα-διπλα και ένιωθα το βουητό του.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
Ακριβώς.

Μόνο μετρήσεις μπορούν να βοηθήσουν.

Πιάσε ένα μικρόφωνο και ξεκινάς.

Ήλπιζα επειδή κάποια στιγμή θα έφερνα άνθρωπο/εταιρεία για μετρήσεις να απέφευγα το πικρό ποτήριο των DIY μετρήσεων. Το UMIK-1 έχει 110€. Το θέμα είναι ο χρόνος, ο πονοκέφαλος, τα γόνατα, η μέση, η απελπισία του αδαή απέναντι στα ιερογλυφικά του REW, που δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

Προσπαθώντας να καταλάβω τη λογική των ερασιτεχνικών μετρήσεων και του απαραίτητου πακέτου χρόνου και ενέργειας για αυτές φτάνω στα εξής συμπεράσματα:

1. Ό,τι συμβουλές και να μου δώσει καθένας σε σχέση με αυτά που βλέπει ή ακούει στον χώρο οι μετρήσεις είναι αμερόληπτες και οι μόνες που μπορούν να αναδείξουν "που ακριβώς" είναι τα προβλήματα στην ακουστική του συγκεκριμένου χώρου με τη συγκεκριμένη διαρρύθμιση σε συνδυασμό με συγκεκριμένη τοποθέτηση των συγκεκριμένων ηχείων, σωστά;

2. Αν το 1. ισχύει, συμπεραίνω ότι έχει λίγο νόημα να μετακινώ τα ηχεία 3 πόντους κάθε φορά χωρίς μικρόφωνο και μετρήσεις, να ακούω, να συγκρίνω και να ξαναμετακινώ, με άλλα λόγια να σπαταλάω τον χρόνο μου με υποκειμενικές ακουστικές δοκιμές με υποκειμενικά trial and error, σωστά;
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.722
Reaction score
44.135
... μονο με χιουμορ αντιμετωπιζεται και ειναι οπως τα λες.
... ομως θα υπαρχουν παντα τα σωστα πχιανα. 8-)
παρα το γεγονος οτι μπορουν να γινουν μια σειρα απο μικροδιορθωσεις (οπως και μεγαλες αλλαγες) αστο ετσι "π-ν-γ"- σιγουρα θα υπαρχουν πολυ χειροτερα συνολα, με πολυ μεγαλητερη χρηματικη δαπανη ...:smoke:
υγ: και εμενα μου αρεσει ο (ανωμαλιαρης) χωρος 🐒
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Ήλπιζα επειδή κάποια στιγμή θα έφερνα άνθρωπο/εταιρεία για μετρήσεις να απέφευγα το πικρό ποτήριο των DIY μετρήσεων. Το UMIK-1 έχει 110€. Το θέμα είναι ο χρόνος, ο πονοκέφαλος, τα γόνατα, η μέση, η απελπισία του αδαή απέναντι στα ιερογλυφικά του REW, που δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

Προσπαθώντας να καταλάβω τη λογική των ερασιτεχνικών μετρήσεων και του απαραίτητου πακέτου χρόνου και ενέργειας για αυτές φτάνω στα εξής συμπεράσματα:

1. Ό,τι συμβουλές και να μου δώσει καθένας σε σχέση με αυτά που βλέπει ή ακούει στον χώρο οι μετρήσεις είναι αμερόληπτες και οι μόνες που μπορούν να αναδείξουν "που ακριβώς" είναι τα προβλήματα στην ακουστική του συγκεκριμένου χώρου με τη συγκεκριμένη διαρρύθμιση σε συνδυασμό με συγκεκριμένη τοποθέτηση των συγκεκριμένων ηχείων, σωστά;

2. Αν το 1. ισχύει, συμπεραίνω ότι έχει λίγο νόημα να μετακινώ τα ηχεία 3 πόντους κάθε φορά χωρίς μικρόφωνο και μετρήσεις, να ακούω, να συγκρίνω και να ξαναμετακινώ, με άλλα λόγια να σπαταλάω τον χρόνο μου με υποκειμενικές ακουστικές δοκιμές με υποκειμενικά trial and error, σωστά;
Σωστά και τα 2.

Από τη στιγμή που δεν έχεις σκοπό να ασχοληθείς με "βελτιώσεις" μέσω μαύρης μαγείας διαστημικών καβλωδιων και στηρικτικών αυτών, αλλά να στραφείς σε περιποίηση χώρου και χρόνους RT 60 και τα συναφή, ο δρόμος είναι δύσκολος (πιο εύκολος και χαβαλε είναι αυτός των αέναων αλλαγών καβλωδιων), αλλά ταυτόχρονα σαφής.

Με το μάτι δε βγαίνει συμπέρασμα για το χώρο σου, μπορεί να είναι εξαιρετικός, κανένας δε ξέρει, αλλά μια ρημαδα μέτρηση θα το δείξει χωρίς αμφιβολίες.

Σαφώς να φέρεις ειδικό, εγώ συμφωνώ αν δε θες να βουτήξεις στο βούρκο του μικροφώνου. Κι ο ειδικός μία μέτρηση θέλει για να δει τι παίζει το σπίτι και το ηχείο.

Όλα ξεκινούν με μία μέτρηση.

Αν θα την κάνεις εσύ, ξεκίνα σιγά σιγά.

Αν είναι να φωνάξεις ειδικό να τα κάνει, δε χρειάζεται καν αυτό το θρεντ. 😎
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
... μονο με χιουμορ αντιμετωπιζεται και ειναι οπως τα λες.
... ομως θα υπαρχουν παντα τα σωστα πχιανα. 8-)
παρα το γεγονος οτι μπορουν να γινουν μια σειρα απο μικροδιορθωσεις (οπως και μεγαλες αλλαγες) αστο ετσι "π-ν-γ"- σιγουρα θα υπαρχουν πολυ χειροτερα συνολα, με πολυ μεγαλητερη χρηματικη δαπανη ...:smoke:
υγ: και εμενα μου αρεσει ο (ανωμαλιαρης) χωρος 🐒
Το πιάνο είναι ιερό, άλλος τοίχος δεν υπάρχει να μπει, άντε να σπάσει η βιβλιοθήκη σε 2 και 3 πυργάκια αντίστοιχα και να έρθει κάπως πιο κεντρικά στον τοίχο, γιατί και στη γωνία που είναι είναι αρκετά δυνατό για τα αυτιά (προφανώς και για τον ήχο του πιάνου ισχύει ο κανόνας ενίσχυσης έντασης +3db για κάθε τοιχωματικό όριο)

Το διαμέρισμα είναι βγαλμένο από παραμύθι όπως το σχεδίασαν αρχιτεκτονικά, σου φτιάχνει τη διάθεση απλά και να αναπνέεις εδώ μέσα. Απλά μέχρι πρότινος πίστευα οτι η στοιχειώδης τοιχωματική συμμετρία είναι απολύτως απαραίτητη για αξιοπρεπή στερεοφωνία. Μάλλον φαίνεται να υπάρχουν και για τέτοιον χώρο ακουστικές ελπίδες.

Όπως και να χει μόλις παρήγγειλα το UMIK-1. Ο θεός, (δηλαδή οι Σάρουμαν του φόρουμ) να βάλουν το χέρι τους.

Τι σημαίνει "π-ν-γ";
Σωστά και τα 2.

Από τη στιγμή που δεν έχεις σκοπό να ασχοληθείς με "βελτιώσεις" μέσω μαύρης μαγείας διαστημικών καβλωδιων και στηρικτικών αυτών, αλλά να στραφείς σε περιποίηση χώρου και χρόνους RT 60 και τα συναφή, ο δρόμος είναι δύσκολος (πιο εύκολος και χαβαλε είναι αυτός των αέναων αλλαγών καβλωδιων), αλλά ταυτόχρονα σαφής.

Με το μάτι δε βγαίνει συμπέρασμα για το χώρο σου, μπορεί να είναι εξαιρετικός, κανένας δε ξέρει, αλλά μια ρημαδα μέτρηση θα το δείξει χωρίς αμφιβολίες.

Σαφώς να φέρεις ειδικό, εγώ συμφωνώ αν δε θες να βουτήξεις στο βούρκο του μικροφώνου. Κι ο ειδικός μία μέτρηση θέλει για να δει τι παίζει το σπίτι και το ηχείο.

Όλα ξεκινούν με μία μέτρηση.

Αν θα την κάνεις εσύ, ξεκίνα σιγά σιγά.

Αν είναι να φωνάξεις ειδικό να τα κάνει, δε χρειάζεται καν αυτό το θρεντ. 😎
Δύο λεπτά πριν διαβάσω αυτή την απάντηση παρήγγειλα και πλήρωσα το UMIK-1.

ATYXIA!
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.722
Reaction score
44.135
...πα' να γαργαλιστει... 8-)
-> ναι με εμπνεουν τετχοιοι χωροι...
-εφοσων ανεφερες την ισιμετρια μπορω να πω οτι θα εβαζα το πιανο υπο γωνια οταν παιζω-ισως και μια αποσταση απο το τοιχο... οπως και τα ηχεια (βλ. παρακατω σχηματικο), και βεβαια μικραινοντας τις αποστασεις ακροασης (επιβεβαιωμενο βεβαια και με μετρησεις).
1677706674036.png

-το αλφα και το ωμεγα ειναι η ακουστικη φροντιδα, η οποια επιβαλεται να ειναι αρκετα μεγαλη σε εκταση.
με το καλο να δουμε και τις μετρησεις, ωστε να εχουμε μια απεικονιση.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
582
...πα' να γαργαλιστει... 8-)
-> ναι με εμπνεουν τετχοιοι χωροι...
-εφοσων ανεφερες την ισιμετρια μπορω να πω οτι θα εβαζα το πιανο υπο γωνια οταν παιζω-ισως και μια αποσταση απο το τοιχο... οπως και τα ηχεια (βλ. παρακατω σχηματικο), και βεβαια μικραινοντας τις αποστασεις ακροασης (επιβεβαιωμενο βεβαια και με μετρησεις).
View attachment 282932
-το αλφα και το ωμεγα ειναι η ακουστικη φροντιδα, η οποια επιβαλεται να ειναι αρκετα μεγαλη σε εκταση.
με το καλο να δουμε και τις μετρησεις, ωστε να εχουμε μια απεικονιση.
Στην προσπάθειά μου να κατανοήσω ό,τι μου γράφει κάθε χρήστης, διαβάζω κάθε πρόταση εξονυχιστικά:

Το πιάνο ζυγίζει 216 κιλά. Δεν γίνεται να μετακινείται κάθε φορά που παίζω, αυτό όμως που γίνεται είναι να δοκιμαστεί να αλλάξει ή θέση κατά μήκος του τοίχου, ή και γωνία κλίσης προς τον τοίχο, να μην "εφάπτεται" δηλαδή κατά μήκος. Επίσης και η απόσταση από τον τοίχο μπορεί να αλλάξει, ανάλογα με τις μετρήσεις.

Στην πρόταση για άλλη θέση στα ηχεία κατάλαβα ότι προτείνεις την ισιμετρία που θα δημιουργηθεί με κέντρο συμμετρίας... την γωνία του τοίχου, σωστά; Ενδιαφέρουσα πρόταση🤔
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.722
Reaction score
44.135
.. ορθα το καταλαβες το σχεδιο (αν και δεν ειμαι αυστηρος τοσο με τα κεντρα) ... επιπροσθετως μπορει να αναφερθει οτι κατι τετοιο εχει υλοποιηθει απο πλεον επιφανες μελος του φορουμ (ονοματι Γκανταλφ ο Λευκος).
-στο σημειο αυτο, οφειλουμε να αναφερουμε οτι σε μια πολυκαναλη υλοποιηση, η ισιμετρια θα ειναι αρκετα πιο πετυχημενη.
ομως παραμενω της αποψης αστο (λιγο πολυ) ετσι, και κανε τα δεοντα που οφειλεις ως προς την ακουστικη φροντιδα του χωρου, δηλαδη δε θελω να βλεπω αφροντιστο ιχνος τοιχου. - ποσο μαλλον λευκο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.754
Μηνύματα
3.026.684
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top