- Μηνύματα
- 27.384
- Reaction score
- 79.498
Λα κάζα Ντε παπέλ; Την Τόκιο αν την ξέρετε κάντε μου κονέE-JUMBO To Επίσημο Ηλεκτρονικό Κατάστημα JUMBO
Αποκριάτικη Μάσκα Μουτσούνα Anonymous < Μάσκες Μουτσούνες | Jumbowww.e-jumbo.gr
Λα κάζα Ντε παπέλ; Την Τόκιο αν την ξέρετε κάντε μου κονέE-JUMBO To Επίσημο Ηλεκτρονικό Κατάστημα JUMBO
Αποκριάτικη Μάσκα Μουτσούνα Anonymous < Μάσκες Μουτσούνες | Jumbowww.e-jumbo.gr
αφου το νερο μπηκε γιαυτους που τα βγαζουνε αυτα στο αυλακι και αφου εκπαιδευσανε τις μαζες κανονικα με το μπολι φαντασου τι ερχεται
το chip ξέχασες 666 και έτσι....
η γενιά εγγραφών του 2008 ξερνά τρομερές προσωπικότητες
αριθμοτρομολαγνεια the number of the beast
δυστηχως εχει χαθει η μπαλα ακομη δεν τους τελεσφωρησε η kraken τωρα μιλανε για παραλαγες της,γουσταρω ματσακι που θα παιξει και φέτος,τρομερη μπαλίτσα μιλαμε big farma και εντολοδοχοι τους
Δεν νομίζω πως οι διαφορές μιας τηλεόρασης και ενός επαγγελματικού monitor είναι μόνο το ISF. Δεν γνωρίζω τα τεχνικά βέβαια αλλά θεωρώ πως όταν ο κολοσσός SONY χρέωνε $30.000 το καλύτερο επαγγελματικό 32άρι 4Κ και $8000 την καλύτερη 85άρα TV της μάλλον δεν μιλάμε για τα ίδια προϊόντα.Θα μπορούσε όμως να πωλείται η ίδια τιβι ως μόνιτορ, και να είχε τον δέκτη ως ξεχωριστό μηχάνημα, παρακάμπτοντας τον κανονισμό. Εξ' άλλου οι απαιτήσεις για δυνατότητα ISF calibration υπάρχουν σε όλες τις καλές τιβι.
καλα που με το θυμησες να παω να γραψω τα χαπια μουΠαρακαλώ, υπάρχουν ειδικοί εδώ.
Ποιο Casa de Papel, βρε βλάσφημε;;;;;;Λα κάζα Ντε παπέλ; Την Τόκιο αν την ξέρετε κάντε μου κονέ
Tokyo λέμε , εσύ να μορφωθείςΠοιο Casa de Papel, βρε βλάσφημε;;;;;;
"Remember, remember the 5th of November", V for Vendetta και τα ρέστα πακοτίνια. Μορφώσου!
Το V for Vendetta προηγείται (χρονικά). Εκεί εμφανίστηκαν αυτές οι μάσκες για πρώτη φορά.Tokyo λέμε , εσύ να μορφωθείς
ποιες μάσκες μωρέ!Το V for Vendetta προηγείται (χρονικά). Εκεί εμφανίστηκαν αυτές οι μάσκες για πρώτη φορά.
Η Tokyo προηγείται παντού.
Πολυ ενημερωμενο σε βρισκω ! Πραγματι ο επαγγελματικος κοσμος κινειται με SDI και τα monitors για color grade ειναι ζυγισμενα σε διαφορα προτυπα (ACES, P3, Adobe RGB κλπ) περα απο τα sRGB που εχουν τα απλα μονιτορ με πολλα απο αυτα να μην μπορουν ουτε το sRGB να αποδωσουν σωστα.Δεν νομίζω πως οι διαφορές μιας τηλεόρασης και ενός επαγγελματικού monitor είναι μόνο το ISF. Δεν γνωρίζω τα τεχνικά βέβαια αλλά θεωρώ πως όταν ο κολοσσός SONY χρέωνε $30.000 το καλύτερο επαγγελματικό 32άρι 4Κ και $8000 την καλύτερη 85άρα TV της μάλλον δεν μιλάμε για τα ίδια προϊόντα.
Μια πολύ σημαντική διαφορά για τα studios για παράδειγμα που μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα είναι οι HD-SDI συνδέσεις των επαγγελματικών monitors σε αντίθεση με το αστείο HDMI των TVs.
Tα μικρά studios, που έχει γεμίσει η Ελλάδα, έχουν TVs ακόμα και για Color grading. Τα μεγάλα, όσα έμειναν, όχι.
Έπαψε πια να με ξαφνιάζει ο,τιδήποτε προέρχεται από "αυτούς". Αναρωτιέμαι ποιος θα μας σώσει από "αυτούς" που θέλουν, χρησιμοποιώντας απεριόριστη "θεσμική" βία, να μας "σώσουν".Οι αναθεωρημένοι κανονισμοί της ΕΕ βασικά απαγορεύουν τις πωλήσεις τηλεοράσεων 8K μαζί με ορισμένα μοντέλα 4K QD-OLED, OLED και QLED επίσης.
8K Industry Faces Challenge with New EU Regulatory Ruling
8K Industry Faces Challenge with New EU Regulatory Ruling - Unless something changes, March 2023 will spell trouble for the emerging 8K industry.8kassociation.com
New EU energy regulation could effectively ban 8K TVs in 2023
All TVs will have to comply with a new EU rules from March 2023www.flatpanelshd.com
EU rules will effectively ban sales of 8K TVs | Digital Trends
New EU efficiency regulations effectively banning sales of 8K TVs could have a massive ripple effect.www.digitaltrends.com
Μια δεκαπενταετία μέσα στα studios φάγαμε.Πολυ ενημερωμενο σε βρισκω ! Πραγματι ο επαγγελματικος κοσμος κινειται με SDI και τα monitors για color grade ειναι ζυγισμενα σε διαφορα προτυπα (ACES, P3, Adobe RGB κλπ) περα απο τα sRGB που εχουν τα απλα μονιτορ με πολλα απο αυτα να μην μπορουν ουτε το sRGB να αποδωσουν σωστα.
Αυτό είναι χειρότερο και από το DV της Sony. Τα είχαμε δουλέψει και τα δύο τότε, όπως και τα 50Mbits/sec, και Digital Beta βέβαια, και Sony D1, και Panasonic D5. Είχαμε και τα decks βέβαια. Τα μοναδικά tapes με δυνατότητα αποθήκευσης εικόνας 1:1, τότε.Οι Ολυμπιακοι αγωνες της Αθηνας τραβηχτηκαν με το συστημα P2 της Panasonic στα 25 Mbits/sec
Και βέβαια τους νοιάζει. Τα κοστολόγια είναι τεραστία. Για αυτό ακόμα και σήμερα τα αθλητικά δρώμενα σε 4Κ και με το πλήθος καμερών που έχει μια Full HD μετάδοση είναι μετρημένα στα δάχτυλα έως ανύπαρκτα.Επειδη τα αρχεια αυτα θα μεινουν για πολλα χρονια ισως και πολλους αιωνες η διοργανωτρια χωρα νοιαζεται πολυ για την ποιοτητα της εικονας και λιγωτερο για το κοστος του συστηματος που θα χρησιμοποιησει στην διοργανωση που εχει αναλαβει, ετσι και αλλοιως εχει να λαμβανει χρηματα απο πολλες χωρες δινοντας τους τα δικαιωματα.