Η ΕΕ απαγορεύει την πώληση 4K QD-OLED, OLED, QLED και όλες τις 8Κ TVs;


Μηνύματα
920
Reaction score
2.588
αφου το νερο μπηκε γιαυτους που τα βγαζουνε αυτα στο αυλακι και αφου εκπαιδευσανε τις μαζες κανονικα με το μπολι φαντασου τι ερχεται
το chip ξέχασες 666 και έτσι....
η γενιά εγγραφών του 2008 ξερνά τρομερές προσωπικότητες :roflmao:
αριθμοτρομολαγνεια the number of the beast
δυστηχως εχει χαθει η μπαλα ακομη δεν τους τελεσφωρησε η kraken τωρα μιλανε για παραλαγες της,γουσταρω ματσακι που θα παιξει και φέτος,τρομερη μπαλίτσα μιλαμε big farma και εντολοδοχοι τους

Παρακαλώ, υπάρχουν ειδικοί εδώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.012
Θα μπορούσε όμως να πωλείται η ίδια τιβι ως μόνιτορ, και να είχε τον δέκτη ως ξεχωριστό μηχάνημα, παρακάμπτοντας τον κανονισμό. Εξ' άλλου οι απαιτήσεις για δυνατότητα ISF calibration υπάρχουν σε όλες τις καλές τιβι.
Δεν νομίζω πως οι διαφορές μιας τηλεόρασης και ενός επαγγελματικού monitor είναι μόνο το ISF. Δεν γνωρίζω τα τεχνικά βέβαια αλλά θεωρώ πως όταν ο κολοσσός SONY χρέωνε $30.000 το καλύτερο επαγγελματικό 32άρι 4Κ και $8000 την καλύτερη 85άρα TV της μάλλον δεν μιλάμε για τα ίδια προϊόντα.

Μια πολύ σημαντική διαφορά για τα studios για παράδειγμα που μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα είναι οι HD-SDI συνδέσεις των επαγγελματικών monitors σε αντίθεση με το αστείο HDMI των TVs.

Tα μικρά studios, που έχει γεμίσει η Ελλάδα, έχουν TVs ακόμα και για Color grading. Τα μεγάλα, όσα έμειναν, όχι.
 
Last edited:




wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.966
Reaction score
20.486
Λα κάζα Ντε παπέλ; Την Τόκιο αν την ξέρετε κάντε μου κονέ
Ποιο Casa de Papel, βρε βλάσφημε;;;;;;

"Remember, remember the 5th of November", V for Vendetta και τα ρέστα πακοτίνια. Μορφώσου! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 






Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Δεν νομίζω πως οι διαφορές μιας τηλεόρασης και ενός επαγγελματικού monitor είναι μόνο το ISF. Δεν γνωρίζω τα τεχνικά βέβαια αλλά θεωρώ πως όταν ο κολοσσός SONY χρέωνε $30.000 το καλύτερο επαγγελματικό 32άρι 4Κ και $8000 την καλύτερη 85άρα TV της μάλλον δεν μιλάμε για τα ίδια προϊόντα.

Μια πολύ σημαντική διαφορά για τα studios για παράδειγμα που μπορώ να σκεφτώ στα γρήγορα είναι οι HD-SDI συνδέσεις των επαγγελματικών monitors σε αντίθεση με το αστείο HDMI των TVs.

Tα μικρά studios, που έχει γεμίσει η Ελλάδα, έχουν TVs ακόμα και για Color grading. Τα μεγάλα, όσα έμειναν, όχι.
Πολυ ενημερωμενο σε βρισκω ! Πραγματι ο επαγγελματικος κοσμος κινειται με SDI και τα monitors για color grade ειναι ζυγισμενα σε διαφορα προτυπα (ACES, P3, Adobe RGB κλπ) περα απο τα sRGB που εχουν τα απλα μονιτορ με πολλα απο αυτα να μην μπορουν ουτε το sRGB να αποδωσουν σωστα.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
1.206
Οι αναθεωρημένοι κανονισμοί της ΕΕ βασικά απαγορεύουν τις πωλήσεις τηλεοράσεων 8K μαζί με ορισμένα μοντέλα 4K QD-OLED, OLED και QLED επίσης.





Έπαψε πια να με ξαφνιάζει ο,τιδήποτε προέρχεται από "αυτούς". Αναρωτιέμαι ποιος θα μας σώσει από "αυτούς" που θέλουν, χρησιμοποιώντας απεριόριστη "θεσμική" βία, να μας "σώσουν".
1678481511622.png
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.012
Πολυ ενημερωμενο σε βρισκω ! Πραγματι ο επαγγελματικος κοσμος κινειται με SDI και τα monitors για color grade ειναι ζυγισμενα σε διαφορα προτυπα (ACES, P3, Adobe RGB κλπ) περα απο τα sRGB που εχουν τα απλα μονιτορ με πολλα απο αυτα να μην μπορουν ουτε το sRGB να αποδωσουν σωστα.
Μια δεκαπενταετία μέσα στα studios φάγαμε. 🙂
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Οι Ολυμπιακοι αγωνες της Αθηνας τραβηχτηκαν με το συστημα P2 της Panasonic στα 25 Mbits/sec, της Σεουλ με P2 της Panasonic στα 50 Mbits/sec, του Πεκινου P2 της Panasonic στα 100 Mbits/sec και του Λονδινου με P2 της Panasonic στα 200 Mbits/sec.

Επειδη τα αρχεια αυτα θα μεινουν για πολλα χρονια ισως και πολλους αιωνες η διοργανωτρια χωρα νοιαζεται πολυ για την ποιοτητα της εικονας και λιγωτερο για το κοστος του συστηματος που θα χρησιμοποιησει στην διοργανωση που εχει αναλαβει, ετσι και αλλοιως εχει να λαμβανει χρηματα απο πολλες χωρες δινοντας τους τα δικαιωματα.

Το συστημα P2 της Panasonic χρησιμοποιει την συμπιεση MXF αλλα υπαρχουν και αρκετες αλλες συμπιεσεις οπως η ProRes της Apple, DNxHD & DNxHr της Avid, η H.264 και πολλες πολλες αλλες. Σκοπος ολων αυτων ειναι να παρουν το ασυμπιεστο σημα και να το συμπιεσουν ετσι ωστε να εχει μικρον ογκο αλλα και οσο ειναι δυνατον να μην χανει σε ποιοτητα.

Παλια πχ η Video machine της Γερμανικης Fast (που χρησιμοποιουσε και η Γερμανικη τηλεοραση την οποιαν ετυχε να εχει και η αφεντια μου) της οποιας το κοστος εφτανε τα 5,000,000 δρχ με το DPR μπορουσε να ελεγξει εως 8 επαγγελματικες μοναδες video και 2 ψηφιακα καναλια που καθενα απο τα ψηφιακα αυτα γραφοταν σε 2 δισκους ταυτοχρονα (Micropolis SCSI των 10.000 στροφων που ο καθενας στοιχιζε εκεινη την εποχη λιγο κατω απο 500.000 δρχ).

Γιατι σε 2 δισκους ? Επειδη το τηλεοπτικο σημα αποτελειται απο 2 πεδια (fields) για να ειναι η ταχυτητα πιο ομαλη στην θεαση και ονομαζεται Interlaced. Ετσι καθε δισκος εγραφε απο ενα field και η συμπιεση αγγιζε το 1:2, δηλαδη η πληροφορια ηταν η μιση απο το τεραστιο ασυμπιεστο σημα.

Δεν ειναι ευκολο να εχεις και την πιτα αφαγωτη και τον σκυλο χορτατο. Αλλες συμπιεσεις - αποσυμπισεις ειναι ελευθερες ενω αλλες οχι.

Καθως αυξανονται τα Mpixels αυξανεται και το μεγεθος των αρχειων με αποτελεσμα να χρειαζονται και πιο γρηγοροι επεξεργαστες για την αποσυμπιεση, καλυτερος κωδικας στους συμπιεστες & αποσυμπιεστες και αναγκαστικα μεγαλυτερος χωρος μιας και ο ογκος της πληροφοριας ειναι πολλαπλασιος.

Ετσι ξεκιναει ενα γαιτανακι με πρωτα τα επαγγελματικα εργαλεια καμερες, μικτες, διανομεις, μονιτορς και ενα καρο συμπραγαλα που χρειαζονται οι κατηγοριες των Broadcasters & Professionals.

Αυτες οι κατηγοριες χρειαζονται οπωσδηποτε αυτα τα εργαλεια που πχ ενα monitor για τετοια χρηση μπορει αν εχει δεκαπλασια ή και παραπανω τιμη απο την τιμη ενος οικιακου monitor.

Μετα ακολουθουν τα οικιακα προιοντα. Καταλαβαινουμε λοιπον οτι οταν αυτοι οι γιγαντες των ηλεκτρονικων παραγουν κατι δαπανωντας τεραστια ποσα και μια και ζουμε σε καπιταλιστικα κρατη ειναι πολυ δυσκολο καποιες κυβερνησεις να τους εναντιωθουν.

Πριν αρκετα χρονια μας παρουσιασε η Samsung στην Κορεα μια τηλεοραση απο τις παλιες (ξερετε αυτες με την λαμπα μπροστα) της οποιας η ακτινοβολια οχι μονο δεν εβλαπτε αλλα ηταν ευεργετικη για τα εμβια οντα.

Πριν λιγα χρονια η Toshiba παρουσιασε 3D τηλεοραση χωρις τα γνωστα μας γυαλια, μεγαλη οριζοντια γωνια θεασης αλλα και με ακριβωτερη τιμη. Δεν προχωρησε.

Πριν καμια τριανταρια χρονια σε μια εκθεση στο Τοκυο στο περιπτερο της Panasonic το οποιο ηταν τεραστιο κυκλοφορουσε στο υψος των ματιων περιπου ο πιο αρχαιος αμφορεας της Ιαπωνιας. Αρκετοι ηταν αυτοι που θεωρωντας πως απο καπου κρεμοταν αυτος ο αμφορεας περναγαν τα χερια τους απο πανω ή απο κατω χωρις φυσικα να πιασουν τα σχοινια που νομιζαν.

Ο αμφορεας βρισκοταν σε ενα πολυ ασφαλες δωματιο με το συστημα της Panasonic να το τραβαει και να το προβαλει στο κοινο του περιπτερου στις διαστασεις αλλα και στις συντεταγμενες που ηθελε.

Μονο λιγοι (και οχι κοινο βεβαια) προσκεκλημενοι ειδαν σε ενα θεατρο (και αυτο στην εκθεση ηταν) ενα θεατρικο με σαμουραι, σπαθια και ρουχα να ανεμιζουν. Τελειωνοντας μισοαναψαν τα φωτα, καποιοι σηκωθηκαν να φυγουν αλλα τα φωτα ξαναεκλεισαν και το εργο ξαναπεχτηκε.

Οι προσκεκλημενοι δεν καταλαβαιναν τι εγινε μεχρι που απο τα μεγαφωνα ανακοινωθηκε πως αυτο που εβλεπαν ηταν μια ψηφιακη 3D αναπαραγωγη του εργου που παιχτηκε πριν και το οποιο ειχε πραγματικους ηθοποιους και το οποιο γραφτηκε και παιζεται εκεινη την στιγμη.

Ειπαν πως οποιος θελει μπορει να σηκωθει και να το διαπιστωσει, καποιοι το εκαναν και εφυγαν με λιγωτερα μαλλια απο την αιθουσα.

Λιγα χρονια μετα στο Las Vegas που γινεται μια απο τις μεγαλυτερες εκθεσεις υπολογιστων και οχι μονο η Hewlett Packard παρουσιασε ενα δωτατιο με γυαλινους τοιχους που μεσα βρισκοταν ενας υπολογιστης σε φυσικο μεγεθος με διαφορα ανθρωπακια να γυρνανε γυρω του πχ 4 απο αυτα να μεταφερουν στους ωμους τους μια δισκετα 5 1/4 αλλα και να αλληλεπιδρουν με τους θεατες του περιπτερου.

Υπηρξαν ακομα και λιποθυμιες θεατων πιστευοντας πως αυτα τα ανθρωπακια ηταν εξωγηινα. Διπλα σε ενα αθεατο για το κοινο δωματιο ηταν κανονικοι ανθρωποι με ενα τεραστιο υπολογιστη στο κεντρο και ψηλα (σε σημεια που δεν φαινοντουσαν εξω) οι καμερες του συστηματος της Panasonic αλλα και monitors για να βλεπουν οι στο δωματιο τις αντιδρασεις του κοινου και να αλληλεπιδρουν.

Δικαιως θεωρηθηκε το πιο πετυχημενο περιπτερο ολων των εποχων απο το κοινο εκεινη την εποχη.

Εκεινο που μπορει να σταματησει ενα προιον ειναι η αγορα, αν δηλαδη η αγορα δεν ανταποκριθει στο προιον αυτο, βεβαια τωρα με τα θεματα ενεργειας και την κλιματικη αλλαγη υπαρχει και μια μικρη πιθανοτητα οι κυβερνησεις να εναντιωθουν σε αυτες τις μεγαλες εταιρειες και στην καταναλωση.

Θα δουμε ....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.012
Οι Ολυμπιακοι αγωνες της Αθηνας τραβηχτηκαν με το συστημα P2 της Panasonic στα 25 Mbits/sec
Αυτό είναι χειρότερο και από το DV της Sony. Τα είχαμε δουλέψει και τα δύο τότε, όπως και τα 50Mbits/sec, και Digital Beta βέβαια, και Sony D1, και Panasonic D5. Είχαμε και τα decks βέβαια. Τα μοναδικά tapes με δυνατότητα αποθήκευσης εικόνας 1:1, τότε.

Επί τη ευκαιρία, είχα δουλέψει τότε και στον σχεδιασμό της τελετής έναρξης ως προσχέδιο, το 2000 συγκεκριμένα, αλλά και στην δημιουργία των videos που έπαιξαν στην τελετή.

Επειδη τα αρχεια αυτα θα μεινουν για πολλα χρονια ισως και πολλους αιωνες η διοργανωτρια χωρα νοιαζεται πολυ για την ποιοτητα της εικονας και λιγωτερο για το κοστος του συστηματος που θα χρησιμοποιησει στην διοργανωση που εχει αναλαβει, ετσι και αλλοιως εχει να λαμβανει χρηματα απο πολλες χωρες δινοντας τους τα δικαιωματα.
Και βέβαια τους νοιάζει. Τα κοστολόγια είναι τεραστία. Για αυτό ακόμα και σήμερα τα αθλητικά δρώμενα σε 4Κ και με το πλήθος καμερών που έχει μια Full HD μετάδοση είναι μετρημένα στα δάχτυλα έως ανύπαρκτα.

Αν πάρουμε για παράδειγμα το Super Bowl με τις 96 Full HD κάμερες, θα δούμε ότι είναι αδύνατο να γίνει μετάδοση σε 4Κ με τα ίδια χαρακτηριστικά. Εκτός από την αλλαγή των 96 καμερών σε 4Κ, πρέπει να αγοραστούν και άλλες τρείς κονσόλες των 96 inputs η κάθε μία. Αυτό επειδή ενώ το σήμα της Full HD κάμερας πιάνει μια είσοδο στην κονσόλα, η 4K θέλει άλλες τρείς, δηλαδή κάθε 4Κ κάμερα θέλει 4 inputs. Αυτό μας μειώνει τις δυνατότητες την κονσόλας από 96 κάμερες στις 24. Θέλουμε άλλες τρείς, τεράστιο κόστος, συν τις κάμερες. Αλλά δεν τελειώσαμε εκεί. Θα χρειαστούν τα τετραπλάσια καλώδια από ότι πριν, συν ότι η αντικατάσταση όλων των μηχανημάτων που δίνουν σήμα στους distributors είναι πέρα για πέρα αναγκαία. Το συνολικό κόστος μετάβασης είναι εξωφρενικό. Είτε γίνει σταδιακά είτε όχι. Για αυτό σε όλα αυτά τα events η λογική λέει πως και τεχνολογικά αλλά και από θέμα κόστους, είναι καλύτερο να δώσουν καλύτερο HD σήμα, με περισσότερα Mbits, και το upscale να γίνει από τις μηχανές προβολής των καταναλωτών, παρά όλα αυτά τα εξωφρενικά ποσά.

Στα live events που η μετάδοση είναι σε 4K έχει γίνει μεγάλη οικονομία στον αριθμό καμερών, και κατά συνέπεια κονσολών, καλωδίων κ.α. Μπορεί η εικόνα να είναι 4Κ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη, ενώ σίγουρα είναι φτωχότερη από θέμα μετάδοσης - πλάνων.
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
@alexis To DV οπως και το DVpro (το οποιο διεφερε στον ηχο μονο) ηταν κατωτερο απο το MXF μιας και η συμπεση του ηταν 4:2:0 8 bits σε συγκριση με το 4:2:2 και 10 bits του MXF η διαφορα τους ηταν αρκετα μεγαλη !

Στα υπολοιπα με εντυπωσιασες μιας και εχεις απολυτα δικιο.

Υπαρχουν και αγριολουλουδα στους αγρους !!
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Σημ. Ξεχασα να πω πως οι Ολυμπιακοι του Λονδινου εγιναν με Panasonic P2 στα 200 Mbits/sec και για πρωτη φορα στα 4:4:4 πραγμα πολυ σημαντικο δειτε γιατι :

444.png
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.927
Reaction score
3.731
Παρότι είμαστε εκτός θέματος, δεν νομίζω ότι είναι από τα πράγματα που μπορείς απλά να πεις "δείτε γιατί", ο καθένας θα βγάλει διαφορετικό συμπέρασμα. Ορίστε η πάνω γραμμή, αποθηκευμένη με μεγάλη συμπίεση και 4:2:0:
420.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.719
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top