- Μηνύματα
- 2.068
- Reaction score
- 1.469
Αποφάσισα να σπάσω το συμβόλαιο μου στην Vodafone vdsl 100 και να παω στην cosmote με fiber 500. Πόσες επισκέψεις συνεργειων χρειάζονται πίστευετε?
Εκανα την αίτηση υπογραψα το συμβόλαιο και κλείσαμε μετα απο λίγες ημέρες ραντεβού με το πρώτο συνεργείο να κάνει την εγκατάσταση στο κτίριο. Ήρθαν το έκαναν έφυγαν, μετά κλείσαμε ραντεβού με το δεύτερο συνεργείο να έρθει να βάλει την πρίζα μέσα στο σπίτι, ήρθαν, ημέρα Παρασκευή, εκαναν κακή δουλειά μέχρι και την πριζα στραβά, και απο λάθος συνδεσμολογια του τεχνικού (ουστ) μας έκοψε το ίντερνετ απο την Vodafone, τον ρωτούσα επίμονα αν φταίει αυτος υποστήριζε οχι πέρασε 3 ημερο χωρίς ιντερνετ κ τηλέφωνο και μετά από αλλεπαληλα τηλέφωνα ήρθε ξανά το έφτιαξε ζήτησε συγνώμη τον ξεχεσα και έφυγε. Σειρά τωρα είχε το συνεργείο για να συνδέσει την γραμμή και να φέρει τον εξοπλισμό, όπως είχαμε συμφωνήσει και αναφερόταν στο συμβόλαιο, ήρθε το συνεργείο δεν είχε φέρει όμως εξοπλισμό, έφυγε πέρασαν κι άλλες μέρες και ήρθε το επόμενο συνεργείο, κλείσαμε ραντεβού, ήρθε το ενωσε το συνεδεσε πήραμε ιντερνετ χαρηκαμε με την ταχύτητα, μου κατηγόρησε το 2ο συνεργείο που μου έκανε σκ@τ@ δούλεια και έφυγε....τελειώσαμε? Όχι
Μετα απο 30 λεπτό χτυπάει κουδούνι, εμείς εκτός σπιτιού απαντάμε από απόσταση, Μας λέει πως μας εχει δώσει λάθος ρουτερ, το speedport plus 2 ενω έπρεπε να μαε δώσει το speedport magic (που είναι πιο παλιό και χειρότερο) του λεω ασε αυτό μου απαντά δεν γίνεται.
Τηλεφώνω στο 13888 για να αναφέρω το θέμα και μαθαίνω πως δεν εχει δηλώσει στο σύστημα ο μα..κας, τεχνικός ως ολοκληρωμένη την εγκατάσταση άρα εγώ είμαι στην Vodafone παράλληλα με την cosmote . Τώρα θα πρέπει να κανω reset στο ρουτερ να το αποσυδεσω και να στηθω να περιμένω να έρθει το 6ο συνεργείο..... Τρέλα
Εκανα την αίτηση υπογραψα το συμβόλαιο και κλείσαμε μετα απο λίγες ημέρες ραντεβού με το πρώτο συνεργείο να κάνει την εγκατάσταση στο κτίριο. Ήρθαν το έκαναν έφυγαν, μετά κλείσαμε ραντεβού με το δεύτερο συνεργείο να έρθει να βάλει την πρίζα μέσα στο σπίτι, ήρθαν, ημέρα Παρασκευή, εκαναν κακή δουλειά μέχρι και την πριζα στραβά, και απο λάθος συνδεσμολογια του τεχνικού (ουστ) μας έκοψε το ίντερνετ απο την Vodafone, τον ρωτούσα επίμονα αν φταίει αυτος υποστήριζε οχι πέρασε 3 ημερο χωρίς ιντερνετ κ τηλέφωνο και μετά από αλλεπαληλα τηλέφωνα ήρθε ξανά το έφτιαξε ζήτησε συγνώμη τον ξεχεσα και έφυγε. Σειρά τωρα είχε το συνεργείο για να συνδέσει την γραμμή και να φέρει τον εξοπλισμό, όπως είχαμε συμφωνήσει και αναφερόταν στο συμβόλαιο, ήρθε το συνεργείο δεν είχε φέρει όμως εξοπλισμό, έφυγε πέρασαν κι άλλες μέρες και ήρθε το επόμενο συνεργείο, κλείσαμε ραντεβού, ήρθε το ενωσε το συνεδεσε πήραμε ιντερνετ χαρηκαμε με την ταχύτητα, μου κατηγόρησε το 2ο συνεργείο που μου έκανε σκ@τ@ δούλεια και έφυγε....τελειώσαμε? Όχι
Μετα απο 30 λεπτό χτυπάει κουδούνι, εμείς εκτός σπιτιού απαντάμε από απόσταση, Μας λέει πως μας εχει δώσει λάθος ρουτερ, το speedport plus 2 ενω έπρεπε να μαε δώσει το speedport magic (που είναι πιο παλιό και χειρότερο) του λεω ασε αυτό μου απαντά δεν γίνεται.
Τηλεφώνω στο 13888 για να αναφέρω το θέμα και μαθαίνω πως δεν εχει δηλώσει στο σύστημα ο μα..κας, τεχνικός ως ολοκληρωμένη την εγκατάσταση άρα εγώ είμαι στην Vodafone παράλληλα με την cosmote . Τώρα θα πρέπει να κανω reset στο ρουτερ να το αποσυδεσω και να στηθω να περιμένω να έρθει το 6ο συνεργείο..... Τρέλα