Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.091
Reaction score
143.549
1000009814.jpg


Ορίστε, έλαβα και γω το "recall" για τις αλλαγές που ήθελε ο NHTSA. 😁😜🤣


Το ενδιαφέρον σε αυτή την αναβάθμιση, ανάμεσα σε διάφορα άλλα, είναι ότι πλέον υπάρχει "bird's view" για το παρκάρισμα.

Καλοδεχούμενη ευκολία.

Επίσης, όταν απομακρύνεσαι από το αυτοκίνητο και κλειδώνουν οι πόρτες, αντί να κάνει ένα σύντομο "μπιπ", θα το βάλω να κλάνει. 😁😜🤣 Ότι ήχο θες τελοσπαντων.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.091
Reaction score
143.549
Αυτά είναι updates, όχι μλκίες.. :roflmao:
Μλκιες δεν έχει εδώ, πάνε κατά φολγκζβάγκεν για να δεις μλκιες.

Στο σοφτγουερ παραδίδει μαθήματα λέμε.

Άντε να σε δώσω μια ιδέα τι ήταν αυτό το τελευταίο update:

1000009823.jpg
1000009824.jpg
1000009820.jpg
1000009821.jpg
1000009822.jpg

1000009826.jpg
1000009825.jpg



Εδώ πας να αλλάξεις ήχους:

1000009827.jpg


Και βλέπω σημαντική βελτίωση σε όλα τα γραφικά

1000009828.jpg


Πολύ σωστά βλέπει 8 αυτοκίνητα μπροστά αριστερά.

Το λεωφορείο ήταν όντως λεωφορείο, και βγάζει ξεχωριστά και σωστά σχήματα για διάφορους τύπους φορτηγών.


Εν κατακλείδι, ναι, αυτά είναι updates, όχι μλκιες. 😎

Μλκιες οι Γερμανοί, το έχουν ξεχειλωσει. 🤣😜😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.051
To VW εάν εξαιρεθεί το θέμα software και το κρίνουμε καθαρά ως αυτοκίνητο, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.091
Reaction score
143.549
To VW εάν εξαιρεθεί το θέμα software και το κρίνουμε καθαρά ως αυτοκίνητο, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο.
Συμφωνώ.

Για κίνηση αποκλειστικά εντός πόλης, το iD.3 λόγω του πολύ μικρού κύκλου στροφής και των συνολικά μικρότερων διαστάσεων, αντικειμενικά, είναι προτιμότερο από οποιοδήποτε Τέσλα.

Γενικά μιλώντας, για εντός πόλης, ανεξαρτήτως χρημάτων, δεν βλέπω να υπάρχει "καλύτερη" επιλογή, τουλάχιστον μέχρι να κυκλοφορήσει το smart #1, το οποίο θεωρώ πως είναι εξαιρετικό (φυσικά είναι αρκετά τσιμπημενης τιμής).

Η μόνη υπάρχουσα εναλλακτική πρόταση που θα συζητούσα για εντός πόλης, είναι το Mégane, αλλά το θεωρώ υποδεέστερο αυτοκίνητο, για πολλούς λόγους.

Στη δική μου περίπτωση, που κινούμαι καθημερινά εντός πόλης, προφανώς απολαμβάνω καθημερινά το Τέσλα, το οποίο προσφέρει απίστευτη ευχαρίστηση με πολλούς τρόπους, αλλά οκ, σε κάτι στενά κει στη μάνα μου, δε τολμάω καν να μπω, πάω γύρω γύρω. Με το iD.3 κανένα πρόβλημα, πάει παντού.

Στα λεφτά που είναι όμως το iD.3, αν είχα επιλογή για Τέσλα μοντελ 3, θα πήγαινα δαγκωτα σε Τέσλα. Ούτε για πλάκα δε θα σκεφτόμουν ούτε δευτερόλεπτο. Κι ας μην έμπαινε στα περίεργα στενά. Τι α κάεις ..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.051
Στα λεφτά που είναι όμως το iD.3, αν είχα επιλογή για Τέσλα μοντελ 3, θα πήγαινα δαγκωτα σε Τέσλα. Ούτε για πλάκα δε θα σκεφτόμουν ούτε δευτερόλεπτο. Κι ας μην έμπαινε στα περίεργα στενά. Τι α κάεις ..
Το model 3 είναι καλύτερο εκτός πόλης και στα προάστια. Καλύτερο και ως software, κατά πολύ. Και στο efficiency.
Το ID3 είναι καλύτερο εντός πόλης, και στον χώρο των πίσω επιβατών, όπου στο Τέσλα ψηλός δεν μπαίνει, κοπανάει το κεφάλι πάνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.091
Reaction score
143.549
Όντως, το iD.3 στη δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι πιο άνετο από το μοντελ 3.

Ωστόσο, το μοντελ Υ είναι πιο άνετο από iD.3 στην δεύτερη σειρά καθισμάτων.

Έχω το γιο μου, που πλέον με περνάει σε ύψος, και παίρνω σοβαρό feedback για την πίσω σειρά καθισμάτων. Στο μοντελ 3 μου είχε πει ότι οκ, έκατσε μια χαρά, αλλά σαφώς πιο άνετα ήταν στο iD.3. Όμως στο μοντελ Υ, είναι βασιλιάς πίσω, και η τεράστια ηλιοροφή του Υ είναι μια κλάση μόνη της. Επίσης σημαντικό είναι στο μοντελ Υ ότι η πλάτη στα πίσω καθίσματα έχει επιλογή περαιτέρω κλίσης, για πιο άνετο (ξαπλωτό) κάθισμα, που κάνει εξαιρετική την πίσω θέση σε μεγάλα ταξίδια.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.051
Άλλο θέμα αυτό. Εγω έγραψα για αυτοκίνητα πόλης. Αν το επεκτείνουμε στα ταξίδια, προφανώς υπάρχουν πολλές καλές επιλογές, το ID3 δεν είναι δυνατό εκεί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.709
< Companies Joining Tesla NACS 🔌

• 2023.05.26 : Ford
• 2023.06.09 : GM
• 2023.06.20 : Rivian
• 2023.06.27 : Volvo
• 2023.06.29 : Polestar
• 2023.06.29 : Electrify America
• 2023.07.07 : Mercedes-Benz
• 2023.07.19 : Nissan
• 2023.08.18 : Honda & Acura
• 2023.09.22 : Jaguar
• 2023.10.05 : Hyundai & Kia
• 2023.10.17 : BMW, Mini, Rolls-Royce
• 2023.10.19 : Toyota & Lexus
• 2023.11.01 : Subaru
• 2023.11.06 : Lucid
2023.12.19 : VW, Audi, Porsche, Scout Motors
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.091
Reaction score
143.549

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Είδες οι Ιταλοί σχεδιαστές αυτοκινήτων;

Α καλά, τα 'χει χάσει κι αυτός ο γερομπισμπίκης 🤪:biggrin:
 


ika

News
Μηνύματα
18.301
Reaction score
16.483

gonis

Luger
Μηνύματα
4.528
Reaction score
12.414
Το Cybertruck έχει κορυφαία προκλητικό σχεδιασμό και όσοι το κατηγορούν στην ουσία το ζηλεύουν ;)
Δεν εχω ασχοληθει καθολου με χαρακτηριστικα,εργονομία, κλπ και δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν θα το αποκτήσω ποτέ αλλά σαν σχήμα είναι αλλου:p
 






Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.733
Μηνύματα
3.025.324
Members
38.488
Νεότερο μέλος
nikpapageo
Top