- Μηνύματα
- 30.967
- Reaction score
- 90.152
Και εγώ το ίδιοΔεν χρειάζεται να πω ξανά πόσο λάθος είσαι.

Και εγώ το ίδιοΔεν χρειάζεται να πω ξανά πόσο λάθος είσαι.
Ακριβώς αυτό. Όσο πίσω μένει τόσο το χειρότερο για αργότερα. Αν δεν γίνει τώρα κάτι, που δεν φαίνεται να γίνεται, και δεν πέσουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια, κάθε χρόνο, το αποτέλεσμα το ξέρουμε ήδη. Κάποιοι θα μικρύνουν και κάποιοι άλλοι θα εξαφανιστούν.Αυτό που μάλλον δεν καταλαβαίνεις με τίποτα, είναι πως όσο περισσότερο παρατείνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, τόσο περισσότερο βλάπτει ανεπανόρθωτα την οικονομία της.
Ο κύβος ερρίφθη. Όποιος καθυστερεί, μόνον περισσότερο χαμένος θα βγει.
Χρειάζονται γενναίες αποφάσεις, σημαντικές επενδύσεις άμεσα, επιθετικές πολιτικές στήριξης της μετάβασης εδώ και τώρα, ώστε να καταστεί ανταγωνιστική η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στα EV το συντομότερο δυνατόν, ειδάλλως έχει χάσει δια παντός το παιχνίδι.
Αυτός εδώ με διαβάζει. Μάλλον έπεσε μέσα και στα χρώματα.Ένα Model 3 LR RWD για ταξίδια και ένα τούμπανο R5 για την πόλη.
Αλήθεια;Εγω δεν βλέπω τον ρυθμό παγκοσμίως να ακολουθεί τα προβλεπόμενα προ διετιας, έχει κόψει φόρα, και άρα όλες αυτές οι προβλέψεις είναι αμφίβολες.
Πάρε μια βαθιά αναπνοή. Χαλάρωσε. Δες ξανά τα στοιχεία:Τώρα σοβαρά; Είσαι καλά γιατρέ μου;
Πρέπει να σε πείραξε το μετρό εσένα.Πάρε μια βαθιά αναπνοή. Χαλάρωσε. Δες ξανά τα στοιχεία:
Το 2023 τα BEV είχαν το 15,8% των πωλήσεων. Εαν αυξηθούν οι πωλήσεις τους κατά περίπου 20%, πόσο θα ανέβει το ποσοστό τους επί των πωλήσεων ; Στο 18%, άντε βάλε και κάτι ακόμα, εάν δεν ανέβει ο συνολικός αριθμός πωλήσεων αυτοκινήτων, το οποίο είναι πολυπαραγοντικό.
Και ο ρυθμός αύξησης αριθμού πωλήσεων επιβραδύνεται από χρόνο σε χρόνο. Ήταν 60%, πήγε 35%, τώρα προβλέπουν 20% κτλ κτλ.
Αργεί λοιπόν. Αυτό λέω. Αργεί.
Ασχέτως αν είναι καλύτερα τα ηλεκτρικά, ασχέτως αν αρέσουν σε μένα και σε σένα, αργεί.
Άλλο να αυξάνονται οι πωλήσεις κατά 60% τον χρόνο, και άλλο κατά 20%. Και του χρόνου ίσως 15%. Και μετά; 10% ;
Εγώ δεν βλέπω πίεση χρόνου με αυτόν τον ρυθμό αύξησης. Εσείς αν βλέπετε, όλα καλά.
Στο κάτω κάτω γι αυτό ψηφίσαμε Τραμπ για να βάλει δασμούς στους Κινέζους. Έτσι δεν είναι;![]()
Πριν 2 χρόνια+ είμασταν σε αυτήν την φάση, οι παραγγελίες έρχονταν σε 6-8 μήνες. Δεν έφταναν για όλους (τους αγοραστές). Τώρα φτιάχνουν όλοι, πολλά και διαφορετικά μοντέλα, και η ζήτηση εξυπηρετείται.Που πηγε το κλασικό ''δεν πειράζει, δεν φτάνουν για όλους''.
Υπέρ των ηλεκτρικών είμαι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και η πλειοψηφία. Άλλοι για οικονομικούς λόγους, άλλοι από φόβο, άλλοι γιατί δεν έχουν ακόμα εύκολη πρόσβαση σε φόρτιση, τελικά βλέπουμε πως όσοι μπορούσαν και ήταν θετικά προδιαθετημένοι έχουν ήδη αγοράσει.''Είσαι κατά των ηλεκτρικών και υπερ της καταστροφής του πλανήτη''
Ναι, θα παρατείνουν -οι ηλίθιοι- την παραγωγή ICE μετά το 2035 και νομίζουν ότι ο κόσμος είναι εξίσου ηλίθιος.Τέλος πάντων, τα πιο έγκυρα προγνωστικά που έχουμε διαθέσιμα τα ανάρτησα.
Η πορεία που προβλέπεται (όχι από το Μπάμπη το σουγιά και το μητσάρα τον ταξιτζή) είναι αυτή:
Europe’s light-vehicle EV market can be expected to drop by the end of 2024, with deliveries down 2.2% compared to last year. This will only be a temporary downturn, with growth of 22.8% forecast for 2025, then a 20.1% rise in 2026 and an improvement of 21.1% in 2027.
The technology is forecast to dominate the market by 2029, representing 50.1% of all light-vehicle registrations. By 2030, there will be over 10 million EVs sold in Europe, with the technology taking 61% of the market.
Μέχρι το 2029 πάει η βαλίτσα των ice.
4 χρόνια ζωής έμειναν.
Η ακύρωση εργοστασίων κατασκευής μπαταριών στην γηραιά Ήπειρο είναι θάνατος.
Η έλλειψη (από τα ευρωπαϊκά ταμεία) οικονομικής στήριξης στις ντόπιες αυτοκινητοβιομηχανίες με σκοπό την άμεση μετάβαση στα EV, είναι θάνατος.
Η έλλειψη σοβαρών πολιτικών στήριξης της αγοράς EV (όπως στην Νορβηγία και περισσότερο) είναι θάνατος.
Η αδυναμία επιβολής επιπρόσθετης φορολόγησης επιπέδου ΗΠΑ στην επέλαση των κινεζικών, είναι ομοίως θάνατος.
Τέλος, μνημόσυνο εις μνήμην της ντόπιας αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η παράταση παραγωγής ice εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.
Είτε το θέλουν είτε όχι, μέχρι το 2029 οι πωλήσεις ice θα έχουν πέσει σε τέτοια επίπεδα, που δεν θα έχουν πλέον καμία δυνατότητα να στηρίξουν την ύπαρξη των εργοστασίων παραγωγής τους, τα οποία θα κλείσουν δια παντός, όπως ήδη κλείνουν τα πρώτα στην Γερμανία.
4 χρόνια έμειναν μέχρι το 2029.
(Ένα 4-ετές Λίζινγκ για τους άπιστους Θωμάδες)
Προλαβαίνουν να σωθούν; Ιδέαν δεν έχω.
Πόσο θα έχει αλλάξει η τεχνολογία των EV στα επόμενα 4 άντε 5 χρόνια; Να σας πω εγώ: πρακτικά καθόλου. Πόσο θα έχουν πέσει οι τιμές των κελιών ενός μεσαίας μπαταρίας EV; Ένα χιλιάρικο, άντε βία βία 1,5 χιλιάρικο. Μέχρι εκεί.
Ακριβώς. Για ξαναδές τι γράφει κάτω από τα διαγράμματαΌποιος δεν βλέπει τα προφανή, είναι τυφλός.
Πότε όμως;Έλα @Dimifoot εδώ είσαι.
Λένε πρώτο εξάμηνο του 2025 θα γίνει η παρουσίαση.Πότε όμως;
Η εταιρία που σχεδίασε το 124 έβγαλε άλλη μια απρόσωπη παπαριά.
Το επόμενο τότε. Αυτό μάλλον έχει κλείσει στον παλαβό.Λένε πρώτο εξάμηνο του 2025 θα γίνει η παρουσίαση.