Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

TGD

Μηνύματα
10.783
Reaction score
10.369
Πάντως είδα δύο BYD στον Βόλο. Να δούμε αν είναι ντόπια ή περαστικά.
Και τα δύο με πινακίδες leasing.
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
Η απλή έκδοση έχει κάτω από 50Κ και αν έχει και επιδότηση (που μάλλον έχει) τότε είναι και οι 2 εκδόσεις κάτω από 50Κ.

αχ τι όμορφο μωρέ!
άχου το!
τώρα θα μου πεις υπάρχουν λεφτάδες που αγοράζουν ΧΜ , σε αυτό θα κολλήσουν...
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Για 1 μήνα, πάει στο δγιάλο, πες ήταν μαζεμένα.

Για δεύτερο μήνα όμως, κάτι συμβαίνει εδώ πέρα:

BYD’s $10,000 Seagull EV outsold all cars in China (even gas models) again in November


Γενικώς, ανακατατάξεις:

 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384

Attachments


Μηνύματα
972
Reaction score
1.501
Ωραίο, μικρό, στενό, μαιτζέβελο, οτι πρέπει για τα δρομάκια της Αθήνας, πρώτη μου επιλογή. :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Αχ Παναΐα μου τι τραβάω ο άνθρωπος. 😁

Βρε παλικάρια. Ή δεν με διαβάζεται, ή το αλτσχάϊμερ σας χτυπά την πόρτα. :biggrin:

Ξεκινώντας από την BYD στην Ελλάδα, περισσότερα είναι τα Atto 3 που κυκλοφορούν στους δρόμους παρά τα Dolphin. Μέχρι και ΤΑΧΙ τα έκαναν. Ωραίοι οι ταρίφες. Πόσο να τους βγήκε μετά την επιδότηση; 15.000€; Τσάμπα πράμα.

Πάμε τώρα στο Xpeng G9, και σε δύο από τις χώρες που είναι διαθέσιμο και υπάρχουν στοιχεία. Νορβηγία και Δανία. Το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Μαϊου 2024 (5 μήνες) το G9 ήταν πρώτο στη Νορβηγία στην κατηγορία Large SUVs με 22%, ενώ στην Δανία έφτασε το 60%. Στο Top10 της λίστας υπάρχουν άλλα 4 Κινέζικα SUVs στην Νορβηγία, και άλλα 4 στην Δανία. Πως βγαίνει το συμπέρασμα ότι η λίστα είναι για Large SUVs; Καταρχήν επειδή το λέει ο τίτλος, και κατά δεύτερον επειδή στο Top10 υπάρχουν τα BMW iX, AUDI Q8 e-Tron & Q8 e-Tron Sportback, KIA EV9, Lotus Eletre και Tesla Model X.

Στη Νορβηγία, όπως έχουμε πει πολλές φορές, τα ηλεκτρικά ήταν αφορολόγητα. Όλα τα ηλεκτρικά, μέχρι τέλος του 2022. Από το 2023, και μόνο σε όσα έχουν από 500.000 κορόνες και πάνω μπαίνει φόρος 25%. Τώρα δεν ξέρω ακριβώς πως υπολογίζεται ο φόρος, καθώς τα νούμερα με μια απλή ματιά δεν βγαίνουν. Αν δούμε το G9 AWD θα βρούμε ότι η αρχική τιμή είναι 621.000 κορόνες (52.800€), η τελική τιμή ταμείου είναι 688.245 κορόνες (58.520€) με τον φόρο να είναι 32.723 κορόνες. Αυτό είναι 5,27%, όχι 25%. Οπότε κάπως αλλιώς τα υπολογίζουν.

Στη Νορβηγία λοιπόν το XPeng G9 RWD ξεκινά από 46.624€ και το G9 AWD από 58.520€. Η BMW iX40 που είναι στο Νο2 ξεκινά από 62.070€. Το πρώτο πεντάμηνο του 2024 το G9 είχε το 22% της αγοράς, και το iX40 το 20%. Οι Νορβηγοί ζουν μέσα στα χιόνια, οπότε θεωρώ σίγουρο πως η πλειοψηφία των G9s είναι AWD. H iX40 είναι by default AWD (τουλάχιστον έτσι λέει στο νορβηγικό site).

Στην Δανία, το Xpeng G9 RWD ξεκινά από 67.010€ και το G9 AWD από 84.440€. Η BMW iX40 που είναι και εκεί στο Νο2 ξεκινά από 76.530€. Στην Δανία και για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαϊου 2024 (5 μήνες) το XPeng G9 είχε το 59.5% της αγοράς, με την BMW iX40 στο Νο2 και 11.35%.

Εδώ η πορεία του XPeng G9 σε κάποιες χώρες.

Νορβηγία
1000018561.jpg


Δανία
1000018563.jpg


Ολλανδία (που ξεκινά από 60.000€)
1000018565.jpg


Σουηδία (που ξεκινά από 62.000€)
1000018569.jpg
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.124
Όταν φεύγουμε στα 60+ ο ευρωπαίος θα κοιτάξει άλλες επιλογές.
Αχ Παναΐα μου τι τραβάω ο άνθρωπος. 😁
Βρε παλικάρια. Ή δεν με διαβάζεται, ή το αλτσχάϊμερ σας χτυπά την πόρτα. :biggrin:
Επειδή δεν με διαβάζεις, και το αλτζχάιμερ σου χτυπάει την πόρτα, βάλε μια λίστα των τοπ10 οχημάτων πάνω από τα 60Κ στην Ευρώπη να δούμε πόσα είναι κινέζικα στο σύνολο, και άσε τα greek statistics.
Στο σύνολο.
Όχι πόσα πούλησε ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Όλα μαζί.

(Και όχι 60.001 ευρώ, όταν λέω πάνω από 60Κ νομίζω πως είναι προφανές τι εννοώ. "Όταν φεύγουμε" έγραψα. 60.001 δεν είναι φευγιό, εκεί είσαι ακόμα).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
:rolleyes:

Όχι δεν θα βάλω. Η πρώτη σου πεποίθηση ήταν ότι κανένας δεν θα αγοράσει Κινέζικο πάνω από 50k.
Τα στοιχεία λένε άλλα. Τώρα τι πιστεύει ο άξονας του AVSITE :roflmao: δεν μας ενδιαφέρει.

Μετά, επειδή δεν σου αρέσουν όσα βλέπεις μάλλον, το γυρνάς σε καρσιλαμά. :biggrin:
Τα 50Κ έγιναν 60Κ, και πλέον δεν παίζει ρόλο αν κάποιος τα αγοράζει αλλά πόσα πουλάνε στο σύνολο.

Πάρε Tesla.

Byeeee 🥰
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.124
Η πρώτη σου πεποίθηση ήταν ότι κανένας δεν θα αγοράσει Κινέζικο πάνω από 50k.
Γι αυτό λέω πως αρχίζει το αλτζχάιμερ.
Πάμε να δούμε τι έγραψα, ακόμα μια φορά;

Εκτίμηση μου πως οι Κινέζοι θα πουλάνε στην Ευρώπη κυρίως μικρά και μεσαία, με ταβάνι τα 50000€. Όταν φεύγουμε στα 60+ ο ευρωπαίος θα κοιτάξει άλλες επιλογές.
Αυτό για εσένα σημαίνει "κανένας";
Μάλλον μιλάμε άλλη γλώσσα εδώ στην Νότια Μακεδονία

:lolsign:
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.124
:rolleyes:

Βαριέμαι να ψάχνω που το είπες. Θυμάμαι όμως πολύ καλά. 8-)
Quote εβαλα, ακριβώς τι έγραψα. Τα γραπτά μένουν.

Το "κανένα" αν ειπώθηκε από κάποιον κάπου κάποτε (εμού συμπεριλαμβανομένου) μόνο ως τρολάρισμα μπορεί να εκληφθεί.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.124
View attachment 352895
Οι παραδοσιακοί κατασκευαστες δεν φαίνεται , τουλάχιστον για τον Οκτώβριο, να ιδρώνουν.
Εννοείται
10 στα 10 Ευρώπη και Tesla. Άντε βάλτε το Volvo στα μισοκινέζικα, που στο μυαλό του Ευρωπαίου δεν ισχύει.

Ακόμα και έτσι το σκέφτεσαι λοιπόν. Αυτό λέω. Όποιος μπορεί να δώσει 40+ θα δει μη-κινέζικο. Έστω και ζόρικα. Θα προσπαθήσει τέλος πάντων.
Στην Κίνα φυσικά δεν ισχύει αυτό.

Να δούμε πόσα αυτοκίνητα των 50-60Κ θα πουλήσουν οι Κινέζοι στην Δύση συγκριτικά με τους Tesla BMW VW group Mercedes.
Αυτό είναι όλο το quote. Μην κάνεις μονταζιέρες @alexis . Δεν λέει κανένα.
Μην συνεχίζεις, εκτίθεσαι.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.019
View attachment 352895

View attachment 352896

Οι παραδοσιακοί κατασκευαστες δεν φαίνεται , τουλάχιστον για τον Οκτώβριο, να ιδρώνουν.
Ελλιπή στοιχεία, λείπουν περίπου 1000 κομμάτια G9 που πουλήθηκαν στη νορβηγία-δανία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
"Όποιος μπορεί να δώσει 40+ θα δει μη-κινέζικο"

Μόνο αυτό έχει σημασία. Τα υπόλοιπα είναι κατηγορίας "δεν είναι καλαμάκι είναι σουβλάκι" :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Και όχι 60.001 ευρώ, όταν λέω πάνω από 60Κ νομίζω πως είναι προφανές τι εννοώ.
Σύμφωνοι.

Αν ένα ΙΧ έχει 150 χιλιάρικα, (εσύ τουλάχιστον) θα προτιμήσεις γερμανικό κι όχι κινεζικό. Πιθανώς και γω. Οκ.

Μάλλον δεν υπάρχουν και κινέζικα ΙΧ σε αυτά τα λεφτά, οπότε υποχρεωτικά παίρνεις γερμανικό.

Ας πάμε όμως σε αυτό το ένα παράδειγμα, το συγκεκριμένο:

Στην Δανία, το Xpeng G9 AWD ξεκινά από 84.440€.
Η BMW iX40 AWD ξεκινά από 76.530€.

Άρα, είναι πιο ακριβό το κινέζικο, έστω για 8k.

Στην Δανία λοιπόν, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαϊου 2024 (5 μήνες) το XPeng G9 είχε το 59.5% της αγοράς, και η BMW iX40 μόλις το 11.35%.

Εσύ, να υποθέσω, πως άμα σου λέγανε θα πάρεις ή το Xpeng ή το BMW, θα έπαιρνες το γερμανικό.

Το ερώτημα είναι γιατί οι εύποροι βορειοευρωπαίοι Δανοί, προτιμούν το κινέζικο σε σχέση με το γερμανικό, και μιλάμε για τουλάχιστον 85 χιλιάρικα κόστος ΙΧ, φτηνό ή έστω "οικονομικό" δε το λες.

Δε τα λες και "λίγα" τα 85 χιλιάρικα, σωστά;

Εν τω μεταξύ, η Δανία συνορεύει με τη Γερμανία, είναι μια χαλαρή βόλτα να πας μέχρι Αμβούργο ή Βερολίνο, δίπλα είναι.
Το ξέρουν καλά το γερμανικό αυτοκίνητο.

Αντιθέτως, το κινέζικο μόλις έσκασε μύτη.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.483
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top