- Μηνύματα
- 14.025
- Reaction score
- 11.714
Καλά τα ποσοστά πώς τα έβγαλες;
Μη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σουΚαλά η κουβέντα θα γίνει επιπέδου δημοτικού.
Από τα 5ιντσα που βολεύουν μια χαρά για στέρεο επιπέδου χωρίς σαμπ, παθητική φροντίδα και ίχνος καλιμπραρισματος, στην απαραίτητη κατοχή τρινοφ για τους πολυκάναλους.
Έχουν πονέσει τα μυαλά μας με όλους αυτούς του δικάναλους. Ο ένας βάζει βγάζει καλώδια, ο άλλος χώνει μπίλιες κατω απο τα στριμερ, ο άλλος πάει στην λυρική σκηνή για να απολαύσει στέρεο, τώρα μάθαμε ότι το μυαλό κοπιάζει με το πολυκαναλο και θέλει τρινοφ γιατι με ντενον που να πιάσει όλα αυτά τα ΓΤΠΚ δικάναλα που έχετε στήσει στο τσαρδί σας.![]()
υπάρχουν πολλές "κατηγορίες" δικάναλων...Έχουν πονέσει τα μυαλά μας με όλους αυτούς του δικάναλους. Ο ένας βάζει βγάζει καλώδια, ο άλλος χώνει μπίλιες κατω απο τα στριμερ, ο άλλος πάει στην λυρική σκηνή για να απολαύσει στέρεο, τώρα μάθαμε ότι το μυαλό κοπιάζει με το πολυκαναλο και θέλει τρινοφ γιατι με ντενον που να πιάσει όλα αυτά τα ΓΤΠΚ δικάναλα που έχετε στήσει στο τσαρδί σας.![]()
Στην τύχηΚαλά τα ποσοστά πώς τα έβγαλες;
Εσύ με τα πενταιντσα, την απουσία παθητικής φροντίδας και καλιμπραρισματος ασχολείσαι με τα πολυκάναλα και θες και επίπεδοΜη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σου
Δε ξέρω man. Εγώ reviews διάβασα . Εσύ τι διάβασες; Τον κατάλογο του Lidl Γερμανίας ;Εσύ με τα πενταιντσα, την απουσία παθητικής φροντίδας και καλιμπραρισματος ασχολείσαι με τα πολυκάναλα και θες και επίπεδο
Κάτσε καλά ρε
Εσυ πρέπει να είσαι κάνας παλιός γνώριμος θαμώνας
Είπα και 40% ταινίες . Άνω όριο για μουσική το 60% και κάτω όριο για ταινίες το 40% . Α και είπα όλο το πακέτο. Γιατί σου φάνηκε πλάκα ;Η πρόταση Sonos arc ultra για ακρόαση μουσικής μόνο ως πλάκα μπορεί να γίνει δεκτή
Λες να κουραστεί το μυαλό μου?Μη μου στεναχωριέσαι μόνο… Έχουν βγάλει το soundtrack από τα στρουμφάκια σε πολυκαναλο έμαθα . Θα παίζει πολύ ωραία στο σύστημα σου
Μάντεψε!Λες να κουραστεί το μυαλό μου?
Έλα πες, ποια παλιά περσονα είσαι και γράφεις τώρα ως steadyshot?![]()
Διαφωνώ. Μια χαρά είναι για μουσική το πολυκάναλο Dirac, ακόμα και η παλιά έκδοση, προ ARC.Αν κάποιος ενδιαφέρεται μόνο για μουσική αν δεν φθάνουν για trinnov και καλά ηχεία η συμβουλή αφορά ποιοτικό στερεό .
Γιατί είναι καλύτερο.Αναρωτιέμαι όμως γιατί πρότεινες το Dirac λίγα ποστ πιο πίσω , ενώ κάποιος λογικά σκεπτόμενος θα πει αν το Dirac έδινε καλό πολυκαναλο γιατί ο κύριος Dimifoot ξεπαραδιάστηκε για να πάρει Trinnov.
Έτσι.Και εάν για λόγους ανωτέρας βίας έπρεπε να γυρίσω σε δικάναλο,
Τα σαμπς όμως θα παραμείνουν. Αλλιώς ακουστικά.Έτσι.
Αποτέλεσμα βιασμού.
Ήδη έχεις δικαναλο με τρινοβ, και σαμπ.πάλι Trinnov θα έβαζα.
Έτσι θα λύσουμε το θέμα των ήχων που δεν έρχονται από το κέντρο αλλά θα υποβαθμίσουμε την ποιότητα των ήχων που έρχονται από το κέντρο....
Σ' αυτούς τους ήχους θα αναμειγνύεται το καθυστερημένο σήμα του κέντρου με το phantom κέντρο...
5ms είναι η περίοδος σήματος 200Hz... όταν ένας τέτοιος ήχος θα παίζει στο κέντρο, είτε θα ενισχύεται είτε θα ακυρώνεται (δεν ξέρω, ανάλογα με τη φάση) και σε ποιο υψηλές συχνότητες πάμε για comb filtering....
Αν πάλι μειώσουμε τη στάθμη του κατά 10db δε θα παίζει και πολύ το ρόλο του σαν "κεντρικό"¨...
Όπως και να 'χει.... όποιος έχει κέφια και ανησυχίες κέντρου ας ασχοληθεί, προσωπικά δεν κουνιέμαι
Άντε, α λε ρε τούρ! ψηθήκαμε σήμερα μ΄αυτή "τζεστα"
Εκτός απο αυτά που σου αναφέρει ο wnet και άσχετα με το τι θεωρείς υποκειμενικά ότι είναι επιτυχία απο τις ακροάσεις σου, υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι που αφορούν το πως ακριβώς γίνεται η στέρεο μίξη που η προσπάθεια να εισάγεις κεντρικό ηχείο χωρίς να υπάρχει περιεχόμενο (σήμα) για αυτό και χωρίς να το έχει συνυπολογίσει ο μηχανικός ήχου και μιξάρει ή κάνει παραγωγή ή επιλογή οργάνων και ενορχήστρωση με αυτό υπόψιν ... το πιθανότερο είναι να μην ακούς σωστά και σίγουρα όχι αυτό που έχει επιλέξει ο μηχανικός. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι ασχολούντες με την audio αναπαραγωγή για αυτό που σου λέω και εάν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει κατά την παραγωγή και μίξη stereo.Δεν θα επιδιωκόταν ούτως ή άλλως να παίξει ρόλο κανονικού κεντρικού αφού δεν θα υπήρχε σήμα αφιερωμένο ειδικά σ'εκείνο. Ο ίδιος ακολούθησα αποκλειστικά τη δεύτερη μέθοδο (συνυπολογίζοντας για τη στάθμη το ότι θα δέχεται σήμα από δύο κανάλια μαζί) και παρά τη χαμηλωμένη στάθμη ο κεντρικός εντοπισμός σε ολότελα απομακρυσμένες εκ του MLP ζώνες ήταν επιτυχής.
Ε, ναι!Τι τους θες; Αυτοί λένε άμα τους πετάξεις, θα είναι καλύτερα.![]()
Όπως θα 'λεγε και ο αγαπητός μαλίμπορος... αυτό (το DIY κεντρικό) είναι "λύση" φρανκεστάιν και δεν είναι "πουρέ"Εκτός απο αυτά που σου αναφέρει ο wnet και άσχετα με το τι θεωρείς υποκειμενικά ότι είναι επιτυχία απο τις ακροάσεις σου, υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι που αφορούν το πως ακριβώς γίνεται η στέρεο μίξη που η προσπάθεια να εισάγεις κεντρικό ηχείο χωρίς να υπάρχει περιεχόμενο (σήμα) για αυτό και χωρίς να το έχει συνυπολογίσει ο μηχανικός ήχου και μιξάρει ή κάνει παραγωγή ή επιλογή οργάνων και ενορχήστρωση με αυτό υπόψιν ... το πιθανότερο είναι να μην ακούς σωστά και σίγουρα όχι αυτό που έχει επιλέξει ο μηχανικός. Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι ασχολούντες με την audio αναπαραγωγή για αυτό που σου λέω και εάν γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει κατά την παραγωγή και μίξη stereo.
Οι επιλογές του για να σου παράξει το phantom center , το βάθος , το πλάτος , την παρουσία ,την σχέση και θέση των οργάνων μεταξύ τους ακόμη και των δυναμικών και η αντίθεση που χρησιμοποιεί σε όλα αυτά μεταξύ του L και R καναλιού καθορίζουν τεχνικά και αισθητικά το αποτέλεσμα. Ακόμη και η μονοφωνικότητα που πιθανόν να επιλέξει τοποθετώντας κάποια όργανα και την φωνή συνήθως στο κέντρο θα οδηγήσει σε διαφορετικό (μεγαλύτερο) βάθος στο κέντρο συγκριτικά με τα άλλα σημεία του soundstage που ακούς όταν κάνεις την αναπαραγωγή και δεν εξαρτάται μόνο απο την ένταση που θα επιλέξεις. Όταν μια φωνή ή όργανο είναι στο κέντρο αλλά και λόγω της μονοφωνικότητας ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται να είναι σε μεγαλύτερο βάθος. Εάν πει να μετακινηθεί π.χ. δεξιά αυτή θα έρθει πιο κοντά του αυξανοντας την παρουσία αλλά και το ιμερσιβ αισθημα. Ακόμη και η επιλογή του pre delay του sustain της νότας (στην φωνή ή σε όργανο ιδίως στο κέντρο) και προς ποιά διευθυνση εντός της vitrual σκηνής αλλά και με τι καθυστέρηση αυτή θα εμφανιστεί συγκριτικά με το αρχικό transient επηρρεάζεται Εάν επίσης πεί (κατι πολύ σύνηθες) να επιλεξει να δώσει έναν σκοτεινό τόνο και χροιά είτε με EQ είτε με τοποθέτηση ενός σκοτεινού οργάνου δεξιά λόγω ενορχήστρωσης και ενός πιο φωτεινού αριστερά για να σου δώσει μεγαλύτερη αίσθηση του πλατους σκηνής και αυτό θα παραβιαστει λογικά κατά την ανπαραγωγή που κάνεις. Όλη η ισορροπία των επιλογών του ...αλλάζει (την αλλάζεις). Ακόμη και όταν επιλέγει (και αυτό σύνηθες στις καλές παραγωγές και μίξεις) να κόψει χαμηλές συχνότητες απο την μπότα που συνήθως τοποθετεί στο κέντρο ακριβώς επειδή αυτή τυχαίνει να είναι η πιο μουσικά απασχολημένη συγκριτικά π.χ. με το μπάσο που μπορεί να το εχει αριστερά και σαν λιγότερο απασχολημένο του ενισχύει το χαμηλό ή το αντίθετο. Αυτό μάλιστα αλλάζει κατά την διάρκεια του τραγουδιού και ανάλογα τι συχνοτικό περιεχόμενο καλείται κάθε ένα απο τα δύο αυτά όργανα (ντράμς και μπάσο) να παίξει κάθε στιγμή. Το να μην ακούγεται κάτι είτε απο μακρυά είτε απο κοντά τόσο καθαρά όσο θα ήθελες .... είναι αυτό ακριβώς που θέλει ο μηχανικός. Έτσι δημιουργείται η αντίθεση και σου τραβαει την προσοχή σε ένα όργανο κάθε φορά και καπάκι ύστερα σου φέρνει ένα αλλο στη προσοχή σου όταν παυει αυτό να παίζει κ.ο.κ συνεχώς rotation. Το ιδιο κάνει επιλέγοντας και κάποια απο αυτά να είναι dry και κάποια να είναι wet συγχρόνως (no rotation εδω, προαποφασισμενο). Και αυτό αλλάζει και την εστίαση αλλά και την θέση που το ακούς εντός της σκηνής καθώς το dry πάει πιο μπροστά. Όλα αυτά σαν αίσθηση και επιλογή τους εξαρτώνται απο τις επιλογές του που σχετιζονται με όλα τα όργανα. Εγω με αυτά που ξέρω απο το πως δημιουργείται η στέρεο μίξη είναι σίγουρο ότι αλλάζουν με την χρήση του κεντρικού όπως την κάνεις.
Υπερβάλεις, δεν ειπώθηκε ποτέ αυτό!!!!Τι τους θες; Αυτοί λένε άμα τους πετάξεις, θα είναι καλύτερα.![]()
Μπορεί και το Dirac να ήταν καλό όπως τα λες …Διαφωνώ. Μια χαρά είναι για μουσική το πολυκάναλο Dirac, ακόμα και η παλιά έκδοση, προ ARC.
Και δεν μου το είπε το τσαττζιπιτι. Το είχα, και ξεφτιλίζει δικάναλα αβέρτα.
Γιατί είναι καλύτερο.
Και εάν για λόγους ανωτέρας βίας έπρεπε να γυρίσω σε δικάναλο, αν δεν το παρατούσα τελείως τότε πάλι Trinnov θα έβαζα.
Εγώ ψήνομαι να πετάξω όλα τα ηχεία, τα σαμπ και τον επεξεργαστή της ντενον, να ξηλωσω τα πάνελ ακουστικης φροντίδας και να βάλω 2 πενταιντσα, ένα αριστερά και ένα δεξιά, γιατί να κουράζω τον εγκέφαλο με κεντρικό κανάλι όταν μπορώ να τον ξεγελασω με phantom center?Έτσι.
Αποτέλεσμα βιασμού.
καταρχάς τι δουλεία έχεις με denon και όχι με trinnov ?Εγώ ψήνομαι να πετάξω όλα τα ηχεία, τα σαμπ και τον επεξεργαστή της ντενον, να ξηλωσω τα πάνελ ακουστικης φροντίδας και να βάλω 2 πενταιντσα, ένα αριστερά και ένα δεξιά, γιατί να κουράζω τον εγκέφαλο με κεντρικό κανάλι όταν μπορώ να τον ξεγελασω με phantom center?
Θα βάλω και μερικές μπίλιες από κάτω να σφίξουν τα μπάσα. Δηλαδή μπορεί να έχω τρύπα στα 50Hz και να μην ακούω νότα εκεί, αλλά θα σφίξει η άτιμη με την μπίλια.