alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.167
- Reaction score
- 33.121


Συμφωνώ.Polestar 5. Πολύ ωραίο όχημα.
Τώρα θα δαγκώνουν τη γλώσσα τους κάποιοι που δε γουστάρανε τα gigacastings της Τέσλα!
Από επιτυχία σε επιτυχία, σαρώνουν λέμε!
Αυτή η επέλαση της Κίνας που λέγατε τόσο καιρό, πότε θα ξεκινήσει;Η XPENG ξεκίνησε την παραγωγή των G6 & G9 στην Ευρώπη.
Ψέματα, αποκλείεται.Άκουσα σε ραδιοφωνική εκπομπή σχετική με το αυτοκίνητο πως αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν 26 Κινέζικα brands.
Ναι καλά....Αυτό το -33% μπορεί να αλλάξει.
Καλά νά'σαστε να το περιμένετε και να το πάρετε κιόλας, και να το χαίρεστε.Το "ηλεκτρικό Golf" το έφερε η Leapmotor πιο γρήγορα από την VW. Αυτή θα το βγάλει το 2030 καλά namaste![]()
![]()
Αμφιβαλλεις δλδ ότι μπορεί να γίνει 43 ή 53;Ναι καλά....
Έχει φάει και ένα -13% στο κεφάλι από 2023 στο 2024.
Μια χαρά τα πάει
(Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...)
Συμφωνώ. Για την MG δεν βλέπω πολύ φως, στα άλλα ναι.Έτσι και αλλιώς 4-5 είναι οι παίχτες από Κίνα που θα τα καταφέρουν καλά εκτός Κίνας. Σιγά το νέο. Δεν πρόκειται να υπάρξουν 26 Κινέζοι στο TOP25. Ούτε καν 10 δεν θα είναι.
Όσο για το market share ακόμα είναι πολύ νωρίς. Η BYD πουλάει λόγω φήμης και χαμηλής τιμής. Τα καλύτερα όχημα της BYD σε πωλήσεις έχουν 30k - 40k. Μοντέλα των 30k δεν υπάρχουν σε αλλες γνωστές όπως ΝΙΟ, ZEEKR, XPENG. Ούτε η Leapmotor δεν είχε μέχρι πρόσφατα. Το μικρό Τ03 ήρθε πέρσι αν θυμάμαι καλά. Όπως και η Geely επίσης.
H BYD θα τα πάει περίφημα στην Ευρώπη. Τώρα μεταξύ NIO και XPENG θεωρώ πως η XPENG έχει περισσότερες πιθανότητες. Η ΝΙΟ παίζει και να μην ζήσει ούτε εντός Κίνας. H Geely θα πάει καλά είτε με κάποια είτε με όλα τα brands. Κάποια ίσως δεν υπάρχουν μέχρι το 2030. Η MG επίσης θα πάει καλά. Και η Xiaomi αν έρθει. Οι υπόλοιποι είναι άλλη κουβέντα, καθως αρκετοί παίζει να μην υπάρχουν ούτε την Κίνα μετά το 2030.
Δεν νομίζω, κάπου στο-30% βλέπω να κλείνει στην ΕυρώπηΑμφιβαλλεις δλδ ότι μπορεί να γίνει 43 ή 53;