- Μηνύματα
- 78
- Reaction score
- 61
Σάκη αν σου είναι εύκολο , να μας πεις ποια μηχανήματα όλα αυτά τα χρόνια που έχουν περάσει από τα χέρια σε έχουν εντυπωσιάσει από την σχεδιασμό - κατασκευή τους αλλά και με τον ήχο τους.
Αυτο που μου ζητας ειναι παρα πολυ δυσκολο γιατι διαφορα με εχουν εντυπωσιασει αλλα το καθενα για τελειως διαφορετικους λογους συν οτι οταν συζηταμε τι μας αρεσει υπαρχιε και προσωπικα αποψη πανω εκειΣάκη αν σου είναι εύκολο , να μας πεις ποια μηχανήματα όλα αυτά τα χρόνια που έχουν περάσει από τα χέρια σε έχουν εντυπωσιάσει από την σχεδιασμό - κατασκευή τους αλλά και με τον ήχο τους.
fixed.Φυσικα υπογραφω Luxman Accuphase, Sansui, με κλειστα τα ματια
Ο D Agostino εχει προιον και πάντοτε είχε. Το Marketing μονο του δεν λεει τιποτα αν δεν έχει προιον. Βασικα ο D Agostino δεν δουλευε στην Krell... Ηταν δικιά του η Krell σε περίπτωση που σου διαφεύγει. Προφανως και εχει φτιάξει σπουδαιους ενισχυτες και σιγουρα καλυτερους απο Marantz ή Yamaha... και συνεχίζει και φτιάχνει…Αυτο που πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν ειναι το παρακατω απλο
Παρε τον κορυφαιο αυτη την στιγμη diagostino
Κορυφαιος σχεδιαστικα καλα εκει κρατα ενα μετριο καλαθι.
κορυφαιος σε marketing ? ΝΑΙ εκει κρατα ενα τεραστιο καλαθι
θετω λοιπον το εξης απλο ερωτημα
Ποσους ΥΑΜΑΗΑ εφιαξε ο τεραστιος?
Ποσους Technics ? ποσους Marantz ?
H απαντηση εναι ισως και κανεναν και ισως ο τελεταιος που εφιαξε να ηταν 45 χρονια πριν γιατι ολη του την ζωη δουλευε στην Krell .
Τι θα του προσφερε αυτο ?
απολυτως τιποτα σχεδον
το μονο που θα του προσφερε θα ηταν να εχει μια πιο σφαρικη αποψη για το πως διαχειριστηκαν διαφορα θεματα αλλοι κατασκευαστες σε παρομοια μηχανηματα σε οτι αφορα την αρχη λειτουργιας .....
η αξια αυτη ειναι ανεκτιμητη και δυστυχως καθε μερα που περναει η αξια αυτη θα χανετε και στα σημερινα μηχανηατα θα βρισκεις προβληματα καθε μερα και πιο πολλα τα οποια εβω ειναι ηδη λυμενα απο το 1980 τελικα οι πιστιρικαδες δεν εχουν διαβασει ιστορια πριν ξεκινησουν να κανουν κατι
τοσο απλα
Αυτός ειναι και ο λόγος που πλεον τα δικα μου όποτε χρειαστηκε επικοινώνησα απευθείας με την εταιρια και τα έστειλα εκεί. Ακομη και Ωmega στην Ελλάδα για κλωτσες είναι. Σαν παραδειγμα, εστειλα για σερβις το ρολοι μου και το έστειλα μετα στην Ελβετία χωρίς χρέωση διοτι οι εδω επισκευαστες εκαναν πάλι το θαυμα τους... αυτο ως παραδειγμα..Στην Ελλάδα, όποιο μηχάνημα πάει για επισκευή στον αντιπρόσωπο, αυτός το στέλνει σε εξωτερικό συνεργάτη, παίρνοντας ρίσκα όπως, η ποιότητα της εργασίας, το σωστό ανταλλακτικό, σε τι μέρα θα είναι ο τεχνικός… άσε που μπορεί να προχωρήσει την εργασία στο 60% και μετά να το συνεχίσει ο βοηθός κ.λ.π.
Αυτό ως γενική οδηγία, προς όλους που πιστεύουν ότι πηγαίνοντας το μηχάνημα στον αντιπρόσωπο, θα τύχει καλύτερης μεταχείρισης.
Και κάτι άλλο, εάν το πάρεις και το πας μόνος σου στον χ,ψ, τεχνικό (για Ελλάδα μιλάω) εάν το μηχάνημα είναι ακριβό, ανάλογη θα είναι και η χρέωση, κοστολογούν οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) με βάση την αξία του μηχανήματος και όχι με βάση την εργασία και το ανταλλακτικό. Δηλαδή η χρέωση των εργατοωρών είναι κυμαινόμενες.
Ο D Agostino εχει προιον και πάντοτε είχε. Το Marketing μονο του δεν λεει τιποτα αν δεν έχει προιον. Βασικα ο D Agostino δεν δουλευε στην Krell... Ηταν δικιά του η Krell σε περίπτωση που σου διαφεύγει. Προφανως και εχει φτιάξει σπουδαιους ενισχυτες και σιγουρα καλυτερους απο Marantz ή Yamaha... και συνεχίζει και φτιάχνει…
Πιο απλά..Άντε να βγάλεις άκρη.
Η Audio Visual με 50% στο μετοχικό κεφάλαιο της «ψυχαγωγικής» IGE
Πηγή: www.kathimerini.gr
Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες συμμετοχής της εταιρείας Επιχειρήσεις Ήχου και Εικόνος ΑΕ (Audiovisual) στο μετοχικό κεφάλαιο της International Gaming and Enterntainment, με διακριτικό τίτλο IGE ΑΕ, μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της τελευταίας και με παραίτηση του σχετικού δικαιώματος προτίμησης της μετόχου Ντιονίκ ΑΕΒΕ.
Όπως ανακοινώθηκε, η Audiovisual κατέβαλε ποσό 440.400 ευρώ, αναλαμβάνοντας 60.000 ονομαστικές μετοχές, με αποτέλεσμα η μετοχική σύνθεση της IGE να είναι: α) Ντιονίκ ΑΕΒΕ 50% και β) Audiovisual 50%.
To μετοχικό κεφάλαιο της ανωτέρω εταιρείας, μετά την αύξηση, ανέρχεται σε 120.000 ευρώ, διαιρούμενο σε 120.000 μετοχές, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ εκάστη.
Δεδομένου ότι η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου πραγματοποιήθηκε με τη δυνατότητα διάθεσης των μετοχών σε τιμή διάθεσης με υπέρ το άρτιον αξία ποσού 6,34 ευρώ ανά μετοχή, η συνολική διαφορά της υπέρ το άρτιον αξίας ποσού 380.400 ευρώ κατατέθηκε σε ειδικό λογαριασμό αποθεματικού της εταιρείας.
Η IGE AE θα δραστηριοποιηθεί στο χώρο της ψυχαγωγίας - διασκέδασης, καθώς και στο χώρο των online & offline ψυχαγωγικών παιχνιδιων.
Χωρίς να θέλω να ερθω σε αντιπαράθεση, όλα τα σχεδια ειναι του D' Agostino. Ειδικα τα μεγάλα. Τουλάχιστον ετσι λεει ο ιδιος... Αναφορικα με το εξωτερικο που λες ολοι οι μεγαλοι εκει πουλάνε...Οχι δεν συνεχιζει
εχει μεγαλαωσει παρα πολυ και η τελευταια φορα που μπηκε στο σχεδιαστηριο ηταν πανω απο 10 χρονια πριν .
Τa ηνια της εταιριας κραταει ο Bill McKeegan (στην φωτογραφια μαζι μου) , που εφυγε απο την KRELL μαζι του οταν πλακωθηκε με την γυναικα του και απο πλευρας σχεδιασης οτι εχεις δει τα τελευταια χρονια ειναι απο τα χερια του Τουρκου Burhan Coskun
ο Bill McKeegan Πλασαρε καλυτερα τα προιοντα τους καλυτερα σε αγορες που εχουν παρα πολυ χρημα οπως Vietnam Κινα Σιγκαπουρη και φυσικα ΜΕση Ανατολη οπου ο εκει αντιπροσωπος Dubai Audio ειναι σχεδον ο πιο δυνατος απο ολους τους αντιπροσωπους .
Ετσι τα νουμερα χτυπανε κοκκινα για την εταιρια η παραγωγη τους αγκομαχαει κανονικα και με τον νομο να παραδωει προιοντα αλλα περιεργως πουθενα δεν θα βρεις εναν χρηστη να γραφει δυο λογια για τα μηχανηματα ...Σημαινει οτι πουλανε σε ανθρωπους που εχουν λεφτα αλλα μην εισαι σιγουρος οτι εχουν και ιδεα. Μικρη σημασια απο την στιγμη που toταμειο ειναι γεματο
Σημερα ολοι οι ενισχυτες ειναι βασισμενοι στο σχεδιο του μεγαλου ενω ο Burham εχει μετατρεψει το ιδιο σχεδιο σε μονομπλοκ στερεο integrated κλπ σε διαφορετικες εκδοσεις .
Στα κοντινα τους σχεδια ειναι να παρουσιασουν ενα μηχανημα integrated το οποιο επισης θα ειναι βασιμενο στο σχεδιο του μεγαλου αλλα το κατασκευαζουν με βαρια καρδια γιατι ειναι μακραν φτηνοτερο και αρα δεν τους φερνει λεφτα αλλα κατασκευαζεται με σκοπο να αποκτησουν προσβαση σε μια φτηνοτερη μεν αγορα αλλα αρκετα μεγαλυτερη.
Επισης στα σχεδια τους ειναι πολλα υποσχομενος στην μεγαλη κατηγορια τυπου 400W ο οποιος εξ ολοκληρου θα ειναι σχεδιαση του Τουρκου Burhan Coskun
View attachment 377674
Αυτο δεν γραφω και εγω ?Χωρίς να θέλω να ερθω σε αντιπαράθεση, όλα τα σχεδια ειναι του D' Agostino. Ειδικα τα μεγάλα. Τουλάχιστον ετσι λεει ο ιδιος... Αναφορικα με το εξωτερικο που λες ολοι οι μεγαλοι εκει πουλάνε...
Οχι στην Krell Ηταν αλλιως ξεκινησαν απο πολυ απλα πραγματα και εχτισαν πανω εκει Υπηρχε μεγαλυτερη σχεδιαστικη ομαδα και το πραγμα ηταν πολυ ψαγμενοΜα και στην Krell το ιδιο ακριβως έκανε. Και βασικά όλοι το ιδιο κάνουν... απλως βάζουν μια σειρα τρανζίστορ ακομα και αλλάζουν την τροφοδοσία...
Οχι γιατι η εταιρια βλεπει το κοστοςΓια καθε μια εταιρια που εχει εκπροσωπηση στην Ελλαδα μεσω αντιπροσωπειας και δεν διαθετει δικο της service αλλα συνεργαζεται εξωτερικα με καποιον τεχνικο, αυτος ο τεχνικος προκειμενου να επιλεχθει δεν εχει τα απαραιτητα εχεγγυα; Δεν εχει απευθειας γραμμη επικοινωνιας με την κατασκευαστρια εταιρια με οδηγιες και οποιαδηποτε καθοδηγηση χρειαστει σε ιδιαιτερες περιπτωσεις? Σε περιπτωσεις αλλαγης πλακετας/pcb η οποιοδηποτε αρθρωτου κομματιου αν του δοθουν οδηγιες απο τον κατασκευαστη γιατι να μην κανει σωστη δουλεια? Αποριες...
Α ναι να προσθεσωΓια καθε μια εταιρια που εχει εκπροσωπηση στην Ελλαδα μεσω αντιπροσωπειας και δεν διαθετει δικο της service αλλα συνεργαζεται εξωτερικα με καποιον τεχνικο, αυτος ο τεχνικος προκειμενου να επιλεχθει δεν εχει τα απαραιτητα εχεγγυα; Δεν εχει απευθειας γραμμη επικοινωνιας με την κατασκευαστρια εταιρια με οδηγιες και οποιαδηποτε καθοδηγηση χρειαστει σε ιδιαιτερες περιπτωσεις? Σε περιπτωσεις αλλαγης πλακετας/pcb η οποιοδηποτε αρθρωτου κομματιου αν του δοθουν οδηγιες απο τον κατασκευαστη γιατι να μην κανει σωστη δουλεια? Αποριες...
Καταλαβαινω τι λες, αλλα θα μπορουσε να παει ως εξωτερικος συνεργατης και να παιρνει και αλλες δουλειες. Ναι μεν θα πληρωνοταν λιγοτερο απο την εταιρια, αλλα θα κερδιζε εμπειρια και τεχνογνωσια/εξειδικευση. Απο την πλευρα του πελατη, ακομα και αν αυτος ο τεχνικος δεν ηταν ο τοπ, αν τα εκανε σαλατα θα ειχε απο πισω του την εταιρια για να αντικαταστησει το μηχανημα σε περιπτωση ανεπανορθωτου λαθους του τεχνικου.Οχι στην Krell Ηταν αλλιως ξεκινησαν απο πολυ απλα πραγματα και εχτισαν πανω εκει Υπηρχε μεγαλυτερη σχεδιαστικη ομαδα και το πραγμα ηταν πολυ ψαγμενο
Αργοτερα αρχισε να τους μπαινει η ιδεα να κανουν πραγματα τα οποια ηταν overcomplicated και πολλες φορες μη επισκευασιμα ενω στον ηχο μπορει να καταφεραν να προσφερουν μεγαλυτερη ισχυ αλλα το ηχητικο αποτελεσμα δεν ηταν κατι που θα σε πεταγε απο την καρεκλα που καθοσουν .
Μετα απο αυτο μεταφεραν και την σχεδιαση και την παραγωη στην κινα αφησαν τους κινεζουν να σχεδιαζουν τις πλακετες και τους πηρε ο διαολος με τις πλακετες τους να παιρνουν φωτια οπως θα δεις στην φωτο
φευγωντας ο μεγαλος κρατησε τα μαθηματα που ειχε παρει στο θεμα ισχυος , απλοποιησε τα κυκλωματα εισοδου και οδηγησης , κρατησε την συνεργασια που ειχε με την Sanken και ετσι το προιον του και σωστο ηταν και εγινε αποδεκτο ηχητικα σε μια νυχτα μεσα
View attachment 377675
Οχι γιατι η εταιρια βλεπει το κοστος
αλλα δες το διαφορετικα
αν ο Χ τεχνικος ειχε τις γνωσεις , την δυνατοτητα να πιανει καλα μηχανηματα , την εμπειρια , την ανεση να επικοινωνει με μια μεγαλη εταιρια , αναρτησεις και γραπτα σε ξενα φορουμ , συνεργασιες με επωνυμους του χωρου , και γενικα οτι χρειαζεται να πιασεις ενα σοβαρο μηχανημα δεν θα πηγαινε υπαλληλος θα ειχε δικο του μαγαζι και η καλημερα του θα κοστιζε ενα σκασμο λεφτα .
Α ναι να προσθεσω
Δεν συζηταμε οτι η τεραστια πλειοψηφια δεν συνεργαζεται με καποιον που ειναι πραγματικος επαγγελματιας τυπου εχει μαγαζι τιμολογια και αφμ και δεν δουλευει στην κουζινα του σπιτιου του....
και παλι εδω ο θεος ειναι το κοστος
και ετσι εχεις τον αλλο δασκαλο το πρωι σε καποιο σχολειο και το απογευμα προσπαθει να αντλησει καποια λεφτα απο την αγορα με δολιο τροπο και αθεμιτο ανταγωνισμο
οι αληθινοι επαγγελματιες που εχουν μεινει στην Αθηνα που τσπ ολο και κατι πληρωνουν στο κρατος και με τον Α η Β τροπο συντηρουν και 5 εργαζομενους ζητημα να ειμαστε 10 ανθρωποι
Οχι δεν μπορει γιατι συνηθως το πρωι κανει αλλη δουλεια και δεν μπορει και να εμγφανιζεται στην εταιρια εφοσον δεν ειναι εκει εργαζομενος αν τον πιασουν ειναι 10500Καταλαβαινω τι λες, αλλα θα μπορουσε να παει ως εξωτερικος συνεργατης και να παιρνει και αλλες δουλειες
Γνωριζω αντιπροσωπεια που στελνει για επισκευη σε "επαγγελματικο χωρο/μαγαζι" στο κολωνακι σε αριστο τεχνικο που διατηρει την δικη του επιχειρηση. Οχι?Οχι δεν μπορει γιατι συνηθως το πρωι κανει αλλη δουλεια και δεν μπορει και να εμγφανιζεται στην εταιρια εφοσον δεν ειναι εκει εργαζομενος αν τον πιασουν ειναι 10500
Αν μιλας για την REVAMP η εικονα που εχω για αυτο το καταστημα ειναι εξαιρετικη και επειδη εχει τυχει καποιες δουλεις τους να ερθουν απο μενα Ειδα δουλειες καθαρες , προσεγμενες και με πολυ καλης ποιοτητας υλικα .Γνωριζω αντιπροσωπεια που στελνει για επισκευη σε "επαγγελματικο χωρο/μαγαζι" στο κολωνακι σε αριστο τεχνικο που διατηρει την δικη του επιχειρηση. Οχι?
Αυτον ειχα στον μυαλο μου , μου ειχε κανει τρομερα θετικη εντυπωση.Αν μιλας για την REVAMP η εικονα που εχω για αυτο το καταστημα ειναι εξαιρετικη και επειδη εχει τυχει καποιες δουλεις τους να ερθουν απο μενα Ειδα δουλειες καθαρες , προσεγμενες και με πολυ καλης ποιοτητας υλικα .
τωρα αν ο Δημητρης εχει συνεργασιες με καποιες εταιριες αυτο ειναι καλο γιατι τον θεωρω προσκετικο και αξιο τεχνιτη .
Έχει συνεργασίες.Αν μιλας για την REVAMP η εικονα που εχω για αυτο το καταστημα ειναι εξαιρετικη και επειδη εχει τυχει καποιες δουλεις τους να ερθουν απο μενα Ειδα δουλειες καθαρες , προσεγμενες και με πολυ καλης ποιοτητας υλικα .
τωρα αν ο Δημητρης εχει συνεργασιες με καποιες εταιριες αυτο ειναι καλο γιατι τον θεωρω προσκετικο και αξιο τεχνιτη .
Οι τελικοί που για αυτό φημίζεται η krell ήταν του Dan τα πάντα. Από τα ksa και τα fpb. AΟχι στην Krell Ηταν αλλιως ξεκινησαν απο πολυ απλα πραγματα και εχτισαν πανω εκει Υπηρχε μεγαλυτερη σχεδιαστικη ομαδα και το πραγμα ηταν πολυ ψαγμενο
Αργοτερα αρχισε να τους μπαινει η ιδεα να κανουν πραγματα τα οποια ηταν overcomplicated και πολλες φορες μη επισκευασιμα ενω στον ηχο μπορει να καταφεραν να προσφερουν μεγαλυτερη ισχυ αλλα το ηχητικο αποτελεσμα δεν ηταν κατι που θα σε πεταγε απο την καρεκλα που καθοσουν .
Μετα απο αυτο μεταφεραν και την σχεδιαση και την παραγωη στην κινα αφησαν τους κινεζουν να σχεδιαζουν τις πλακετες και τους πηρε ο διαολος με τις πλακετες τους να παιρνουν φωτια οπως θα δεις στην φωτο
φευγωντας ο μεγαλος κρατησε τα μαθηματα που ειχε παρει στο θεμα ισχυος , απλοποιησε τα κυκλωματα εισοδου και οδηγησης , κρατησε την συνεργασια που ειχε με την Sanken και ετσι το προιον του και σωστο ηταν και εγινε αποδεκτο ηχητικα σε μια νυχτα μεσα
View attachment 377675
Οχι γιατι η εταιρια βλεπει το κοστος
αλλα δες το διαφορετικα
αν ο Χ τεχνικος ειχε τις γνωσεις , την δυνατοτητα να πιανει καλα μηχανηματα , την εμπειρια , την ανεση να επικοινωνει με μια μεγαλη εταιρια , αναρτησεις και γραπτα σε ξενα φορουμ , συνεργασιες με επωνυμους του χωρου , και γενικα οτι χρειαζεται να πιασεις ενα σοβαρο μηχανημα δεν θα πηγαινε υπαλληλος θα ειχε δικο του μαγαζι και η καλημερα του θα κοστιζε ενα σκασμο λεφτα .
Α ναι να προσθεσω
Δεν συζηταμε οτι η τεραστια πλειοψηφια δεν συνεργαζεται με καποιον που ειναι πραγματικος επαγγελματιας τυπου εχει μαγαζι τιμολογια και αφμ και δεν δουλευει στην κουζινα του σπιτιου του....
και παλι εδω ο θεος ειναι το κοστος
και ετσι εχεις τον αλλο δασκαλο το πρωι σε καποιο σχολειο και το απογευμα προσπαθει να αντλησει καποια λεφτα απο την αγορα με δολιο τροπο και αθεμιτο ανταγωνισμο
οι αληθινοι επαγγελματιες που εχουν μεινει στην Αθηνα που τσπ ολο και κατι πληρωνουν στο κρατος και με τον Α η Β τροπο συντηρουν και 5 εργαζομενους ζητημα να ειμαστε 10 ανθρωποι
εάν η πλακέτα είναι από τελικό στάδιο ο λόγος που άρπαζαν ήταν ότι τα opamps που είχαν τότε στην διάθεση τους για το bias ήταν ασταθή και τα έπαιρνε όλα ο διάολος μετά…Οχι στην Krell Ηταν αλλιως ξεκινησαν απο πολυ απλα πραγματα και εχτισαν πανω εκει Υπηρχε μεγαλυτερη σχεδιαστικη ομαδα και το πραγμα ηταν πολυ ψαγμενο
Αργοτερα αρχισε να τους μπαινει η ιδεα να κανουν πραγματα τα οποια ηταν overcomplicated και πολλες φορες μη επισκευασιμα ενω στον ηχο μπορει να καταφεραν να προσφερουν μεγαλυτερη ισχυ αλλα το ηχητικο αποτελεσμα δεν ηταν κατι που θα σε πεταγε απο την καρεκλα που καθοσουν .
Μετα απο αυτο μεταφεραν και την σχεδιαση και την παραγωη στην κινα αφησαν τους κινεζουν να σχεδιαζουν τις πλακετες και τους πηρε ο διαολος με τις πλακετες τους να παιρνουν φωτια οπως θα δεις στην φωτο
φευγωντας ο μεγαλος κρατησε τα μαθηματα που ειχε παρει στο θεμα ισχυος , απλοποιησε τα κυκλωματα εισοδου και οδηγησης , κρατησε την συνεργασια που ειχε με την Sanken και ετσι το προιον του και σωστο ηταν και εγινε αποδεκτο ηχητικα σε μια νυχτα μεσα
View attachment 377675
Οχι γιατι η εταιρια βλεπει το κοστος
αλλα δες το διαφορετικα
αν ο Χ τεχνικος ειχε τις γνωσεις , την δυνατοτητα να πιανει καλα μηχανηματα , την εμπειρια , την ανεση να επικοινωνει με μια μεγαλη εταιρια , αναρτησεις και γραπτα σε ξενα φορουμ , συνεργασιες με επωνυμους του χωρου , και γενικα οτι χρειαζεται να πιασεις ενα σοβαρο μηχανημα δεν θα πηγαινε υπαλληλος θα ειχε δικο του μαγαζι και η καλημερα του θα κοστιζε ενα σκασμο λεφτα .
Α ναι να προσθεσω
Δεν συζηταμε οτι η τεραστια πλειοψηφια δεν συνεργαζεται με καποιον που ειναι πραγματικος επαγγελματιας τυπου εχει μαγαζι τιμολογια και αφμ και δεν δουλευει στην κουζινα του σπιτιου του....
και παλι εδω ο θεος ειναι το κοστος
και ετσι εχεις τον αλλο δασκαλο το πρωι σε καποιο σχολειο και το απογευμα προσπαθει να αντλησει καποια λεφτα απο την αγορα με δολιο τροπο και αθεμιτο ανταγωνισμο
οι αληθινοι επαγγελματιες που εχουν μεινει στην Αθηνα που τσπ ολο και κατι πληρωνουν στο κρατος και με τον Α η Β τροπο συντηρουν και 5 εργαζομενους ζητημα να ειμαστε 10 ανθρωποι