Build Your Dreams (BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.959
Reaction score
145.008
μόλις παραπάνω έγραψες σε τι μπελά μπαίνεις για να καλοπιάσεις τη μπαταρία σου..
Επειδή κάνω άφθονα ταξίδια, και φορτίζω μόνον σε σουπερτσάρτζερς, 1-2 φορές το χρόνο εκμεταλλεύομαι κάποιο τυχαίο ταξίδι για να φτάσω με 0% στον επόμενο σταθμό superchargers, λόγου χάριν στην Αταλάντη ερχόμενος από Αθήνα, όπου θα φορτίσει μέχρι 100% για να συνεχίσω. Ή φτάνω σπίτι με 0% και αν έχω διαδρομή που θέλω να κάνω πιο μετά, απλώς το βάζω να φτάσει 100% και μετά φεύγω.

Μέσα στην πόλη, ας πούμε στο iD.3, που τυπικά χρησιμοποιείται στο εύρος 20-80% SOC, κάποια μέρα που θέλει και πλύσιμο, δε το φορτίζω όταν φτάσει 17-20%, γίνεται ακόμα μια διαδρομή (πχ για φαγητό) που θα φάει το υπολειπόμενο 20%, κι αν χρειαστεί γυρνάω λίγο "πατημενος" για να φτάσει αν είναι δυνατόν με 0%, και απλώς το βάζω στην μπριζα στο σπίτι. Όταν φτάσει 100% το πάω για ένα πλύσιμο και γυρνάω, οπότε έχει πέσει τουλάχιστον στο 90% κι είναι οκ για την επόμενη μέρα και καθαρό.

Δεν είναι δηλαδή μια διαδικασία που γίνεται σκέτη "για την μπαταρία", αλλά βρίσκω τρόπο να εκμεταλλευτώ τυχαίες συνθήκες για να κάνω μια φορά κι αυτό, μια φουλ φόρτιση μετά από πλήρη αποφόρτιση, πανευκολα γίνεται μέσα στα πλαίσια της χρήσης.

Το πλύσιμο γίνεται επί τούτου, μόνον για το πλύσιμο. Μεγάλος μπελάς, Ε; 😂🤪🤪

Αλλά άμα είσαι αρνητήθ, είσαι αρνητήθ, δεν σώζεται. 😁
 

Μηνύματα
507
Reaction score
167
Η διαφορά με αυτό το video είναι ότι η μελέτη στην οποία αναφέρεται είναι εργαστηριακή και όχι με πραγματικά στοιχεία από οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο, και ότι αφορά κυψέλη και όχι battey pack. Από εκεί μέχρι να βγει στο δρόμο το όχημα υπάρχει διαφορά, καθώς μεσολαβεί η σχεδίαση του battery pack (hardware - software) από τον κατασκευαστή του οχήματος.
Τα λέει όλα αυτά μέσα στο βίντεο για τις συνθήκες της δοκιμής, π.χ. ότι οι φορτίσεις έγιναν σε θερμοκρασία 40-50C για να επιταχύνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων. Αφενός το ερώτημα είναι υπάρχουν δεδομένα από έρευνες σε πραγματικές συνθήκες που να μας λένε κάτι διαφορετικό; Αφετέρου το πιο σημαντικό σημείο του βίντεο για μένα είναι η διαφορά καμπύλης τάσης ανά επίπεδο φόρτισης μεταξύ LFP και NMC που εξηγεί την ανάγκη για πιο συχνό καλιμπράρισμα στις LFP (το οποίο συχνά παρανοείται ως "οι LFP δεν έχουν πρόβλημα να φορτίζουν μέχρι το 100%").
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.217
Reaction score
33.159
Αφενός το ερώτημα είναι υπάρχουν δεδομένα από έρευνες σε πραγματικές συνθήκες που να μας λένε κάτι διαφορετικό;
Υπάρχουν οι κατασκευαστές των οχημάτων (και των battery packs) που σου λένε κάτι διαφορετικό. Στις LFP ας πούμε κανένας δεν προτείνει χρήση 25%-50% για optimal use που λέει η μελέτη. Σου λένε και στο 80%, 90% δεν τρέχει κάτι. Μάλιστα σου ζητάνε να την πηγαίνεις στο 100% μια φορά το μήνα ας πούμε για calibration.
 


Μηνύματα
507
Reaction score
167
Υπάρχουν οι κατασκευαστές των οχημάτων (και των battery packs) που σου λένε κάτι διαφορετικό. Στις LFP ας πούμε κανένας δεν προτείνει χρήση 25%-50% για optimal use που λέει η μελέτη. Σου λένε και στο 80%, 90% δεν τρέχει κάτι. Μάλιστα σου ζητάνε να την πηγαίνεις στο 100% μια φορά το μήνα ας πούμε για calibration.
Δεν υπάρχει περίπτωση κανένας κατασκευαστής να προτείνει συστηματικά φόρτιση 25-50, καθώς τότε θα παραδεχόταν ότι οι πελάτες του θα χρησιμοποιούν πρακτικά τη μισή χωρητικότητα από αυτή που πλήρωσαν. Στην πράξη αποδέχεσαι την όποια χειροτέρευση της διάρκειας ζωής σαν λογικό trade off έναντι χρηστικότητας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.959
Reaction score
145.008
...και είναι πολύ βολικό να είμαι απλά ένας αρνητής, έτσι δεν είναι; :D
Για σένα, ναι.

Για μένα, και για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης, όχι, διότι αναγκαζόμαστε να λέμε τα ίδια και τα ίδια, σε αρνητέθ που μπαίνουν σε λάθος θρεντς να πουν τα ίδια και τα ίδια. 😂

Άλλωστε, αυτά τα επιχειρήματά σας, αγαπητοί αρνητέθ, είναι μόνον δικά σας (που δεν διαθέτετε EV), ενώ όσοι έχουν EV, δεν τα συμμερίζονται.

Δηλαδή, λέτε για τη χρήση πραγμάτων που δεν χρησιμοποιείτε, τα αντίθετα από όσους τα χρησιμοποιούν. Τυπικοί αρνητέθ, ή αλλιώς, όσα δε φτάνει η αλεπού. 🤣😁🤪

Ειδικά για τα Τέσλα, οι αρνητέθ είναι ο ορισμός του όσα δε φτάνει η αλεπού. 🤣😂😁
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.858
Reaction score
103.022
Μέσα στην πόλη, ας πούμε στο iD.3, που τυπικά χρησιμοποιείται στο εύρος 20-80% SOC, κάποια μέρα που θέλει και πλύσιμο, δε το φορτίζω όταν φτάσει 17-20%, γίνεται ακόμα μια διαδρομή (πχ για φαγητό) που θα φάει το υπολειπόμενο 20%, κι αν χρειαστεί γυρνάω λίγο "πατημενος" για να φτάσει αν είναι δυνατόν με 0%, και απλώς το βάζω στην μπριζα στο σπίτι. Όταν φτάσει 100% το πάω για ένα πλύσιμο και γυρνάω, οπότε έχει πέσει τουλάχιστον στο 90% κι είναι οκ για την επόμενη μέρα και καθαρό.
- Πού πας ρε φίλε;
- Να ρίξω τη μπαταρία κάτω από 20%.
- :idk::confused::smg:
 

gid

Μηνύματα
8.994
Reaction score
10.286
Ειδικά για τα Τέσλα, οι αρνητέθ είναι ο ορισμός του όσα δε φτάνει η αλεπού. 🤣😂😁
Το ωραίο είναι ότι, όλη αυτή η αλαζονεία και υπεροψία σου, πάει στο βρόντο όταν μιλάς με μένα, γιατί έχω απορρίψει ΚΑΘΟΛΙΚΑ το αυτοκίνητο, είμαι εντελώς και εκ προοιμίου έξω από τον χορό στον οποίο κομπάζεις ότι είσαι ο καλύτερος, έχω την ελευθερία των δύο τροχών, οπότε... hasta la vista, baby.... πήξε στην κίνηση μέσα στο κουτί σου... και βρες κάπου να παρκάρεις... :party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.959
Reaction score
145.008
Όσα δε φτάνει η αλεπού, δις. 😂😁🤣

Πάρκινγκ έχουμε λέμε. Και φόρτιση στο σπίτι. 😎
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.858
Reaction score
103.022
Ούτε φαντάζεσαι πού φτάνει η δικιά μου αλεπού, έννοια σου...
Απορώ γιατί μπαίνεις να γράψεις σε ένα θέμα που, όπως δηλώνεις, δεν σε αφορά.
 


gid

Μηνύματα
8.994
Reaction score
10.286
Απορώ γιατί μπαίνεις να γράψεις σε ένα θέμα που, όπως δηλώνεις, δεν σε αφορά.
Είναι γιατί μου αρέσει να παρατηρώ και να μελετώ την ανθρώπινη συμπεριφορά, όπου αυτή εκδηλώνεται.
Ξέρω που ΔΕ φτάνει όμως. 😁😂🤣
Μην ορκίζεσαι μόνο...
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.172
Μηνύματα
3.044.608
Members
38.540
Νεότερο μέλος
COSTOPOULOS NIKOLAS
Top