Build Your Dreams (BYD)


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.223
Reaction score
99.086
Leasing. Όλα αυτά είναι λυμένα.
Προς εκεί πάει το έργο για όλους. Θα αργήσει αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν θα σου ανήκει το όχημα, θα το νοικιάζεις. Μοντέλο Spotify και Netflix σε υλικά αγαθά.

Το αυτοκίνητο θα περάσει από την έννοια του προϊόντος σε υπηρεσία μετακίνησης.


Η αύξηση των τιμών με τη γρήγορη απαξίωση είναι καταλύτες. Οι πόλεις θα οδηγήσουν τις εξελιξεις στη μείωση της ιδιοκτησίας.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.407
Reaction score
45.936
Εκτός του ότι αυτό σημαίνει το τέλος της αυτοκίνησης όπως την ξέραμε (μπλα μπλα μπλα) το leasing για τους ιδιώτες ειναι μάλλον και πιο ακριβή λύση από την ιδιοκτησία.
Ακομα και για τους ελεύθερους επαγγελματίες που μπορούν να δικαιολογήσουν το έξοδο ώστε να έχουν κάποιο φορολογικό όφελος είναι ερωτηματικό κάθε φορά αν συμφέρει ή όχι.
Εκτός και αν νομίζετε ότι οι εταιρείες leasing δουλεύουν τσάμπα και θα πάρουν αυτές όλη τη χασούρα από τη μηδενική μεταπωλητική αξία. Όλες οι μάντρες σήμερα είναι γεμάτες με πρώην leasing αυτοκίνητα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.218
Reaction score
11.461
Το leasing συμφέρει μόνο εταιρείες με μεγάλους στόλους και μεγάλη γεωγραφική κάλυψη. Ο λόγος είναι ότι τους απαλλάσσει από το κόστος διαχείρισης.
Ζημιές, λάστιχα, σέρβις, ατυχήματα , αυτοκίνητο αντικατάστασης κτλ κτλ
Όλα αυτά τα λύνει η εταιρεία leasing
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.803
Reaction score
91.967
Το leasing σου δίνει την δυνατότητα να ξέρεις εκ των προτέρων τα έξοδα σου, μικτή ασφάλεια απαραίτητη για ηλεκτρικά, και σε απαλλάσσει από το άγχος της μεταπώλησης. Και έτσι μένεις πάντα up to date τεχνολογικά στην εξέλιξη των BEV.
Μπορεί να έχει κάποιο κόστος αυτό, με τα σημερινά δεδομένα, και αυτό είναι αποδεκτό. Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Ξέρεις λοιπόν το μέγιστο κόστος.
Απο την άλλη, μπορεί με την εξέλιξη τελικά να βγει κέρδος, ή μάλλον περιορισμός της ζημιάς εάν πέσει πολύ η μεταπωλητική αξία λόγω της εξέλιξης.
Πρεπει να γίνει κατανοητό, να το χωνέψουμε καλά, πως δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε στατικά με τα BEV.
Εαν μιλάμε για επαγγελματίες όπου θα περάσουν όλα στα έξοδα με υπεραπόσβεση, δεν γίνεται καν συζήτηση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.407
Reaction score
45.936
Έξοδα και αποσβέσεις με μεγάλο συντελεστή έχεις κα με την ιδιοκτησία.
Στον ελεύθερο επαγγελματία που δεν θέλει να ασχοληθεί με το παραμικρό με το αυτοκίνητο του να είναι διατεθειμένος να πληρώσει το κόστος διαχείρισης σε μια άλλη εταιρεία τότε αυτό είναι η λύση.
Αλλα αν θέλει να επιλέγει τι λάστιχα θα βάλει όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, θέλει να πάει στο συνεργείο που εμπιστεύεται, έχει τον ασφαλιστή του και το bonus malus που έχει χτίσει με τα χρόνια, και στο πίσω μέρος του μυαλού του ίσως να υπάρχει και μια άλλη χρήση στο αυτοκίνητο μετά την «ωφέλιμη διάρκεια» ζωής (ως δεύτερο, τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια) τότε δεν έχει κανένα νόημα το ληζινγκ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.803
Reaction score
91.967
ίσως να υπάρχει και μια άλλη χρήση στο αυτοκίνητο μετά την «ωφέλιμη διάρκεια» ζωής (ως δεύτερο, τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια)
Αυτό είναι άλλο σενάριο. Εδω λέμε να είσαι πάντα up to date με την εξέλιξη των ηλεκτρικών. Οχι να οδηγάς 8ετίας.
Έξοδα και αποσβέσεις με μεγάλο συντελεστή έχεις κα με την ιδιοκτησία.
Κανονικά δεν περνάνε στα έξοδα ασφάλειες σέρβις λάστιχα κτλ. Σε έλεγχο πιθανόν θα στα κόψουν.
Αντιθέτως στο leasing είναι ενσωματωμένα και παίρνουν και την υπεραπόσβεση όλα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.407
Reaction score
45.936
Σε μένα πάντως που περνάνε όλα τα έξοδα όποτε έκανα την άσκηση δεν έβγαινε συμφέρουσα η επιλογή ληζινγκ.
Βέβαια κανω πολλά χλμετρα και προτιμώ να έχω τον πλήρη έλεγχο της συντήρησης του αυτοκινήτου, η δε διαχείριση του στο τέλος του (μεταπώληση) δεν μου ήταν πρόβλημα.

Απο την εμπειρία του ληζινγκ αυτοκινήτου της συζύγου (παροχή από την εταιρεία) πολλά χρόνια παρατηρώ ότι αφορά πολύ συγκεκριμένο κοινό, που κάνει συγκεκριμένα και σταθερά χιλιόμετρα το χρόνο (τα παραπάνω τα χρεώνουν υπέρμετρα) και στο τέλος όλο και κάτι θα βρουν να χρεώσουν, χαζό κοσμητικά θέματα μέσα έξω τα οποία και δεν μπορείς να πας να τα φτιάξεις εσύ κάπου πριν το παραδώσεις.

Γενικά αν δεν έχετε εμπειρία από συναλλαγές με εταιρίες ληζινγκ θα συνιστούσα μεγάλη προσοχή στα ψιλά γράμματα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.803
Reaction score
91.967
Μα εσύ δεν έχεις ηλεκτρικό οπότε δεν σε νοιάζει η ραγδαία εξέλιξη. Είναι άλλη συζήτηση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.407
Reaction score
45.936
Μα εσύ δεν έχεις ηλεκτρικό οπότε δεν σε νοιάζει η ραγδαία εξέλιξη. Είναι άλλη συζήτηση.
Το τεχνολογικό update δεν ήταν άμεση προτεραιότητα μου αλλά το να είναι το αυτοκίνητο φρέσκο ήταν μέσα στις επιδιώξεις μου.

Οπως και να έχει αυτό που λέω είναι ότι αν κάποιος θέλει να είναι up to date κάθε 4 χρόνια και παράλληλα αυτό σημαίνει ότι τα προηγούμενα μοντέλα απαξιώνονται πλήρως τότε το κόστος της απαξίωσης θα το φάει είτε άμεσα αγοράζοντας ο ίδιος είτε έμμεσα μέσω του ληζινγκ γιατί το ίδιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσει και η εταιρεία ληζινγκ ως ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, το κόστος αυτό θα το μετακυλήσει στον καταναλωτή, δεν γίνεται αλλιώς.

Οι μεγάλες διεθνείς εταιρείες ληζινγκ και ρεντ ε καρ βγάζουν πολλά λεφτά από την μεταπώληση.
Αγοράζουν μαζικά από τους κατασκευαστές σε τιμές που δε διανοούμαστε, τα νοικιάζουν για 1-2 χρόνια και ότι πιάσουν και τα δίνουν μετά ως μτχ σε εμπόρους με τιμή χαμηλή για τους εμπόρους αλλά συνήθως μεγαλύτερη από την τιμή που αγόρασαν.
Για αυτό βρίσκεις αυτοκίνητα μτχ στη Γερμανία 1-4 χρόνια σε χαμηλή τιμή.

Και μιλάμε για μια τεράστια αγορά, αυτή η δευτερογενής αγορά.

Αν αυτή σταματήσει λόγω γρήγορης τεχνολογικής απαξίωσης αυτό θα έχει επιπτώσεις παντού. Ακόμα και στις ίδιες εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων γιατί το προϊόν αυτοκίνητο δεν ειναι κινητό να το αλλάζει κάθε 2 χρόνια, δεν υπάρχει αυτή η καταναλωτική δυνατότητα για το μεγάλο κομμάτι της αγοράς.
Και μην κυττατε τώρα που η αύξηση πωλήσεων βασίζεται στην είσοδο νέων αγοραστών στην κατηγορία, σκεφτείτε πως αυτό θα λειτουργήσει όταν θα θέλουν να πουλήσουν στους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους, όπως έκαναν μέχρι τώρα οι παραδοσιακοί και είχαν καταλήξει σε έναν κύκλο ανανέωσης μοντέλων περίπου στα 7-8 χρόνια με ένα ενδιάμεσο facelift. Σύντμηση αυτού του κύκλου και μάλιστα δραστικά φοβάμαι ότι δεν θα βρει ανταπόκριση στην αγορά.

Εκτιμήσεις όλα αυτά βέβαια αλλά βλέπω πως αυτό επιδρά και σε αποφάσεις ανθρώπων που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο σήμερα, είναι σημαντικό κόστος η αγορά του αυτοκινήτου για την τσέπη τους, και δυσκολεύονται να προχωρήσουν σε αγορά ενός προϊόντος που είναι σε φάση ισχυρής μετάβασης ή στην εφηβική του ηλικία αν θέλετε.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.223
Reaction score
99.086
Το leasing είναι η χαρά του κράτους. Σιγουριά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση. Υπάρχει έμμεσος «έλεγχος» από την εταιρεία επιλογής.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.407
Reaction score
45.936
Το leasing είναι η χαρά του κράτους. Σιγουριά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση. Υπάρχει έμμεσος «έλεγχος» από την εταιρεία επιλογής.
Κάπου έβλεπα σήμερα ότι το κράτος έστειλε 100Κ ραβασάκια για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ αυτοκίνητα μετά από διασταυρώσεις που έκαναν. Το 10% περίπου αφορούσε νομικά πρόσωπα.
Πάντως στο σύνολο του στόλου είναι μικρό το ποσοστό των ανασφάλιστων, μιλάμε για κάτω από 2%.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.333
Μηνύματα
3.049.550
Members
38.542
Νεότερο μέλος
takis-g
Top