Build Your Dreams (BYD)


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.237
Reaction score
99.142
Leasing. Όλα αυτά είναι λυμένα.
Προς εκεί πάει το έργο για όλους. Θα αργήσει αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν θα σου ανήκει το όχημα, θα το νοικιάζεις. Μοντέλο Spotify και Netflix σε υλικά αγαθά.

Το αυτοκίνητο θα περάσει από την έννοια του προϊόντος σε υπηρεσία μετακίνησης.


Η αύξηση των τιμών με τη γρήγορη απαξίωση είναι καταλύτες. Οι πόλεις θα οδηγήσουν τις εξελιξεις στη μείωση της ιδιοκτησίας.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.419
Reaction score
45.972
Εκτός του ότι αυτό σημαίνει το τέλος της αυτοκίνησης όπως την ξέραμε (μπλα μπλα μπλα) το leasing για τους ιδιώτες ειναι μάλλον και πιο ακριβή λύση από την ιδιοκτησία.
Ακομα και για τους ελεύθερους επαγγελματίες που μπορούν να δικαιολογήσουν το έξοδο ώστε να έχουν κάποιο φορολογικό όφελος είναι ερωτηματικό κάθε φορά αν συμφέρει ή όχι.
Εκτός και αν νομίζετε ότι οι εταιρείες leasing δουλεύουν τσάμπα και θα πάρουν αυτές όλη τη χασούρα από τη μηδενική μεταπωλητική αξία. Όλες οι μάντρες σήμερα είναι γεμάτες με πρώην leasing αυτοκίνητα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.218
Reaction score
11.462
Το leasing συμφέρει μόνο εταιρείες με μεγάλους στόλους και μεγάλη γεωγραφική κάλυψη. Ο λόγος είναι ότι τους απαλλάσσει από το κόστος διαχείρισης.
Ζημιές, λάστιχα, σέρβις, ατυχήματα , αυτοκίνητο αντικατάστασης κτλ κτλ
Όλα αυτά τα λύνει η εταιρεία leasing
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.824
Reaction score
92.010
Το leasing σου δίνει την δυνατότητα να ξέρεις εκ των προτέρων τα έξοδα σου, μικτή ασφάλεια απαραίτητη για ηλεκτρικά, και σε απαλλάσσει από το άγχος της μεταπώλησης. Και έτσι μένεις πάντα up to date τεχνολογικά στην εξέλιξη των BEV.
Μπορεί να έχει κάποιο κόστος αυτό, με τα σημερινά δεδομένα, και αυτό είναι αποδεκτό. Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Ξέρεις λοιπόν το μέγιστο κόστος.
Απο την άλλη, μπορεί με την εξέλιξη τελικά να βγει κέρδος, ή μάλλον περιορισμός της ζημιάς εάν πέσει πολύ η μεταπωλητική αξία λόγω της εξέλιξης.
Πρεπει να γίνει κατανοητό, να το χωνέψουμε καλά, πως δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε στατικά με τα BEV.
Εαν μιλάμε για επαγγελματίες όπου θα περάσουν όλα στα έξοδα με υπεραπόσβεση, δεν γίνεται καν συζήτηση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.419
Reaction score
45.972
Έξοδα και αποσβέσεις με μεγάλο συντελεστή έχεις κα με την ιδιοκτησία.
Στον ελεύθερο επαγγελματία που δεν θέλει να ασχοληθεί με το παραμικρό με το αυτοκίνητο του να είναι διατεθειμένος να πληρώσει το κόστος διαχείρισης σε μια άλλη εταιρεία τότε αυτό είναι η λύση.
Αλλα αν θέλει να επιλέγει τι λάστιχα θα βάλει όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, θέλει να πάει στο συνεργείο που εμπιστεύεται, έχει τον ασφαλιστή του και το bonus malus που έχει χτίσει με τα χρόνια, και στο πίσω μέρος του μυαλού του ίσως να υπάρχει και μια άλλη χρήση στο αυτοκίνητο μετά την «ωφέλιμη διάρκεια» ζωής (ως δεύτερο, τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια) τότε δεν έχει κανένα νόημα το ληζινγκ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.824
Reaction score
92.010
ίσως να υπάρχει και μια άλλη χρήση στο αυτοκίνητο μετά την «ωφέλιμη διάρκεια» ζωής (ως δεύτερο, τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια)
Αυτό είναι άλλο σενάριο. Εδω λέμε να είσαι πάντα up to date με την εξέλιξη των ηλεκτρικών. Οχι να οδηγάς 8ετίας.
Έξοδα και αποσβέσεις με μεγάλο συντελεστή έχεις κα με την ιδιοκτησία.
Κανονικά δεν περνάνε στα έξοδα ασφάλειες σέρβις λάστιχα κτλ. Σε έλεγχο πιθανόν θα στα κόψουν.
Αντιθέτως στο leasing είναι ενσωματωμένα και παίρνουν και την υπεραπόσβεση όλα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.419
Reaction score
45.972
Σε μένα πάντως που περνάνε όλα τα έξοδα όποτε έκανα την άσκηση δεν έβγαινε συμφέρουσα η επιλογή ληζινγκ.
Βέβαια κανω πολλά χλμετρα και προτιμώ να έχω τον πλήρη έλεγχο της συντήρησης του αυτοκινήτου, η δε διαχείριση του στο τέλος του (μεταπώληση) δεν μου ήταν πρόβλημα.

Απο την εμπειρία του ληζινγκ αυτοκινήτου της συζύγου (παροχή από την εταιρεία) πολλά χρόνια παρατηρώ ότι αφορά πολύ συγκεκριμένο κοινό, που κάνει συγκεκριμένα και σταθερά χιλιόμετρα το χρόνο (τα παραπάνω τα χρεώνουν υπέρμετρα) και στο τέλος όλο και κάτι θα βρουν να χρεώσουν, χαζό κοσμητικά θέματα μέσα έξω τα οποία και δεν μπορείς να πας να τα φτιάξεις εσύ κάπου πριν το παραδώσεις.

Γενικά αν δεν έχετε εμπειρία από συναλλαγές με εταιρίες ληζινγκ θα συνιστούσα μεγάλη προσοχή στα ψιλά γράμματα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.824
Reaction score
92.010
Μα εσύ δεν έχεις ηλεκτρικό οπότε δεν σε νοιάζει η ραγδαία εξέλιξη. Είναι άλλη συζήτηση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.419
Reaction score
45.972
Μα εσύ δεν έχεις ηλεκτρικό οπότε δεν σε νοιάζει η ραγδαία εξέλιξη. Είναι άλλη συζήτηση.
Το τεχνολογικό update δεν ήταν άμεση προτεραιότητα μου αλλά το να είναι το αυτοκίνητο φρέσκο ήταν μέσα στις επιδιώξεις μου.

Οπως και να έχει αυτό που λέω είναι ότι αν κάποιος θέλει να είναι up to date κάθε 4 χρόνια και παράλληλα αυτό σημαίνει ότι τα προηγούμενα μοντέλα απαξιώνονται πλήρως τότε το κόστος της απαξίωσης θα το φάει είτε άμεσα αγοράζοντας ο ίδιος είτε έμμεσα μέσω του ληζινγκ γιατί το ίδιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσει και η εταιρεία ληζινγκ ως ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, το κόστος αυτό θα το μετακυλήσει στον καταναλωτή, δεν γίνεται αλλιώς.

Οι μεγάλες διεθνείς εταιρείες ληζινγκ και ρεντ ε καρ βγάζουν πολλά λεφτά από την μεταπώληση.
Αγοράζουν μαζικά από τους κατασκευαστές σε τιμές που δε διανοούμαστε, τα νοικιάζουν για 1-2 χρόνια και ότι πιάσουν και τα δίνουν μετά ως μτχ σε εμπόρους με τιμή χαμηλή για τους εμπόρους αλλά συνήθως μεγαλύτερη από την τιμή που αγόρασαν.
Για αυτό βρίσκεις αυτοκίνητα μτχ στη Γερμανία 1-4 χρόνια σε χαμηλή τιμή.

Και μιλάμε για μια τεράστια αγορά, αυτή η δευτερογενής αγορά.

Αν αυτή σταματήσει λόγω γρήγορης τεχνολογικής απαξίωσης αυτό θα έχει επιπτώσεις παντού. Ακόμα και στις ίδιες εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων γιατί το προϊόν αυτοκίνητο δεν ειναι κινητό να το αλλάζει κάθε 2 χρόνια, δεν υπάρχει αυτή η καταναλωτική δυνατότητα για το μεγάλο κομμάτι της αγοράς.
Και μην κυττατε τώρα που η αύξηση πωλήσεων βασίζεται στην είσοδο νέων αγοραστών στην κατηγορία, σκεφτείτε πως αυτό θα λειτουργήσει όταν θα θέλουν να πουλήσουν στους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους, όπως έκαναν μέχρι τώρα οι παραδοσιακοί και είχαν καταλήξει σε έναν κύκλο ανανέωσης μοντέλων περίπου στα 7-8 χρόνια με ένα ενδιάμεσο facelift. Σύντμηση αυτού του κύκλου και μάλιστα δραστικά φοβάμαι ότι δεν θα βρει ανταπόκριση στην αγορά.

Εκτιμήσεις όλα αυτά βέβαια αλλά βλέπω πως αυτό επιδρά και σε αποφάσεις ανθρώπων που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο σήμερα, είναι σημαντικό κόστος η αγορά του αυτοκινήτου για την τσέπη τους, και δυσκολεύονται να προχωρήσουν σε αγορά ενός προϊόντος που είναι σε φάση ισχυρής μετάβασης ή στην εφηβική του ηλικία αν θέλετε.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.237
Reaction score
99.142
Το leasing είναι η χαρά του κράτους. Σιγουριά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση. Υπάρχει έμμεσος «έλεγχος» από την εταιρεία επιλογής.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.419
Reaction score
45.972
Το leasing είναι η χαρά του κράτους. Σιγουριά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση. Υπάρχει έμμεσος «έλεγχος» από την εταιρεία επιλογής.
Κάπου έβλεπα σήμερα ότι το κράτος έστειλε 100Κ ραβασάκια για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ αυτοκίνητα μετά από διασταυρώσεις που έκαναν. Το 10% περίπου αφορούσε νομικά πρόσωπα.
Πάντως στο σύνολο του στόλου είναι μικρό το ποσοστό των ανασφάλιστων, μιλάμε για κάτω από 2%.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.200
Reaction score
145.382
Fast forward two years and he has no regrets about his Far Eastern purchase: "I am happier driving Chinese cars than Volkswagen, Mercedes or BMW," he says today. Chinese cars are really well-made."

This week, Chinese car maker BYD announced that the UK has become its second biggest market after sales here skyrocketed by 880% in September compared with the same period last year.

The company sold 11,271 cars in the UK last month, placing it above Land Rover, Mini and Tesla. In comparison, Vauxhall registered 12,120 cars last month, while Skoda sold 11,925 cars and Volvo sold 11,570 cars, reports the Express. It surely won't be long before BYD surpasses them as well.

 

Μηνύματα
1.582
Reaction score
2.409
τα παραπάνω είπε ο Dimitar Ormanov από την Ουαλία, στην ιστοσελίδα Walesonline, αφού έδωσε το Honda Civic που είχε προηγουμένως (δεν κριτικάρω τίποτα από τα προηγούμενα)
απλά δε μας λέει αν είχε ποτέ Volkswagen, Mercedes ή BMW
ή απλά άκουσε από φίλους του (που ακούσανε από άλλους, που είχανε διαβάσει σε φόρουμς) ότι δεν είναι καλά και πάνε για φούντο
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.568
Reaction score
9.618
Ωραία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγαπητοί μου φίλοι, αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει θέση στάθμευσης?
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.487
Reaction score
10.901
τα παραπάνω είπε ο Dimitar Ormanov από την Ουαλία
Ουρολόγος από τη Βουλγαρία για να είμαστε ακριβείς.

τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει θέση στάθμευσης
Γίνεται. Έχω ξαναγράψει για γνωστή μου που στην οικογένεια έχουν τρία ηλεκτρικά και κανένα θερμικό. Κανένα σπίτι δεν έχει θέση στάθμευσης και φορτίζουν στη δουλειά από τριφασική μπρίζα.
 

Μηνύματα
509
Reaction score
169
Γίνεται. Έχω ξαναγράψει για γνωστή μου που στην οικογένεια έχουν τρία ηλεκτρικά και κανένα θερμικό. Κανένα σπίτι δεν έχει θέση στάθμευσης και φορτίζουν στη δουλειά από τριφασική μπρίζα.
Υποθέτω η ερώτηση αφορούσε περίπτωση που δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση αλλού. Και η απάντηση είναι ότι τα οικονομικά οφέλη πρακτικά εξανεμίζονται αν η μόνη επιλογή είναι να φορτίζεις σε εμπορικούς φορτιστές.
 

Μηνύματα
411
Reaction score
425
Ωραία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγαπητοί μου φίλοι, αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει θέση στάθμευσης?
Πηγαίνεις στα λιντλ όπου ακόμα έχει δωρεάν φόρτιση. Η σε δημόσιους δωρεάν φορτιστές
 

Μηνύματα
1.582
Reaction score
2.409
Υποθέτω η ερώτηση αφορούσε περίπτωση που δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση αλλού. Και η απάντηση είναι ότι τα οικονομικά οφέλη πρακτικά εξανεμίζονται αν η μόνη επιλογή είναι να φορτίζεις σε εμπορικούς φορτιστές.
ακόμη και με φόρτιση δε δημόσιους φορτιστές υπάρχει οικονομικό όφελος εφόσον μιλάμε για κίνηση στην πόλη (ή επαρχιακούς δρόμους)
με 12 KWh /100 χλμ (είμαι λίγο πιο κάτω) το κόστος του ρεύματος με 0.40 € / KWh φτάνει τα 4,8 € ανά 100 km
με 14 KWh /100 χλμ (ας πούμε το χειμώμα Αθήνα, αλλά πάλι πιο κάτω είμαι) πάει στα 5,6 € ανά 100 km
μερικές φορές παίζουν και εκπτώσεις και προσφορές στην τιμή
άμα κάνεις αρκετά χλμ στην Αθήνα βγαίνει πιο κάτω από βενζίνη ή πετρέλαιο ειδικά αν κινείσαι σε δρόμους με μποτιλιάρισμα που επηρεάζουν πολύ την κατανάλωση σε θερμικά και λίγο σε ηλεκτρικά

τα παραπάνω αφορούν φόρτιση σε δημόσιο φορτιστή AC, με 11 KW πας από το 20 στο 80% σε 3 ώρες σε μία μεσαία μπαταρία (60 KWh) και αυτό το 60% φτάνει για σχεδόν 250-300 χλμ.
Φορτιστές AC υπάρχουν σχεδόν παντού μέσα στην πόλη και στα περισσότερα μάρκετ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.439
Reaction score
33.348
Μόλις υπολογίσεις μέσα και τα υπόλοιπα έξοδα του ηλεκτρικού όπως ακριβότερη ασφάλεια, ακριβότερα ελαστικά, συνδρομές σε apps ή internet, αλλαγές ψυκτικού μπαταρίας κ.α, ανάλογα το όχημα το κόστος χρήσης βγαίνει εύκολα μια η άλλη με θερμικό.

Θέλει πολύ μελέτη να έχεις κέρδος. Το λάθος ηλεκτρικό μπορεί να σε βάζει και μέσα.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.348
Μηνύματα
3.050.104
Members
38.547
Νεότερο μέλος
griego29
Top