Τελικά η ENZO δε στρίβει!!!

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Εγώ που την έχω (σε κιτρινάκι ως γνωστόν...) σας διαβεβαιώ ότι στρίβει!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Έχεις Enzo? Ποιό serial number? (Ως γνωστόν μόνο 400 φτιάχτηκαν, και καμμιά 10αριά έχουν ήδη καταστραφεί στο Hollywood :lol: )
 



Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ.....

...ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΤΟ ...ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ STICK ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥ(ΚΑΙ ΤΑ 3)!!!!!!...........
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Εχω δει αμερικανικα και με ταχυτητες...Δεν οδηγουν ολοι ειτε αυτοματα ειτε με αυτα που εχουν ταχυτητες σαν τους γυαλοκαθαριστηρες..
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Aς κάνουμε μια διευκρίνιση εδώ γιατί στο τέλος,θα τους βγάλουμε όλους άσχετους εκτός από εμάς...

Οι Αμερικανοί δεν είναι κουλοί.
Είναι απλά ευθειάκηδες!!
Έχουν κινητήρες με ΠΟΛΛΑ κυβικά,ροπή τράκτορα,αυτόματο σασμάν και τεράστιες ευθείες.

Συνυπολογίστε το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα τους είναι υπέρβαρα,με αρχιτεκτονική και γεωμετρία αναρτήσεων περασμένων δεκαετιών.
Κατά συνέπεια λοιπόν,δεν τα πάνε και πολύ καλά με το στρίψιμο.
Στην αντίπερα όχθη όμως,είναι οι βασιλιάδες του dragster και του customizing."Χτιζουν" αυτοκίνητα από το μηδέν με 400+ ίππους βασισμένα σε παλιά σασί και με αρχαία συστήματα διεύθυνσης.

Πόσο κουλός και άσχετος πρέπει να είναι κάποιος ώστε να έχει στη κατοχή του ένα τέτοιο όχημα??:rolleyes:
 



Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.150
κωστα με βαση αυτα που λες μπορουμε να ξεκινησουμε ενα θεμα 70 σελιδων με θεμα το πως η γεωγραφικη περιοχη ενος κατασκευαστη προσδιοριζει το ειδος του προιοντος.
πιστεψε με δενεινια τυχαια αυτα τα περι ιταλικων αυτοκινητων που στριβουν/γερμανικων που δε χαλανε/αμερικανικων για ευθεια/(βρετανικων γτπ - δικο μου αυτο) κλπ
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Γιάννη η Corvette πραγματικά αποτελεί εξαίρεση.
Είναι η μοναδική αμερικανιά που καταφέρνει να είναι κομψή παρά το όγκο της και να ακολουθεί τεχνολογικά τους Ευρωπαίους.Οι διακρίσεις της στους αγώνες ταχύτητας δεν είναι τυχαίες.

Το Viper από την άλλη δεν μου λέει κάτι.
Είναι υπερβολικό σε όλα και με εσωτερικό νταλίκας της δεκαετίας του 70.:happy_5:
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
κωστα με βαση αυτα που λες μπορουμε να ξεκινησουμε ενα θεμα 70 σελιδων με θεμα το πως η γεωγραφικη περιοχη ενος κατασκευαστη προσδιοριζει το ειδος του προιοντος.
Συμφωνώ απόλυτα!
Από εκεί και πέρα τίθεται το θέμα του γούστου και του βαλαντίου του καθενός.:happy_6:
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.150
καλα για την τεχνολογια της corvette εστω...
απλα θυμιζω οτι τουλαχιστον μεχρι το 97 η πισω αναρτηση ηταν απο φυλλα σουστας...
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Το νεο VIPER GTS κοστιζει 65.000ευρω εδω!!!!

βεβαια με 8 λιτρα κινητηρα θα σου παει αλλα 10.000ευρω στα πρωτα 10.000 χιλιομετρα :p
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Ελα!!! Σώπα!!! Και αναρωτιόμουν γιατί έφυγε έτσι! Μόνο που έχω μια αντίρρηση, να τόση δα μικρούλα...
Στα καρέ που βλέπουμε, το αυτοκίνητο έχει ΗΔΗ μουτρώσει και πάει προς τον τοίχο, και ο τύπος πέφτει στα φρένα (ακούγονται τα στριγγλίσματα των ελαστικών). Αυτό, ιδιαίτερα με ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ, δεν λέγεται υποστροφή ισχύος, λέγεται κουλαμάρα. Υποστροφή δύναμης έχεις με μπροστοκίνητο, όταν η ροπή στρέψης που ασκείς στους τροχούς υπερνικά την εκάστοτε τριβή.
Αν μη τι άλλο, καμμία Ferrari δεν είναι στημένη για υποστροφή...πόσο μάλλον η Enzo...

ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟ

Υποστροφη δυναμης παρουσιαζεται σ ενα πισωκινητο αυτοκινητο πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες (και κατα την εκκινηση) οπου εμφανιζεται "μεταφορα βαρους" απο τον εμπρος αξονα στον πισω (αρα υπερπροσφυση πισω)
και
και η ΜΟΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ειναι στιγμιαιο αφημα του γκαζιου προκειμενου να υπαρξει "μεταφορα βαρους" και προσφυση στον εμπρος αξονα και αντιστροφα μειωση προσφυσης του πισω αξονα .

Ο Παναγιωτης επιασε πληρως το τι συνεβη .
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Εμενα μου ετυχε παρομοιο περιστατικο μονο που για την κακη μου τυχη οχι μονο η στροφη ηταν αντιθετης κλισης αλλα ειχε και χαλικια κατω...Το αμαξι ομως ανταποκριθηκε μια χαρα και σταματησε πριν βγει απο τον δρομο. βεβαια μιλαμε για στροφη 70-80 μοιρων και με 60-70 χιλιομετρα την ωρα. Η ΕΝΖΟ με ποσα στουκαρε εμαθε κανεις ?
Οτι και να λεμε εδω μιλαμε για χαλαρα το καλυτερο ισως αμαξι του κοσμου και δεν μπορω να καταλαβω πωςδεν εστριψε καθολου οταν οι ροδες ηταν καθαρα στριμενες δεξια.


Γι αυτο σου λεω ....ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ να μαθεις να αντιμετωπιζεις τα φαινομενα αυτα και να καταλαβεις οτι κανενα αυτοκινητο ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ . Την επομενη φορα που τ αυτοκινητο ....δεν θα ανταποκριθει μονο του , θα πληρωσεις τα μαλιοκεφαλα σου . Στην πιστα τακακια και λαστιχα μονο .
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Re: Τελικά η ENZO δε στρίβει!!!

Στην πιστα τακακια και λαστιχα μονο .
Βλέπε σχετικό βίντεο με Enzo....:happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5:
 


LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Οσο για την θεση της καμερας δεν περιμενε υποπτως το στουκαρισμα αλλα ενα θεαματικο "μπασιμο" με πλαγιολισθηση .
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟ

Υποστροφη δυναμης παρουσιαζεται σ ενα πισωκινητο αυτοκινητο πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες (και κατα την εκκινηση) οπου εμφανιζεται "μεταφορα βαρους" απο τον εμπρος αξονα στον πισω (αρα υπερπροσφυση πισω)
και
και η ΜΟΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ειναι στιγμιαιο αφημα του γκαζιου προκειμενου να υπαρξει "μεταφορα βαρους" και προσφυση στον εμπρος αξονα και αντιστροφα μειωση προσφυσης του πισω αξονα .

Ο Παναγιωτης επιασε πληρως το τι συνεβη .
Βρε luxman, τι είναι αυτά που λες; Μιλάς για dragster τώρα, που δεν ακούν στο τιμόνι γιατί σχεδόν σηκώνονται από το έδαφος μπροστά όταν ξεκινούν;
Μιλάμε για την συγκεκριμένη περίπτωση, όπου ο οδηγός (Θεός να τον κάνει) προσπαθεί να στρίψει και να πατήσει λίγο γκάζι μπας και γυρίσει, αλλά τελικά καταλαβαίνει ότι έχει πολλά χλμ και ούτε οι λαστιχάρες της Enzo δεν κολλάνε έτσι που τα κατάφερε, και πέφτει στα φρένα, που του κάνουν την κατάσταση χειρότερη!

Εσύ μιλάς για τσαρούχιασμα γκαζιού που σε αυτοκίνητα με πολλούς ίππους μπορεί, πιθανόν, να κάνει τόσο μεγάλη μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα που να ελαφρύνει ο μπροστά και να μην στρίβει...σωστά τότε, πρέπει να αφήσουμε λίγο γκάζι για να έρθει το βάρος και στον μπροστά άξονα και να αποκτήσουμε περισσότερη πρόσφυση.

Αν είχε γίνει ότι λες στην περίπτωση αυτή, το φρενάρισμα θα έδινε την επιθυμητή μεταφορά βάρους, και θα έστριβε το αυτοκίνητο. Αλλά δεν έγινε έτσι.

Τα πετάλια τα χαϊδεύουμε, δεν τα τσαρουχώνουμε! :happy_5::happy_8:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.432
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top