Alfa Romeo GT

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Καλυφθείτε έρχεται.

Ο Καιρός Γαρ-Γαρ εγγύς.

Ήλθεν η ώρα σας.

μαζί και ο Δημητρόπουλος, άπιστοι.:happy_9:
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Re: Alfa Romeo GT

Ρε παιδιά έχει κανείς κάποιο νέο από το Δημητρόπουλο;
Ελπίζω να μην έχει και αυτός πρόβλημα με τις φωτιές.
Όπως να είναι ας είσαι καλά ρε Γιάννη. :happy_4:

Δυστυχώς απ'ότι έμαθα έχει και αυτός από το μεσημέρι του Σαββάτου πρόβλημα με τη φωτιά :mad_3: . Δεν τα καταφερα να τον βοηθήσω.

Εύχομαι το πρόβλημα να έχει λύθει μέχρι τώρα..."happy_1"
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Παιδιά, με τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην πιάτσα, και στις τιμές που κυκλοφορούν, το μόνο που μπορεί να κάνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, είναι να κλείσει. Για πάντα. Ή να την αγοράσουν οι Γάλλοι, ή οι Ιάπωνες.
Τι αυτοκινητο εχεις για να εχουμε καλο ρωτημα ;;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Alfa Romeo GT

Σκέφτομαι να αγοράσω το παραπάνω αυτοκίνητο.
Ξέρω ότι δεν λέγονταν καλά λόγια για τις Alfa, αλλά πίστευα το σκηνικό είχε αλλάξει μετά την 147.
Δυστυχώς, ένα κείμενο από το autotriti που διάβασα στο internet, μετά από δημοσκόπηση που έγινε, έβγαλε την Alfa Romeo ως την πιο μη αξιόπιστη μάρκα, λόγω των συχνών επισκέψεων στα συνεργεία. Από αμάξωμα μέχρι μηχανή.
Όποιες απόψεις έχετε λοιπόν για την Alfa romeo και ιδιαίτερα για την GT, καλοδεχούμενες.


Ξεκαθάρισέ μας κατ' αρχήν ποιο μοντέλο της GT σε ενδιαφέρει.
Η 1.8? Η 2.0? Η 3.2?
Και θα είναι καινούρια ή μεταχειρισμένη??

Αν μπορείς χτύπησε την 3.2.
Μοτέρ με δύναμη, βελούδινη λειτουργία και εκπληκτικό ήχο.
Αν εξαιρέσεις την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης (σε σχέση με τα 1.8 & 2.0) θεώρησε από τώρα το δεδομένο της πολύ καλής αξιοπιστίας αυτού του μοτέρ. Απλά άσπαστο.....

Αν πηγαίνεις σε κάποια από τις μικρότερες η διαφορά ισχύος είναι μικρή, με πλεονέκτημα βεβαίως της 2 λιτρης.

Εγώ θα πήγαινα στην 2λιτρη που θα δώσει πιο δυναμικό αποτέλεσμα στις επιδόσεις.

Το αυτοκίνητο είναι προσεγμένο σε όλους τους τομείς.
Ιδιαίτερα μηχανολογικά αφού θα βρεις λύσεις που συναντάμε σε πολύ ακριβότερα μοντέλα (όπως πχ 2πλα ψαλίδια μπροστά).
Ποιοτικά είναι καλό, με καλά πλαστικά και λίγους τριγμούς από την εταζέρα (αναμενόμενο σε κάθε αυτοκίνητο 3θυρο ή 5θυρο)

Στο δρόμο θα το ευχαριστηθείς.
Πολύ καλά φρένα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και δυνατό του χαρτί το feeling που δίνει στον οδηγό. Σημαντικός παράγοντας για το feeling το πολύ καλό του τιμόνι. Ξέρεις κάθε στιγμή τι συμβαίνει. Προτίμησε τις 17άρες ζάντες για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Θεωρώ όμως ότι έχει κάτι που μάλλον δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς.
Η Alfa GT είναι απλά καρακουκλάρα.
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο και από την (επίσης κουκλάρα) Brera. Έστω και οριακά.
Επειδή μου αρέσει πλησιάζοντας το αυτοκίνητό μου να χαμογελώ, πιστεύω ότι με την GT θα έχεις μόνιμα ένα χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο!!
Βάλε τις πολυάκτινες 17άρες της μαμάς. Μαύρη ή ποντικί ή ασημι-χρυσή.

Τα περί αξιοπιστίας μην σε απασχολούν. Αν δεν σκοπεύεις να την οδηγείς σαν SUV και σέβεσαι τα χιλιομετρικά όρια της συντήρησης δεν έχεις λόγο να φοβάσαι.
Ναι....Μπορεί κάτι να χαλάσει. Αλλά η σχέση με μια Alfa είναι προτίστως ερωτική. Καλή η αξιόπιστη αλλά μονότονη σύζυγος αλλά όλοι μας χαζεύουμε την Monica στις φωτογραφίες.......
 




Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Χωρίς να θέλω να επέμβω σε κάτι που αγνοώ και κρίνοντας μόνο από το χαρτί (προδιαγραφές) ίσως είναι καλύτερα να πας στην φτηνή Brera κυρίως για τον κινητήρα της.
Αλήθεια η GT ακόμα και με το 2λιτρο μου έμοιαζε λίγο αργή. Δεν την έζησα και πολύ, μια μικρή βόλτα έκανα αλλά θεωρώ ότι ήθελα παραπάνω δύναμη.
Αυτά.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Alfa Romeo GT

Χωρίς να θέλω να επέμβω σε κάτι που αγνοώ και κρίνοντας μόνο από το χαρτί (προδιαγραφές) ίσως είναι καλύτερα να πας στην φτηνή Brera κυρίως για τον κινητήρα της.
Αλήθεια η GT ακόμα και με το 2λιτρο μου έμοιαζε λίγο αργή. Δεν την έζησα και πολύ, μια μικρή βόλτα έκανα αλλά θεωρώ ότι ήθελα παραπάνω δύναμη.
Αυτά.


Η "φθηνή" Brera (2.2) κοστίζει σχεδόν όσο η GT 3.2 V6.
Αλλά....
Brera 2.2 με βάρος 1470 κιλά και ιπποδύναμη στους 185 ίππους
GT 3.2 V6 με βάρος στα 1410 κιλά και ιπποδύναμη στους 240 ίππους.

Στον δρόμο η GT είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρα και εν τέλει πιο αποτελεσματική (η Brera είναι και πιο μαλακή άλλωστε και χάνει σε ακρίβεια)

Ακόμα και η 2 λιτρη GT πάντως δεν μπορεί να χαρακτηριστεί γρήγορη.
Αλλά έχει αφάνταστη ποιότητα κύλισης σε ταξίδι (αυτός είναι άλλωστε ο προορισμός της και όχι οι εκκινήσεις τύπου dragster) και μπορεί κανείς να βγάλει πολύ υψηλές μέσες ωριαίες χάρη στην αίσθηση που δίνει στον οδηγό.

Άλλωστε τα άλογα δεν είναι το παν.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απλά νομίζω ότι η Brera είναι πιο GT και η GT είναι ποιο απόλυτη. Αυτό είναι κάτι που όποιος την αγοράσει ίσως δε το φαντάζεται, αφού το όνομα (GT) σε παραπλανεί. Για εμένα ο ενδοιασμός μου, μετά τον κινητήρα που πραγματικά μου φάνηκε λίγος, είναι και το ότι είναι πιο σκληρό αυτοκίνητο από ότι έχουμε συνηθίσει σήμερα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Alfa Romeo GT

Παιδιά, με τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην πιάτσα, και στις τιμές που κυκλοφορούν, το μόνο που μπορεί να κάνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, είναι να κλείσει. Για πάντα. Ή να την αγοράσουν οι Γάλλοι, ή οι Ιάπωνες.
Ωραία γενίκευση.
Επίχειρημα κανένα..........wall_1

Αν πάμε καθαρά με οικονομοτεχνικά κριτήρια τα καλύτερα αυτοκίνητα παγκοσμίως σήμερα είναι τα Hyundai & τα ΚΙΑ.
To κακό για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα είναι ότι πλέον (εδώ και 2-3 χρόνια) τα Hyundai & ΚΙΑ είναι και πολύ καλά αυτοκίνητα (ακόμη κι αν δεν υπολογίσουμε την κάπως καλύτερη τιμή τους)
Πχ ένα i30 ή ένα Ceed είναι αυτή τη στιγμή καλύτερα αυτοκίνητα από το Auris 1.4 ή Golf 1.4 FSi. Και μπορεί κανείς να το διαβάσει σε οποιοδήποτε τέστ θέλει.

Αν κλείσει η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ένα είναι σίγουρο ότι θα συμβεί.....
Οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες θα κλείσουν τα διεθνή σχεδιαστικά τους κέντρα και θα μας παρουσιάζουν αυτοκίνητα όμορφα (χμμ...μη θέσω) σαν το Tiida......



Για ταξί είναι καλό......Ήμαρτον






Θα καταστρέψουμε τα μάτια μας.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Alfa Romeo GT

Απλά νομίζω ότι η Brera είναι πιο GT και η GT είναι ποιο απόλυτη. Αυτό είναι κάτι που όποιος την αγοράσει ίσως δε το φαντάζεται, αφού το όνομα (GT) σε παραπλανεί. Για εμένα ο ενδοιασμός μου, μετά τον κινητήρα που πραγματικά μου φάνηκε λίγος, είναι και το ότι είναι πιο σκληρό αυτοκίνητο από ότι έχουμε συνηθίσει σήμερα.

Joseph η GT είναι τελικά πιο σπόρ στα χέρια.
Κυρίως γιατί η Brera είναι πιο νέο μοντέλο και σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις πιο "πολιτικώς ορθή". Πιο μαλακή, πιο πολλοί αερόσακοι, πιο βαριάς αισθητικής κ.ο.κ

Εγώ προτιμώ το αυτοκίνητο (μέσω του τιμονιού του και των αναρτήσεών του και του πλαισίου του) να είναι πιο "φλύαρο". Με την καλή έννοια του "φλύαρου". Να μου μιλάει και να με προειδοποιεί. Να με βοηθά αλλά από την άλλη να μην τα κάνει και όλα μόνο του. Η προηγούμενη "φουρνιά" Alfa Romeo (A156, A147, A GT) θεωρώ ότι είχαν την μαγιά. Και αν ο sothoms μπορέσει να αγοράσει την 3.2 V6 θα έχει αγοράσει ένα αυτοκίνητο εκπληκτικό και συλλεκτικό!! Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν σιγά-σιγά να βγάζουν στην παραγωγή αυτοκίνητα για να μας "προστατεύουν". 300 κιλά βαρύτερα, με 24 αερόσακους, να φρενάρουν μόνα τους και να μην ασχολούμαστε.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Alfa Romeo GT

Μακάρι να μπορέσω να βρω και να βάλω ένα τέτοιο στην δικιά μου κούκλα.....







Και πιθανότατα θα έχω το Pioneer κλειστό.....:respect: :respect:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Tiidawall_1
Καλά ρε συ βρήκες και το super αντιπαράδειγμα.:happy_5:
Άσε που μου έχει σπάσει τα νεύρα η ραδιοφωνική του διαφήμισης, επειδή θεωρεί το nick μου συνώνυμο του υπηρέτη.:mad_3:
Θάψε το λοιπόν.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Re: Απάντηση: Re: Alfa Romeo GT

Joseph η GT είναι τελικά πιο σπόρ στα χέρια.
Κυρίως γιατί η Brera είναι πιο νέο μοντέλο και σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις πιο "πολιτικώς ορθή". Πιο μαλακή, πιο πολλοί αερόσακοι, πιο βαριάς αισθητικής κ.ο.κ

Εγώ προτιμώ το αυτοκίνητο (μέσω του τιμονιού του και των αναρτήσεών του και του πλαισίου του) να είναι πιο "φλύαρο". Με την καλή έννοια του "φλύαρου". Να μου μιλάει και να με προειδοποιεί. Να με βοηθά αλλά από την άλλη να μην τα κάνει και όλα μόνο του. Η προηγούμενη "φουρνιά" Alfa Romeo (A156, A147, A GT) θεωρώ ότι είχαν την μαγιά. Και αν ο sothoms μπορέσει να αγοράσει την 3.2 V6 θα έχει αγοράσει ένα αυτοκίνητο εκπληκτικό και συλλεκτικό!! Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν σιγά-σιγά να βγάζουν στην παραγωγή αυτοκίνητα για να μας "προστατεύουν". 300 κιλά βαρύτερα, με 24 αερόσακους, να φρενάρουν μόνα τους και να μην ασχολούμαστε.....
Δε διαφωνώ στο τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο, απλά εγώ το βρήκα σε άλλη μάρκα, με άλλους προσανατολισμούς, ίσως και άσχημο, αλλά εμένα τι με νοιάζει, είμαι από μέσα.:cool_3:
Το τιμόνι μου βέβαια είναι από τη μαμά του MOMO και λέω πως κάνει διαφορά.:happy_9:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Alfa Romeo GT

Συνεχίζω......

Το Focus St, Golf GTi, Leon Cupra κ.ο.κ είναι άλλη κατηγορία και άλλη νοοτροπία. Δεν σημαίνει ότι επειδή παίζουν και αυτά στα 30Κ€ είναι αυτομάτως στην ίδια κατηγορία.....Ή μπαίνουν στην λίστα των επιλογών....
Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι θα μπορούσαμε να βάλουμε μέσα και τα εξής:
Audi A3 1.8T (160 Ηp)
BMW 316i (115 Hp)
BMW 118i (143 Hp)
Chevrolet Epica 2.5 (157 Hp)
Citroen C4 Grand Picasso 2.0 (143 Hp)
Citroen C5 Break 2.0 (143 Hp)

Δεν χρειάζεται να συνεχίσω......

Η GT είναι ένα κλασικό coupe και θα μπορούσα να το βάλω μαζί με σειρά 3 coupe, RΧ8, 407 coupe, Celica. Κάποια άλλα κουπέ ανεβαίνουν σε κατηγορία χρήματος κατά πολύ....

Η BMW ανεβαίνει αρκετά σε κόστος. Αποκλείεται να έπαιρνα μικρότερη της 2.5 άρας (218 ίπποι & 50+Κ€) αλλά και πάλι σε αυτά τα χρήματα θα κοιτούσα πλέον το 350Z.....Ξεφύγαμε.....

Το 407 είναι πολύ βαρύ με ακόμα πιο αδύναμο κινητήρα σε σχέση με την 2 λιτρη GT. Πχ το μικρότερο 407 είναι 2.2 (163 ίπποι - 1525 κιλά) και κοστίζει σχεδόν όσο η GT 3.2 V6....

Το Celica τέλος....Δεν υπάρχει πια....

Μένει το RX8.
Yπέροχο αυτοκίνητο....Πραγματικά αγγίζει την τελειότητα στον τομέα fun-factor. Τιμόνι, φρένα, ζύγισμα, πίσω κίνηση, επιδόσεις χωρίς να στερηθείς χώρους. Άπαιχτο....
Αλλά....
Υπερβολική κατανάλωση (βενζίνης και λαδιού) σε σημείο να μπορεί να είναι κυρίως αυτοκίνητο μόνο για ΣΚ (2ο όχημα) &
άγνωστη ποσότητα η αντοχή του μοτέρ.
Θα αντέχει πάνω από 100 χιλιάδες χιλιόμετρα??
Και ποιος θα μπορέσει να ανακατασκευάσει ένα τέτοιο μοτέρ αν γίνει κάποια στραβή??

Αν αγόραζα αυτοκίνητο κουπέ για να το καταευχαριστηθώ αλλά να το πουλήσω το πολύ στα 3 χρόνια (με όχι περισσότερα από 40 χιλιάδες χιλιόμετρα) θα πήγαινα οπωσδήποτε στο RX8. Ακόμα και τα 192 άλογα...Το έχω οδηγήσει και με έχουν πάει σοβαρή βόλτα και ξέρω ότι είναι τρομερό....

Αν sothoms θες να το αλλάξεις σχετικά γρήγορα δες το....Δε θα χάσεις....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Alfa Romeo GT

Jetta TSI ( 1400 140 HP ) !!!

Ενώ τα απλά FSI ( VW group ) έχουν βγει προβληματικά εως πολύ προβληματικά την κατάσταση σώζει ένα ιδιαίτερο σύστημα διπλού τούρμπο και ανεβάζει πολύ την αξιοπιστία.


Το μοτέρ είναι εντυπωσιακό στις προδιαγραφές του.
Turbo & Compressor & άμεσος ψεκασμός......
Και απόδοση πολύ καλή.....
Μακάρι να βγει αξιόπιστο γιατί το πήρε ο γιόκας μου.....:happy_4:
Αλλά είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για αξιοπιστία ενός μοτέρ που κυκλοφορεί μόλις ένα χρόνο στην αγορά.
Ας κλείσει 3ετία και αρκετά χιλιόμετρα και βλέπουμε....

Πολύ θέλω να μάθω και το κοστολόγιο service στο "βαρύ" (και όχι στο τυπικό φίλτρα-λάδια...)

Εγώ προσωπικά θεωρώ υπερβολική χρήση σε φρου-φρού για ένα μοτέρ καθημερινής χρήσης στις δύσκολες συνθήκες της πόλης. Μακάρι να είναι λάθος οι φόβοι μου.....
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Re: Απάντηση: Alfa Romeo GT

Συνεχίζω......

Το Focus St, Golf GTi, Leon Cupra κ.ο.κ είναι άλλη κατηγορία και άλλη νοοτροπία. Δεν σημαίνει ότι επειδή παίζουν και αυτά στα 30Κ€ είναι αυτομάτως στην ίδια κατηγορία.....Ή μπαίνουν στην λίστα των επιλογών....
Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι θα μπορούσαμε να βάλουμε μέσα και τα εξής:
Audi A3 1.8T (160 Ηp)
BMW 316i (115 Hp)
BMW 118i (143 Hp)
Chevrolet Epica 2.5 (157 Hp)
Citroen C4 Grand Picasso 2.0 (143 Hp)
Citroen C5 Break 2.0 (143 Hp)

Λεπόν μπερδευόμαστε.

Focus ST, Astra OPC, Leon Cupra, Clio και τα λοιπά προτάθηκαν όχι ως τι αγοράζω με 30000€ αλλά ως σπορ hatchback. Συνεπώς μη μας δουλεύεις με Α3 και 316i:happy_8:

Η BMW ανεβαίνει αρκετά σε κόστος. Αποκλείεται να έπαιρνα μικρότερη της 2.5 άρας (218 ίπποι & 50+Κ€) αλλά και πάλι σε αυτά τα χρήματα θα κοιτούσα πλέον το 350Z.....Ξεφύγαμε.....

Σε αυτή την κατηγορία προσωπικά θα ήθελα αυτό:


το νέο OPEL GT
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.901
Μηνύματα
3.033.310
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top