Λογοκρισία στο AV Site

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
είπα και εγώ! ούτε εσωκομματικές εκλογές να κάναμε!

Πάντως την ιστορία την βρίσκω ιδιαίτερα πιστευτή. Ας μας πει και ο Απόθεμας, για να έχουμε σφαιρική (απο αυτές των Ζωνιανών ντε) ιδέα...
 

Μηνύματα
797
Reaction score
1
Απ' ότι καταλαβαίνω ή Τηλεόραση είναι ΟΝΤΩΣ 1080p, τουλάχιστον ως προς το output.

Πέραν τούτου θέμα δεν υφίσταται.

Ο Himosk οφείλει, νομίζω, μία συγγνώμη για το δικό του καλό - αν θέλει να πιστέψουμε ότι επρόκειτο απλά για λάθος.
 


Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Λογοκρισία στο AV Site

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9731d_10/37pf9731d_10_pss_eng.pdf

το εγχειρίδιο (brochure) λεει ξεκάθαρα οτι είναι πανελ 1080p (progressive) αλλά δέχεται μέγιστη ανάλυση 1080i σε 50hz & 60hz.

Αυτό είναι μεν τρελό αλλά η Philips το έκανε εφικτό!!!!
δεν είναι η πρώτη φορά, το έχουν ξανακάνει στο παρελθόν...
 

Μηνύματα
120
Reaction score
0
Στο σπιτι μου παντως εχω να βαλω προιον της Philips απο τοτε που πηρα 3 ελλατωματκα cdr(τα πρωτα-πρωτα, πανακριβα) και δεν μου τα αλλαξανε ποτε!Ακομα και λαμπες Osram χρησιμοποιω!
Μπορει να (ηταν) ειναι καλη εταιρεια αλλα δεν εχει after sale σωστο!Τα εχουμε ξαναπει!
Υπαρχουν θερμοι υποστηρικτες της και ανθρωποι που δεν θελουν να την ξανακουσουν !Αλλα με αυτα που κανει μαλλον μεγαλωνει η ψαλιδα!
 

Μηνύματα
21
Reaction score
0
Παιδιά καλημέρα,

είμαι φίλος του Κωνσταντίνου (himosk) απο τότε που ήμασταν πιτσιρικάδες ακόμη. Εχθές, το επισκέφθηκα στο καινούριο του σπίτι, μετά απο αρκετό καιρό (εγώ είμαι πλέον παντρεμένος κι έχω φύγει απο την παλια μας γειτονιά εδω και 2 χρόνια, οπότε βλεπόμαστε λιγότερο τακτικα) και είδα την καινούρια του τηλεόραση.

Επειδή πρόσφατα εχω αγοράσει κι εγώ μια SONY 40D3000, άρχισα να τον ρωτάω τα χαρακτηριστικά της τηλεόρασης. Εκεί πάνω μου λέει

-"Αστα, το τί έχω τραβήξει με αυτή την τηλεόραση, δεν περιγράφεται...μέχρι δικαστήρια θα πάω!'
-"Γιατί ρε φίλε, τι παίχτηκε?"

Κι εκεί άρχισε να μου εξηγεί το τι έχει γίνει με το εν λόγω κατάστημα, τον πωλητή, και λίγο αργότερα μου είπε το τι παίχτηκε και με το avsite.

Για το θέμα του avsite δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχει συμβεί φυσικα, αν έγραψε κάτι που διαγράφηκε, αν έκανε λάθος εκείνος ή αν έχει κάνει λάθος κάποιος άλλος.

Για το θέμα της τηλεόρασης όμως, μου έκανε φοβερή εντύπωση μια τηλεόραση που στα specs είναι 1080p, στο frame του panel έχει αυτοκόλλητο "HD Ready"!!! ναι, καλά διαβάσατε... Μια θεωρητικά Full HD (ή True HD αν θέλετε) τηλεόραση, έχει αυτοκόλλητο HD Ready!!!

Εκεί πάνω του λέω
-"Ρε συ, κάποιο λάθος έχεις κάνει, και κατηγορέις τον άνθρωπο, δεν μπορεί να σου είπε οτι είναι ΚΑΝ 1080 (πόσο μάλλον i ή p) αφού προφανώς το μοντέλο σου είναι ανάλυσης χαμηλότερης του 1920*1080, το πιθανότερο μάλιστα να είναι 1366*768 που είναι και η δικιά μου"
-"Ρε Γιάννη, δες τι μοντέλο γράφει η ετικέτα πίσω απο την τηλεόραση, και πάμε στο λαπτοπ να δεις στο νετ τα specs που δίνει η Philips και το www.apothema.gr"
Εκεί πραγματικά έπαθα πλάκα! Η τηλεόραση πράγματι αναφέρεται ως 1080 (και μάλιστα "p"). Ενώ το αυτοκόλλητο στην τηλεόραση λέει HD Ready...

Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τον παιδικό μου φίλο, σε αυτά που μου είπε, άλλωστε πιστέψτε με και υπαρκτό πρόσωπο είναι (επειδή κάποιοι εδω μέσα το αμφισβήτησαν) και δεν είναι και μυθομανής. Ο Κωνσταντίνος απο μικροί που ήμασταν είναι πιο μεγάλος gadgetάκιας απο μένα, είχε CD-ROM single-speed της MITSUMI όταν εγώ ακόμα μετέβαινα απο τις δισκέτες 5,25" στις 3.5" !!!

Δεν είναι άνθρωπος που δεν κατέχει το αντικείμενο, και δεν είναι άνθρωπος που δεν έχει συναναστραφεί ποτέ με αγοραπωλησίες ηλεκτρονικών προϊόντων. ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ!

Δυστυχώς ο Κωνσταντίνος είναι εξοργισμένος για αυτό που έγινε (ή πιστεύει οτι έγινε) στο avsite, αλλά όπως είναι φυσικό είναι κυρίως εξοργισμένος με τον πωλητή.

Οταν πουλάς ενα προϊόν με τη φράση
α) "αν δεν την έπαιρνες εσύ, θα την έπαιρνα εγώ γιατί μου φέραν 2 κομμάτια και η άλλη έφυγε ήδη"

και επίσης

β)"είναι η καλύτερη 1080p τηλεόραση στην αγορά, στην καλύτερη τιμή",
και μετά όταν ξαφνικά ο πελάτης ανακαλύπτει οτι δεν είναι 1080p και ζητάει επιστροφή, τότε αν ίσχυε το α), δεν θα είχες κανένα λόγο να μη τη δεχτείς πίσω, να κρατήσεις τον πελάτη ευχαριστημένο και να έχεις κι εσύ την τηλεόραση που ΤΟΣΟ ήθελες!

Τεσπα, δεν είμαι ούτε αρμόδιος ούτε έχω τη δικαιοδοσία να το συζητήσω, γιατί σίγουρα πάνω απ'όλους ο Κωνσταντίνος και ο πωλητής ξέρουν τι έχει συμβεί κι όλοι οι άλλοι απλά είμαστε θεατές και ακροατές. Όμως επειδή εμένα η σχέση μου με τον ένα είναι αυτή που προανέφερα, ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Πιστέψτε με, του himosk δεν του λείπουν λεφτά για να κλαίγετε γι'αυτο (όχι οτι τα χέζει κιόλας τα ευρώ αλλά...). Αυτο που τον έχει εξοργίσει ειναι η κοροϊδία. Και τη διστακτικότητα με την οποία αντιμετωπίζει το avsite, αν κατάλαβα καλά του την δημιούργησε ο πωλητής ο ίδιος με τον τρόπο με τον οποία αναφέρθηκε στο πως ο ίδιος θα κατάφερνε να "σβήσει" το όνομά του και την επωνυμία της επιχείρησης απο το avsite.

Την τηλεόραση θα την κρατήσει γιατί του αρέσει (βέβαια εγώ του τα έχωνα λίγο, για το ότι η δικιά μου η 40D3000 στο PS3 main menu δείχνει καλύτερα απ'ότι η "μπακατέλα" του χεχε) αλλά αν ο πωλητής είχε δείξει την "επαγγελματικά σωστή" συμπεριφορά και δεν τον παρέπεμπε στην Philips, τότε μάλλον θα είχε πάρει καποια άλλη.

Ξέχασα να αναφέρω το επίσης άλλος περίεργο της υπόθεσης... μετά απο την παραπομπή του απο τον πωλητή στη Philips, εκεί του είπαν οτι το "p" στο 1920*1080p δεν υποδηλώνει "progressive" αλλά "pixels" !!!!!!!
Πάλι καλά που δεν ύποδηλώνει "p-hilips" λέω εγώ! χαχα

Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ, δεν έχω τίποτα να χωρίσω προσωπικά και με κανέναν. Δυστυχώς ο Κωνσταντίνος, ούτε θέλει να συνεχίσει τη διαδικασία διαδικτυακά, γιατί εχει απογοητευθεί, και ίσως να πιστεύει οτι ο πωλητής έχει και κάποια "άκρη" εδω μέσα με αυτά που του είπε. Εγώ του είπα οτι απο τον λίγο καιρό που έχω ασχοληθεί με το εν λόγω site δεν πιστεύω οτι κάτι τέτοιο μπορεί να παίζει. Εκείνος όμως δεν θέλει να χαλάει τη ζαχαρένια του προσπαθώντας να πείσει οτι δεν είναι ελέφαντας. Μάλιστα θα ηρεμήσει κιόλας τώρα (ο κωλόφαρδος) που παέι και 5ημερη εκδρομούλα στην Πράγα με την κοπέλα του, οπότε μάλλον θα τα γράψει όλα στα παλαιότερα των υποδημάτων του.

Συγγνώμη και πάλι για την "εμβόλιμη" θέση μου, και φυσικά τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση όποιου τα θελήσει.

Φιλικά
Σπυριδάκης Γιάννης
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Αγαπητε Γιαννη να σου πω κατι εαν μου επιτρεπεις?

Ο φιλος σου την πατησε! Ετσι απλα ...
Δεν διαβασε στο AVsite πουθενα οτι η τηλεοραση ειναι 1080p. Δεν τον κοροιδεψε κανεις απο το Forum. Ισα ισα που συμφωνησαν ολοι μαζι του ...
Δεν μπορεις να ζητας τα ρεστα ομως απο λαθος πλευρα ...

Aπο οτι ειδα δεν εχει σβηστει τιποτα ...
Και να στο πω και ξερα? Ουτε ο πωλητης για μενα δεν εκανε λαθος. Οτι εγραφαν τα specs της τηλεορασης αυτο ειπε και πουλησε ... Με την Philips πρεπει να επικοινωνησει και να διεκδικησει τα χρηματα του πισω.

Οι πωλητες ειναι αμορφωτοι στην Ελλαδα ... Μην νομιζεις οτι ξερουν την δουλεια τους εκτος απο ελαχιστους ...
Εαν τους εβαζες να εργαστουν στο εξωτερικο ουτε οδοντοβουρτσα δεν θα μπορουσαν να πουλησουν ...

Οσο για το αυτοκολλητο το HD Ready δεν τον εβαλε σε σκεψεις? Τι δουλεια εχει το HD Ready κολλημενο πανω σε μια 1080p ???

Η <<παραπλανηση>> κατα την γνωμη μου εγινε απο την Philips.

Λογοκρισια εδω μεσα δεν υπαρχει, και το λεω εγω που δεν ειμαι ουτε συντονιστης ουτε εχω εμεσα η αμεσα οφελη απο το Forum.

Σκεψου το και αλλιως ... Ολοκληρη Philips εχει αναγκη για να πουλησει μια τηλεοραση της να κοροιδεψει τον κοσμο? Οτι και να γραφει για το ''p'' οτι ειναι progresive pixels philips papia κτλ σου εχει κολλησει και ενα HD Ready για να ειναι καλυμενη !!!

Στην θεση του φιλου σου θα βαραγα το κεφαλι μου στον τοιχο γιατι δεν προσεξα την αγορα μου... Ετσι απλα ...

Πριν χρονια μου πουλαγαν απο την Benq εναν προβολεα που ελεγε οτι ειναι Hd ready στα specs ενω ηταν αναλυσης 560p
Φροντισα και ρωτησα και εμαθα οτι με το Hd ready εννοουσαν οτι μπορει να δεχθει σημα 720p αλλα φυσικα θα το κανει downsampling στο δικο της πανελ - αναλυση ...
Εαν τον αγοραζα τι θα επρεπε να κανω?
Και εγω εβρισα τον πωλητη και τελειωσε η ιστορια εκει ... Ειναι ασχετοι οι ανθρωποι ...

Για αυτο υπαρχουν τα forums να μπαινεις μεσα να ενημερωνεσαι προς μελλοντικη αποφυγη λαθων ...

Ο φιλος σου χανει το δικιο του ...
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Λογοκρισία στο AV Site

Σπυριδάκη Γιάννη , η τηλεόραση είναι 1080p , αλλά δέχεται μόνο μέχρι 1080i ...
Η ετικέτα HD ready είναι η μόνη επίσημη ετικέτα που υπήρχε το 2006 , η ετικέτα FULL HD είναι δημιούργημα πρώτα της online κοινότητας και πολύ αργότερα εμφανίστηκε ως ετικέτα ...

Το θέμα αυτό με το pixels είχε συζητηθεί πολλές φορές το 2006 , οπότε απορώ πως του ξέφυγε ... Επίσης στο manual λέει καθαρά από τότε που βγήκε ότι δεν δέχεται 1080p , δλδ μέχρι 1080i ...

Ομως όταν ο πελάτης δεν μένει ικανοποιημένος , οφείλει το κατάστημα να δεχτεί την τηλεόραση πίσω και όχι να εφευρίσκει τρόπους που στο κάτω κάτω εκνευρίζουν τους πάντες ...

Αυτά τα είπα και πιο πριν ...

Ελπίζω να ξεκαθαρίσαμε με το μοντέλο αυτό ... Επίσης δεν είναι η μοναδική τηλεόραση με 1080pixels και 1080i σήμα ... Υπάρχουν και άλλες ...
 

Μηνύματα
5.072
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Λογοκρισία στο AV Site

... Η ετικέτα HD ready είναι η μόνη επίσημη ετικέτα που υπήρχε το 2006 , η ετικέτα FULL HD είναι δημιούργημα πρώτα της online κοινότητας και πολύ αργότερα εμφανίστηκε ως ετικέτα ... ..
Διαφωνώ, το σήμα FULL HD το φέρουν οι τηλεοράσεις (aka SONY) από την πρώτη στιγμή που έβγαλαν 1080p ανάλυση κι αυτό για να ξεχωρίζουν έντονα από τις λοιπές υλοποιήσεις (HD READY).

Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τον Λευτέρη. Με κάλυψε πλήρως (αναρωτιέμαι τώρα εγώ αν έχω πάθει κάτι κακό :mrgreen: )
 

Μηνύματα
21
Reaction score
0
Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας παιδιά.

@HomeCinema_Maniac
Ο Κωνσταντίνος πιάστηκε κορόϊδο καταφανέστατα και κατ'εμέ. Όμως κορόϊδο απο ποιον? Απο την Philips? Απο τον πωλητή? Κι απο τους δυο μαζί? Το ότι έπρεπε να το έχει δει απο πριν σε κάποιο φόρουμ δε μου λέει τίποτα. Αν κάποιος δεν μπαίνει καν δλδ στο ίντερνετ, πως να το ξέρει?

Δεν νομίζω να είπε ποτέ οτι πιάστηκε κορόϊδο απο το AVSite, κι ότι δεν το έγραφε πουθενά το φόρουμ. Λέει οτι δεν του το είπε ο πωλητής. Αντιθέτως του είπε για "p".

Το κεφάλι του το χτυπάει στον τοίχο είναι η αλήθεια. Αλλά για μένα, που δεν είμαι πωλητής αλλά καταναλωτής, θεωρώ οτι ενας πωλητής που σε έχει ενημερώσει για το προϊόν που ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ, και τελικά αυτά που σου λέει δεν ισχύουν, οφείλει να κάνει κάτι διαφορετικό απο το "τα παράπονά σας στον κατασκευαστή, που με ενημερώνει διαφορετικά". Ή κάνω λαθος εγω? Μπορεί, δεν το αποκλείω φυσικα...

@ Ν.Σχοινάς
"η τηλεόραση είναι 1080p , αλλά δέχεται μόνο μέχρι 1080i "
Αυτό εμένα μου φαντάζει σα να λέμε "η μερσεντές αυτή έχει τελική ταχύτητα 280 χλμ την ώρα, αλλά έχει ηλεκτρονικό κόφτη ταχύτητας στα 220 χαω". Αυτή την πρόταση ακριβώς έπρεπε να πει ο πωλητής στον αγοραστή νομίζω. Ή κάνω λάθος? Μήπως έπρεπε τελικά να αγοράσει ο πελάτης και μετά να τον ενημερώσει οτι είναι "θέμα της Philips"? Προσωπικά ως καταναλωτή, δε με καλύπτει μια τέτοια λογική. Για μένη η Μερσεντές έχει τελική όσο βγάζει στο δρόμο κι όχι ό,τι λένε τα "χαρτια". Κι όταν τη βγάλω στο δρόμο και είναι διαφορετικό απο αυτό που μου είπες όταν μου την πούλαγες, δεν πρέπει να στην επιστρέψω? Η θα πρέπει να πάω στην κατασκευάστρια εταιρία στη Γερμανία για να βρω το δίκιο μου?
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Λογοκρισία στο AV Site

Σου είπα Γιάννη τι έπρεπε να γίνει με το e-shop άσχετα με τον πωλητή ...

Antony6 περίπου στα τέλη του 2006 βγήκε η ετικέτα , μέχρι τότε υπήρχε αναφορά fullHD από την online κοινότητα η οποία υιοθετήθηκε από τους κατασκευαστές ... Θα μπορούσαμε να έχουμε 2160p και να λέγεται ακόμα HD ready ...
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Γιαννη, ο φιλος σου ανοιξε ενα "νημα" με τιτλο "Λογοκρισια στο AVSite"
Μηπως θα μπορουσε να μας εξηγησει τι ακριβως σημαινει αυτο?
Εχουμε ηδη εξετασει την βαση και δεν υπαρχει κανενα μηνυμα σβησμενο.
Εχουν επισης ρωτηθει ολοι αυτοι που εχουν την δυνατοτητα να σβησουν ενα μηνυμα και εχουν αρνηθει την οποια αναμιξη.
Μπορει λοιπον ο φιλος σου να μας εξηγησει που ειδε την λογοκρισια?
Τα γραπτα μενουν ξερεις και η λεξη "λογοκρισια" δεν ακουγεται και τοσο ευχαριστα σε αυτια ανθρωπων που πολεμησαν εναντια σε αυτην.
 

Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο της ορολογίες...

Μια τηλεόραση έχει μια φυσική ανάλυση (native resolution) εκφρασμένη σε pixels.
Π.χ. 1366x768, 1920x1080 και εδώ δε χωράνε προθέματα και επιθέματα.

Το p και το i χαρακτηρίζουν τον τύπο του σήματος που μπορεί να δεχτεί και να απεικονίσει:
Progressive
Interlaced

Αν τώρα ο άλλος γράφει 1080p και εννοεί 1080p(ixels) (κάτι δηλαδή που κατέβασε απ'το κεφάλι του) είναι απλά απατεώνας.

Σχετικά με την ετικέτα "HD Ready":
Στη σελίδα 4 αναφέρονται τα ελάχιστα requirements κατα EICTA (δικά της είναι τα λογότυπα) ώστε μια τηλεόραση να θεωρείται HD Ready.
http://www.eicta.org/web/news/telecharger.php?iddoc=242

Σύμφωνα με αυτά, ακόμα και με 1080p μπορεί φυσικά να θεωρηθεί HD Ready αλλά για να δώσουν έμφαση οι κατασκευαστές τους κολλάνε αυτοκόλλητο Full HD. Το Full HD δεν είναι κάποιο κοινά αναγνωρισμένο λογότυπο αλλά απ' ότι βλέπω η EICTA τον Αύγουστο θέσπισε και το "HD Ready 1080p":
http://www.eicta.org/index.php?id=657
 

Μηνύματα
21
Reaction score
0
Κ. Καφάτε, σαφώς και η λέξη "λογοκρισία" δεν είναι εύηχη. όμως προσωπικά δεν είμαι σε θέση να σας πω τπτ, μιας και δεν έχω καταφέρει να διαβάσω το τόπικ στο οποίο αναφέρεται ο himosk (μιας και το λινκ στο πρώτο ποστ οδηγεί κάπου αλλού).

Φυσικά δεν προσπαθώ να κάνω ούτε τον εκπρόσωπό του, ούτε μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο. Εγώ του ζήτησα εχθες να μου στείλει με mail το λινκ αυτού του thread, για να το διαβάσω σήμερα, μιας και ο ίδιος ήθελε κλείσει το λαπτοπ απο το οποίο βλεπαμε, λέγοντας μάλιστα "αστα αυτά και παμε να σε σκίσω στο Pro (PES 2008) χεχε (για την ιστορία τον πάτησα).

Ειλικρινά, καταλαβαίνω τη θέση σας να φιλοξενείτε ενα "νημα" με τετοιο τίτλο, να προσπαθείτε να βγάλετε άκρη, και εκείνος που το ξεκίνησε να μην απαντά. Όμως πιστέψτε με ούτε φωτοβολίδα ήταν ούτε κανας περίεργος ανταγωνιστής του καταστήματος (όπως ανέφεραν κάποιοι). Απλά πραγματικά τον κούρασε η υπόθεση (δεν είναι και λίγο να σε απειλούν τηλεφωνικά για μια κωλοτηλεόραση) και δεν θέλει να ασχοληθεί άλλο. Έχει αφήσει όμως υποθέσεις και κατηγορίες να εκκρεμμούν, και γιάυτό και μόνο γι'αυτό έχετε το λόγο μου οτι μόλις επιστρέψει την επόμενη εβδομάδα απο το ταξίδι του, θα προσπαθήσω να τον πείσω να δόσει διευκρινήσεις. Μέχρι τότε κάντε ό,τι θέλετε, κλειδώστε το, αφήστε το ή ακόμα διαγράψτε το. Απλά μην περιμένετε να ξαναγράψει τουλάχιστον για καμμια εβδομάδα ακόμη μιας και θα λείπει.

Απο κει και πέρα, είναι τουλάχιστον λυπηρό ο οποιοσδήποτε να ισχυρίζεται οτι μπορεί να πείσει κάποιους με τσαμπουκά να αφαιρέσουν γραμμένο υλικό απο εδω μέσα. (Αν όντως του το είπε του φίλου μου αυτό ο πωλητής, γιατί πλέον θα αρχίσω να αμφιβάλλω κι εγώ.... μπαααααα δεν μπορεί!)
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απο κει και πέρα, είναι τουλάχιστον λυπηρό ο οποιοσδήποτε να ισχυρίζεται οτι μπορεί να πείσει κάποιους με τσαμπουκά να αφαιρέσουν γραμμένο υλικό απο εδω μέσα. (Αν όντως του το είπε του φίλου μου αυτό ο πωλητής, γιατί πλέον θα αρχίσω να αμφιβάλλω κι εγώ.... μπαααααα δεν μπορεί!)
Αν εχει τα κοτσια ο κυριος αυτος ας μπει να μας τα πει και εδω μεσα!:mad_3:

Οσο για τον φιλο σου ελπιζω να εχει κρατησει ενα αντιγραφο του μηνυματος του-το οποιο, επαναλαμβανω, ποτε δεν γραφτηκε εντος αυτων των σελιδων-μπορει ανετα να το ποσταρει οπου και οποτε θελει αρκει να δωσει τα στοιχεια του στον Γενικο η τον Α.Γενικο Διαχειριστη.

Επισης καλο θα ηταν, απο την στιγμη που αποδεδειγμενα δεν υπαρχει διαγραφη, να κανει το καθηκον του απεναντι στο site το οποιο τον φιλοξενησε και εσφαλμενα κατηγορησε...
 

Μηνύματα
21
Reaction score
0
Εκείνος είχε γράψει απ'ότι μου είπε ξεκάθαρα το όνομα του πωλητή και το όνομα του εν λόγω ηλεκτρονικού καταστήματος. Έτσι το είδε και το διάβασε και ο πωλητής και γι'αυτό τον πήρε τηλέφωνο και του είπε ό,τι του είπε. Μετά μου είπε αυτό το ποστ του εξαφανίστηκε, και γι'αυτό και έγραψε το παρόν, με τις παραφράσεις στα ονόματα (πολύ επιτυχημένες οφείλω να ομολογήσω! χεχε).

Δεν έχω βρει κάτι σχετικό με τέτοιες δικές του αναφορές, μιας και όπως προείπα το λινκ που δίνει στο πρώτο του ποστ δεν οδηγεί κάπου.

Συνεπώς, σίγουρα κάπου πρέπει να υπάρχει (ή να υπήρχε) ενα ποστ με ξεκάθαρη αναφορά σε ονόματα και επωνυμίες, αλλιώς δε θα υπήρχε και περίπτωση διαφορετικά να δεχθεί το τηλεφώνημα απο τον πωλητή.

Θεωρώ σίγουρο οτι αν έχει κάνει λάθος, θα το παραδεχθεί και θα ζητήσει και συγγνώμη. Πιστέψτε με, το μόνο που δεν είναι ο Κωνσταντίνος, είναι μη-παντελονάτος!
 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
Εκείνος είχε γράψει απ'ότι μου είπε ξεκάθαρα το όνομα του πωλητή και το όνομα του εν λόγω ηλεκτρονικού καταστήματος. Έτσι το είδε και το διάβασε και ο πωλητής και γι'αυτό τον πήρε τηλέφωνο και του είπε ό,τι του είπε. Μετά μου είπε αυτό το ποστ του εξαφανίστηκε, και γι'αυτό και έγραψε το παρόν, με τις παραφράσεις στα ονόματα (πολύ επιτυχημένες οφείλω να ομολογήσω! χεχε).

Δεν έχω βρει κάτι σχετικό με τέτοιες δικές του αναφορές, μιας και όπως προείπα το λινκ που δίνει στο πρώτο του ποστ δεν οδηγεί κάπου.

Συνεπώς, σίγουρα κάπου πρέπει να υπάρχει (ή να υπήρχε) ενα ποστ με ξεκάθαρη αναφορά σε ονόματα και επωνυμίες, αλλιώς δε θα υπήρχε και περίπτωση διαφορετικά να δεχθεί το τηλεφώνημα απο τον πωλητή.

Θεωρώ σίγουρο οτι αν έχει κάνει λάθος, θα το παραδεχθεί και θα ζητήσει και συγγνώμη. Πιστέψτε με, το μόνο που δεν είναι ο Κωνσταντίνος, είναι μη-παντελονάτος!
Συγνώμη βρε παιδιά. ή εγώ βλέπω ότι θέλω ή κάτι δεν κάνετε καλά εσείς!

Στο επίμαχο θέμα ( http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=41405 ) κοιτάξτε το post νούμερο 6 και θα τα βρείτε εκεί...

Τι λέτε τώρα; και το ονομα του πωλητή και του καταστήματος είναι εκει. Πλάκα μου κάνετε ή εγώ παλάβωσα;
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
To ονομα του πωλητη και το ονομα του καταστηματος φαινονται ξεκαθαρα(αν και δεν θα επρεπε) σε αυτο το thread:
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=41405

Μηπως κατι εχει ξεφυγει στον φιλο σου?
Μηπως διαβασε αλλο μηνυμα?

Για τελευταια φορα , δεν εχει σβηστει και δεν εχει διορθωθει τιποτα.
Θεωρω λοιπον πως καποιος χρωστα μια απολογια...
 

Μηνύματα
21
Reaction score
0
τώρα είδα κι εγώ το θέμα. Οπότε μπορεί να μη το είδε, μιας και φαίνονται εκεί ονόματα κλπ.

Θα τον ενημερώσω και θα σας πω.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.993
Μηνύματα
3.037.187
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top