- Μηνύματα
- 2.161
- Reaction score
- 1
E πες μας βρε, μας ταλαιπωρεις...
Αντε βαλε και ενα "2" μετα το 6 ....:137:E πες μας βρε, μας ταλαιπωρεις...
Ε μα κι εσύ, μπαμ με τη μία! Άααασε να γίνει και λίγο παιχνίδι... :114: :116:E πες μας βρε, μας ταλαιπωρεις...
Εσύ παιδί μου θα πας μπροστά!! :114:Αντε βαλε και ενα "2" μετα το 6 ....:137:
Θα συμφωνήσω σε ότι έγραψες υπό μια προϋπόθεση......
. Ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα για το τι εννοώ 'μέτρημα'.
..
...
ναι ναι, θα πάει μπροστά! :142:Εσύ παιδί μου θα πας μπροστά!! :114:
Δεν θα παω ??ναι ναι, θα πάει μπροστά! :142:
Αν λέτε για τους opa627... αυτούς έχω, και το αποτέλεσμα είναι μια χαρά! :138: (κοίτα να δείς που θα βρεθώ στην θέση αυτών που κατηγορώ!~ :116: )Αντε βαλε και ενα "2" μετα το 6 ....:137:
Εμενα μου αρεσει που ξεφυγαμε γιατι φοραω τους 134 και ψαχνομαι για κατι καλυτερο.Κατά τη γνώμη μου οι 627 είναι κορυφαίοι αλλά έχουν ένα μικρό πρόβλημα...
Ξεβρακώνουν τις ατέλειες του υπόλοιπου συστήματος και σου πετάνε στη μούρη τα προβλήματα του.
Αν υπάρχει τέτοιο θέμα τοποθετείς έναν 134, που έχει ποιο μαλακό ήχο, και καθάρισες.
Αν θες να μπεις σε μπελάδες βάζεις τον 627 και αρχίζεις να ψάχνεις τι φταίει.
Υπόψιν ότι είναι πολύ απαιτητικοί ακόμα και στη ποιότητα της πλακέτας αλλά και της τροφοδοσίας.
Μήπως ξεφύγαμε από το θέμα?
Ok για να λυθουν καποιες παρεξηγήσεις, ανέφερα την προσωπική, υποκειμενική μου άποψη και μόνο σχετικά με hifi.
Κατά την γνώμη μου, με την σημερινή πρόοδο της τεχνολογίας θεωρώ οτι δεν υπάρχουν "κακά" προϊόντα, απλώς κάποια είναι περισσότερο "έντιμα" ή value for money απο άλλα. Απο'κει και πέρα θέλει λίγη προσοχή να ακολυθήσεις κάποιους κανόνες όπως να ταιριάξεις τα ηχεία σου με κατάλληλα ενισχυτικά ώστε πχ να μην αναθέσεις σε ενισχυτή χαμηλής ισχύος και αδυναμίας για μεγάλης έντασης ρεύματα να οδηγήσει απαιτητικά ηχεία χαμηλού φορτίου. Αποφεύγοντας τέτοιου είδους προβλήματα λοιπόν μπορείς να στήσεις σε γενικές γραμμές σωστά ένα σύστημα Α. Με ανάλογο τρόπο στήνεις και το σύστημα Β. Τα δυο συστήματα λογικά δεν θα παίζουν το ίδιο, τόσο στα αυτιά μας όσο και στις μετρήσεις. Και όπου μετρήσεις εννοώ αντικειμενικές μετρήσεις απόκρισης συχνοτήτων κλπ από μηχανήματα, σαν αυτές που βλέπουμε στις συγκρίσεις και τις δοκιμές των ηχείων. Τώρα το σύστημα Α μπορεί να παρουσιάζει μια πιο ομαλή, φυσική ή πιο κοντά στο ρεαλιστικό συμπεριφορά (καμπύλες μετρήσεων) και άρα "μετράει" πιο σωστά. Παρ'όλα αυτά το Β, τυχαίνει να μου αρέσει πιο πολύ. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε στο οτι δεν έχω εργαστηριακό θάλαμο ακρόασης στο σπίτι μου, αλλά ένα νορμάλ δωμάτιο με τις όποιες ατέλειες, οπότε τα συστήματα συμπεριφέρονται διαφορετικά ή στο οτι μου αρέσει ο πιο "λάθος" ήχος αλλά έτσι την βρίσκω δλδ τι να κάνουμε?
Όπως και να'χει θεωρώ οτι ακολουθώντας συγκεκριμένους κανόνες, όπως τον προαναφερθέν για τα ενισχυτικά ή αποστάσεις ηχείων από τοίχους, μικρές βελτιώσεις χώρου κλπ μπορεί κάποιος να στήσει ένα συστημα σχετικά σωστό όπου είναι σε θέση να απολαύσει τη μουσική του, αφήνοντας πάντα περιθώρια για βελτιώσεις. Ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα για το τι εννοώ 'μέτρημα'.
Σχετικά με την αναφορά μου στις "αυγουλιέρες" που ενόχλησε επειδή ίσως δεν είμαι ειδήμων επί του θέματος: είναι δυνατόν στις μέρες μας να καρφώνει κάποιος ένα κομματάκι μέταλλο σε ένα ξύλο και να αξιώνει 1000-1500Ευρώ προκειμένου να βελτιώσει την ακουστική του χώρου; και μάλιστα όταν απαιτούνται πολλά τέτοια μαραφέτια για σωστό αποτέλεσμα; Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει οτι αν τα συγκεκριμένα προορίζονταν για άλλη χρήση πχ βιομηχανίες και όχι για χαιεντ, θα πωλούνταν στην ίδια τιμή; Μάλλον 10 φορές πιο κάτω στην χειρότερη...
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ IRON:
Εντάξει, το παραχ...με στον χαβαλέ μέχρις αγενείας και βάλε, αλλά σκοπός μας δεν είναι να σε διώξουμε... κι' ας μη μας φαίνεται! Πάρτο σαν βάπτισμα του πυρός βρε παιδί μου, σαν τις υποδοχές που οργάνωναν τα κακομαθημένα των οικοτροφείων του Καίμπριτζ, και σαν τα καψώνια στα "τρυφερά πόδια" την εποχή του Λ.Λουκ.
Και είναι αλήθεια οτι απλές εξηγήσεις δεν δώθηκαν ποτέ. Πρόσεξε λοιπόν:
Μπορεί το θέμα ακουστικής, μετρήσεων κλπ να σου φαίνεται βουνό και απόμακρη τέρρα ινκόγκνιτα, και είναι γεγονός ότι μπορεί να καταλήξει εξαιρετικά πολύπλοκο, ΑΛΛΑ:
Υπάρχουν μερικές Βασικές Αρχές, και απλές και ΑΠΟΛΥΤΑ τεκμηριωμένες και παραδεκτές ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, όπως:
Όταν παρεμβάλλεις ένα αντικείμενο στο ακουστικό πεδίο, υπάρχουν ΔΥΟ ενδεχόμενα:
1) Να προκαλέσει απορρόφηση ορισμένων συχνοτήτων. Αυτό οι αμεληταίες σε μέγεθος "αυγουλιέρες" από σκληρά ευγενή μέταλα δεν το κάνουν, το κάνουν μαλακά ηχοαπορροφητικά υλικά, το κάνουν οι κουρτίνες, οι καναπέδες τα ανθρώπινα σώματα, οι μοκέτες κλπ. Το κάνουν σε ένα μικρότερο βαθμό και τα πατώματα και τα τζάμια βέβαια, αλλά μόνο σε ορισμένες συχνότητες, και πρόσεξε τις διαστάσεις τους.
2) Να προκαλέσει διασπορά. Να ανακλάται δηλαδή ο ήχος που πέφτει πάνω του προς διάφορες κατευθύνσεις, λόγω του ακανόνιστου σχήματός του. Αυτό η "αυγουλιέρα" το προκαλεί, όμως:
2α) Το προκαλεί ΜΟΝΟ σε συχνότητες με μήκος κύματος ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΟ με τις διαστάσεις της. Αν μετρά δηλαδή 5 εκατοστά, άντε να επιδρά πάνω από τα 3,500 Hz και πολύ δύσκολα παρακάτω. Οι χαμηλότερες συχνότητες την παρακάμπτουν σαν να μην υπάρχει.
2β) Το προκαλεί σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ βαθμό μόνη της, διότι ελάχιστες είναι και οι διαστάσεις της σε σχέση με το δωμάτιο και τις αποστάσεις. Αν χρησιμοποιούσες δυό-τρεις-έξι πυκνές συστοιχίες από δαύτες διαστάσεων 70x100 (ας πούμε), όπως περίπου στα diffusers που προορίζονται γι' αυτήν ακριβώς τη δουλειά, κανείς δεν θα σου έλεγε ΤΙΠΟΤΑ, εκτός από το ότι: ΤΟ ΙΔΙΟ περίπου αποτέλεσμα θα είχαν αυγουλιέρες του μισού Ευρώ από τσίγκο, ξύλο, φελιζόλ, ή ότι γουστάρεις, με μικρή μόνο διαφοροποίηση στην απορροφητικότητα ανάλογα με το υλικό. ΤΟ ΙΔΙΟ. Απλά θα είχες φτειάξει ένα diffuser από ομοιόμορφες (γι' αυτό όχι και ιδιαίτερα αποτελεσματικό) αυγουλιέρες. Τίποτα το καινούργιο.
Τα παραπάνω είναι σίγουρα, απόλυτα, δοκιμασμένα στο χρόνο, τεκμηριωμένα, αναλυμένα θεωρητικά, κοινά αποδεκτά, ΧΩΡΙΣ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ.
--------------------------------------------
Όταν λοιπόν εσύ λες "εγώ και στο εξωτερικό άλλα ακούσαμε", μπορεί να συμβαίνουν δύο τινά:
1) Ο σχιστομάτης έκανε ανακάλυψη που ανοίγει νέους δρόμους στη Φυσική, ή ανατρέπει τους γνωστούς (σε εξερευνημένη περιοχή επαναλαμβάνω) αλλά σνομπάρισε papers και πατέντες. Έλα στη θέση μας και πες μας τι θα πιστέψεις.
2) Placebo! MHN το παίρνεις σαν προσβολή. Συμβαίνει συνεχώς και συμβαίνει ΣΕ ΟΛΟΥΣ κι ας μην το ομολογούμε (πρόσφατα "ρύθμιζα" τα κατορθώματα του λεβέντη που άκουγα στο ραδιόφωνο, με το defeat των ρυθμιστικών τόνου ενεργοποιημένο...). Το γνωρίζουμε όμως. Οπότε, έλα στη θέση μας και πες μας τι θα πιστέψεις.
το να μην γνωριζει καποιος κατι δεν ειναι κακο,κακο ειναι οταν αυτος ο καποιος δεν γνωριζει και επιτιθεται σ΄αυτον που προσπαθει να τον βοηθησει να καταλαβει...Εγώ απλά απάντησα στο ερώτημα σου
αλλά δεν πρόσεξες οτι ανάφερα...τόπο και χρόνο σαν σταθερά μεγέθη.
Η απάντηση σου όμως δεν έχει καμμία σχέση με οτι με προκάλεσες να απάντησω...απλά έγραψες τα δικά σου..για δικού σου λόγους...βλέπε μετρήσεις..
Περισσότερες πληροφορίες στον φίλο της Θεοδώρας Ντάκου που σχολίασε την αστολογία και την αστρονομία
το να μην γνωριζει καποιος κατι δεν ειναι κακο,κακο ειναι οταν αυτος ο καποιος δεν γνωριζει και επιτιθεται σ΄αυτον που προσπαθει να τον βοηθησει να καταλαβει...
Άσε τη έπαθα εγώ μια μέρα... τόσο ζουμερό, κόντεψαν να μου φύγουν τα χαρτιά απο τα χέρια, περπάταγα στον δρόμο και σκουντούφλαγα δεξιά αριστερά.Συγνωμη για το οφ τοπικ....αλλα το μεσημερι επαθα και εγω σοκ με ενα γκομενακι που ειδα...:139:
Μεσα στα υγρα..τουμπανο ηταν...:121:
μήν μου πειςΣυγνωμη για το οφ τοπικ....αλλα το μεσημερι επαθα και εγω σοκ με ενα γκομενακι που ειδα...:139:
Μεσα στα υγρα..τουμπανο ηταν...:121:
Τόσο πολύ!!!!
Εγώ δεν γνωρίζω ...συμφωνώ
Εσύ πως είσαι σίγουρος οτι γνωρίζεις?????
Δέν είναι λίγο .....