BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Σε επίπεδο "ultra-hi-end" άρα βιοτεχνιούλα των 10~15 ατόμων που με έναν τόρνο φτιάχνει πικάπ πού τα κοστολογεί 5ψήφια νούμερα, ποιά εταιρία έχει την τεχνολογία να εφαρμόσει άμεση οδήγηση στα πικάπ της; Για πες μία γιατί εμένα δεν μού έρχεται στο μυαλό καμμία....
Φίλε μου καμία εταιρεία δέν φτιάχνει μόνη της τα προιόντα.Και μία mercedes να ανοίξεις θα γράφει siemens στα τσιπάκια.Η υψηλή τιμή προέρχεται απο την εκάστοτε μελέτη που γίνεται στο πικάπ.

Εγώ το 4 το είπα ώς παράδειγμα θέλοντας να θίξω το πεπερασμένο πρόβλημα που έχουν 2 ή 42 πόλοι.

Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι το οτι ένα πικάπ αξίας 200ε έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με ένα των 5000 δέν μειώνει το καλό.Εγώ έχω ένα μέσο αυτοκίνητο πιάνει τα 200.Ο γείτονας έδωσε πολλαπλάσιο ποσό για μία porsche που πιάνει 260.Θα μπορούσε να αγοράσει 10 σαν το δικό μου.Στο λέω για να καταλάβεις οτι το hi-end δέν έχει νόημα στο να προσεγγίσεις χοντρικά διαφορές.Ο άλλος ασχολείται με το 0,0000001%, ακουμπάει άπειρα λεφτά και ουσιαστικά και επιστημονικά δέν θα ακούσει ποτέ τις διαφορές.Επομένως ως χόμπι πρέπει να το δείς απο την πλευρά ενός λάτρη ταχύτητας που αγοράζει αυτοκίνητα για να κάνει το 260 σε 262km/h.

Πάντως τον κραδασμό του μοτέρ δέν απάντησες...Εγώ έχω ένα εδώ(b&o) και μάλιστα με ιμάντα που πλέον δέν ακούγεται απο το θόρυβο του μοτέρ.Μήπως πιστεύεις οτι έστω και στο ελάχιστο το direct drive αποροφά κραδασμούς του μοτέρ??Και αν ναι πώς??Γιατί νομίζω οτι αυτός είναι ο σκοπός του ιμάντα.Να κλείσει τον κύκλο του αναρτώμενου πλατώ.Ή αν όχι αναρτώμενου τότε ανεξάρτητου.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Σε επίπεδο "ultra-hi-end" άρα βιοτεχνιούλα των 10~15 ατόμων που με έναν τόρνο φτιάχνει πικάπ πού τα κοστολογεί 5ψήφια νούμερα, ποιά εταιρία έχει την τεχνολογία να εφαρμόσει άμεση οδήγηση στα πικάπ της; Για πες μία γιατί εμένα δεν μού έρχεται στο μυαλό καμμία....
Δεν καταλαβαίνω το νόημα της ερώτησης !!!:431:

Σου έδωσα την εντύπωση ότι διαφωνώ ;;;;

Αντιθέτως ήμουν σαφέστατος ! Ανέφερα τα εξής :

1) Σαφώς υπήρξαν υλοποιήσεις direct drive απολύτως κορυφαίου επιπέδου.

2) Για μια τέτοια κατασκευή απαιτείται υλικοτεχνική υποδομή και δυνατότητες που οι βιοτεχνίες του είδους δεν την έχουν. Ακόμη και η Yamaha που κατασκεύαζε από μοτοσυκλέτες , μουσικά όργανα μέχρι μεγάφωνα βηρυλλίου προερχομένου από εξάχνωση κατέφευγε στην MICRO SEIKI (η οποία είχε κατασκευάσει και τα σπουδαιότερα απολύτως κορυφαία πικαπ της LUXMAN και των περισσότερων μεγάλων γιαπωνέζικων εταιριών).

3) Αν αφαιρέσουμε την σπουδαία Γερμανική αγορά και την αντίστοιχη Ιαπωνίας σε όλες τις άλλες οι σπουδαίες DIRECT DRIVE υλοποιήσεις δεν είχαν καμία τύχη. Και αυτό κυρίως αφενός λόγω της παραπληροφόρησης του Αγγλόφωνου ειδικού τύπου και αφετέρου λόγω των εμμονών και των κολλημάτων των χαιεντάδων .

4) Έξω από την αναφορά μου στα κορυφαία καταπληκτικά μοτέρ και την σχετική κορυφαία ηλεκτρονική υποστήριξη ξεκαθάρισα και αυτό που για πολλούς ήταν άγνωστο. Οτι οι κορυφαίες direct drive κατασκευές μπορούν κάλλιστα να συνοδεύονται από αναρτήσεις , από δυνατότητες "vacuum" κ.λπ.,κ.λπ.

5) Αμφισβητεί κανείς ότι εμείς οι παλιότεροι φάγαμε στην μάπα την "LINN" παραφιλολογία του ειδικού τύπου επί 15 τουλάχιστον
χρόνια χάνοντας έτσι λόγω άγνοιας και προπαγάνδας την δυνατότητα εξαιρετικών εναλλακτικών direct drive λύσεων;;;

ΥΓ. Και για να μην παρεξηγούμαι τονίζω και πάλι ότι το LINN είναι ένα πολύ καλο πικάπ και τα πολύ καλά belt drive είναι απόλύτως επαρκή και κορυφαίου επιπέδου.....
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

...................................

Πάντως τον κραδασμό του μοτέρ δέν απάντησες...Εγώ έχω ένα εδώ(b&o) και μάλιστα με ιμάντα που πλέον δέν ακούγεται απο το θόρυβο του μοτέρ.Μήπως πιστεύεις οτι έστω και στο ελάχιστο το direct drive αποροφά κραδασμούς του μοτέρ??Και αν ναι πώς??Γιατί νομίζω οτι αυτός είναι ο σκοπός του ιμάντα.Να κλείσει τον κύκλο του αναρτώμενου πλατώ.Ή αν όχι αναρτώμενου τότε ανεξάρτητου.

Εάν το ψάξεις λίγο θα δεις ότι έχεις τελείως άδικο !!!!:114:

Τα θέματα αυτά οι μεγάλες γιαπωνέζικες εταιρίες (και άλλες όπως π.χ. η REVOX) στα χαιεντάδικα μοντέλα τους τα είχαν λύσει ιδανικά και αποτελεσματικότατα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.906
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Από τη θεωρία, στην πράξη:

Βασίλη για πες μας και κάτι άλλο: Με τα δεδομένα του σήμερα, στο σωτήριον έτος 2009, αν κάποιος (για άγνωστους λόγους) ενδιαφέρεται για να πάρει πικάπ, σε τι νομίζεις ότι θα πρέπει να προσανατολιστεί? Σε belt-drive ή σε direct-drive?

Και για να γίνω πιο σαφής, δίνω και 4 κοστολόγια (για σκέτο πικάπ, χωρίς Phono-stage, κεφαλή και ίσως και χωρίς βραχίονα):

1. 400-600 ευρώ
2. 1,000-1,500 ευρώ
3. 2,000-5,000 ευρώ
4. >10,000 ευρώ

Τι θα πρότεινες σε κάθε κατηγορία τιμής? belt-drive ή direct-drive?

Και μέχρι ποιά κατηγορία τιμής πιστεύεις πως αξίζει κανείς να κυμανθεί? (και γιατί)

ΥΓ Ξέρω πως σε κύκλους "Hi-End" το επαγγελματικό τεκνίκς 1210 θεωρείται μετριότητα του κερατά, αλλά είναι φτηνό κι αντέχει σα βόδι. Εσύ τι άποψη έχεις γι'αυτό το ρημάδι?
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Εάν το ψάξεις λίγο θα δεις ότι έχεις τελείως άδικο !!!!:114:

Τα θέματα αυτά οι μεγάλες γιαπωνέζικες εταιρίες (και άλλες όπως π.χ. η REVOX) στα χαιεντάδικα μοντέλα τους τα είχαν λύσει ιδανικά και αποτελεσματικότατα.
Δέν είναι αν έχω δίκαιο ή άδικο.Το όλο ζήτημα είναι οτι ο ιμάντας δέν έχει κανένα κατά (εκτός τα της συντηρήσεως).Επομένως και να δεχτώ οτι το Χ direct drive είναι υπεραρκετό σίγουρα το ίδιο με προσαρμογή ιμάντα θα είναι καλύτερο...Δέν είπα πέτα το κ.τ.λ.Απλά συγκρίνουμε δύο λογικές και ψάχνουμε ποιά απο τις δύο έχει τα βέλτιστα αποτελέσματα.Το βέλτιστο δέν είναι μόνο στο αυτί αλλα και στα τεχνικά χαρακτηριστικά.Νομίζω οτι απο τεχνικής πλευράς τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Τώρα αν το αυτί δέν καταλαβαίνει τις διαφορές...αυτό είναι άλλη συζήτηση.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Με άλλα λόγια δεν μας ενδιαφέρει η σύγκριση στο επίπεδο του απλού hi fi ή επαγγελματικών εφαρμογών. Μας ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ultra high End.



Με επίσης άλλα λόγια: Σε επίπεδο formula 1 η πίσω κίνηση είναι η μόνη επιλογή. Το ότι υπάρχουν καθημερινά αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση που κινούνται αξιοπρεπέστατα και ενδεχομένως προσφέρουν οδηγική ικανοποίηση δεν λέει τίποτε . Η hi end αυτοκίνηση είναι πισωκίνητη ή τετρακίνητη και μόνο.

To πρώτο δεν διευκρινίστηκε πουθενά!

Όσο για την τετρακίνηση, (εντός δρόμου), στα αυτοκίνητα, μου έχει σώσει την ζωή τουλάχιστον μία φορά!

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δέν είναι αν έχω δίκαιο ή άδικο.Το όλο ζήτημα είναι οτι ο ιμάντας δέν έχει κανένα κατά (εκτός τα της συντηρήσεως).Επομένως και να δεχτώ οτι το Χ direct drive είναι υπεραρκετό σίγουρα το ίδιο με προσαρμογή ιμάντα θα είναι καλύτερο...Δέν είπα πέτα το κ.τ.λ.Απλά συγκρίνουμε δύο λογικές και ψάχνουμε ποιά απο τις δύο έχει τα βέλτιστα αποτελέσματα.Το βέλτιστο δέν είναι μόνο στο αυτί αλλα και στα τεχνικά χαρακτηριστικά.Νομίζω οτι απο τεχνικής πλευράς τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Τώρα αν το αυτί δέν καταλαβαίνει τις διαφορές...αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Φίλε μου νομίζω πως δεν διαβάζεις τα γραφόμενα.

Το direct drive έχει χαμηλότερο wow & flutter, χαμηλότερο rumble, απόλυτα σταθερή περιστροφή και δεν χαλάει!

:107:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Το direct drive έχει χαμηλότερο wow & flutter, χαμηλότερο rumble, απόλυτα σταθερή περιστροφή

:107:
Μήπως μου "ξέφυγε" και δέν το βρίσκω κάπου γραμμένο??:142:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Δέν είναι αν έχω δίκαιο ή άδικο.Το όλο ζήτημα είναι οτι ο ιμάντας δέν έχει κανένα κατά (εκτός τα της συντηρήσεως).Επομένως και να δεχτώ οτι το Χ direct drive είναι υπεραρκετό σίγουρα το ίδιο με προσαρμογή ιμάντα θα είναι καλύτερο...Δέν είπα πέτα το κ.τ.λ.Απλά συγκρίνουμε δύο λογικές και ψάχνουμε ποιά απο τις δύο έχει τα βέλτιστα αποτελέσματα.Το βέλτιστο δέν είναι μόνο στο αυτί αλλα και στα τεχνικά χαρακτηριστικά.Νομίζω οτι απο τεχνικής πλευράς τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.Τώρα αν το αυτί δέν καταλαβαίνει τις διαφορές...αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Τα πράγματα δεν είναι καθόλου ξεκάθαρα ! Υπάρχουν π.χ.υλοποιήσεις "μη άμεσης" οδήγησης που χρησιμοποιούν σύζευξη του πλατώ με το μοτέρ χρησιμοποιώντας ανελαστικά μέσα (νήματα κ.λ.π.).

Επίσης υπάρχουν υλοποιήσεις άμεσης οδήγησης που ο ρότορας του μοτέρ είναι το ίδιο το πλατώ !!!!! όπως υπάρχουν και direct drive κατασκευές όπου το μοτέρ είναι συνδεδεμένο με το πλατώ με την βοήθεια ελαστικών υλικών (με δραστικές δυνατοτητες απόσβεσης)........

PS .έχεις δει εργαστηριακές μετρήσεις σχετικές με θορύβους και κραδασμούς σε κορυφαία (το τονίζω κορυφαία ) direct drive πικάπ;
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Τα πράγματα δεν είναι καθόλου ξεκάθαρα ! Υπάρχουν π.χ.υλοποιήσεις "μη άμεσης" οδήγησης που χρησιμοποιούν σύζευξη του πλατώ με το μοτέρ χρησιμοποιώντας ανελαστικά μέσα (νήματα κ.λ.π.).

Επίσης υπάρχουν υλοποιήσεις άμεσης οδήγησης που ο ρότορας του μοτέρ είναι το ίδιο το πλατώ !!!!! όπως υπάρχουν και direct drive κατασκευές όπου το μοτέρ είναι συνδεδεμένο με το πλατώ με την βοήθεια ελαστικών υλικών (με δραστικές δυνατοτητες απόσβεσης)........

PS .έχεις δει εργαστηριακές μετρήσεις σχετικές με θορύβους και κραδασμούς σε κορυφαία (το τονίζω κορυφαία ) direct drive πικάπ;
Βρε σείς...Έτσι λειτουργεί η τεχνολογία.Η ερώτηση μπορεί άνετα συγκριθεί με
_δυναμικά ηχεία ή ηλεκτροστατικά
_λάμπες ή τρατζίστορ
_diesel ή βενζίνη
_ενός δρόμου ηχείο ή πολλών

σε όλα τα παραπάνω το πιο εύκολο είναι να βρούμε άπειρες πετυχυμένες λύσεις.Οπότε ας ξεφύγουμε απο το έκανε ένας κάτι καλό και ας δούμε τη μάζα των υλοποιήσεων.
Το πικάπ με ιμάντα,υμένες,αλυσίδα δέν ξέρω τί ,προσφέρει καλύτερη απομόνωση απο κραδασμούς και πολλές εύκολες ιδέες για υλοποίηση.Μπορούμε εύκολα να φτιάξουμε ένα πλατό ελαφρύ που στηρίζεται σε 3 ελατήρια,ένα όμοιο βαρύ.δέν υπάρχουν περιορισμοί.Το direct drive έχει πολλούς περιορισμούς και στην απορόφηση κραδασμών.
Δέν έχω δεί μετρήσεις θα ήθελα να δώ.Γνωρίζω όμως οτι οι ιμάντες λειτουργούν καλύτερα απο "direct drive" στις πιο πολλές μηχανολογικές κατασκευές.Και δή αυτές που εμπεριέχουν κρουστικά φορτία.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Από τη θεωρία, στην πράξη:

Βασίλη για πες μας και κάτι άλλο: Με τα δεδομένα του σήμερα, στο σωτήριον έτος 2009, αν κάποιος (για άγνωστους λόγους) ενδιαφέρεται για να πάρει πικάπ, σε τι νομίζεις ότι θα πρέπει να προσανατολιστεί? Σε belt-drive ή σε direct-drive?

Και για να γίνω πιο σαφής, δίνω και 4 κοστολόγια (για σκέτο πικάπ, χωρίς Phono-stage, κεφαλή και ίσως και χωρίς βραχίονα):

1. 400-600 ευρώ
2. 1,000-1,500 ευρώ
3. 2,000-5,000 ευρώ
4. >10,000 ευρώ

Τι θα πρότεινες σε κάθε κατηγορία τιμής? belt-drive ή direct-drive?

Και μέχρι ποιά κατηγορία τιμής πιστεύεις πως αξίζει κανείς να κυμανθεί? (και γιατί)

ΥΓ Ξέρω πως σε κύκλους "Hi-End" το επαγγελματικό τεκνίκς 1210 θεωρείται μετριότητα του κερατά, αλλά είναι φτηνό κι αντέχει σα βόδι. Εσύ τι άποψη έχεις γι'αυτό το ρημάδι?
Γιατρέ μου δεν μπορώ να σου απαντήσω. Δεν γνωρίζω επαρκώς την εικόνα της αγοράς σήμερα σε όλες αυτές τις κατηγορίες τιμών.....

Νομίζω ότι στις ακριβότερες κατηγορίες το belt drive είναι μονόδρομος γιατί δεν παράγονται πλέον hi end direct drive πικάπ.

Όσον αφορά στο 1210 νομίζω ότι κατάλληλα τοποθετημένο ,με προσεκτική επιλογή ματ, clamp και κεφαλής μπορεί να δώσει πολύ καλά αποτελέσματα !!!!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Μήπως μου "ξέφυγε" και δέν το βρίσκω κάπου γραμμένο??:142:
Oι μετρήσεις του post # 96 δεν σου κάνουν; Η επειδή είναι του 1977 νομίζεις ότι κάτι έχει αλλάξει;

Εκτός και εάν μιλάς για ULTRA HIGH END.

Γιατί αν όχι και σήμερα το 0,01 wow & flutter και -78db του direct ενός καλού direct drive, (π.χ. TECHNICS SL-1210 που αναφέρεται παραπάνω), σε τιμή κάτω από 1000 €, και με πολλά ακόμα σημαντικά στοιχεία, δεν το "κτυπάει" τίποτα!

:107:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Βρε σείς...Έτσι λειτουργεί η τεχνολογία.Η ερώτηση μπορεί άνετα συγκριθεί με
_δυναμικά ηχεία ή ηλεκτροστατικά
_λάμπες ή τρατζίστορ
_diesel ή βενζίνη
_ενός δρόμου ηχείο ή πολλών

σε όλα τα παραπάνω το πιο εύκολο είναι να βρούμε άπειρες πετυχυμένες λύσεις.Οπότε ας ξεφύγουμε απο το έκανε ένας κάτι καλό και ας δούμε τη μάζα των υλοποιήσεων.
Το πικάπ με ιμάντα,υμένες,αλυσίδα δέν ξέρω τί ,προσφέρει καλύτερη απομόνωση απο κραδασμούς και πολλές εύκολες ιδέες για υλοποίηση.Μπορούμε εύκολα να φτιάξουμε ένα πλατό ελαφρύ που στηρίζεται σε 3 ελατήρια,ένα όμοιο βαρύ.δέν υπάρχουν περιορισμοί.Το direct drive έχει πολλούς περιορισμούς και στην απορόφηση κραδασμών.
Δέν έχω δεί μετρήσεις θα ήθελα να δώ.Γνωρίζω όμως οτι οι ιμάντες λειτουργούν καλύτερα απο "direct drive" στις πιο πολλές μηχανολογικές κατασκευές.Και δή αυτές που εμπεριέχουν κρουστικά φορτία.

Δεν πρέπει
να ξεφύγουμε γιατί το θέμα ήταν και είναι :"μπορούν κάποιες direct drive υψηλού επιπέδου υλοποιήσεις να ανταγωνιστούν τις hi end κατασκευές με ιμάντα;;;
ΔΕΝ μας ενδιαφέρει η μάζα των υλοποιήσεων που αναφέρεις !
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Oι μετρήσεις του post # 96 δεν σου κάνουν; Η επειδή είναι του 1977 νομίζεις ότι κάτι έχει αλλάξει;

Εκτός και εάν μιλάς για ULTRA HIGH END.

Γιατί αν όχι και σήμερα το 0,01 wow & flutter και -78db του direct ενός καλού direct drive, (π.χ. TECHNICS SL-1210 που αναφέρεται παραπάνω), σε τιμή κάτω από 1000 €, και με πολλά ακόμα σημαντικά στοιχεία, δεν το "κτυπάει" τίποτα!

:107:
Σαφώς και δεν το χτυπάει τίποτα σήμερα...

Και για επιβεβαίωση παραθέτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κορυφαίου Pro-Ject
http://www.project-audio.com/main.php?tech=rpm10&cat=turntables&lang=en

Προσέξτε λοιπόν το speed variance ±0.5% και συγκρίνετέ το με το ±0,002% που έχει το δικό μου το κορυφαίο direct drive Sansui SR-929 του 1976 με το 20πολικό μοτέρ και ενεργοποιημένο το Quartz Servo.

Αυτό το πικάπ χρησιμοποιώ ανελλιπώς από το 1976 και θα το χρησιμοποιώ για πολλά ακόμα χρόνια.

http://www.vinylengine.com/phpBB2/album_showpage.php?pic_id=3804&full=true&mode=prev#TopPic
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!

Αυτό το πικάπ χρησιμοποιώ ανελλιπώς από το 1976 και θα το χρησιμοποιώ για πολλά ακόμα χρόνια.
Άψογο!

:107:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!

ΔΕΝ μας ενδιαφέρει η μάζα των υλοποιήσεων που αναφέρεις !
Η μάζα που αναφέρομαι είναι hi-end και όχι υποδεέστερα πικάπ.Στις χαμηλές κατηγορίες παραδέχτηκα και εγώ οτι τα ακριβά είναι direct drive.Οι μετρήσεις που έχετε είναι μή hi-end κατηγορίες(ορίζοντας ως hi-end κάτι ακριβό).Το πιό βασικό στοιχείο του πικάπ που είναι η απορρόφηση κραδασμών δυστυχώς δέν το αναλύετε οι υπέρμαχοι των direct drive.

Επειδή γνωρίζω ελάχιστες εταιρείες θα επιθυμούσα μετρήσεις ακριβών πικάπ και διάγραμματα αποσβέσεων.Και σαφώς πιστεύω οτι ένα direct drive μπορεί να είναι κορυφαίο.Θεωρώ όμως οτι αν του απομακρύνουμε το μοτέρ -εκτός του πικάπ- και το ενώσουμε με ιμάντα στο πλατώ είναι καλύτερα.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Λοιπόν δείτε επιδόσεις το DIRECT DRIVE SANSUI SR 929 (ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΑ '77):

wow & flutter: 0,028 % (!)
rumble (DIN B): -74db (!)

TIMH: 48.000 δρχ. (ΤΙΜΗ του BELT DRIVE LINN SONDEK την ίδια εποχή:25.000 δρχ.)

Έτσι για να μαθαίνουν και οι νεώτεροι! (Ελπίζω αυτό να θεωρείται ULTRA HIGH END για να το δεχτεί και ο κ. Τσαντουλής!).
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Λοιπόν δείτε επιδόσεις το DIRECT DRIVE SANSUI SR 929 (ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΑ '77):

wow & flutter: 0,028 % (!)
rumble (DIN B): -74db (!)

TIMH: 48.000 δρχ. (ΤΙΜΗ του BELT DRIVE LINN SONDEK την ίδια εποχή:25.000 δρχ.)

Έτσι για να μαθαίνουν και οι νεώτεροι! (Ελπίζω αυτό να θεωρείται ULTRA HIGH END για να το δεχτεί και ο κ. Τσαντουλής!).
Βρήκα και εγώ ένα...
http://www.linn.co.uk/files/0981e726/Sondek LP12 Product Information (1008).pdf

Βλέπω speed acuracy:0.03%

Στην τύχη το βρήκα...Θα ρωτήσω για ακριβές εταιρείες και θα επανέλθω...

Σε μπελά με βάλατε καθάρματα πάλι...:142::143:Περιμένω για vibrations...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Βλέπω speed acuracy:0.03%
Δηλαδή ένα, κατά γενική παραδοχή, κορυφαίο BELT DRIVE της LINN, του 2005, δεν κατάφερε, έχοντας μπροστά του ένα περιθώριο .... 30 ετών, να φθάσει την ακρίβεια του DIRECT DRIVE SANSUI του 1975 !!!! (0,002%).

:116:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Δηλαδή το BELT DRIVE της LINN, του 2005, δεν κατάφερε έχοντας μπροστά του ένα περιθώριο .... 30 ετών να φθάσει την ακρίβεια του DIRECT DRIVE SANSUI του 1975 !!!! (0,002%).

:116:
Μα σου είπα το ζήτημα δέν είναι μόνο μία τεχνική μέτρηση.Το θέμα είναι ο συνδυασμός αυτού με το πόσο αποσβένει τους κραδασμούς του μοτέρ αλλα και του περιβάλλοντος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.867
Μηνύματα
3.031.404
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top