- Μηνύματα
- 9.942
- Reaction score
- 13.425
Μπας και ζαλιστεί και παίξει καλά:138::138::138:Ρε συ εξήγαμε κάτι τις. Αφτνοί που αφήνουν το πλατώ 'τς να γυρνοβολάει όλη μέρα γιατί το κάνουν;
...
Μπας και ζαλιστεί και παίξει καλά:138::138::138:Ρε συ εξήγαμε κάτι τις. Αφτνοί που αφήνουν το πλατώ 'τς να γυρνοβολάει όλη μέρα γιατί το κάνουν;
...
έχουν που έχουν χαλάσει μία περιουσία,,,ας την αξιοποιούνε όλο το 24ώρο:602:Ρε συ εξήγαμε κάτι τις. Αφτνοί που αφήνουν το πλατώ 'τς να γυρνοβολάει όλη μέρα γιατί το κάνουν;
...
To...αμείλικτο νερό:137:Ελάτε βρε παιδιά... Κι εγώ που νόμιζα πως είναι μέρος της διαδικασίας - ιεροτελεστείας για να ακούς πραγματικά αληθινή "αναλογική" μουσική και να βρεις έτσι την ευτυχία. (Τι πίνω. :138:
...
αντέχει να του βάλεις ένα βαρύ? καμιά 10-αριά κιλά δηλαδή, όχι τρομερά πράματα....και δεν είναι βαρύ, έχει μικρή ροπή αδρανείας...
Βρε Βασίλη, ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης σχετίζεται με την ποιοτική απόδοση, στο μέτρο που αυτός επηρεάζει μηχανικά τη λειτουργία ενός πικάπ. Από τη στιγμή που θα λυθούν τα προβλήματα που καθένας τους δημιουργεί, ένα πικάπ μπορεί να έχει εξαιρετική απόδοση, είτε με ιμάντα είτε με άμεση οδήγηση.
η "δουλειά" του πλατό δεν είναι οι "χροιές".
Η δουλειά του πλατό είναι απλή και συγκεκριμένη: είναι να γυρνάει το δίσκο βινυλίου με σταθερή ταχύτητα και χωρίς κραδασμούς. Τέλος.
από τεχνικής σκοπιάς 2 προβλήματα υπάρχουν:
1. η μετάδοση κραδασμών από το μοτέρ στο πλατό και κατά συνέπεια στο δίσκο και κατά συνέπεια στην ακίδα της κεφαλής, και η "ερμήνευση" αυτών των κραδασμών από την κεφαλή ως μεταβολές τάσης στην έξοδό της, μαζί με το χρήσιμο σήμα audio.
2. η σταθερότητα περιστροφής του μοτέρ και η μετάδοση τυχόν μικρο-σκαλοπατιών κίνησης περιστροφής του μοτέρ προς το πλατό.
το πικάπ με ιμάντα έχει εκ πρώτης όψης πλεονέκτημα και στα δυό.
διότι η ελαστικότητα του ιμάντα (ή/και σε συνδυασμό με τον χαλαρό -όχι απόλυτο τρόπο σύνδεσης ιμάντα πλατό) αποτελεί φραγμό και στη μετάδοση κραδασμών και στη μετάδοση μικροανωμαλιών ταχύτητας περιστροφής προς το πλατό.
ταυτόχρονα, η πολύ μεγάλη μάζα του πλατό λόγω αδράνειας απορροφά πλήρως τις μικροδιαφορές ταχύτητας περιστροφής του μοτέρ, ενώ και πάλι μέσω αδρανείας αποσβένει ικανοποιητικά τους όποιους μηχανικούς κραδασμούς του μοτέρ που θα καταφέρουν να περάσουν από τον "φραγμό" του ιμάντα.
Από την άλλη, ένα στιβαρό direct-drive με μοτέρ χωρίς κραδασμούς δεν έχει θεωρητικά κανένα πρόβλημα, κι αν η μάζα του πλατό είναι σημαντική έχει τα ίδια πλεονεκτήματα.
θεωρώ ότι είναι πιο φτηνό να κάνεις ένα πλατό με ιμάντα να δουλεύει αξιοπρεπώς, διότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο φτηνά μοτέρ, ενώ το βάρος του πλατό δεν μεταφράζεται σε ίδιο βάρος σε χρυσές λίρες, είναι φτηνά τα πολλά κιλά.
αντίθετα, ένα αξιοπρεπές direct-drive είναι αντικειμενικα πιο απαιτητικό σε ποιότητα μοτέρ και για λόγους κραδασμών και για λόγους ακρίβειας περιστροφής ή/και τρόπου μετάδοσης περιστροφής, αλλά και κατασκευαστικα για το μοτερ, διότι στον ιμάντα μπορεί να στροφάρει στο κενό το μοτέρ χωρίς να χαλάει, μέχρι το βαρύ πλατό να πάρειτις σωστές στροφές, αλλά στο direct drive αυτό απαιτεί άλλη τεχνολογία κατασκευής.