- Μηνύματα
- 4.059
- Reaction score
- 777
Re: Απάντηση: BELT DRIVE VS DIRECT DRIVE !!!!!
Εγώ το 4 το είπα ώς παράδειγμα θέλοντας να θίξω το πεπερασμένο πρόβλημα που έχουν 2 ή 42 πόλοι.
Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι το οτι ένα πικάπ αξίας 200ε έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με ένα των 5000 δέν μειώνει το καλό.Εγώ έχω ένα μέσο αυτοκίνητο πιάνει τα 200.Ο γείτονας έδωσε πολλαπλάσιο ποσό για μία porsche που πιάνει 260.Θα μπορούσε να αγοράσει 10 σαν το δικό μου.Στο λέω για να καταλάβεις οτι το hi-end δέν έχει νόημα στο να προσεγγίσεις χοντρικά διαφορές.Ο άλλος ασχολείται με το 0,0000001%, ακουμπάει άπειρα λεφτά και ουσιαστικά και επιστημονικά δέν θα ακούσει ποτέ τις διαφορές.Επομένως ως χόμπι πρέπει να το δείς απο την πλευρά ενός λάτρη ταχύτητας που αγοράζει αυτοκίνητα για να κάνει το 260 σε 262km/h.
Πάντως τον κραδασμό του μοτέρ δέν απάντησες...Εγώ έχω ένα εδώ(b&o) και μάλιστα με ιμάντα που πλέον δέν ακούγεται απο το θόρυβο του μοτέρ.Μήπως πιστεύεις οτι έστω και στο ελάχιστο το direct drive αποροφά κραδασμούς του μοτέρ??Και αν ναι πώς??Γιατί νομίζω οτι αυτός είναι ο σκοπός του ιμάντα.Να κλείσει τον κύκλο του αναρτώμενου πλατώ.Ή αν όχι αναρτώμενου τότε ανεξάρτητου.
Φίλε μου καμία εταιρεία δέν φτιάχνει μόνη της τα προιόντα.Και μία mercedes να ανοίξεις θα γράφει siemens στα τσιπάκια.Η υψηλή τιμή προέρχεται απο την εκάστοτε μελέτη που γίνεται στο πικάπ.Σε επίπεδο "ultra-hi-end" άρα βιοτεχνιούλα των 10~15 ατόμων που με έναν τόρνο φτιάχνει πικάπ πού τα κοστολογεί 5ψήφια νούμερα, ποιά εταιρία έχει την τεχνολογία να εφαρμόσει άμεση οδήγηση στα πικάπ της; Για πες μία γιατί εμένα δεν μού έρχεται στο μυαλό καμμία....
Εγώ το 4 το είπα ώς παράδειγμα θέλοντας να θίξω το πεπερασμένο πρόβλημα που έχουν 2 ή 42 πόλοι.
Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι το οτι ένα πικάπ αξίας 200ε έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με ένα των 5000 δέν μειώνει το καλό.Εγώ έχω ένα μέσο αυτοκίνητο πιάνει τα 200.Ο γείτονας έδωσε πολλαπλάσιο ποσό για μία porsche που πιάνει 260.Θα μπορούσε να αγοράσει 10 σαν το δικό μου.Στο λέω για να καταλάβεις οτι το hi-end δέν έχει νόημα στο να προσεγγίσεις χοντρικά διαφορές.Ο άλλος ασχολείται με το 0,0000001%, ακουμπάει άπειρα λεφτά και ουσιαστικά και επιστημονικά δέν θα ακούσει ποτέ τις διαφορές.Επομένως ως χόμπι πρέπει να το δείς απο την πλευρά ενός λάτρη ταχύτητας που αγοράζει αυτοκίνητα για να κάνει το 260 σε 262km/h.
Πάντως τον κραδασμό του μοτέρ δέν απάντησες...Εγώ έχω ένα εδώ(b&o) και μάλιστα με ιμάντα που πλέον δέν ακούγεται απο το θόρυβο του μοτέρ.Μήπως πιστεύεις οτι έστω και στο ελάχιστο το direct drive αποροφά κραδασμούς του μοτέρ??Και αν ναι πώς??Γιατί νομίζω οτι αυτός είναι ο σκοπός του ιμάντα.Να κλείσει τον κύκλο του αναρτώμενου πλατώ.Ή αν όχι αναρτώμενου τότε ανεξάρτητου.