Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Κάτι για σύγκριση.

Έλειψα 10 μέρες, γύρισα Τρίτη βράδυ. Έβαλα καύσιμο στο Σχηματάρι και μηδένισα τον υπολογιστή ταξιδιού. Έκανα 450 χλμ, αλλά με ταχύτητα στην Εθν. οδό κάτω από 140 (σπάνια γίνεται αυτό, αλλά τέλος πάντων :114: ). Τα ~150 απ' αυτά έγιναν σε επαρχιακούς δρόμους σε κάμπο, χωρίς σπουδαίες ανηφόρες δηλαδή.
Στην επιστροφή, στη γέφυρα της Βαρυπόμπης, η κατανάλωση έγραφε 6,9 λίτρα/100 χλμ. :626:
Τόσο καίει το Honda Civic Sport 1800 (140 αλόγατα), σε αυτές τις συνθήκες. :126:
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

εγώ πάλι πιστεύω πως τέλη κυκλοφορίας πρέπει να πληρώνουν όσες κυκλοφρούν έτσι:


καθώς και οι αλλοδαπές στις παραλίες:

Αν ειναι να κυκλοφοραω με τετοια εργαλεια........χαλαλι τα παραπανω εξοδα για τελος κυκλοφοριας.:137:
 

Μηνύματα
32.485
Reaction score
27.393
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΖΟ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΦΕΝΤΕΚΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ...
 

Μηνύματα
339
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Και πάλι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο λόγω λάθος οδήγησης...
.....
Φαντάζεσαι να οδηγούσε κανένα διπλοτούρμπινο TSI με 140 ή 160 ίππους? 25lt/100km θα έκαιγε....:116:
είσαι σίγουρος??? :118::118::118:
το δικό μου 10-11lt/100 καιει μεσα στην πόλη...(TSi/160)
 

G60

Μηνύματα
245
Reaction score
0
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Ενα καλοσυντηρημένο 1000άρι 15ετίας είναι επιβλαβές για το περιβάλλον.
Η υπερπαραγωγή και η γενικότερη εκμετάλευση κοιτασμάτων δεν έχει αντιοικολογικό χαρακτήρα!:139:
Απλά πράγματα.
Οποιος έχεις το μαχαίρι έχει και το πεπόνι.
Οι δυνατοί της Ευρωζώνης (με κυρίαρχους τους Γερμανούς-Γάλλους-Ιταλούς) έχουν όλες τις δυνάμεις με το μέρος τους για την εφαρμογή νόμων (Οι κολλοσοί ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις) που τους συμφέρει να πουλάνε,να παράγουν και να βιάζουν το περιβάλλον περνώντας με τον τρόπο τους το μύνημα της.....οικολογίας:143:
Αν με φτάσουν στο σημείο να πάρω καινούριο αμάξι τα λεφτά ΜΟΥ πλεόν θα τα πάρει ο Ιάπωνας:126:
Να δούμε ποιός θα χάσει....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

είσαι σίγουρος??? :118::118::118:
το δικό μου 10-11lt/100 καιει μεσα στην πόλη...(TSi/160)

Πάνο, διάβασε προσεκτικά....
Αναφερόμουν στην κυριούλα που δουλεύει το Punto κόφτες 1η-2α.
Δοκίμασε μέσα στην πόλη να δουλέψεις έτσι το TSi σου και θα δεις πόσο καίει.....Αν αντέξεις βέβαια να το ακούς να δουλεύει έτσι και αν αντέξει και το μοτέρ.....

Ποιο πήρες Πάνο? Golf? Ή σαν τον Κώστα SUV? :121:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Και για να συγκρίνουμε, πόσο καίει ένα 2λιτρο ή 2.5λιτρο 15ετίας (γιατί μόνο σε τέτοιο κυβισμό είχες ελπίδα να έχεις ιπποδύναμη 150+ άλογα) όταν το δουλεύεις στους κόφτες (αν είχε) 1η-2α;
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Golf :109:

ΜΚ VI? Χρώμα? Δώσε στοιχεία να σε lockάρω :136:
Καλορίζικο, καλοτάξιδο φίλε :107:
 

Μηνύματα
339
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορί

ΜΚ VI? Χρώμα? Δώσε στοιχεία να σε lockάρω :136:
Καλορίζικο, καλοτάξιδο φίλε :107:
ωωω με στενοχωρεις! 160άρι βγαινει μονο το VI John!!! λευκο..:126:
 

Μηνύματα
17.875
Reaction score
25.772
Απάντηση: Re: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Και για να συγκρίνουμε, πόσο καίει ένα 2λιτρο ή 2.5λιτρο 15ετίας (γιατί μόνο σε τέτοιο κυβισμό είχες ελπίδα να έχεις ιπποδύναμη 150+ άλογα) όταν το δουλεύεις στους κόφτες (αν είχε) 1η-2α;

πλακα θα εχει
αν σκεφτεις οτι ζυγιζε 20% λιγοτερο σε αντιστοιχο μεγεθος.
παιζει να ναι η μια η αλλη η και λιγοτερον πηρα το φιεστα 1600 με 100 αλογα εφτανα κοντα στα 10

πχ renault 19 2.0 με βαρος κατω απο 1000 κιλα και renault megane 2.0 φετινο με 1280

και επειδη δεν ειναι τυχαιο το παραδειγμα, γνωστος μου ειχε το 19 σε 1400αρη και 80 αλογατα και πηρε πριν κανα 2 χρονια το megane se 1600 με 115 (καπου εκει τελοςπαντων) το 19αρη ζυγιζε 920 κιλα το megane 1200 , σε γκαζι στα λιγα χιλιομετρα φυσικα ελαχιστη ως μηδενικη διαφορα, στα πολλα που θελεις αλογα για να κερδισεις τον αερα (αλλα και σε μεγαλυτερη ελαφρα μετωπικη επιφανεια) μεγαλυτερη.
στην ουσια ομως το ενα εκαιγε περι τα 8 ( και με τον συγκερκιμενο οδηγο και λιγοτερο) ενω τωρα 9+ στα ιδια δρομολογια , με τις ιδιες συνηθειες.
αντιστοιχα οταν ειχα το 205 του 91 με 1400 κυβικα και 80 αλογα εκαιγα περι τα 9 , οταν πηρα το φιεστα το 2004 ,1600 με 100 αλογα εφτανα κοντα στα 10 (συχνα και παραπανω) με διαφορες στο γκαζι οπως παραπανω. το ενα 820 κιλα το αλλο 1100

οι κινητητες γιναν σαφεστατα πολυ πιο αποδοτικοι, οικονομικοι και με χαμηλοτερους ρυπους , αλλα πλεον θελουμε αντιστοιχα μεγαλυτερη ισχυ για να συρουμε την περισσεια βαρους
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Μην τα βλέπουμε και όλα αρνητικά βρε παιδιά.

Καιρός ήταν να αποσυνδεθεί η φορολογία των αυτοκινήτων από τα κυβικά και να συνδεθεί με κάτι πολύ πιο ουσιαστικό, όπως είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι (και κατά συνέπεια η κατανάλωση).

Από εκεί και πέρα, μην το ψάχνετε: το τέλειο και απόλυτα δίκαιο σύστημα φορολόγησης δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον. Το προτεινόμενο όμως σύστημα φορολόγησης είναι πολλές κλάσεις καλύτερο από το υπάρχον.

Το μόνο ερώτημα που έχει πλέον σημασία είναι σε ποιά χρηματικά ποσά θα διαμορφωθούν τελικά τα τέλη κυκλοφορίας ανά κατηγορία ρύπων.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Δε μιλάμε για φορολογία αλλά για τέλη κυκλοφορίας, τελείως διαφορετικό θέμα.
Εάν θες να φορολογήσεις "οικολογικά" τότε θα βάλεις φόρο στην αρχική αγορά και την μεταβίβαση. Τα τέλη κυκλοφορίας έχουν να κάνουν με τη χρήση των δρόμων, τη στάθμευση και θέματα οδικού δικτύου γενικότερα. Για το λόγο αυτό καταλήγουν στους δήμους και τις νομαρχίες που είναι και οι κύριοι υπεύθυνοι για τη συντήρηση των δρόμων.
Ο μοναδικός "πράσινος φόρος" που στέκει είναι στη βενζίνη, δηλαδή στη χρήση.
Όλα τα άλλα είναι μόνο για να λέμε κουβέντες και να ικανοποιούμε τον κάθε αμόρφωτο.
Ας αρχίσουν από την απόσυρση ΟΛΩΝ των παλαιών φορτηγών, μικρών και μεγάλων, όλων των αρχαίων χωματουργικών, των μετασκευασμένων και πολύ ρυπαρών ΤΑΞΙ αυτών που καίνε ένας θεός ξέρει τι και σε κάθε γκαζιά έχουμε προπέτασμα καπνού.
Αλλά βλέπεις αυτούς ΔΕΝ τους αγγίζουμε, κανείς δε τους αγγίζει.
 

Μηνύματα
14.099
Reaction score
7.123
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Ενας απλος τροπος να συνεχισουμε τις καλες πωλησεις αυτοκινητων που μεχρι πριν λιγο καιρο ειχαν πιασει πατο. Η φορολογικη μειωση μεχρι τις αρχες αυγουστου αυξησε σημαντικα τις πωλησεις και επρεπε να "σκαρφιστουμε" κατι αλλο για να διατηρηθουν.
Αυτος ειναι ο σκοπος των μετρων,αλλωστε η κατοχη αυτοκινητου ανω των 15 ετων ειναι πλεον ασυμφορη και το μεγαλυτερο μερος της μερας απαγορευτικη (αθηνα-δακτυλιος).

Τα περι οικολογικης συνειδησης του κ. Σουφλια αλλα και της κυβερνησης μονο σαν αστειο μπορω να τα δω και αυτο μονο αν εχω διαθεση για σαχλες.

Αυτο που δεν εχουν καταλαβει ειναι οτι δεν απευθυνονται σε πολιτες της Βορειας Ευρωπης για τους οποιους η αλλαγη αυτοκινητου καθε 5 χρονια ειναι κατι συνηθισμενο και απλο. Στη χωρα που οι περισσοτεροι αγοραζουν αυτοκινητα με 60 δοσεις τα πραγματα ειναι διαφορετικα.
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Κάτι τέτοια κάναν και στην Αγγλία και φτάσαν στο σημείο Ferrari του κουτιού να πληρώνει λιγότερα τέλη από Ford Focus 1,6 του 2000...

(άμα βάλω το μοτέρ από το καινούργιο μοντέλο τι τέλη πληρώνω? αλλά δεν γ@μιέται... το κάνω δίλιτρο και δε το δηλώνω... )
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Η συχνότητα των αλλαγών σε θέματα φορολογίας, τεκμηρίων, απαγορεύσεων, κινήτρων και αντικινήτρων έχει φτάσει πλέον σε επίπεδο παράνοιας, καθιστώντας απολύτως ανέφικτο τον κάθε είδους προγραμματισμό για ιδιώτες και επιχειρήσεις...
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Kαλα εδω πριν λιγο καιρο ο κος Σουφλιας μας ελεγε οτι η πυρηνικη ενεργεια ειναι ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ !

Μετα απο αυτο τι περιμενετε ε ??

ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΜΕΤΡΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΗΜΙΜΕΤΡΑ !!!
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Δε μιλάμε για φορολογία αλλά για τέλη κυκλοφορίας, τελείως διαφορετικό θέμα.
Ενδιαφέρουσα άποψη... Δηλαδή κατά τη γνώμη σου τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι έμμεσος φόρος;

Τελείως φιλικά, σου προτείνω να διαβάσεις το παρακάτω και μπορεί να αλλάξεις γνώμη:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=157807&ct=3&dt=21/03/2004
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Αν οι φόροι και τα τέλη υπολογίζονταν μία φορά βάσει λογικής σε αυτή τη χώρα, τότε δεν θα έλειπαν λεφτά από το κράτος και δεν θα ήταν υποχρεωμένο να καταφεύγει σε ψέματα προκειμένου να καλύπτει συνεχώς μαύρες τρύπες.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Μην τα βλέπουμε και όλα αρνητικά βρε παιδιά.

Καιρός ήταν να αποσυνδεθεί η φορολογία των αυτοκινήτων από τα κυβικά και να συνδεθεί με κάτι πολύ πιο ουσιαστικό, όπως είναι οι εκπεμπόμενοι ρύποι (και κατά συνέπεια η κατανάλωση).

Από εκεί και πέρα, μην το ψάχνετε: το τέλειο και απόλυτα δίκαιο σύστημα φορολόγησης δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον. Το προτεινόμενο όμως σύστημα φορολόγησης είναι πολλές κλάσεις καλύτερο από το υπάρχον.

Το μόνο ερώτημα που έχει πλέον σημασία είναι σε ποιά χρηματικά ποσά θα διαμορφωθούν τελικά τα τέλη κυκλοφορίας ανά κατηγορία ρύπων.
Η μεγάλη πλάκα ξέρεις ποια είναι; Ότι τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερο κυβισμό (και κατά συνέπεια κατανάλωση) θα έχουν περισσότερα κίνητρα απόκτησης... :111:

Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με τους εκπεμπόμενους ρύπους; Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο δεκαπενταετίας ρυπαίνει περισσότερο από ένα κακοσυντηρημένο πενταετίας;
Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι και τα δύο διανύουν ετησίως τα ίδια χλμ.
Πως γνωρίζεις τον τρόπο οδήγησης του καθε ενός;
Γιατί δεν έγινε λόγος για πετρελαιοκίνηση;


Ξέρεις γιατί; Γιατί θέλουν να τα πάρουν από όλες τις πάντες!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.255
Μηνύματα
3.046.558
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top