ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Αρχικα γιατι εχω την εγκριση του πελατη για αυτο και δευτερον προτιμω τετοιου ειδους πραγματα να ειναι διαφανα γιατι κατα καιρους οπως και εσυ γνωριζεις δεν ειναι και λιγες οι κακιες που εχω ακουσει ....
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.311
Reaction score
93.863
Διέγραψα το τηλέφωνο του ανθρώπου, αφού δεν είναι ο ίδιος που το γράφει.

Edit: το τηλέφωνο του χιλιοστού πελάτη του Σάκη είναι στη διάθεση κάθε δύσπιστου ενδιαφερόμενου που θα ήθελε να το επιβεβαιώσει.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
:rolleyes: και το τηλεφωνο ή το ονομα τι νοημα εχουν για τον δυσπιστο? μη σου πω οτι μαλλον χειροτερα κανουν την κατασταση:D
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Συγκριτικά τέστ από απλούς ακροατές
Καλημερα στους φιλους ακροατες και καλες διακοπες σε οσους ειναι και σε ολους οσους θα πανε . Αφιερωνω ενα αρθο για τους φιλους του blog βασισμενο σε μερικα σχολια ενος ακροατη και με ενα σκοπο να δωσουμε μερικες εξηγησεις παραπανω για ορισμενα πραγματα .

Ω ναι ! εχουμε την τυχη να συλλεγουμε feedback μιλαμε με τους πελατες μας , ακουμε τις αποψεις τους πανω στα μηχανηματα που εχουν , τις διαφορες που βρισκουν οι ιδιοι οι ακροατες μεταξυ των μηχανηματων , αλλα και τις διαφορες που εκεινοι “νοιωθουν” μετα την επισκευη η την αναβαθμιση ενος μηχανηματος που εφεραν . Φυσικα εκτος απο τις αποψεις ακουμε και τα ιδια τα μηχανηματα τους !

Μπορω με απολυτη σιγουρια να βεβαιωσω ενα πραγμα : Οι περισσοτεροι ακροατες που δεν εχουν τεχνικη αντιληψη σαφως και μπορουν να κανουν διαφορα συγκριτικα τεστ μεταξυ μηχανηματων αλλα δυστυχως δεν μπορουν να εκτιμησουν το αποτελεσμα απο την στιγμη που αρχικα δεν εχουν την τεχνικη καταρτιση και κατα δευτερον οταν η αποψη τους ειναι μολυσμενη απο τις προσωπικες τους προτιμησεις αλλα και τις οποιες πιθανες αδυναμιες του εκει συστηματος.Σαφως εκεινο που σιγουρα δεν μπορει να γινει ειναι μια συγκριση μεταξυ δυο συσκευων οι οποιες ειναι τελειως διαφορετικες .

Για παραδειγμα ακροατης εκανε μια αναφορα σε μια συγκριση μεταξυ ενος Audiolab 8000 και ενος NVA AP50. Αγαπητε φιλε ενα τετοιο τεστ δεν μπορει πολυ απλα να γινει διοτι τα μηχανηματα που πας να συγκρινεις ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικα , αν και αναγνωριζω την προθεση σου να συγκρινεις το τελικο αποτελεσμα .
–Αρχικα ο Audiolab ειναι ενας ολοκληρωμενος ενισχυτης με ενεργο προενισχυτη . Εξ’ορισμου τα μηχανηματα που εχουν ενεργους προενισχυτες εχουν καλυτερα δυναμικα σε χαμηλες εντασεις περισσοτερο kick, καλυτερο ελεγχο και περισσοτερο ζουμι οπως λεμε σε χαμηλες και πολυ χαμηλες εντασεις . Σαφως σε μεγαλυτερες εντασεις η εικονα θα μπορουσε σιγουρα να ειναι ιδια ενω μονο εμπειρα αυτια θα μπορουσαν να καταλαβουν οτι η παρουσια ενεργου προενισχυτη ενω “προσθετει” ολα τα παραπανω καλουδια, φυσικα και αυτο ερχεται με ενα κοστος απο την στιγμη που καθε ενεργο σταδιο εχει τον δικο του θορυβο , τις δικες του παραμορφωσεις , τις δικες του εμπλοκες μεσα στο σημα , ισως και τα δικα του σχεδιαστικα λαθη αλλα και αποψεις για το πως πρεπει να παιζει ενα μηχανημα .
–Αντιστοιχα ο NVA ειναι ενα μηχανημα που εχει παθητικο σταδιο εισοδου και δεν υπαρχει απολυτως τιποτα ενεργο εκτος απο το σταδιο του τελικου ενισχυτη .

Συνεπως ο NVA θα ακουγεται καθαροτερος και πιο ταχτοποιημενος οχι μονο απο τον Audiolab αλλα και συγκριτικα με αλλα φτηνοτερα η ακριβοτερα μηχανηματα πιθανον και πολλες κατηγοριες πιο πανω ….Ομως αραγε ειναι αυτο το ζητουμενο του ακροατη ? Αν ναι τοτε ειμαστε απολυτα ΟΚ αν οχι ομως τοτε ενας αλλος ακροατης θα αποκαλεσει τον NVA απλα θλιβερο ….γιατι καθαρος ναι μπορει να ειναι αλλα σε δυναμικα ευρος ταχυτητα χαμηλο και παραμορφωση ειναι πραγματικα θλιβερος και εδω δεν εχω καν αναφερθει στα υπολοιπα κατασκευαστικα του προβληματα .

Ακομα πιο συγκεκριμενα ο δε Audiolab ειναι ενα εξαιρετο Ιαπωνικο κυκλωμα με αριστης ποιοτητας Ιαπωνικα εξαρτηματα μεσα του, με αριστης ποιοτητας Ιαπωνικους πυκνωτες μεσα του , με αριστης ποιοτητας διαφορικους ενισχυτες στην εισοδο κατασκευασμενους απο την Sanyo και την Hitachi Japan ,Αλλα με ενα Εγγλεζικο σχεδιο οπου ο σχεδιαστης του εδωσε ενα τιουναρισμα τετοιο που να εξυπηρετει τα δικα του γουστα και να παραγει ενα αρεστο αποτελεσμα για δικο του Εγγλεζικο κεφι και μουσικες .

Τα τρανσιστορ εξοδου που ειναι ενα εξαιρετικα σημαντικο εξαρτημα για τις επιδοσεις ενος ενισχυτη στον Audiolab ειναι απολυτα ιδια με πολλα YAMAHA και ιδια με αυτο που φοραει ο θρυλικος Μ03 της Luxman Απιστευτα γρηγορα και αποδοτικα .Στον Nva τα τρανσιστορ εξοδου εχουν αγνωστες προδιαγραφες και ειναι ακαταληλα για audio οπου ακομα και στο datasheet του κατασκευαστη δεν υπαρχει απολυτως καμμια προδιαγραφη για audio και τα τρανσιστορ αυτα ειναι Low freq. switching application or solenoid driver …. Οδηγος σωληνωειδους σημαινει οταν μπαινουμε σε ενα ασανσερ ενα σιδερο που πεταγεται και κανει κλακ και ασφαλιζει την πορτα ειναι οδηγουμενο απο ενα τετοιο τρανσιστορ …αυτο …καμμια απολυτως σχεση με audio .

Απο αυτη την περιγραφη και μονο η οποια καθε αλλο παρα ηχητικη περιγραφη ειναι, ευλογο ειναι το ερωτημα πως ειναι δυνατον ακροατες να βρισκουν απολυτη χαρα απο ενα τοσο θλιβερο μηχανημα ( ηχητικα και κατασκευαστικα ) Εδω λοιπον ξαναμπαινει η πρωτη μας παραμετρος που ειναι οι προσωπικες προτιμησεις ενος ακροατη .

Ενας ακροατης που ακουει ρεμπετικο δεν τον ενδιαφερει σε καμμια περιπτωση ποσο καλα ακουγονται τα πιατινια μιας συμφωνικης ορχηστρας ( τα οποια απαιτουν υψηλοτατες ταχυτητες, απιστευτο ευρος, χαμηλες παραμορφωσεις ,και χαμηλο θορυβο ) πολυ απλα γιατι πιατινια δεν υπαρχουν μεσα σε ρεμπετικα τραγουδια. Δειτε εδω …ειναι πιθανον ο ακροατης να ακουει και αλλα πραγματα αλλα το ρεμπετικο ειναι το αγαπημενο του και αρα εκει δινει το βαρος .
Προσθετικα αν καποιος δει το περιεχομενο των αρμονικων και των παραμορφωσεων ( φυσικων και ηλεκτρικων παραμορφωσεων ) που ειναι περασμενα στην παραγωγη φυσικα απο τα οργανα και φυσικα απο τον εξοπλισμο που χρησιμοποιηθηκε τοτε για την παραγωγη θα ανακαλυψει οτι ενας ενισχυτης τυπου NVA αρεσκεται τρελλα σε τετοιου ειδους χροιες και ειναι απολυτα ικανος να τις αναπαραγει πιστα ….Αυτο εχει να κανει με τον τροπο, την τεχνολογια και τα υλικα που ειναι σχεδιασμενος .
Επισης για παραδειγμα το ιδιο μουσικο προιον θα ακουγεται αρρωστημενα μαλακο εαν παιξει μεσα απο εναν consumer ενισχυτη της Yamaha . Κατι σαν ο ηχος του Βαμβακαρη να γινει σαν τον ηχο του Χιωτη …

Σαφως ο κανονας λεει οτι δεν μπορεις να παιζεις μουσικη τεκνο με μηχανημα που ειναι σε ταξη Α και σιγουρα μια φωνη και μια κιθαρα δεν θα παιξουν ποτε καλα σε ταξη ΑΒ ασχετα με την κατηγορια τιμης που μπορει να βρισκεται το μηχανημα που εχουμε στα χερια μας .

Αντιστοιχα στις δικες μου μουσικες τα στακατα μεσαια του μπουζουκι το Χιωτη η φωνη της Μπελου απλα δεν υπαρχουν και τα μεσαια δεν ειναι το #1 ζητουμενο, το αντιθετο σφιχτα και μπολικα μπασα , διαφανα και κρυσταλινα πριμα και αστρονομικες ταχυτητες ειναι ο στοχος .

Το συμπερασμα ειναι οτι η αποψη ενος ακροατη για ενα μηχανημα ειναι σχεδον αχρηστη χωρις τα υπολοιπα κριτηρια που χρειαζονται ωστε να καταλαβεις και να ολοκληρωσεις την εικονα και με κυριοτερο σκοπο να επιβεβαιωσεις η οχι αυτη την αποψη .

Θα αναφερθω ξανα σε πελατη, ακροατη και οχι συλλεκτη ο οποιος διατηρει γυρω στους 17 ενισχυτες στο σπιτι του ολους αναπαλαιωμενους και ολους αναβαθμισμενους με ειδικες οδηγιες και συχνα πολυ ακριβα υλικα , Οπου του εθεσα το ερωτημα γιατι δεν διαλεγει τον καλυτερο απο ολους να κρατησει και να κουμπωσει μονιμα πλεον στο ρακ του .
Η απαντηση ηταν αποστομωτικη και μου ειπε οτι τους βαριεται και κατα περιοδους τους αλλαζει μαζι με τις μουσικες …Που σημαινει οτι απο μια μεγαλη συλλογη μουσικης που εχει, ακουει αναλογα την εποχη αναλογα ειδη μουσικης και φυσικα με τον αναλογο ενισχυτη .

Οσο και να φανει παραξενο η απαντηση ειναι απολυτα σωστη και ο ανθρωπος αυτος πραγματι εχει ανεβασει την ακροαση εκει ακριβως που πρεπει …Σημαινει οτι ΟΧΙ ο NVA δεν θα παει καλα αν του ζητησεις να παιξει μουσικη τεκνο και προφανως ουτε ο Luxman Μ03 μπορει να αποδωσει Μαρκο με τον τροπο που θα το εκανε ενα Εγγλεζικο NVA Musical Fidelity η Audiolab .Ιδανικα ενας ενισχυτης θα επρεπε να παιρνει απλα το ενα βαττ και να το κανει 100. Δυστυχως ομως αυτο δεν μπορει να γινει και σαφως αυτο δεν εχει να κανει με το κοστος του μηχανηματος .

Προφανως οσο ανεβαινουμε κοστολογικα οι παραμετροι αυτοι μειωνονται σε καποιο βαθμο και βγαινωντας απο το consumer audio και απο μηχανηματα κατασκευης kitchen table οπως ειναι ο NVA υπαρχουν παρα πολλοι ενισχυτες οι οποιοι ειναι κατασκευασμενοι σχεδον με την λογικη του unconditional και μονο πολυ εμπειρα αυτια θα μπορεσουν να ξεχωρισουν πραγματα οπως τιουναρισμα και προσωπικη αποψη που υπαρχουν μεσα στο μηχανημα και μαζι με την ταξη λειτουργιας θα συνθεσουν την τελικη ταυτοτητα και χροια .

Σε επομενο αρθρο θα αναλυσουμε και αλλες παραμετρους που επιρεαζουν τις αποψεις που δημοσιευουν απο καιρο σε καιρο οι ακροατες .

Καλο 15Αυγουστο σε ολους σας !!
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Συγκριτικά Τέστ ακροατών μέρος Β΄
Σε μια Αθηνα γεματη καπνο ωρες πριν βρεθω σε μια ερημικη ελπιζω παραλια με τα μωρα μου κλεινω την σαιζον του καλοκαιριου με το δευτερο μερος για τα συγκριτικα τεστ που κανουν οι ακροατες η σε απλουστερα Ελληνικα οι τεχνικοι οροι που δεν γνωριζουν οι ακροατες πριν δωσουν την αποψη τους για ενα ακουσμα .

–Ταχυτητα που συνηθως ειναι συνδεμενη με το ευρος ενος μηχανηματος αλλα και την πολωση .Στην ουσια ο χρονος που χρειαζεται ενα συστημα να παραδωσει στα αυτια μας μια νοτα ειναι μετρησιμος αλλα και ακροασιμος αν η λεξη ειναι σωστη . Το ευρος επισης σημαινει οτι ποσο χωρο εχει ενα ηχητικο σημα να κινηθει μεσα στο συστημα και να απλωθει αναλογα .

Μην ξεχναμε οτι η ακουστικη εχει θεσπισμενα ορια 20 ΗΖ που ειναι το κατωφλι για τις χαμηλες και 20ΚΗΖ οπου ειναι το ανωτερο οριο για τις υψηλες ….Γενικα το ανθρωπινο αυτι πολυ σπανια αντιλαμβανεται η μπορει να αναλυσει συχνοτητες απο την μια μερια τοσο χαμηλα οπου 20ΗΖ ειναι ο ηχος του σεισμου για παραδειγμα και 20ΚΗΖ οπου ειναι συχνοτητες που ακουνε συνηθως σκυλοι και νυχτεριδες Το ανθρωπινο αυτι “κρεμαει” συνηθως λιγο μετα τις 16,000 και αυτο σε ηλικιες κατω των 40 …σε μεγαλυτερες ηλικιες κρεμαει πολυ περισσοτερο και συχνα σε χαμηλοτερες συχνοτητες 10-12 κλπ .

Ομως μην ξεχναμε οτι ο ανθρωπος χρησιμοποιει ως μεσον το αυτι για να ακουει το οποιο σαν οργανο ειναι σχεδιασμενο να ακουει κυριως μεσαιες συχνοτητες δλδ την ανθρωπινη ομιλια αλλα ακομα και οταν το ευρος ειναι μειωμενο ο ανθρωπινος εγκεφαλος συχνα επεξεργαζεται σηματα που ισως το αυτι δεν νοιωθει στο 100% Χαμηλοτερες συχνοτητες ο ανθρωπος συχνα τις νοιωθει με το υπολοιπο σωμα του ακομα και με το στομαχι για να συνθεσει μια εικονα πριν δωσει την αποψη του .

Μικρη παραμετρος αλλα μεγαλης σημασιας ειναι οτι συχνα πυκνα θα δουμε κατασκευαστες που εχουν μπει σε μια κουρσα συναγωνισμου να ανεβαζουν το ευρος των μηχανηματων τους σε σημεια που ακουνε οι νυχτεριδες ας πουμε και εχουμε προενισχυτες που παιζουν γραμμικοτατα στα 200ΚΗΖ 10 φορες πιο πανω απο οτι θα μπορουσε ποτε να ακουσει το τελειοτερο ανθρωπινο αυτι .

Στην πραξη λοιπον δεν ειναι μονο κουρσα ανταγωνισμου υπαρχουν και πρακτικα θεματα και γεγονοτα πισω απο αυτο .
Α) το πρωτο πρακτικο μερος ειναι οτι τεχνικα εαν ενα μηχανημα ειναι κατασκευασμενο και μπορει να πετυχει ενα ευρος 200 ΚΗΖ παντελως αχρηστο για ανθρωπινο αυτι, ομως για να κατασκευαστει ενα μηχανημα που μπορει να εχει τοσο μεγαλο ευρος ειναι δειγμα σωστης πρακτικης και αριστης τεχνολογιας ….Συχνα οι κατασκευαστες αποτυγχανουν να εχουν σταθεροτητα στα μηχανηματα τους σε τοσο μεγαλο ευρος και εκει αρχιζει να πεφτει ψαλιδι ωστε να κερδισουν οσο γινεται μεγαλυτερη σταθεροτητα και ασφαλεια .
Β) ειναι επιβεβαιωμενο γεγονος οτι ηχητικα σηματα σε συχνοτητα προς τα κατω πχ 40ΗΖ η προς τα πανω στα 15ΚΗΖ “ξεδιπλωνονται” πιο ευκολα και αποδιδονται πιο σωστα και πιο γραμμικα οταν τα ορια του μηχανηματος ειναι ανοιχτα προς τα πανω και προς τα κατω απο την στιγμη που η ασφαλεια το επιτρεπει.

Ειναι παρα πολυ συχνο το φαινομενο ακροατες που εχουν μηχανηματα στην κατοχη τους παρα πολλα χρονια και αρα τα ξερουν παρα πολυ καλα και τα εχουν ακουσει με παρα πολλα μουσικα θεματα καποια στιγμη παθαινουν μια ζημια και με δεδομενη την ευκαιρια τα φερνουν για μια επισκευη αλλα ισως και μερικη αναβαθμιση . Μεσα στα πλαισια της αναβαθμισης ειναι και το ανοιγμα των οριων στο ευρος του μηχανηματος στον βαθμο που αυτο μπορει να γινει χωρις να επιρεαζει την ασφαλη λειτουργια ενος συστηματος .

Ειναι δεδομενη πρακτικη κατασκευαστων να φυλασσουν τα ορια προς τα πανω και προς τα κατω, στην ταχυτητα και το ευρος των consumer μηχανηματων Σαφεστατα οσο μεγαλωνουν τα μηχανηματα σε ισχυ τοσα ειναι και τα αντιμετρα ασφαλειας που τοποθετει ο καθε κατασκευαστης για προστατευσει τον χρηστη εναντια σε καταχρησεις αλλα και τον ιδιο του τον εαυτο απο παραπονα και προβληματα με τους πελατες για καμμενα ηχεια κλπ .

Ας υποθεσουμε οτι εχουμε εναν εισχυτη με καταληλη τροφοδοσια και ισχυ ωστε να μπορει να αποδωσει γραμμικα ( δλδ με την ιδια ισχυ οσο ας πουμε και στα μεσαια ) σηματα τα οποια ειναι σχεδον υποηχοι ας πουμε 20ΗΖ …τεχνικα αυτο ειναι απολυτα εφικτο αλλα το ηχειο ομως που θα μπορει να κατεβει τοσο χαμηλα , θα μπορει να αποδωσει το σημα επισης γραμμικα , Θεωρητικα θα πρεπει να ειναι τυπου τετραστιο και να κοστιζει επισης αναλογα ….Το να κατασκευαζεις εναν ενισχυτη η οποιος ειναι απολυτα γραμμικος και μπορει να αποδωσει την ισχυ του με ασφαλεια σε ενα σημα 20ΚΗΖ τεχνικα επισπης ειναι ευκολο το θεμα εκει ειναι πιο θα ειναι το tweeter και ποσο θα κοστιζει αυτο ωστε να μπορει να παιξει σχεδον υπερηχους σε μια ισχυ τυπου 50W.

Μετα απο μια αναβαθμιση, το ανοιγμα των οριων και γνωριζοντας οτι απευθυνεσαι σε εναν ακροατη, πλεον μιας καποια ηλικιας που θα σεβαστει τα ορια απο πλευρας ισχυος και το υπολοιπο συστημα του μπορει να υποστηριξει ενα “ανοιγμα ” των οριων 2-3 κλικ απο αυτο που ειχε ορισει για λογους ασφαλειας ο κατασκευαστης εχει συνηθως το αποτελεσμα να γυριζει ο ακροατης να σου λεει οτι ακουσα πραγματα απο τον ταδε δισκο που δεν ειχα ακουσει ποτε στην ζωη μου .

Στα συγκριτικα των ακροατων , τις αποψεις που δινουν για ενα ακουσμα πολλα απο τα παραπανω ειναι μαλλον αχρηστα και απο την μια πλευρα και απο την αλλη οπου οπως ειπα και στο προηγουμενο αρθρο οταν ο ακροατης ακουει μια κιθαρα και μια φωνη προφανως και του ειναι αχρηστο το μεγαλο ευρος και μονο τα πολυ καλα μεσαια ειναι το ζητουμενο του ενω μονο απο τυχη μπορει να ανακαλυψει οτι σε μια κλασσικη κιθαρα υπαρχει και σκαφος με σωμα εκτος απο τις χορδες …. συχνα πυκνα φτανει στα ορια του αστειου οτι ακροατες δεν ειχε τυχει να πεσει στην αντιληψη τους κατι τετοιο και το ακουσαν για πρωτη φορα η αν θελεις τους εκανε εντυπωση μονο οταν αλλαξαν μηχανημα η το αναβαθμισαν.

…Αντιστοιχα ακροατες που ακουνε πχ τεκνο μουσικη στα 150bpm και θελουν στιβαρα μηχανηματα που θα εχουν ρευματα και τη ικανοτητα να παιζουν τετοια μπασσα και σε τοση ταχυτητα ( ειναι προφανες οτι ενα κομματι με 80pbm θα δωσει χρονο σε ενα τροφοδοτικο να “ανασανει ” ενω ενα κομματι στα 148bpm προφανως και δεν θα αφησει το τροφοδοτικο να παρει μια ανασα και μονιμως θα αγκομαχαει )
Το περιεργο ειναι οτι ακροατες τετοιου τυπου μπορει να ειναι απολυτα ευχαριστημενοι με ενα μηχανημα το οποιο εχει ρευματα, kick, και ικανοτητα οδηγησης ακομα και εαν αυτο το μηχανημα εχει τελικα ενα ευρος το πολυ 10KHZ ουσιαστικα αχρηστο για χρηση hifi ….Παρα πολλοι επαγγελαμτικοι τελικοι της φτηνιας εχουν τετοια συμπεριφορα και βεβαιως και για αυτο τον τυπο μηχανηματος και ακουσματος θα υπαρχει ενας ακροατης που πολυ απλα θα το λατρευει και θα θεωρει οτι ειναι οτι καλυτερο εχει ακουσει ποτε .

Καλες διακοπες σε ολους και σε επομενο αρθρο θα κανουμε μια κουβεντα για τις ταξεις λειτουργιας και τις πολωσεις τους .
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Συγκριτικά τέστ ακροατών Μέρος Γ΄Ηχεία .
Ανεβαζω καποιες σκεψεις στο τριτο μερος το οποιο αφορα τα ηχεια . Μιλησαμε σε καποια σημεια για τους ενισχυτες που ειναι στην ουσια οι κινητηρες του αυτοκινητου ενω προσπαθω γενικα να χρησιμοποιω απλοποιημενους ορους με την λογικη να μπορει να διαβασει και ενας απλος ανθρωπος χωρις να εχει απαραιτητα τεχνικη καταρτιση .

–Ενταση
Το νουμερο ενα ζητουμενο ειναι η ενταση που χρειαζεται ο καθε ακροατης για να μπορεσει να απολαυσει. Εδω ειναι οι αποψεις απολυτα ισια μοιρασμενες και φυσικα υπαρχει κοινο και για τα 3 επιπεδα χαμηλες εως πολυ χαμηλες εντασεις ηχεια το πολυ βιβλιοθηκης ισως και μικρα ηχεια βασης , μεσαιες εντασεις, ηχεια βασης η κολωνες δαπεδου, και μεγαλα συστηματα αποτελουμενα σαφως απο κολωνες και συχνα διαιρουμενες , προφανως μεγαλων διαστασεων και ισχυος προφανως σε αναλογους χωρους ….Στην πραξη και τα τρια επιπεδα ισχυος θα επρεπε να μπορουν να παιζουν το ακριβως ιδιο ηχητικο αποτελεσμα με μονη διαφορα την ισχυ . Ομως στην πραξη δεν ειναι ετσι …συνηθως τα μικρα και μεσαια συστηματα υστερουν κατα κυριο λογο στις χαμηλες , αλλα υστερουν και στο υπολοιπο φασμα μεσαιες και υψηλες και φυσικα στην “καλυψη” που σημαινει παντα σε συνδυασμο με τον χωρο κατα το ποσο ενα συστημα πηγη +ενισχυτικα+ηχεια μπορουν να επιβληθουν μεσα στον χωρο και μπορουν πραγματικα να εκπληρωσουν το σκοπο τους ο οποιος ειναι παντα να μπορεις να ακους με τα ματια κλειστα και το συστημα αυτο να μπορει να σε “τοποθετει” μεσα στον χωρο της ηχογραφησης οπου ιδανικα θα πρεπει να αισθανεσαι οτι για πραδειγμα βρισκεσαι στον μεγαρο μουσικης στην ακριβοτερη θεση .
Ειναι προφανες οτι τα μικρα ηχεια κατα κανονα δεν μπορουν να το κανουν αυτο η καλυτερα δεν μπορουν να το κανουν επαρκως και ο μονος λογος υπαρξης τους ειναι οτι ο ακροατης εχει υποχρεωθει να συμβιβαστει με το κοστος και το μεγεθος αλλα και γιατι ο ανθρωπινος εγκεφαλος αποριπτει η ανασυνθετει ολες αυτες τις πληροφοριες που του λειπουν συγκριτικα με τις δυο ακροασεις .

–Ευαισθησια
Το επομενο που ειναι σημαντικο ειναι η ευαισθησια με οσο πιο απλα λογια γινεται ειναι αυτο που σημαινει ποση ισχυ χρειαζεται ενα ηχειο για να παραξει μια ηχητικη πιεση μετρημενη στο ενα μετρο μακρυα …. Συνεπως και εδω υπαρχουν αντιστοιχα 3 κατηγοριες χαμηλης ευαισθησιας μεσαιας και υψηλης ευαισθησιας …
**Στα χαμηλης ευαισθησιας ακροασεις σε χαμηλες εντασεις απλα δεν υπαρχουν, το ηχειο στην ουσια κατω απο μια συγκεκριμενη ισχυ κυριολεκτικα δεν λειτουργει και ακροατες συχνα λενε “οτι μεχρι και το κινητο μου παιζει καλυτερα” ενω οι ιδιοι οι ακροατες πολυ συχνα αγνοουν οτι το ηχειο τους γραφει απο πισω απο 25-100W θελωντας με αυτο τον τροπο να δηλωσει οτι κατω απο τα 25 W τα αποτελεσματα δεν θα ειναι καλα και οι προδιαγραφες κατω απο αυτην την ισχυ απλα δεν ισχυουν . Σημαινει οτι αυτα τα ηχεια εχουν την ταση να παιζουν παρα πολυ καλα οταν τα “πλακωσεις ” ενω επισης εχουν την ταση συνηθως να εχουν πολυ καλο ελεγχο και αντοχες κοντα στα 100% καθαρης ισχυος που προβλεπει ο κατασκευαστης …
Το σημαντικοτερο απο ολα εδω ειναι οτι σαφως ηχεια μιας καποιας Α ισχυος αλλα με πολυ χαμηλη ευαισθησια στο 100% των περιπτωσεων εχουν απαιτησεις τετοιες που κυριολεκτικα “στεγνωνουν” τους ενισχυτες εχουν τεραστιες απαιτησεις σε πραγματικη ισχυ και οδηγηση και συχνα για αυτο και μονο τον λογο απογοητευουν τους ακροατες τους .
Εδω ομως θα πρεπει ο μεσος ακροατης να γνωριζει οτι 2Χ25W καθαρης ισχυος εφαρμοσμενη σε ενα ηχειο 87db στις 10,00 το βραδυ ευκολα μπορει να ειναι αιτια διαζυγιου , εξωσης , αυτοφωρου η ακομα και παιδιατρου .

**Η μεση ευαισθησια ειναι ακριβως αυτο που λεει και ειναι η μεση οδος και εκει τα ηχεις ξεκινανε συγκριτικα ευκολα με μια ισχυ 5-7 W τα οποια ειναι υπερ αρκετα για καθημερινη πολυωρη ακροαση οπου φυσικα το ηχειο θα διατηρησει τις προδιαγραφες του ευκολα μεχρι το 50-60% της ανγαρφωμενης ισχυος απο τον κατασκευαστη ενω απο εκει και μετα η παραμορφωση θα ερθει γρηγοροτερα σαφως θα ειναι αρκετα πιο ευαλωτα σε ζημιες αλλα ναι το γενικο συμπερασμα ειναι οτι μια μεση ευαισθησια θα ειναι η πιο ικανοποιητικη λυση για το μεγαλυτερο μερος των ακορατων .Πρακτικα και στην αποροφηση ισχυος αλλα και στο παντρεμα με τον Χ ενισχυτη προφανως και εκει τα πραγματα θα ειναι πολυ καλυτερα και σαφως ηχεια μεσης ευαισθησιας θα εχουν κατα πολυ μικροτερες απαιτησεις σε ισχυ, τροφοδοσια κλπ και σε αυτο το επιπεδο ευαισθησιας αρχιζουν να παιρνουν ικανοποιητικη θεση οι consumer ενισχυτες .

** Στην υψηλη και πολυ υψηλη ευαισθησια εχουμε πλεον περασει μαλλον σε ακροτητες οπως και στην πρωτη κατηγορια οπου συχνα εχουμε μεγαφωνα 8″ μονοδρομα, στημενα σε τεραστιες καμπινες, ικανα να παραξουν απιστευτη ηχητικη πιεση και ενα εξαιρετικα επιβλητικο αποτελεσμα συχνα με ενισχυτες οι οποιοι δεν ξεπερνανε τα 10W σε ισχυ ….Τα συστηματα αυτα συνηθως ειναι εξαιρετικα αναλυτικα και λογο της τοσο υψηλης τους ευαισθησιας δεν συχωρουν κανενα λαθος στην αλυσιδα …Για παραδειγμα σαφως πολλοι ενισχυτες consumer εχουν παιδικες ασθενειες οπως βομβακια και φυσηματακια …σε ενα συστημα υψηλης ευαισθησιας και αναλυσης αυτα θα κανουν μπαμ απο χιλιομετρα και θα υποχρεωσουν τον ακροατη να παει σε κατι καλυτερο …

Συνεπως ενα τετοιο συστημα σε εναν ακροατη που το γνωριζει πολυ καλα θα αναδειχτουν τα οποια χουγια των πηγων των ενισχυτων και των συνοδων οπου και εκει σαφως ο ακροατης θα υποχρεωθει σε αλλαγες ακουγωντας προβληματα που αλλα συστηματα ειχαν πολυ καλα κρυμμενα . Παραλληλα συστηματα τετοιου τυπου δεν συχωρουν σε καμμια των περιπτωσεων λαθη απο πλευρας ισχυος και υπεροδηγησης η χρηση πρεπει να ειναι εξαιρετικα προσεκτικη και το παραμικρο λαθος απο αυτα που κανουν οι χρηστες θα οδηγησει στην καταστροφη ενος μεγαφωνου η και του ενισχυτη . Εδω θα πρεπει να σημειωθει οτι πολυ συχνα ενισχυτες για τετοια χρηση στερουνται παντελως ακομα και των στοιχειωδων μεθοδων προστασιας πολυ απλα γιατι αν αυτες υπηρχαν θα ηταν επιβεβαιωμενα “ακροασιμες” μεσα σε ενα συστημα τετοιας αναλυσης και ευαισθησιας.Εδω οι απαιτησεις απο πλευρας ισχυος ειναι μηδενικες πλην ομως η πολυ καλη αποκριση και τα εξαιρετικα ησυχα μηχανηματα ειναι το νουμερο ενα ζητουμενο .
Στις περισσοτερες περιπτωσεις ολα αυτα τα παραπανω προβληματα δικαιωνουν το αποτελεσμα αν ο ακροατης μπορει να ζησει με αυτα και να διαθεσει χρονο, χωρο και χρημα τελικα θα δικαιωθει και θα απολαυσει ακροασεις που αλλα συστηματα δεν μπορυν καν να ονειρευτουν .

—Χωρος
Το 99% χρηστων που αγορασαν ενα συστημα Acoustimas επειδη το ακουσαν να παιζει σε μια εκθεση και εμειναν εξτασιασμενοι απο το αποτελεσμα τοσο μικρου μεγεθους και τοσων καλων επιδοσεων οταν το εβαλαν σπιτι τους εφαγαν την ηττα της ζωης τους μια και το συστημα αυτο ποτε μα ποτε δεν μπορεσε να φτασει την αποδοση που ακουσαν στην εκθεση . Πολυ απλα γιατι στην εκθεση το συστημα στηθηκε απο ειδικους για τον συγκεκριμενο χωρο προφανως μετρηθηκε και τιουναριστηκε επισης πανω στον συγκεκριμενο χωρο ….Προφανως εκει το πατωμα ηταν 5 ποντους παχια μοκετα μαζι με το υποστρωμα οι τοιχοι αναλογα μονωμενοι , πισω απο το συστημα αντιστοιχες κουρτινες Συνθηκες οι οποιες στο σπιτι του πελατη απλα δεν υπαρχουν το πατωμα ειναι πλακακι οι θεσεις των ηχειων εχουν καθοριστει απο τον αρχιτεκτονα η τον ηλεκτρολογο και σαφως εχουμε ενα υπεροχο σπιτι με γυρω γυρω τζαμια ….

Συχνα οι ακροατες “κατηγορουν” το συστημα η ενα μερος του για προβληματα που εχει δημιουργησει ο χωρος ….Παραπονιουνται για ενα ηχειο οτι “μπουμαρει” και δεν μπορουν να καταλαβουν οτι ευκολα αυτο το εχουν κατασκευασει οι δυο γωνιες που εχουν τοποθετησει τα ηχεια τους ….Εκει παλι ειναι απιστευτα πιθανον να εχουν εναν ενισχυτη που δεν εχει μπασα και καλο low end και να γνωματευουν υπερ των υπεροχων μπασσων που ακουνε τα οποια ειναι το “μπουμαρισμα ” που φιαχνει ο χωρος τους η το πατωμα που εχει απο κατω ενδοδαπεδια Θερμανση.
…Αντιστοιχα να εκθειαζουν τα πριμα του ταδε ηχειου τα οποια ειναι απλα ενα υπερβολικο προιον που παρεχουν οι απιστευτες ανακλασεις απο ενα σπιτι γεματο πλακακια και τζαμια … Παραμενει γεγονος οτι ελαχιστοι των ακοροατων που δηλωνουν αποψη για ενα απο αυτα τα θεματα τελικα εχουν ψαχτει με τον χωρο τους και τα οποια λαθη μπορει αυτος να εισαγει μεσα στην ακοραση τους πριν πουν την αποψη τους ….
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Σαν ενα συνοπτικο συμπερασμα θα ελεγα οτι τα ηχεια ειναι το Medium μεταξυ του υπολοιπου συστηματος και του ακροατη …Η επιλογη δεν ειναι καθολου ευκολη και προφανως οι επιλογες ειναι θεμα targeting κατα βαση ενω θεματα οπως διαστασεις κοστος χωρος κλπ ερχονται μετα Δυστυχως οι οποιοι συμβιβασμοι εχουν γινει προφανως και επιρεαζουν τις αποψεις των ακροατων οι οποιοι προφανως και γνωματευουν συμφωνα με τους συμβιβασμους που εχουν κανει . Ειναι σαφεστατο οτι ενας ακροατης που εχει ηχεια Β&W τα οποια γραφουν επανω τους μια ευαισθησια 87db ( λεμε τωρα γιατι μπορει να ειναι και πιο κατω αλλα αυτο τους βολεψε να γραφουν μια και δεν θα το μετρησει και κανεις ) και σου λεει οτι ο Ενισχυτης πχ Advance Acoustic MAP 105 ειναι ψοφιος και δεν τα παει μπορει καποιος να ειναι σιγουρος οτι ο ενισχυτης ειναι μια χαρα μεσα στις προδιαγραφες του ενω απλουστατα το ηχειο αυτο εχει αλλου ειδους απαιτησεις.

Αντιστοιχα οταν ενας ακροατης με ηχεια 100db σου λεει οτι ο ιδιος ενισχυτης ειναι μαλλον βρωμικος το πιθανοτερο ειναι να εχει 1000% δικιο αλλα καλως η κακως αυτο θα φανει μονο στα δικα του υπεραναλυτικα ηχεια …Στην κατηγορια που ειναι ο συγκεκριμενος ενισχυτης σαφως και εχει δικαιωμα λιγης βρωμας μεσα του 40-50 φορες λιγοτερο απο το μεσο consumer μηχανημα της αγορας .

Φυσικα και θα επρεπε ενα ηχειο να μπορει να αποδωσει αριστα ενα ηχητικο θεμα χωρις να το στρογγυλευει , χωρις να το πειραζει , πιστα , χωρις να ειναι “προβολικο” σε καποιο απο τα τμηματα μπασσα μεσαια η πριμα …Προφανως αυτο δεν θα γινει ποτε και καθε ηχειο θα κουβαλαει την ταυτοτητα και την χροια αυτου που το σχεδιασε ενω σε ολα θα υπαρχουν παρονομαστες οπως το μεγεθος και το κοστος ..Ιδανικα τα οποια τους θεματα θα επρεπε να ειναι εξω απο τις αποψεις η γνωματευσεις μας κατασταση η οποια ερχεται μονο με την απολυτη γνωση του τι ειναι αυτο που εχουμε και πως λειτουργει .

Το χρησιμο γαι την συζητηση μας ειναι οτι τα παντα ειναι θεμα παντρεματος και ευκολα ενα “σκοτεινο” ηχειο μπορει να ερθει να δεσει με εναν “λαμπρο” ενισχυτη και τελικα να παραξει ενα μαλλον ισσοροπημενο αποτελεσμα , φυσικα και το ακριβως αντιθετο ,Πλην ομως για εμας και την συζητηση μας αυτο δεν θα επρεπε να συμβαινει γιατι “μολυνει” την αποψη του ακροατη που γραφει την γνωμη του καπου ..Βαθυτερη γνωση του συστηματος μας ανεξαρτητου κοστους θα μπορεσει να κανει τις αποψεις των ακροατων λιγακι παραπανω πιο τεκμηριωμενες .

Για κλεισιμο θα ελεγα οτι εκει που αναφερω χροιες και ταυτοτητα η προσωπικο touch για ενα ηχειο ειναι αυτα που εχουν εισαγει οι σχεδιαστες στα ηχεια τους αλλα και τους ενισχυτες για να προσεγγισουν μια συγκεκριμενη μεριδα κοινου συχνα με κοινα μουσικα γουστα …Αυτο δουλευει διαδραστικα θα ελεγα και ως δια μαγειας οι ακροατες πανε μονοι τους και βρισκουν την ταυτοτητα και τον χαρακτηρα ενος συστηματος και φυσικα υπερθεματιζουν γυρω απο αυτο σε κοινο αξονα με τον σχεδιαστη/κατασκευαστη την ιδια μουσικη .

Σημειωστε παρακαλω οπου αναφερετε η λεξη ισχυς αφορα την πραγματικη ….

Με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
274
Reaction score
106
Σαφως ο κανονας λεει οτι δεν μπορεις να παιζεις μουσικη τεκνο με μηχανημα που ειναι σε ταξη Α και σιγουρα μια φωνη και μια κιθαρα δεν θα παιξουν ποτε καλα σε ταξη ΑΒ ασχετα με την κατηγορια τιμης που μπορει να βρισκεται το μηχανημα που εχουμε στα χερια μας .

εχω ενισχυτη ταξης ΑΒ. ο δικος μου ενιχυτης νομιζω σκαει καλα στα ντραμς και τυμπανα.. μπορεις να εξηγησεις λιγο παραπανω τι εννοεις δεν θα παιξει καλα την φωνη και κιθαρα; την ηλεκτρικη κιθαρα η την απλη κλασικη;
 

Μηνύματα
952
Reaction score
1.129
Σαφως ο κανονας λεει οτι δεν μπορεις να παιζεις μουσικη τεκνο με μηχανημα που ειναι σε ταξη Α και σιγουρα μια φωνη και μια κιθαρα δεν θα παιξουν ποτε καλα σε ταξη ΑΒ ασχετα με την κατηγορια τιμης που μπορει να βρισκεται το μηχανημα που εχουμε στα χερια μας .

εχω ενισχυτη ταξης ΑΒ. ο δικος μου ενιχυτης νομιζω σκαει καλα στα ντραμς και τυμπανα.. μπορεις να εξηγησεις λιγο παραπανω τι εννοεις δεν θα παιξει καλα την φωνη και κιθαρα; την ηλεκτρικη κιθαρα η την απλη κλασικη;
Μην "τσιμπάς" με οπαδικές απόψεις για τον ήχο των ενισχυτών σε σχέση με την τάξη λειτουργίας τους.
Ένας καλός ενισχυτής ,ανεξαρτήτως τάξης Α-ΑΒ κλπ αποδίδει σωστά όλα τα είδη μουσικής.
 

Μηνύματα
175
Reaction score
146
Δεν εχει να κανει με οπαδικες αποψεις...
Ταξη Α, "...ενα θερμο φως λουζει..." και πως να μην ειναι θερμο, οταν για να αποδωσει ζεσταινεται (πρεπει!) τοσο που δεν τον ακουμπας, και η περισσοτερη ενεργεια γινεται ζεστη...
Πως θα παιξει τα παντα? Θα παιξει techno, θα παιξει metal?
Εχω ακουσει 2-3 και ηταν αηδια σε τετοιες μουσικες
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Αφού πιστεύεις αυτό τότε το καλύτερο είναι να έχεις διάφορα συστήματα στημένα για κάθε είδους μουσικής που ακούς.
Επιπλέον υπάρχουν τελικοί που δουλεύουν σε τάξη Α και ΑΒ και αλλάζεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Για όλα υπάρχει λύση.
 

Μηνύματα
175
Reaction score
146
Αν ακούς διαφορετικά είδη μουσικής, με διαφορετικες "απαιτήσεις", πιστεύω ότι το λιγότερο λάθος τουλάχιστον, και το πιο εφικτό, είναι να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερη ουδετεροτητα - ανάλυση, και σωστή οδήγηση - λιγότερο "εξω" θα πέσεις
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Αν ρωτας αν θα βγει μουσικη απο τον Α , Β η Γ ενισχυτη σε συγκριση με την ταξη λειτουργιας και την αντιστοιχη πολωση η απαντηση ειναι ΝΑΙ θα βγει απο αυτους, θα βγει και απο ενα τρανσιστορ, θα βγει και απο ενα κινητο .... Ομως ο κανονας λεει οτι αυτα που παιζουν σε ταξη Α αρεσκονται στα μονοθεματικα μουσικα ακουσματα τα αποδιδουν πολυ πιο ζεστα και φυσικα ενω για πολυθεματικα πραγματα η ταξη ΑΒ ειναι καλυτερη .

Φυσικα και τεχνικα ( περα απο αποψεις και προσωπικα γουστα ) υπαρχει εξηγηση οπου στην Ταξη Α επειδη τα τρανσιστορ ειναι απσχολημενα με την θερμοκρασια και την πολωση στην ουσια δυσκολευονται να κανουν και αλλες πιο πολλες δουλειες ταυτοχρονα με αποτελεσμα να μπορουν να παιξουν ( συγκριτικα ) ενα πραγμα την καθε φορα .

Αντιστοιχα οι ταχυτητες και το ευρος ειναι τελειως διαφορετικες οπου σε ενα μηχανημα ταξης Α αν πιεστει θα χασει τα ακρα ενω στην ταξη ΑΒ θα αυξησει την παραμορφωση ....

Επισης εαν δει καποιος το πακετο αρμονικων και παραμορφωσεων σε ενα spectrum analyzer , μηχανηματων ταξης Α συγκριτικα με την ταξη ΑΒ θα δει δυο τελειως διαφορετικα πραγματα ...Αυτα συνηθως οι ακροατες περιγραφουν με πιο ....ποιητικες λεξεις οπως ηχοχρωμα , ζεστασια , χροια κλπ

Με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
πιστεύω ότι το λιγότερο λάθος τουλάχιστον, και το πιο εφικτό, είναι να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερη ουδετεροτητα - ανάλυση, και σωστή οδήγηση - λιγότερο "εξω" θα πέσεις
Δυστυχώς συμφωνώ κι εγώ... :):( Ο ενισχυτής για μένα πρέπει να είναι ΙΣΧΥΡΟΣ και ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ... ;) Όσον αφορά το να πέσεις λιγότερο έξω, στο Metal και στο Classic Rock... Άβυσσος και Χάος οι ηχογραφήσεις... Αν ρωτήσεις τους Pink Floyd πως πρέπει να ακούγεται σωστά το μπάσο στο "Money" ας πούμε, ξεκάθαρο συμπέρασμα δε θα βγάλεις... :(:o

Πρόσφατο απίστευτο παράδειγμα:
Metallica - ...And Justice For All 1988 (Japan, Universal SHM CD UICY-94665, 2010) Αυτό ήξερα, αυτό άκουγα (ενίοτε...). Έπαιζε καλά ακόμα και μ'αυτά... Έλεγα, έτσι το γράψανε, έτσι θα το λουστώ...:( Αμ' δε...:p

Διάβασα μια μέρα στους άσπονδους γείτονες :p, πως έχει DR 4.5 :p ενώ υπάρχει η "καλή" (μόνο καλή;;; :D) έκδοση με DR 14!!! :o (Υπάρχουν κι άλλες δεκάδες εκτυπώσεις - ριμαστεριές κλπ... :()
Έτρεξα να την βρώ!;) Αυτή είναι:
Metallica - ...And Justice For All (Japan, SONY CBS 25DP 5178, Remastered, 1988) Για να μη σας τα πολυλογώ, τύφλα νά'χουν οι Κράλ, οι Νιλς Λόφγκρεν, οι Στόκφις και οι Ρίφερενς Ρέκορντιγκς όλου του ντουνιά!... Εκπληκτική AUDIOPHILE ποιότητα! Θα μπορούσε να παίζει σε κάθε περίπτερο, κάθε HI-Fi έκθεσης... :) No "Distortion". Life-like Dynamics!

Μόνο αυτά μου λείπουν τώρα...! :D:cry::cry: Κι ένα τέτοιο...:D
(αλλά δεν απελπίζομαι... όσο τα μπι-εντ-ντάμπλεγιου 800 κάνουνε... :roflmao::cry:).
 
Last edited:

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Διάβασα για τάξη Α και ΑΒ, αλλά δεν διάβασα τίποτα για τάξης D, τι συμβαίνει με αυτούς? γιατί δεν αναφέρονται, αφού υποτίθεται ότι έχουν καλύτερη διαχείριση, και διάφορα άλλα?
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Καποια μερα θα αφιερωσω ενα αρθρο απο τα ...παραλειπομενα της δουλειας μου ...

Θελω να πω οτι απο καιρο σε καιρο εχουμε ακουσει απιστευτα πραγματα οποτε θα ηταν εξαιρετικα ενδιαφερον να τα συμμαζεψω σε ενα αρθρο να τα βαλουμε κατω και καλως η κακως να ξεραθουμε απο τα γελια η τα κλαματα .

Γεγονος παντως οτι το θεμα με τις πολωσεις ειναι εξαιρετικα ενδιαφερον και πολλοι ακροατες εχουν τα θεματα τους με αυτα ...

Μεσα στα διασκεδαστικα που υποσχομαι να μαζεψω σε ενα αρθρο υπαρχουν και καποια δικα μου πειραγματα ...ναι σε γενικες γραμμες ειμαι λιγο πολυ πειραχτηρι και συχνα βαζω ακροατες και πελατες σε διαφορες ασκησεις ( πραγμα που εχω ξανα αναφερει στο παρελθον )

Για παραδειγμα εσκεμενα εδωσα σε πελατη μηχανημα μετα απο σερβις και επισκευη μηχανημα με τις πολωσεις κατεβασμενες Εδω δεν μιλαμε για ενα κλικ κατω μιλαμε για 100 κλικ κατω ...Ηθελα με αυτο τον τροπο να "τεσταρω" τον ακροατη και να καταλαβω αν πραγματι αυτα που μου ελεγε οτι ακουγε ηταν πραγματικοτητα ...
Ο συγκεκριμενος με πηρε χαμπαρι στα πρωτα 5 λεπτα ακροασης και με πηρε αμμεσα να μου πει οτι το μηχανημα που παρελαβε επαιζε κανονικα πλην ομως ο ηχος του εχει καποιο σοβαρο θεμα ....Μαλιστα του ζητησα να μου κανει περιγραφη του τι εβρισκε λαθος με λεπτομεριες . Εξαιρετικο πακετο γνωσης !!!

Θυμηθηκα αλλον πελατη οπου για πολλα πολλα χρονια ακουγε σε ταξη Β με μειωμενο ευρος μηχανημα κατασκευης γυρω στο 1968 Στην ουσια ο συγκεκριμενος πελατης βρηκε χαρα αγοραζωντας εναν αλλο τελικο διοτι ο δικος του δεν επισκευαζοταν και μας τον εφερε για να τον ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ωστε να συνανταει σε ηχο τον παλιο του ενισχυτη ...
Στην ουσια χρειαστηκε να μειωσουμε το ευρος του μηχανηματος και προς τα κατω και προς τα πανω και να ριξουμε τις πολωσεις στα ταρταρα ωστε το μηχανημα να περιελθει σε ταξη Β .

Σε πολλους μπορει να φανει πολυ παραξενο το τελευταιο αλλα εδω θα αναφερω οτι αν καποιος δει το πακετο αρμονικων και το πακετο παραμορφοσεων που εχει ενας ενισχυτης κιθαρας με ολα τα βρωμικα παραγωγα του overdrive distortion κλπ θα δει οτι ειναι εξαιρετικα παρομοια Σημαινει λοιπον οτι ενισχυτες σε ταξη Β και με μειωμενο ευρος γενικα κελαιδανε σε ηλεκτρικες κιθαρες ...απλα μονο σε αυτες ....

Με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
[DOUBLEPOST=1503155915][/DOUBLEPOST]
Διάβασα για τάξη Α και ΑΒ, αλλά δεν διάβασα τίποτα για τάξης D, τι συμβαίνει με αυτούς? γιατί δεν αναφέρονται, αφού υποτίθεται ότι έχουν καλύτερη διαχείριση, και διάφορα άλλα?
Παπαπαπαπαπα πιπερι ...κακες λεξεις στο νημα μου ....Ντροπη !!!
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Παπαπαπαπαπα πιπερι ...κακες λεξεις στο νημα μου ....Ντροπη !!!
Άνοιξε νήμα με κακές λέξεις !!! :) :drinks:

(ή βοηθάτε με κανένα λίνκ, που το έχετε ήδη κουβεντιάσει...:D)
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.036
Reaction score
8.060
Σάκη,

Καλό απόγευμα,
Θα ήθελα την γνώμη σου σχετικά με το σύστημά μου.

Σαν βάση έχω τα ηχεία klipsch rf 62 II και έχει επέμβαση : Αλλαγή υλικών στα κροσόβερσ καθώς και στην εσωτερική καλωδίωση (Προσωπικά πιστεύω ότι η κίνηση αυτή ήταν απόλυτα επιτυχείς) .

Από ενισχυτικά έχω αν τα θυμάσαι τον Advance pro και τον τελικό a-160: http://www.areadvd.de/tests/test-advance-acoustic-x-preamp-x-a160-vor-endstufenkombi/ το οποίο σετ το προμηθευτικά από την πολύ αγαπητή για μένα εταιρεία : http://www.ultimateaudio.gr

Ως προς την τάξη a συμφωνώ απόλυτα με αυτά που αναφέρετε παραπάνω, διαφορά σίγουρα υπάρχει σε κομμάτια με μικρά και κυρίως ακουστικά σύνολα.

Πια η γνώμη σου για τον συνδυασμό ?

Συγνώμη εκ των προτέρων για την προσωποποίηση της συζήτησης, αλλά με τρώει η περιέργεια!
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.716
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top