tyler durden
Μη ριβγιούερ
- Μηνύματα
- 5.680
- Reaction score
- 2.727
Οι bluehdi της Citroen/peugeot ειδικα στις εκδοσεις με τις χαμηλοτερες ιπποδυναμεις, ειναι εξαιρετικά οικονομικοί.
Κούκλε, πάμε στα 15 ΚΟι bluehdi της Citroen/peugeot ειδικα στις εκδοσεις με τις χαμηλοτερες ιπποδυναμεις, ειναι εξαιρετικά οικονομικοί.
Δεν θέλω να ξεπεράσω τα 13 Κ ... ωστόσο, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα (εννοείται) ...Δεν μας αναφέρεις και τις τιμές κατανάλωσης (εργοστασιακές - μικτός κύκλος) για τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν?
Ποιό είναι το μέγιστο ποσό που διαθέτεις γιατί άλλο να μας πεις έχω ταβάνι τα 12Κ και άλλο τα 15
το φυσικό αέριο θα ήταν η βέλτιστη λύση ... εκτός από το vag γκρουπ, έχει και το φίατ πάντα σε πολύ λογική τιμή (αν και δεν μου αρέσει σαν αυτοκίνητο)...Με φυσικό αέριο τι θα ελεγες; ειδικά για πόλη τέλειο θα είναι (seat arona, 3,5€/100χλμ)
στο μυαλό μου είναι η αμέσως επόμενη λύση ...Clio
Δηλαδή θα ήσουν διατεθιμένος να πάρεις απόφαση με βάση τις 2-3-4-5 εμπειρίες που θα τύχαινε να βρεις εδώ στο φόρουμ; Βγαίνει σοβαρή στατιστική εκτίμηση με δείγμα λίγων μονάδων;όπως και στο πρώτο μνμ μου, η ερώτηση για μένα είναι κατά πόσο υπάρχουν εμπειρίες από την αξιοπιστία του κόρσα, ιδιαίτερα σε lpg και όχι αν θα ήταν καλύτερα να πάρω ιάπωνα ή ντίζελ ...
Μένω Ωρωπό και το κοντινότερο είναι Φιλαδέλφεια ...αν υπαρχει πρατηριο εκει που μενεις και ειναι εντος του προυπολογισμου σου μην το σκεφτεσαι καν
δεν υπαρχει φθηνοτερο κοστος ανα χλμ απο οτι εργοστασιακο φυσικο αεριο.
μιλαμε για octavia να πηγαινει αερα θεσσαλονικη με 22 ευρω (συν διοδια) - ουτε με τρενο δεν πας τοσο φθηνα
μου το λεγε ταξιτζης , εχει παθει την πλακα του με το φυσικο αεριο και δεν κινδυνευεις απο λαμογιο πρατηριουχο οπως με τα πετρελαια και ισως το lpg
Κοίταξε, σωστό είναι αυτό που λες, πλην στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για ένα αυτοκίνητο από μεγάλη εταιρεία που έχει πουλήσει διεθνώς εκατομμύρια κομμάτια ... δεν πάμε τελείως στην τύχη, σαν να αγοράζουμε πχ. ενισχυτή από την Σερβία που έχει πουλήσει 15 κομμάτια σε όλη την Ευρώπη ...Δηλαδή θα ήσουν διατεθιμένος να πάρεις απόφαση με βάση τις 2-3-4-5 εμπειρίες που θα τύχαινε να βρεις εδώ στο φόρουμ; Βγαίνει σοβαρή στατιστική εκτίμηση με δείγμα λίγων μονάδων;
Είχα κάποτε (πριν μια δεκαετία περίπου) clio 1.2 turbo, για κάνα δυο χρόνια, πολύ τίμιο και πρακτικό αυτοκίνητο.
Το lpg θα πρέπει να το δουλεύεις συχνά και στη βενζίνη για να μην έχει προβλήματα. Ο ανεφοδιασμός είναι ένα θέμα αλλά υπάρχει πάντα το backup της βενζίνης οπότε δεν υπάρχει ανησυχία ουσιαστική σε αυτό.
Ειχαμε στην οικογένεια προ 25ετίας ένα corsa βενζίνη-γκάζι (ταξί ). Το ότι είχε από τότε τέτοιο σύστημα με βάζει σε σκέψεις ότι το εργοστασιακό της σύστημα δεν είναι μια ευκαιριακή συμφωνία με κάποιον τρίτο κατασκευαστή όπου έβαλε το όνομα της η οπελ και μοιράζονται κέρδη και κόστος εγγύησης. Σίγουρα όμως θέλει ψάξιμο για το πόσο εργοστασιακό είναι το σύστημα της.
Επομένως για το corsa μιλάμε για κατανάλωση στα 4lt / 100km με χρήση lpg. Αν σου αρέσει το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να το κοιτάς άλλο. Όσον αφορά την αξιοπιστία και μόνο ότι είναι εργοστασιακό και θα έχεις εγγύηση λέει πολλά. Υγραέριο έχω και εγώ στο δικό μου. Το έβαλα στα 90Κ και τώρα είμαι στα 140Κ απροβλημάτιστα. Δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα.Κούκλε, πάμε στα 15 Κ
[DOUBLEPOST=1562069561][/DOUBLEPOST]
Δεν θέλω να ξεπεράσω τα 13 Κ ... ωστόσο, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα (εννοείται) ...
Όλα σε πραγματικές καταναλώσεις, από αυτά που ανέφερα, είναι σε μικτό κύκλο στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ. ... Το απλό κόρσα είναι μισό λίτρο παραπάνω ... σε lpg χρειάζεται 8,5 λίτρα, πλην στοιχίζουν 0,72 ευρώ / λίτρο ...
[DOUBLEPOST=1562069769][/DOUBLEPOST]
Νομίζω η σωστή σειρά βάση αξιοπιστίας είναι i20, jazz, yaris, nissan, clio. Αλλά ο φίλος ενδιαφέρεται εκτός από αξιοπιστία και για κατανάλωση και όλα αυτά παίζουν στα 7-7,5 σε μικτό κύκλο αν τα πάρει βενζίνη.Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μπορείς να ζοριστεις για να φτασεις το honda jazz (και να το δώσεις κάποτε και στο παιδί σου, να το εχει για τις σπουδές, για τα πρώτα βήματα του σαν οικογενειάρχης με το πρώτο σου εγγόνι κλπ) να πάρεις το Toyota. Ή το i20. Ή το micra. Με αυτή τη σειρά. Άντε να βάλω και το clio για συναισθηματικούς λόγους.
Το υβριδικό Yaris 1500κε, εντός πόλης τζάμπα, μα εκτός καίει "κανονικα" σαν 1500αρι (μόνον βενζίνη) και λίγο τσιμπημενα. Οπότε ανάλογα με την κίνηση επιλεγεις.Σε βάθος χρόνου, το γιαρις το υβριδικό θα κοστίσει λιγότερο από όλα.
Και προσφέρει υψηλή ποιότητα στην καθημερινή κίνηση της πόλης, το χαίρεσαι να το οδηγείς.
Με γυναίκα στο τιμόνι, η κατανάλωση θα είναι κάτω από 5. Πόσο; Εξαρτάται από το πόδι.
Με νευρική οδήγηση, με άντρα που θέλει να το σπάσει, θα φτάσει τα 5,6 λίτρα στα 100. Πιο πάνω, δε πάει...
Πραγματικά χαμηλή κατανάλωση, έχει και το γιαρις το ντίζελ. Αν πηγαίνεις με 100 σε ίσιο δρόμο, θα σου βγάλει 3,3 μέση κατανάλωση, δε παλεύεται στις ευθείες. Εντός κίνησης, φτάνει τα 6.
Ομοίως πολύ χαμηλή κατανάλωση στις ευθείες, βγάζει το ντίζελ το πάντα. Αλλά καμία σχέση σαν ποιότητα κατασκευής με το γιαρις.
Ωστόσο, με το πάντα φυσικού αερίου, θα είναι τραυματική εμπειρία η κατανάλωση εντός πόλης, όπως και με το απ' της φολγξβάγκεν.
Μιας και "πιασαμε" το φυσικο αεριο CNG, η τρογοδοσια λογω ελλειψης πυκνοτητας πρατηριων ειναι θεμα, μα και η μικρη αυτονομια. Παραδειγμα: το Seat Arona βγαζει με φ.α. 260 βαρια 300χλμ (εχει και 10λ βενζινη). Δηλ Λαρισα - Αθηνα με τιποτα, σταση στη Λαμια για φουλαρισμα ( 20 λεπτα καθυστερηση) κι αμεσως πας 4 ωρες το δρομολογιο - επιστροφη ομοιως. Εκδρομες εκτος αξονα ΠΑΘΕ τις ξεχνας, αρα το φ.α. ειναι κυριως για διαδρομες εντος πολης. Ωστοσο Λαρισα-Αθηνα-Λαρισα με 16€ καυσιμο (ειναι γεγονος) είναι προκληση! Προσωπικα θελω με βενζινη σχεδον 120€ και με γκαζι 70€. Τι να λεμε τωρα!Πάντως τα πρατήρια CNG έχουν αυξηθεί, δεν νομίζω να είναι μόνο δύο στην Αττική όπως γράφηκε κάπου παραπάνω:
https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/
8 πρατήρια στην Αττική, 2 Θεσσαλονίκη (και μάλιστα διαμετρικώς αντίθετα τα τελευταία, ένα τέρμα δυτικά ένα τέρμα ανατολικά), και από 1 σε Λάρισα, Βόλο, Λαμία και Ιωάννινα (!)