Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Ακούγεται εντυπωσιακά καθαρά και ανέτως σε λάιβ στάθμη η μποτιά σε πάρα πάρα πολλά κομμάτια μουσικής, με έντονο το κρουστικό στοιχείο της μεμβράνης του τυμπάνου, ξεκάθαρο χωρίς ουρές και μπερδέματα, και με συνοδό στιγμιαίο και δυνατό κούνημα πολυθρόνας και σπληνάντερου, θυμίζοντας πραγματικά έντονα το λάιβ άκουσμα μιας μποτιάς στα 2 μέτρα.

Γενικά, δε χάνεις τις μποτιές με τίποτα, είναι ξεκάθαρα χτυπήματα και σαφέστατα, ακόμα και σε πολλαπλές αλλεπάλληλες διπλομποτιες με συνοδεία κιθάρας μπάσου, όσο πολύπλοκο κι αν είναι το κομμάτι, και χωρίς να κουκουλωθούν τα υπόλοιπα όργανα και οι άλλοι ήχοι γενικά.

Νομίζω πως αυτό το πράμα δε βγαίνει με ένα σαμπ ούτε με δύο...
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Ακούγεται εντυπωσιακά καθαρά και ανέτως σε λάιβ στάθμη η μποτιά σε πάρα πάρα πολλά κομμάτια μουσικής, με έντονο το κρουστικό στοιχείο της μεμβράνης του τυμπάνου, ξεκάθαρο χωρίς ουρές και μπερδέματα, και με συνοδό στιγμιαίο και δυνατό κούνημα πολυθρόνας και σπληνάντερου, θυμίζοντας πραγματικά έντονα το λάιβ άκουσμα μιας μποτιάς στα 2 μέτρα.

Γενικά, δε χάνεις τις μποτιές με τίποτα, είναι ξεκάθαρα χτυπήματα και σαφέστατα, ακόμα και σε πολλαπλές αλλεπάλληλες διπλομποτιες με συνοδεία κιθάρας μπάσου, όσο πολύπλοκο κι αν είναι το κομμάτι, και χωρίς να κουκουλωθούν τα υπόλοιπα όργανα και οι άλλοι ήχοι γενικά.

Νομίζω πως αυτό το πράμα δε βγαίνει με ένα σαμπ ούτε με δύο...

Μόλις κλείσεις με τις ρυθμίσεις βάλε και κανένα κομμάτι με τρια κοντραμπάσα (τύπου: ) να δεις πως πας και από χωροταξία στα χαμηλά :cool: :cool:
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Αναμενόμενα τα αποτελέσματα.
Το gain που κερδίζουμε από τους τοίχους, δυστυχώς κουβαλάει και αρκετή παραμόρφωση.
A, χμ, δε θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλα δυσκολεύομαι να μην το κάνω ;-)

Τα έχουμε πει: There is no free gain από τοίχους και boundaries. Και κατ' επέκταση, από καμπίνες, οπές συντονισμού, κλπ. Ή αλλιώς, no pain, no gain ;-) Και pain στην περίπτωσή μας σημαίνει πολλά γούφερς, ενισχυτικά, σωστή τοποθέτηση και φυσικά room treatment. Ότι δηλαδή κάνει ο Κώστας και ας σφυρίζει αλλιώς.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Ένα σκαρίφημα του χώρου με την τωρινή τοποθέτηση ηχείων και μεγαφώνων είναι αυτό:

(έχει και τις θέσεις των άτμος)

IMG_20190417_102856.jpg



Απόσταση ακρόασης (όλων) 2,3μ.
Προτάσεις για τροποποιήσεις;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Έλα ρε, τι προτάσεις, αφού το έχεις τερματίσει, τα έχεις υπολογίσει όλα στο χιλιοστό.

Φέρε τα επικ στο μισό της διάστασης μπρος-πίσω (αν δε είναι ήδη εκεί).
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Φέρε τα επικ στο μισό της διάστασης μπρος-πίσω (αν δε είναι ήδη εκεί).
Το οποίο είναι βλακεία γιατί τώρα θυμήθηκα ότι ο πίσω τοίχος είναι αόρατος. Τρελαίνομαι γι αυτόν τον τοίχο, τον ζηλεύω πιο πολύ από όλα τα σαμπς σου μαζί ;-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Φέρε τα επικ στο μισό της διάστασης μπρος-πίσω (αν δε είναι ήδη εκεί).
Πολύ καλή ιδέα. ;)

Δεν είναι στη μισή διάσταση του πλαϊνού τοίχου, αλλά .... Με πρόλαβες με το επόμενο ποστ. ;)

Δερ ιζ Νόου σπούν πίσω τοίχος.
[DOUBLEPOST=1555488291][/DOUBLEPOST]
Τα ατμος στην ίδια ευθεία με το δεξί αριστερο ηχείο κ τα σαραουντ Μπακ
Δεν είναι "απαραίτητο" Μάκη..
Θα δω την ακριβή απόσταση ακρόασης και κυρίως τις διορθώσεις θέσης του τρίνοβ, και θα τοποθετηθούν αναλόγως. Οι βάσεις ταβανιού που ετοιμάζω είναι με οριζόντιο κινητό και επεκτεινόμενο βραχιονα, ώστε να έχουν σημαντική δυνατότητα μετακίνησης του δορυφόρου, ώστε να μπορούν να μπουν τα ηχεία όπου ακριβώς θέλω.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Οι βάσεις ταβανιού ξεκινάνε με έναν κάθετο σωλήνα 30 εκατοστών περίπου, στον οποίο συνδέεται ένας περιστρεφόμενος οριζόντιος σωλήνας μήκους 60 εκατοστών.
Στον οριζόντιο σωλήνα θηληκώνει ένα ανάποδο "Π" που περιστρέφεται στον οριζόντιο άξονα, και το ηχείο με τις πλαϊνές βίδες στηρίζεται στα άκρα του Π και περιστρέφεται στον κάθετο άξονα.

Μελίδης....
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.276
Reaction score
93.715
Οι βάσεις ταβανιού ξεκινάνε με έναν κάθετο σωλήνα 30 εκατοστών περίπου, στον οποίο συνδέεται ένας περιστρεφόμενος οριζόντιος σωλήνας μήκους 60 εκατοστών.
Στον οριζόντιο σωλήνα θηληκώνει ένα ανάποδο "Π" που περιστρέφεται στον οριζόντιο άξονα, και το ηχείο με τις πλαϊνές βίδες στηρίζεται στα άκρα του Π και περιστρέφεται στον κάθετο άξονα.

Μελίδης....
Μας μπέρδεψες με τους άξονες του Μιχάλη. :p

Βάλε φωτό καλύτερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Το JBL έχει μια εκπληκτικά ομοιογενή απόκριση στον ευρύτερο κεντρικό άξονα, μέχρι και πάνω από τα 870, μια "Λεωφόρος" μπάσου χωρίς διακυμάνσεις, στάθηκα "τυχερός"... 8-)

Αμέσως εμπρός από τα μεϊν, εκεί που σχεδίασα τα εμπρός άτμος, έχει μια τρομερή ακύρωση, προφανώς λόγω των εμπρός τοίχων που συγκλίνουν σε εκείνο το σημείο σαν φακός.

Για τον ίδιο λόγο, στις πίσω γωνίες, έχει μια σπουδαία ενίσχυση, μαζεύεται φοβερή ενέργεια. Δεν "μπουμάερει", απλώς εκεί έχει +6 ντεσιμπέλ μπάσο.. Φακός .. στην ευθεία είναι.

Χώρος... Ο άρχοντας του μπάσου! :p
 



Μηνύματα
4.869
Reaction score
3.928
Ποσο ειναι το πλατος του τοιχου? Τι αποσταση εχουν τα 310 απο τους πλαινους τοιχους?
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Ακούγεται εντυπωσιακά καθαρά και ανέτως σε λάιβ στάθμη η μποτιά σε πάρα πάρα πολλά κομμάτια μουσικής, με έντονο το κρουστικό στοιχείο της μεμβράνης του τυμπάνου, ξεκάθαρο χωρίς ουρές και μπερδέματα, και με συνοδό στιγμιαίο και δυνατό κούνημα πολυθρόνας και σπληνάντερου, θυμίζοντας πραγματικά έντονα το λάιβ άκουσμα μιας μποτιάς στα 2 μέτρα.

Γενικά, δε χάνεις τις μποτιές με τίποτα, είναι ξεκάθαρα χτυπήματα και σαφέστατα, ακόμα και σε πολλαπλές αλλεπάλληλες διπλομποτιες με συνοδεία κιθάρας μπάσου, όσο πολύπλοκο κι αν είναι το κομμάτι, και χωρίς να κουκουλωθούν τα υπόλοιπα όργανα και οι άλλοι ήχοι γενικά.

Νομίζω πως αυτό το πράμα δε βγαίνει με ένα σαμπ ούτε με δύο...
Πολύ δύσκολο πράγμα να ακούγεται ξεκάθαρα και να μην μπερδεύεται η μπότα με τη κιθάρα μπάσου. Για μεγάλο διάστημα έριχνα το φταίξιμο στην κακή μίξη των δύο οργάνων και το υπερβολικό compression που πέφτει και στο μπάσο αλλά κυρίως στη drums. Πάντα μου έλειπε το kick της μπότας.

Αν και αυτό γενικά ισχύει, το καλό σύστημα-χώρος οφείλει να "ξεμπερδεύει" αυτά τα δύο όργανα όσο καλύτερα του επιτρέπει η ηχογράφηση. Και όσο λιγότερο "κακό" gain -πτου κακά - τόσο καλύτερο γίνεται το kick. Η κρούση. Δύσκολο πράγμα η κρούση.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.831
Reaction score
77.395
Ένα σκαρίφημα του χώρου με την τωρινή τοποθέτηση ηχείων και μεγαφώνων είναι αυτό:

(έχει και τις θέσεις των άτμος)

View attachment 124042


Απόσταση ακρόασης (όλων) 2,3μ.
Προτάσεις για τροποποιήσεις;
να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς και κόκκινο στυλό...:p

μια που πιάστηκες και τα ξύνεις απολαυστικά...:D
+ τώρα που είναι αρχή και μαζεύεις τόσους κρεμανταλάδες κατα κει πέρα για κουβάλημα......
δεν μπαίνεις σε πειρασμό να τα φτιάξεις όλα σε ένα array στο κέντρο να δεις πως παιζν? :whistling::)
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.594
Μηνύματα
2.865.222
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top