Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς και κόκκινο στυλό...:p

μια που πιάστηκες και τα ξύνεις απολαυστικά...:D
+ τώρα που είναι αρχή και μαζεύεις τόσους κρεμανταλάδες κατα κει πέρα για κουβάλημα......
δεν μπαίνεις σε πειρασμό να τα φτιάξεις όλα σε ένα array στο κέντρο να δεις πως παιζν? :whistling::)
Δικάναλο; Αυτός με το που ακούει για δικάναλο βγάζει σπυριά.:p
[DOUBLEPOST=1555496735][/DOUBLEPOST]Το array βέβαια είναι πειρασμός αλλά και πάλι μπροστά σε αυτό που έχει φτιάξει ο κώστας δεν έχει νόημα!
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.869
Reaction score
77.467
Δικάναλο; Αυτός με το που ακούει για δικάναλο βγάζει σπυριά.:p
[DOUBLEPOST=1555496735][/DOUBLEPOST]Το array βέβαια είναι πειρασμός αλλά και πάλι μπροστά σε αυτό που έχει φτιάξει ο κώστας δεν έχει νόημα!
αναφέρομαι αποκλειστικά στα sub ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Πολύ δύσκολο πράγμα να ακούγεται ξεκάθαρα και να μην μπερδεύεται η μπότα με τη κιθάρα μπάσου. Για μεγάλο διάστημα έριχνα το φταίξιμο στην κακή μίξη των δύο οργάνων και το υπερβολικό compression που πέφτει και στο μπάσο αλλά κυρίως στη drums. Πάντα μου έλειπε το kick της μπότας.

Αν και αυτό γενικά ισχύει, το καλό σύστημα-χώρος οφείλει να "ξεμπερδεύει" αυτά τα δύο όργανα όσο καλύτερα του επιτρέπει η ηχογράφηση. Και όσο λιγότερο "κακό" gain -πτου κακά - τόσο καλύτερο γίνεται το kick. Η κρούση. Δύσκολο πράγμα η κρούση.
Ας σου πει ο Τέμης, που άκουσε από dire straits και ZZ Top, μέχρι ντίσκο, πολλά δικά του κομμάτια.

Νομίζω πως είναι οκ σε όλα.
Η μποτιές θερίζουν τον καναπέ, χωρίς μπέρδεμα.
Η κρούση σε κάθε χτύπημα μπότας, είναι υποδειγματική.
Και γω νόμιζα ότι δεν υπάρχει σε πολλές ηχογραφήσεις. Κι όμως, υπάρχει. Μη νομίζεις, και γω πρώτη φορά τα ακούω έτσι...
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Το JBL το 18αρι Δεν θα έπρεπε να είναι μπροστά επειδή είναι midbass πίσω τι κάνει δεν κατεβαίνει χαμηλα αυτο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Το JBL το 18αρι Δεν θα έπρεπε να είναι μπροστά επειδή είναι midbass πίσω τι κάνει δεν κατεβαίνει χαμηλα αυτο.
Μιντμπας δεν είναι, καθαρόαιμο σαμπ είναι, και ως σαμπ πωλείται από την JBL. To 2268 φοράει, όπως αυτό.

Ε, κατεβαίνει αρκετά χαμηλά στην καμπίνα που έχω κάνει (μέχρι 25 ανέτως) και πίσω μπορεί να δώσει λίγο από την τρίτη οκτάβα για τα 4 πίσω ηχεία του χώρου, οπότε είναι χρήσιμο εκεί.

Δε ξέρω πως θα το χειριστώ μέχρι τέλους. Μπορεί να το δώσω και στην μπροστά τριάδα, θα δω. Πάντως σκοπεύω να χρησιμοποιηθεί ένας αλγόριθμος μάνατζμεντ που θα διατηρήσει πολυφωνικό χαμηλό, όχι μονοφωνία.

Εμπρός την ίδια δουλειά μπορούν να κάνουν τα 870.

@costas EAR: με 5 subwoofers το μπάσο σου είναι μονοφωνικό;
Όχι, δεν είναι. Δες το σχέδιο bass management λίγα ποστ πιο πίσω.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.967
Reaction score
20.486
Όχι, δεν είναι. Δες το σχέδιο bass management λίγα ποστ πιο πίσω.
Το είδα. Ήμουν με την (λανθασμένη?) εντύπωση ότι ο ζυγός αριθμός subwoofers εξασφαλίζει την στερεοφωνική απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Ακούγεται εντυπωσιακά καθαρά και ανέτως σε λάιβ στάθμη η μποτιά σε πάρα πάρα πολλά κομμάτια μουσικής, με έντονο το κρουστικό στοιχείο της μεμβράνης του τυμπάνου, ξεκάθαρο χωρίς ουρές και μπερδέματα, και με συνοδό στιγμιαίο και δυνατό κούνημα πολυθρόνας και σπληνάντερου, θυμίζοντας πραγματικά έντονα το λάιβ άκουσμα μιας μποτιάς στα 2 μέτρα.

Γενικά, δε χάνεις τις μποτιές με τίποτα, είναι ξεκάθαρα χτυπήματα και σαφέστατα, ακόμα και σε πολλαπλές αλλεπάλληλες διπλομποτιες με συνοδεία κιθάρας μπάσου, όσο πολύπλοκο κι αν είναι το κομμάτι, και χωρίς να κουκουλωθούν τα υπόλοιπα όργανα και οι άλλοι ήχοι γενικά.

Νομίζω πως αυτό το πράμα δε βγαίνει με ένα σαμπ ούτε με δύο...
γίνετε στο αμάξι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Πλέον έχουν συνδεθεί οι φιούζιον στα σαμπ.

Λειτουργούν 5 σαμπ στο δωμάτιο, κανονικά.

Το μπάσο είναι πρακτικά και χρηστικά απεριόριστης στάθμης. Εντελώς απεριόριστης..

Ιδέαν δεν έχω που, πότε, και αν τερματίζει...

Η χροιά του μπάσου παραμένει σταθερή από το "τόσο δυνατά που δεν αντέχεται" μέχρι το "ίσα που ακούγεται". Χαμηλώνεις, και δεν αλλάζει τίποτα, μόνο η στάθμη, όλα ακούγονται το ίδιο...

Μπάσο που θυμίζει συναυλία ή μεγάλη ντίσκο με τίγκα τα σαμπ, πολύ δύναμη, μέχρι όσο θες, δεν έχει όριο στο volume, σταματάς μόνο όταν χορτάσεις ή όταν πονέσει...

Κρούση κανονική, χτύπημα που το θυμάσαι.. Δείχνει εντελώς ασυμπίεστο σε οτιδήποτε δοκίμασα.

Πάει το μπάσο, τερμάτισε.. Πάμε σε άλλα νέα:

Πολυκάναλο upmixing:

Πλέον σταμάτησε το Sony να κάνει upmixing σε dts neo6, και τώρα ακούω ορο 3d (ή κατιτετχιο τελοσπάντων) με κωδικοποίηση (upmixing) από τη cpu του τρίνοβ. Διαφορά; Πέραν της "ανάλυσης"και χροιών και τέτοιων λεπτομερειών: Δυναμικά μέχρι το σύμπαν... Εκπληκτικό. Στην ίδια μέση στάθμη, τα δυναμικά δείχνουν να είναι στα +8-9 ντεσιμπέλ...

Πολύ δυναμικά μέχρι εντυπωσιασμού. Πώς είναι το πικάπ; Ε, το αντίθετο. Τέρμα το εξπανσιον, καθόλου κομπρεσιον, ιδανικό σενάριο καταστροφής ανεπαρκούς διατομής μεγαφώνων...

Η επεξεργασία του τρίνοβ, βγάζει το φουλ δυναμικό εύρος του πρωτοκόλλου, το εξαντλεί, και δίνει κι άλλο...

Χωρίς επαρκή βατ και χωρίς επαρκή σαμπ, δε δουλεύει αυτό το προϊόν. Είναι ασύμβατο με εξοπλισμό χαμηλού δυναμικού εύρους, κάτι θα καεί άσχημα και επιδεικτικά, με φασαρία και καπνό, λίαν συντόμως...

Πολύ δυναμικό λέμε... Ενώ ταυτόχρονα τα μεσαιοπρίμα είναι ήπια, σχεδόν "μαλακά", ευχάριστα σε έως ανήθικες στάθμες, δεν κουράζει ενώ βαράει άγρια και κακιωμένα σα βινυλιάς που του'θιξες το πικάπ σπάζοντάς του τη βελόνα με το νύχι.... :p

ΥΓ. Τρομερές ηχογραφήσεις έχει το Spotify... :D

ΥΓ. 2. Μπαίνουν τα 870 σε βάσεις... 8-)

ΥΓ. 3. Αύριο πιθανώς παραλαμβάνω τις τελευταίες βάσεις, των ηχείων ταβανιού.

ΥΓ. 4. Αν δε μπουν συντονισμένα ελατήρια απορρόφησης κραδασμών στη στήριξη του προβολέα, με το μπάσο που υπάρχει, εικόνα δε βλέπεις, μόνο θολούρα... :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.384
Reaction score
79.495
Και κάπου εδώ τελειώνει το παραμύθι πως πρέπει να ακούμε μόνο μέχρι ρέφερενς λέβελ, παραπάνω δεν ειναι σωστό κτλ.
Κανένα μήνα κράτησε, βαρειά, και πολύ ήταν.
:lolsign:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.967
Reaction score
20.486
Μπάσο που θυμίζει συναυλία ή μεγάλη ντίσκο με τίγκα τα σαμπ, πολύ δύναμη, μέχρι όσο θες, δεν έχει όριο στο volume, σταματάς μόνο όταν χορτάσεις ή όταν πονέσει...
Οι γείτονες, τι λένε;:roflmao:
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.229
Reaction score
27.814
Οι γείτονες, τι λένε;:roflmao:
Οι γείτονες δεν λένε.
Έφυγαν όλοι, άλλαξαν γειτονιά. :D :laugh:
[DOUBLEPOST=1556079315][/DOUBLEPOST]
ΥΓ. 3. Αύριο πιθανώς παραλαμβάνω τις τελευταίες βάσεις, των ηχείων ταβανιού.
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω!!
 

A

AKARL

Guest
Μπάσο που θυμίζει συναυλία ή μεγάλη ντίσκο με τίγκα τα σαμπ, πολύ δύναμη, μέχρι όσο θες, δεν έχει όριο στο volume, σταματάς μόνο όταν χορτάσεις ή όταν πονέσει...
Κρούση κανονική, χτύπημα που το θυμάσαι.. Δείχνει εντελώς ασυμπίεστο σε οτιδήποτε δοκίμασα.
Πάει το μπάσο, τερμάτισε.. Πάμε σε άλλα νέα:
Και κάπου εδώ τελειώνει το παραμύθι πως πρέπει να ακούμε μόνο μέχρι ρέφερενς λέβελ, παραπάνω δεν ειναι σωστό κτλ.
Κανένα μήνα κράτησε, βαρειά, και πολύ ήταν.
:lolsign:
:rolleyes: Κάγκουρες, ήντα να πει κανείς .... :gotcha: :p:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Ο χαβαλές θα λήξει με το μικρόφωνο.

Μικρόφωνο θα μπει μια και καλή, μετά την τοποθέτηση των άτμος.

Θα ρυθμιστεί η -20 ντεσιμπέλ στάθμη αναφοράς στα 85 ντεσιμπέλ στάθμης στη θέση ακρόασης από το κάθε ηχείο ξεχωριστά, και θα κλειδώσει το βόλιουμ, θα βγει το κουμπί από την πρόσοψη. :p

Το 85 είναι προβλεπόμενο ως το "τέρμα ψηλά τα γκάζια" για πολυκάναλο, θα μπορούσε να είναι by the book και στα 75, αλλά το θέλουμε στο άνω όριο που προβλέπεται, γιατί έτσι μας ...αρέσει.:D

Σε κάτι ηχογραφήσεις μπιτάδικες με 3-4 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, που γλύφουν συνεχώς τα 0 ντεσιμπέλ στάθμης ηχογράφησης, αυτή η ρύθμιση θα προκαλεί ήπιες εσωτερικές ανακατατάξεις σπλάχνων....:lol:

Εκτιμώ ότι θα είναι ασφαλές σε μικροανευρύσματα στο εξάγωνο του Γουίλις.:lolsign:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.384
Reaction score
79.495
Ο χαβαλές θα λήξει με το μικρόφωνο.

Μικρόφωνο θα μπει μια και καλή, μετά την τοποθέτηση των άτμος.

Θα ρυθμιστεί η -20 ντεσιμπέλ στάθμη αναφοράς στα 85 ντεσιμπέλ στάθμης στη θέση ακρόασης από το κάθε ηχείο ξεχωριστά, και θα κλειδώσει το βόλιουμ, θα βγει το κουμπί από την πρόσοψη. :p

Το 85 είναι προβλεπόμενο ως το "τέρμα ψηλά τα γκάζια" για πολυκάναλο, θα μπορούσε να είναι by the book και στα 75, αλλά το θέλουμε στο άνω όριο που προβλέπεται, γιατί έτσι μας ...αρέσει.:D

Σε κάτι ηχογραφήσεις μπιτάδικες με 3-4 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, που γλύφουν συνεχώς τα 0 ντεσιμπέλ στάθμης ηχογράφησης, αυτή η ρύθμιση θα προκαλεί ήπιες εσωτερικές ανακατατάξεις σπλάχνων....:lol:

Εκτιμώ ότι θα είναι ασφαλές σε μικροανευρύσματα στο εξάγωνο του Γουίλις.:lolsign:
Ναι, καλά, άσε το κουμπί στην θέση του :p
Αφού αν δεν πάει η μέση στάθμη στα τριψήφια δεν μπορείς, τι το παίζεις "by the book"?

Και έχω και μάρτυρες

:lolsign:

Σε λίγο θα βγει και ο termatogazi και θα λέει πως θα χαμηλώσει τα μπάσα :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Σε λίγο θα βγει και ο termatogazi και θα λέει πως θα χαμηλώσει τα μπάσα :gotcha:
Κάτσε να πάω από κει να αλλάξω θέσεις στα σαμπ του, και να δεις που θα τα χαμηλώσει κι αυτός! :D:p
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
τελικα αποφασισε για να οργανωθουμε,
τα κολλαμε τα 2 σαμπ γωνιες η οχι;
Ναι ρε. Τέρμα γωνία τα μεγάφωνα όσο γίνεται πιο γωνία. Μέσα στη γωνία, ακόμα καλύτερα. Χτιστά.
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.612
Μηνύματα
2.868.036
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top