Αεροπλάνα

Μηνύματα
9.426
Reaction score
9.801
28 ιανουαρίου 2020 : η τελευταία μου πτήση με αεροπλάνο (σειχτήρ)
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
14.805
Reaction score
32.850
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συμμετέχει στην κοινοπραξία που αναπτύσσει το νέο ευρωπαϊκό μαχητικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος nEUROn, ανάμεσα στις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου της αεροναυπηγικής Dassault Aviation, Alenia Aermacchi, Saab, EADS-CASA και RUAG

1618987987803.png


 

TGD

Μηνύματα
1.912
Reaction score
1.632
Απ' όσο γνωρίζω, το Neuron είναι ερευνητικό πρόγραμμα και δεν πρόκειται να βγει σε παραγωγή.
 


Μηνύματα
6.739
Reaction score
7.035
Το Neuron είναι πράγματι αεροσκάφος UCAV εξέλιξης και επίδειξης νέων αεροπορικών τεχνολογιών. Αντικατέστησε το τρίτο -και τελευταίο- εξελικτικό στάδιο στο πρόγραμμα LOGIDUC της Dassault.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά προηγμένο αεριωθούμενο UCAV μεγάλου μεγέθους (ιπτάμενη πτέρυγα παραπλήσια σε μέγεθος με ένα Mirage 2000), υψηλής ταχύτητας και κόστους, με ισχυρές ιδιότητες stealth. Είναι ανάλογο με τα -επίσης πειραματικά- αμερικανικά Boeing X-45C και Northrop-Grumman X-47B και, ότι κι αν προκύψει τελικά από αυτό, απέχει από την παραγωγή. Το σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται για μια ματιά στο -όχι μακρινό- μέλλον της ευρωπαϊκής πολεμικής αεροπορίας και, ως εκ τούτου, η ισότιμη συμμετοχή της ΕΑΒ στο πρόγραμμα κρίνεται και χρήσιμη και σημαντική.

Είναι σχεδιασμένο να επιχειρεί αποστολές κρούσης, τόσο αυτόνομα όσο και σε σμήνη UCAV ελεγχόμενων από επανδρωμένα αεροσκάφη της κατηγορίας του Rafale.
Αξιοσημείωτο είναι ότι μια από τις αποστολές στις οποίες έχει δοκιμαστεί είναι οι ναυτικές επιχειρήσεις. Μάλιστα, το 2016 επιχείρησε αποστολές διείσδυσης στον αμυντικό χώρο ενός task-group και εικονικής προσβολής του καλύτερα προστατευμένου ευρωπαϊκού σκάφους επιφανείας, του γαλλικού αεροπλανοφόρου Charles de Gaulle. Αυτό λέει πολλά και για τις φιλοδοξίες του προγράμματος αλλά και για το μέλλον των ναυτικών επιχειρήσεων...
 



Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
14.805
Reaction score
32.850
Η πρώτη πτήση με αεροπλάνο στην Ελλάδα μπροστά σε κοινό έγινε από ένα Ρώσο πρωτοπόρο πιλότο, τον Σεργκέϊ Ιβάνοβιτς Ουτότσκιν, και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο των 90 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 στην Αθήνα...

1620729039450.png


Η πρόσκληση για να πετάξει ο Ουτότσκιν στην Αθήνα έγινε από τη διεύθυνση της Εταιρείας των Σιδηροδρόμων, έναντι συνολικής αμοιβής 2.500 δραχμών για τις ημέρες των επιδείξεών του, οι οποίες καθορίστηκαν για την 25η, 26η και 27η Μαρτίου 1911...

1620729127405.png


Πράγματι, στις 16:20 της 25ης Μαρτίου 1911 το αεροπλάνο του Ουτότσκιν απογειώθηκε και εκτέλεσε ένα ημικύκλιο προς τον Φαληρικό όρμο και προσγειώθηκε μετά από τέσσερα λεπτά στο χώρο απ’ όπου είχε απογειωθεί...


http://www.mixanitouxronou.gr/i-proti-ptisi-me-aeroplano-stin-ellada-25-martioy-1911/
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
14.805
Reaction score
32.850
Το «Χίντεμπουργκ», που είχε σχεδιαστεί από τη γερμανική εταιρεία Zeppelin, περιείχε επτά εκατομμύρια κυβικά πόδια εύφλεκτου υδρογόνου. Σε συνδυασμό με το οξυγόνο του αέρα γύρω από το αερόπλοιο και μια πηγή ανάφλεξης, «ουσιαστικά ήταν μια βόμβα», σύμφωνα με τον Γιαπή. Το αναπάντητο έως τώρα ερώτημα-κλειδί είναι πως δημιουργήθηκε ο μοιραίος σπινθήρας. Μερικοί ειδικοί είχαν προτείνει ότι οι μηχανές του σκάφους, που έκαιγαν ντίζελ, ευθύνονταν. 'Αλλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ κατά της τότε ναζιστικής κυβέρνησης

1621335329150.png


Ο Έλληνας επιστήμονας, Κωνσταντίνος Γιαπής, του Τμήματος Χημείας και Χημικών Μηχανικών του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Καλιφόρνιας (Caltech) είναι ο πρώτος που με μια νέα πειραματική έρευνα ρίχνει φως σε αυτό το μυστήριο για το μήκους περίπου 244 μέτρων «Χίντεμπουργκ», το καμάρι της γερμανικής τεχνολογίας

 

TGD

Μηνύματα
1.912
Reaction score
1.632
Οι Αμερικανοί (οι μόνοι που είχαν Ήλιο διαθέσιμο εκείνη την περίοδο) αρνήθηκαν την εξαγωγή του στη Γερμανία.
 

Μηνύματα
5.218
Reaction score
12.761
Το «Χίντεμπουργκ», που είχε σχεδιαστεί από τη γερμανική εταιρεία Zeppelin, περιείχε επτά εκατομμύρια κυβικά πόδια εύφλεκτου υδρογόνου. Σε συνδυασμό με το οξυγόνο του αέρα γύρω από το αερόπλοιο και μια πηγή ανάφλεξης, «ουσιαστικά ήταν μια βόμβα», σύμφωνα με τον Γιαπή. Το αναπάντητο έως τώρα ερώτημα-κλειδί είναι πως δημιουργήθηκε ο μοιραίος σπινθήρας. Μερικοί ειδικοί είχαν προτείνει ότι οι μηχανές του σκάφους, που έκαιγαν ντίζελ, ευθύνονταν. 'Αλλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ κατά της τότε ναζιστικής κυβέρνησης

View attachment 212970

Ο Έλληνας επιστήμονας, Κωνσταντίνος Γιαπής, του Τμήματος Χημείας και Χημικών Μηχανικών του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Καλιφόρνιας (Caltech) είναι ο πρώτος που με μια νέα πειραματική έρευνα ρίχνει φως σε αυτό το μυστήριο για το μήκους περίπου 244 μέτρων «Χίντεμπουργκ», το καμάρι της γερμανικής τεχνολογίας

εδωσε ομως ενα εξαιρετικο εξωφυλλο στο αγαπημενο μας συγκροτημα 💋 💋 💋
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
159.767
Μηνύματα
2.506.698
Members
36.019
Νεότερο μέλος
stavroskarol
Top