Αεροπλάνα

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
28 ιανουαρίου 2020 : η τελευταία μου πτήση με αεροπλάνο (σειχτήρ)
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συμμετέχει στην κοινοπραξία που αναπτύσσει το νέο ευρωπαϊκό μαχητικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος nEUROn, ανάμεσα στις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου της αεροναυπηγικής Dassault Aviation, Alenia Aermacchi, Saab, EADS-CASA και RUAG

1618987987803.png


 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Απ' όσο γνωρίζω, το Neuron είναι ερευνητικό πρόγραμμα και δεν πρόκειται να βγει σε παραγωγή.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το Neuron είναι πράγματι αεροσκάφος UCAV εξέλιξης και επίδειξης νέων αεροπορικών τεχνολογιών. Αντικατέστησε το τρίτο -και τελευταίο- εξελικτικό στάδιο στο πρόγραμμα LOGIDUC της Dassault.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά προηγμένο αεριωθούμενο UCAV μεγάλου μεγέθους (ιπτάμενη πτέρυγα παραπλήσια σε μέγεθος με ένα Mirage 2000), υψηλής ταχύτητας και κόστους, με ισχυρές ιδιότητες stealth. Είναι ανάλογο με τα -επίσης πειραματικά- αμερικανικά Boeing X-45C και Northrop-Grumman X-47B και, ότι κι αν προκύψει τελικά από αυτό, απέχει από την παραγωγή. Το σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται για μια ματιά στο -όχι μακρινό- μέλλον της ευρωπαϊκής πολεμικής αεροπορίας και, ως εκ τούτου, η ισότιμη συμμετοχή της ΕΑΒ στο πρόγραμμα κρίνεται και χρήσιμη και σημαντική.

Είναι σχεδιασμένο να επιχειρεί αποστολές κρούσης, τόσο αυτόνομα όσο και σε σμήνη UCAV ελεγχόμενων από επανδρωμένα αεροσκάφη της κατηγορίας του Rafale.
Αξιοσημείωτο είναι ότι μια από τις αποστολές στις οποίες έχει δοκιμαστεί είναι οι ναυτικές επιχειρήσεις. Μάλιστα, το 2016 επιχείρησε αποστολές διείσδυσης στον αμυντικό χώρο ενός task-group και εικονικής προσβολής του καλύτερα προστατευμένου ευρωπαϊκού σκάφους επιφανείας, του γαλλικού αεροπλανοφόρου Charles de Gaulle. Αυτό λέει πολλά και για τις φιλοδοξίες του προγράμματος αλλά και για το μέλλον των ναυτικών επιχειρήσεων...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Ηνίοχος 2021: αποχαιρετισμός με υπέρπτηση πάνω από την Ακρόπολη, το σύμβολο του ευρωπαϊκού πολιτισμού

 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
Η πρώτη πτήση με αεροπλάνο στην Ελλάδα μπροστά σε κοινό έγινε από ένα Ρώσο πρωτοπόρο πιλότο, τον Σεργκέϊ Ιβάνοβιτς Ουτότσκιν, και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο των 90 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 στην Αθήνα...

1620729039450.png


Η πρόσκληση για να πετάξει ο Ουτότσκιν στην Αθήνα έγινε από τη διεύθυνση της Εταιρείας των Σιδηροδρόμων, έναντι συνολικής αμοιβής 2.500 δραχμών για τις ημέρες των επιδείξεών του, οι οποίες καθορίστηκαν για την 25η, 26η και 27η Μαρτίου 1911...

1620729127405.png


Πράγματι, στις 16:20 της 25ης Μαρτίου 1911 το αεροπλάνο του Ουτότσκιν απογειώθηκε και εκτέλεσε ένα ημικύκλιο προς τον Φαληρικό όρμο και προσγειώθηκε μετά από τέσσερα λεπτά στο χώρο απ’ όπου είχε απογειωθεί...


http://www.mixanitouxronou.gr/i-proti-ptisi-me-aeroplano-stin-ellada-25-martioy-1911/
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
Το «Χίντεμπουργκ», που είχε σχεδιαστεί από τη γερμανική εταιρεία Zeppelin, περιείχε επτά εκατομμύρια κυβικά πόδια εύφλεκτου υδρογόνου. Σε συνδυασμό με το οξυγόνο του αέρα γύρω από το αερόπλοιο και μια πηγή ανάφλεξης, «ουσιαστικά ήταν μια βόμβα», σύμφωνα με τον Γιαπή. Το αναπάντητο έως τώρα ερώτημα-κλειδί είναι πως δημιουργήθηκε ο μοιραίος σπινθήρας. Μερικοί ειδικοί είχαν προτείνει ότι οι μηχανές του σκάφους, που έκαιγαν ντίζελ, ευθύνονταν. 'Αλλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ κατά της τότε ναζιστικής κυβέρνησης

1621335329150.png


Ο Έλληνας επιστήμονας, Κωνσταντίνος Γιαπής, του Τμήματος Χημείας και Χημικών Μηχανικών του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Καλιφόρνιας (Caltech) είναι ο πρώτος που με μια νέα πειραματική έρευνα ρίχνει φως σε αυτό το μυστήριο για το μήκους περίπου 244 μέτρων «Χίντεμπουργκ», το καμάρι της γερμανικής τεχνολογίας

 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Οι Αμερικανοί (οι μόνοι που είχαν Ήλιο διαθέσιμο εκείνη την περίοδο) αρνήθηκαν την εξαγωγή του στη Γερμανία.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Το «Χίντεμπουργκ», που είχε σχεδιαστεί από τη γερμανική εταιρεία Zeppelin, περιείχε επτά εκατομμύρια κυβικά πόδια εύφλεκτου υδρογόνου. Σε συνδυασμό με το οξυγόνο του αέρα γύρω από το αερόπλοιο και μια πηγή ανάφλεξης, «ουσιαστικά ήταν μια βόμβα», σύμφωνα με τον Γιαπή. Το αναπάντητο έως τώρα ερώτημα-κλειδί είναι πως δημιουργήθηκε ο μοιραίος σπινθήρας. Μερικοί ειδικοί είχαν προτείνει ότι οι μηχανές του σκάφους, που έκαιγαν ντίζελ, ευθύνονταν. 'Αλλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ κατά της τότε ναζιστικής κυβέρνησης

View attachment 212970

Ο Έλληνας επιστήμονας, Κωνσταντίνος Γιαπής, του Τμήματος Χημείας και Χημικών Μηχανικών του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Καλιφόρνιας (Caltech) είναι ο πρώτος που με μια νέα πειραματική έρευνα ρίχνει φως σε αυτό το μυστήριο για το μήκους περίπου 244 μέτρων «Χίντεμπουργκ», το καμάρι της γερμανικής τεχνολογίας

εδωσε ομως ενα εξαιρετικο εξωφυλλο στο αγαπημενο μας συγκροτημα 💋 💋 💋
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
Το πρώτο αεροπλάνο που χρησιμοποιήθηκε σε πόλεμο, έμοιαζε μ’ ένα τεράστιο πουλί. Η μοναδική ομοιότητα του γερμανικού Τάουμπε, με περιστέρι...

1623657724159.png


Σχεδιάστηκε το 1909 από τον Αυστριακό εφευρέτη Ίγκο Έτριχ (Igo Etrich) και η κατασκευή του ξεκίνησε το 1910...


1623657769277.png


«Τάουμπε» (Taube) στα γερμανικά σημαίνει περιστέρι...

http://www.mixanitouxronou.gr/i-monadiki-omoiotita-toy-germanikoy-taoympe-me-peristeri/


1623657887904.png

/
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
"Ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήθελε μια άριστη πρώτη θέση, όπου είχαμε χρυσά μαχαιροπίρουνα, είχαμε κρύσταλλα, πορσελάνες… Είχαμε ειδικά μενού, ειδικά φαγητά. Έβγαινε το πρώτο πιάτο, τον καλωσορίζαμε με σαμπάνια, είχαμε τα ορεκτικά που ήταν αστακός, αυγοτάραχο και όλα αυτά»

"Ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήταν ένας άνθρωπος, που του λέγαμε “τι να σας φέρουμε;” και έλεγε “ασχοληθείτε με τους άλλους επιβάτες, εγώ αν θέλω κάτι θα σας πω. Δεν θέλω να ασχοληθείτε με μένα”. Οι μεγάλοι άνθρωποι είναι πάντα πάρα πολύ απλοί


Γιοχάνα Καλαφούτη , πρώην αεροσυνοδός







1625827767234.png
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.682
Χαχα, αυτή η μακέτα/παιχνίδι στη φωτό τι είναι; Dreamliner; :D

Σίγουρα δεν είναι το original Olympic Eagle πάντως (747-200).

Κατά τα άλλα κρίμα να καταλήξουν στα παλιοσίδερα. Αλλά και τι να τα κάνεις. Μουσείο που θα μπορούσε να τα φιλοξενήσει δεν υπάρχει, δυστυχώς.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Χαχα, αυτή η μακέτα/παιχνίδι στη φωτό τι είναι; Dreamliner; :D

Σίγουρα δεν είναι το original Olympic Eagle πάντως (747-200).

Κατά τα άλλα κρίμα να καταλήξουν στα παλιοσίδερα. Αλλά και τι να τα κάνεις. Μουσείο που θα μπορούσε να τα φιλοξενήσει δεν υπάρχει, δυστυχώς.
Μπα εμένα πιο πολύ μου μοιάζει με Α-350. Το οποίο αν θυμάμαι καλά δεν έχει winglets όπως και αυτό της φωτό.
Το OLYMPIC EAGLE ήταν όντως ένα από τα 4 747-284 της ΟΑ.
Μπα εμένα πιο πολύ μου μοιάζει με Α-350. Το οποίο αν θυμάμαι καλά δεν έχει winglets όπως και αυτό της φωτό.
Το OLYMPIC EAGLE ήταν όντως ένα από τα 4 747-284 της ΟΑ.
Τα οποία παρεπιμπτόντως , πουλήθηκαν κάπου στην Ινδονησία παρέα με τα 10 737-284 , και οι ινδονήσιοι κάνανε πάρτυ για τα κελεπούρια που αγόρασαν. Κυριολεκτικά όμως.
Εβλεπαν αεροπλάνα τόσων ετών , τόσο καλοσυντηρημένα που είχαν πάθει πλάκα. Ηταν σαν καινούρια.
Πεντακάθαρα , και με όλα τα συστήματα πλήρως λειτουργικά , χωρίς κανένα carry forward.
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι μηχανικοί εκεί. Το ίδιο και οι πιλότοι.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.682
Μπα εμένα πιο πολύ μου μοιάζει με Α-350. Το οποίο αν θυμάμαι καλά δεν έχει winglets όπως και αυτό της φωτό.
A-350 δεν είναι σίγουρα. Μόνο και μόνο αν δεις το χαρακτηριστικό σχήμα που έχουν τα παράθυρα του cockpit στο A-350 θα το καταλάβεις. Αλλά και διάφορες άλλες λεπτομέρειες.

Τα winglets είναι και ο βασικός λόγος που είπα dreamliner, γιατί το 787 δεν έχει τα "κλασικά" winglets αλλά όλο το φτερό είναι καμπύλο και μυτερό, όπως στη μακέτα.

Ακόμα πιο συγκεκριμένα, αν θες να είσαι σπαστικός και να κάτσεις να μετρήσεις και τα παράθυρα ( :p ), μιλάμε για 787-10:

 

Μηνύματα
13.610
Reaction score
6.566
"Μυστηριώδες" νέο ρωσικό μαχητικό θα αποκαλυφθεί στις 20 Ιουλίου, πρώτη μέρα της αεροπορικής έκθεσης MAKS-2021.
Εικάζεται ότι θα είναι το ρωσικό ανάλογο του F-35, δηλαδή ένα stealth μαχητικό πολλαπλών ρόλων που θα συμπληρώνει σε μεγαλύτερους αριθμούς το ακριβότερο Su-57.
Το ακριβότερο SU-57, που δεν θα μπει ποτέ σε μαζική παραγωγή .......μέχρι να βρουν καλούς κινητήρες,να λύσουν και τα πολλά άλλα προβλήματα,φτάσαμε στα μαχητικά 6ης γενιάς!!!! Οι ΗΠΑ ήδη σχεδιάζουν τον αντικαταστάτη του F22 Raptor,το αεροπλάνο για το οποίο οι Ρώσοι,σχεδίασαν το SU-57....
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το ακριβότερο SU-57, που δεν θα μπει ποτέ σε μαζική παραγωγή .......μέχρι να βρουν καλούς κινητήρες,να λύσουν και τα πολλά άλλα προβλήματα,φτάσαμε στα μαχητικά 6ης γενιάς!!!! Οι ΗΠΑ ήδη σχεδιάζουν τον αντικαταστάτη του F22 Raptor,το αεροπλάνο για το οποίο οι Ρώσοι,σχεδίασαν το SU-57....
Έτσι είναι πράγματι: το Su-57 είναι το ρωσικό ανάλογο του F-22, το οποίο επίσης κατασκευάστηκε σε μόλις 187 μονάδες, αντί των 750 που είχαν προγραμματιστεί αρχικά.
Παρά τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά που είχε όταν εμφανίστηκε και για αρκετά χρόνια μετά, ο σχεδιασμός της αμερικανικής αεροπορίας δεν περιλαμβάνει αυτό, αλλά το διάδοχό του NGAD (Αεροσκάφος Εναέριας Κυριαρχίας Επόμενης Γενιάς), το F-35, το F-15EX, το F-16 αλλά και το A-10 για το μεταβατικό στάδιο!

Είναι γεγονός ότι οι Αμερικάνοι έχουν πάθει... ταραχή, όχι με τους Ρώσους -που είναι σκιά της σοβιετικής υπερδύναμης- αλλά με τους Κινέζους που αναπτύσσουν ραγδαία την αεροπορία τους, τόσο αριθμητικά όσο και ποιοτικά.
Αυτό, σε συνδυασμό με την τεχνολογία που καλπάζει και με διάφορα θέματα που αφορούν το F-35, τους προβληματίζουν πάρα πολύ και τους έχουν βάλει σε μια αγωνιώδη αναζήτηση της βέλτιστης λύσης...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.194
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top