Αλλαγη δισκοπλακων σε αυτοκινητο.

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Brebo με τίποτα , είναι πια made in china και βγαίνουν off. Θα πήγαινα σε zimerman με καλά τακάκια όπως τα ferodo
..θα ψαξω να βρω ποιος τα εχει και τηλ αυριο για τιμη....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.099
Reaction score
145.187
Τρυπητους δε θα εβαζα, αν και πολλοι πιστευουν οτι απαγουν καλυτερα τη θερμοτητα...
Οι χαρακτοί είναι νομίζω καλύτεροι και στην απαγωγή θερμότητας.
Παρόλα αυτά, σε τέτοιο αυτοκίνητο, δε θα έβαζα ποτέ "αγωνιάρικα" φρένα, κι όποια τροποποίηση κάνεις, θα έχει συνέπειες, πχ μπορεί να μη πέφτει η απόδοση των φρένων με συνεχή φρεναρίσματα, αλλά τα φεροντο πχ λιώνουν για πλάκα, ενώ το όλο σύστημα, αν είναι κρύο, απλά δε πιάνει.. θέλει ζεσταμα για να έρθει στα καλά του.

Ταυτόχρονα, με φρένα που δε κοροϊδεύουν, μπορεί να βγουν στη φόρα προβλήματα που αλλιώς δεν εμφανίζονται, όπως τα μποσκα από τα συνεμπλοκ των ψαλιδιών.

Πιο σημαντικό είναι να αλλάξεις τα υγρά φρένων, και να τσεκάρει τα σωληνάκια ο μάστορας.

Για τυπική χρήση, τα μαμά ανταλλακτικά είναι η καλύτερη επιλογή συνολικά (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε επιμέρους τομείς δεν πάσχουν ή ότι δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές).
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.639
Reaction score
78.937
Οι χαρακτοί είναι νομίζω καλύτεροι και στην απαγωγή θερμότητας.
Δεν είναι. Οι τρυπημένοι είναι ελάχιστα καλύτεροι στην ψύξη απο τους απλούς αεριζόμενους, αλλά ο λόγος ύπαρξης των χαραγμένων και των τρυπημένων δεν είναι αυτός και δεν αφορά καθημερινή χρήση ούτε κανονικά τακάκια. Έχουν και σημαντικά μικρότερη διάρκεια.
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Οι χαρακτοί είναι νομίζω καλύτεροι και στην απαγωγή θερμότητας.
Παρόλα αυτά, σε τέτοιο αυτοκίνητο, δε θα έβαζα ποτέ "αγωνιάρικα" φρένα, κι όποια τροποποίηση κάνεις, θα έχει συνέπειες, πχ μπορεί να μη πέφτει η απόδοση των φρένων με συνεχή φρεναρίσματα, αλλά τα φεροντο πχ λιώνουν για πλάκα, ενώ το όλο σύστημα, αν είναι κρύο, απλά δε πιάνει.. θέλει ζεσταμα για να έρθει στα καλά του.

Ταυτόχρονα, με φρένα που δε κοροϊδεύουν, μπορεί να βγουν στη φόρα προβλήματα που αλλιώς δεν εμφανίζονται, όπως τα μποσκα από τα συνεμπλοκ των ψαλιδιών.

Πιο σημαντικό είναι να αλλάξεις τα υγρά φρένων, και να τσεκάρει τα σωληνάκια ο μάστορας.

Για τυπική χρήση, τα μαμά ανταλλακτικά είναι η καλύτερη επιλογή συνολικά (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε επιμέρους τομείς δεν πάσχουν ή ότι δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές).
...σαφως Κωστα και δεν θα παω σε "αγωνιστικες" λυσεις, δεν αφορουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο, απο την αλλη βεβαια δεν ειμαι διατεθημενος να πληρωσω κατι εξοργιστικα ακριβα μονο και μονο επειδη ειναι της επισημης αντ/πειας. Επειτα δεν ειναι μονο το κοστος των υλικων, ειναι και το κοστος της εργατοωρας, ξερεις ποσο χρεωνουν; Ισως μπορω να βρω της ιδιας, η και καλυτερης ποιοτητας, με τις ιδιες, η καλυτερες προδιαγραφες των υπ' οψιν ανταλλακτικων απο αλλες καταξιωμενες εταιριες του χωρου με πολυ λιγοτερα χρηματα.
Το θεωρεις αδυνατο;
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.639
Reaction score
78.937
Προσοχή στα υγρά φρένων που πρέπει να αλλάζονται κάθε 2-3 χρόνια με ανάλογα. ;)
Είναι σοβαρός παράγοντας για την "ελαστική" συμπεριφορά των φρένων.
 

Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
...σαφως Κωστα και δεν θα παω σε "αγωνιστικες" λυσεις, δεν αφορουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο, απο την αλλη βεβαια δεν ειμαι διατεθημενος να πληρωσω κατι εξοργιστικα ακριβα μονο και μονο επειδη ειναι της επισημης αντ/πειας. Επειτα δεν ειναι μονο το κοστος των υλικων, ειναι και το κοστος της εργατοωρας, ξερεις ποσο χρεωνουν; Ισως μπορω να βρω της ιδιας, η και καλυτερης ποιοτητας, με τις ιδιες, η καλυτερες προδιαγραφες των υπ' οψιν ανταλλακτικων απο αλλες καταξιωμενες εταιριες του χωρου με πολυ λιγοτερα χρηματα.
Το θεωρεις αδυνατο;
Aς είναι απλά (ούτε τρυπητοί, ούτε χαραγμένοι) "high carbon" δίσκοι αξιόπιστης εταιρίας με μαμά τακάκια (έχουν το αρχικό δάγκωμα ακόμη και κρύα, αν και υπολείπονται σε άλλους τομείς) και θα είσαι κομπλέ κατά τη γνώμη μου.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Aς είναι απλά (ούτε τρυπητοί, ούτε χαραγμένοι) "high carbon" δίσκοι αξιόπιστης εταιρίας με μαμά τακάκια (έχουν το αρχικό δάγκωμα ακόμη και κρύα, αν και υπολείπονται σε άλλους τομείς) και θα είσαι κομπλέ κατά τη γνώμη μου.
...θα δω Σταυρο, θα δω, νομιζω οτι αξιζει να αφιερωσω λιγο χρονο για αυτο το ζητημα..
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
βλέπω οτι μιλάτε για ένα VW pasat του 1998. Δέν ξέρω αν είναι κάποιο σπέσιαλ μοντέλο αλλα είναι ένα αμάξι 20αετίας.

Κάτι μου λέει οτι μιλάμε για ένα τυπικό οικογενειακό αμάξι το οποίο θα έχει μέτρια γκάζια ενώ έχει και πολύ μεγάλη ηλικία για VW που όπως όλοι ξέρουμε ... δέν είναι toyota που αντέχουν.

Εγώ στην θέση σου λοιπόν θα έκανα ότι κάνω και στο δικό μου VW. Καλά υλικά αλλα να μήν μου πιάνουν και τον κ@λ@.

Η αντιπροσωπεία σου πιάνει τον κ@λ@. Θα σου πάρει 600 ευρώ για να κατεβάσει το σασμάν ενώ σε συνεργείο θα το βρείς 80. Και επειδή έχεις vw 20 χρόνια σίγουρα θα έχεις καταλάβει οτι μάλλον χαλάνε αλλα... φτιάχνουν πολύ εύκολα και οικονομικά αν δέν τα πάς στην αντιπροσωπεία.

Απ ότι έχω καταλάβει τα υλικά δέν τα φτιάχνει η VW. Όχι έχω καταλάβει είμαι σίγουρος γιατί είχα επισκεφθεί κάτι εργοστάσια σαν φοιτητής και δέν είδα κάποιον να μου λέει το αντίθετο. Τα φτιάχνουν εργολάβοι εταιρείες ειδικές δηλαδή στο αντικείμενο. Και δέν μιλάω για υαλοκαθαριστήρες αλλα για body in white, σασί που μία απο τις πολλές που τα φτιάχνει είναι και αυτή.

Με τα λίγα και τα πολλά τα μαμά ανταλλακτικά είναι κάποιου εργολάβου με αυτοκόλλητο VW πάνω. Γιατί η VW δέν φτιάχνει φρένα, δέν έχει τμήμα, δέν ασχολείται. Δέν φτιάχνει ρουλεμάν, δέν φτιάχνει λάστιχα. Δέν φτιάχνει αναρτήσεις ούτε λάδια.

Πρακτικά λοιπόν τα μπουζί τα φτιάχνει η bosch. Τα πλαστικά η valeo. Τις αναρτήσεις η sachs. Οι ιμάντες είναι continental, η μπαταρία είναι EXEDE ενώ τα λάδια castrol. Τα φίλτρα είναι ΜΑΝ ενώ τα ρουλεμάν είναι SKF. Τα φρένα νομίζω είναι ATE ή texter οι δισκόπλακες δέν ξέρω.

Όμως.

Επειδή λοιπόν και εγώ είμαι λίγο άσχετος αυτό που κάνω ειναι να πηγαίνω σε κανα δύο που ξέρουν οι οποίοι μου λένε το εξής.
Τί θές? Φρένα?
Έχω τα Ισπανικά τάδε και τα ΑΤΕ. Τα ΑΤΕ είναι τα δικά του (ρώτα δέν είμαι σίγουρος) αν τα βάλεις κουμπώνουν τέλεια. Βέβαια στο passat μπορείς να βάλεις τους δίσκους απο την turbo έκδοση που είναι καλύτεροι απο τους απλούς. Λέω τυχαία μία καθημερινή ιστορία...

Φυσικά μπορείς να πάρεις Ισπανικά φρένα. Μισή τιμή ίσως, δέν ξέρω. Μήν περιμένεις να είναι εφάμιλλα των ATE ή των άλλων επώνυμων.

Οπότε ρωτάς μάστορα που ξέρει απο VW τί μάρκα να πάρεις. Πάρε επώνυμο - καλό. Εγώ ρίχνω και μία ματιά στο skroutz για τιμές. Σίγουρα δέν αξίζει να πετάξεις λεφτά για μαμά ανταλλακτικά για ένα αμάξι 20αετίας. Υπάρχουν άπειρα κομμένα, τρακαρισμένα που μπορείς να βρείς ότι κομμάτι θές ενώ για τα αναλώσιμα απλά θα παίρνεις ένα καλό επώνυμο αυθεντικό ανταλλακτικό το οποίο φυσικά θα είναι φθηνότερο απο αυτό με το αυτοκόλλητο.

Πρίν τα κάνεις όλα αυτά πήγαινε και μία βόλτα στον Φιλοσίδη ή σε άλλον και ρώτα την τιμή μήπως και... Καμια φορά δέν ξέρεις... Μπορεί να είναι φθηνότερα.

Τέλος μπορείς να πάς στην αντιπροσωπεία να πάρεις τα μαμά υλικά και να τα πάς σε δικό σου μάστορα. Αν αισθάνεσαι οτι έχει νόημα... Πρόσφατα το έκανε φίλος μου σε ένα νησί με αστείο τρόπο. Πήγε στην αντιπροσωπεία και του είπαν 100 ευρώ. Πήγε στο απέναντι συνεργείο και του είπαν 60 ευρώ. Μόλις έδωσε το ΟΚ στον 60 ευρώ αυτός απλά πήγε απέναντι στην αντιπροσωπεία, τα αγόρασε και του τα φόρεσε. Οι τιμές δέν είναι ακριβώς.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.163
Reaction score
30.786
Oι δίσκοι που είναι με τρύπες, είναι πιο επιρρεπείς στο να παρουσιάσουν ρωγμές.
Αυτό ισχύει για όλα τα μέταλλα που δέχονται κραδασμούς και καταπονήσεις.
Όπου υπάρχει τρύπα μπορεί να ξεκινήσει ρωγμή.
Το ίδιο ισχύει π.χ. και στα τζάμια, αλλά σε πιο σοβαρό βαθμό.
Τζάμι ή καθρέπτης με τρύπα για πόμολο ή βίδα ή οτιδήποτε, ψοφάει για παρεξήγηση, σπάει πανεύκολα.
Άλλωστε η ελάχιστα καλύτερη απαγωγή θερμότητας στους διάτρητους δίσκους, είναι δύσκολα αντιληπτή σαν διαφορά στο φρενάρισμα.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Λοιπόν παιδιά έχουμε και λέμε:

Τιμή αντιπροσωπείας: Συνολικά, αγορά- τοποθέτηση, 290 ευρώ. (Παραδόξως, δεν μου ανέφεραν τηλεφωνικά τιμή για το κάθε κομμάτι ξεχωριστά, θα φανούν στο τιμολόγιο που θα μου κόψουν μετά την τοποθέτηση μου είπαν).
Στο ελεύθερο εμπόριο:

ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ

α. Zimmerman, από 75,00 έως 100,00 ευρώ το set β. ATE, από 75,00 έως 92,00 -//- γ. Bosch, από 73,00 έως 85,00 -//-
δ. Brembo, (η απλή σειρά) από 51,30 έως 72,00 -//-


ΤΑΚΑΚΙΑ

α. ΑΤΕ, από 45,00 έως 55,00 ευρώ
β. Τexstar, από 41, 80 έως 51,50 -//-
γ. Βrembo, από 36,00 έως 50,00 -//-
δ. Ferodo, από 36,00 έως 51,50 -//-
ε. Bosch, από 33,00 έως 37,00 -//-

Αυτά .....
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
..ATE ΖΙΖΙΚ φοραει απο τη μανα του. Κοιτα τωρα τι γινεται: 120 € στοιχιζει η προμηθεια απο το εμποριο, συν το κοστος εργασιας απο ενα συνεργειο, 25€. Το ολον 145 € . Στην αντ/πεια η δαπανη εκτοξευεται στο ποσο των 290€! Ακριβως τα διπλασια χρηματα!!!
Ελεος!!!!!
Σκεπτομαι να δoκιμασω Zimmerman αυτη τη φορα..γιατι οχι;
 



Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
..ATE ΖΙΖΙΚ φοραει απο τη μανα του. Κοιτα τωρα τι γινεται: 120 € στοιχιζει η προμηθεια απο το εμποριο, συν το κοστος εργασιας απο ενα συνεργειο, 25€. Το ολον 145 € . Στην αντ/πεια η δαπανη εκτοξευεται στο ποσο των 290€! Ακριβως τα διπλασια χρηματα!!!
Ελεος!!!!!
Σκεπτομαι να δoκιμασω Zimmerman αυτη τη φορα..γιατι οχι;
Δοκίμασε ότι θές απλά να είναι επώνυμο, μήν είναι Κινέζικο.

Να σε ρωτήσω κάτι?20 χρόνια τώρα δηλαδή πήγαινες στην αντιπροσωπεία?
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
..οχι βεβαια. Εκει πηγαινα εως τη ληξη της εγγυησεως του. Απλως δισκοπλακες, νομιζω μια φορα αλλαξα πριν αρκετα χρονια, δε θυμαμαι το κοστος, ηταν στην επισημη αντ/πεια παντως, και οχι εδω που μενω τωρα, αλλα στη Θασσνικη οπου εμενα τοτε για λογους εργασιας...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.099
Reaction score
145.187
Οι αντιπροσωπείες του γκρουπ βαγκ, έχουν πολύ γέλιο στην τιμολόγηση.

Διότι τιμολογουν βάσει επιπέδου γοήτρου φίρμας, κι όχι με αξιολόγηση του ανταλλακτικού ή της εργασίας.

Το βάψιμο ενός φτερού, μπορεί να κοστίσει 150€ στη Σκόντα και 350€ στην αουντι, για το ίδιο όχημα και με τον ίδιο κωδικό χρώματος.

Το ίδιο φίλτρο αέρα, μπορεί να κοστίσει 20 € στη Σκόντα, 25€ στη σεατ, 30€ στη φολκςβαγκεν και 35€ στην αουντι. Μιλάμε για το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό, ίδιος κωδικός..

Είναι τρελοί...
[DOUBLEPOST=1493739196][/DOUBLEPOST]
ATE φοραει απο τη μανα του.
Αφού είναι και τα πιο οικονομικά, δε βλέπω λόγο να βάλεις κάτι άλλο.

Προφανώς δε θα τα πάρεις από αντιπροσωπείες.. εννοείται.

Θυμίσου να αλλάξεις και υγρά φρένων.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Αυτο που με εκνευριζει ειναι το κοστος. Ενταξει, καταλαβαινω, τους υποχρεωνουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων να διατηρουν καθετες μοναδες ωστε να υποστηριζουν τους καταναλωτες απο την πωληση εως και την επισκευη του προιοντος κατα τα ευρωπαικα προτυπα, αριστα μεχρι εδω. Το να φτανουν ομως να τιμολογουν το διπλασιο, ε..αυτο δεν αντεχεται.
Εαν καποιος χρειαστει ενεργο φαναρι xenon, καπω, προφυλακτηρα, η οτι αλλο, τοτε οι διαφορες φαντασου που μπορουν να φτασουν!
Εαν το δει κανεις λιγο πιο πονηρα, ισως και να υποθεσει οτι η αυξηση του οριου εγγυησεως απο 2 ετη που ηταν παλαιοτερα σε 5 σημερα, ναι μεν εξυπηρετει τον αγοραστη, απο την αλλη ομως τον κρατα ομηρο τους, διοτι δεν μπορει να απευθυνθει καπου αλλου για τη συντηρηση του αυτοκινητου του.
Τελος παντων, για δοκιμη ρε συ Κωστα, γιατι να μη δω και κατι αλλο, που ξερεις μπορει να αποδειχθουν καλυτερες, καλυτερη αισθηση, καλυτερο φρεναρισμσ, περισσοτερη αντοχη κ.λ.π. Ας μην ακολουθουμε παντα την πεπατημενη, για δισκοπλακες και τακακια μιλαμε....
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.287
Μηνύματα
3.047.239
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top