Αλλαγη δισκοπλακων σε αυτοκινητο.

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Αυτο που με εκνευριζει ειναι το κοστος. Ενταξει, καταλαβαινω, τους υποχρεωνουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων να διατηρουν καθετες μοναδες ωστε να υποστηριζουν τους καταναλωτες απο την πωληση εως και την επισκευη του προιοντος κατα τα ευρωπαικα προτυπα, αριστα μεχρι εδω. Το να φτανουν ομως να τιμολογουν το διπλασιο, ε..αυτο δεν αντεχεται.
Εαν καποιος χρειαστει ενεργο φαναρι xenon, καπω, προφυλακτηρα, η οτι αλλο, τοτε οι διαφορες φαντασου που μπορουν να φτασουν!
Εαν το δει κανεις λιγο πιο πονηρα, ισως και να υποθεσει οτι η αυξηση του οριου εγγυησεως απο 2 ετη που ηταν παλαιοτερα σε 5 σημερα, ναι μεν εξυπηρετει τον αγοραστη, απο την αλλη ομως τον κρατα ομηρο τους, διοτι δεν μπορει να απευθυνθει καπου αλλου για τη συντηρηση του αυτοκινητου του.
Όλα σχετικά είναι.
Στην Γερμανία μπορεί κάποιος να αλλάζει αυτοκίνητο ανα δύο χρόνια και να δίνει ένα στάνταρ ποσό για εγγύηση και σέρβις.
Δέν είμαστε Γερμανία σε μισθούς.
Αν χρειαστείς για το αμάξι σου προφυλακτήρα θα βρείς σε μάντρα απο τρακαρισμένο. Όπως και σπόιλερ όπως και καθίσματα όπως...
Αυθεντικό απο τρακαρισμένο. Έτσι δουλεύουν τα VW. Μάλλον και τα άλλα.

Τελος παντων, για δοκιμη ρε συ Κωστα, γιατι να μη δω και κατι αλλο, που ξερεις μπορει να αποδειχθουν καλυτερες, καλυτερη αισθηση, καλυτερο φρεναρισμσ, περισσοτερη αντοχη κ.λ.π. Ας μην ακολουθουμε παντα την πεπατημενη, για δισκοπλακες και τακακια μιλαμε....
Εγώ θα έπαιρνα τα ΑΤΕ αν φοράει ΑΤΕ. Ίσως να έπαιρνα λίγο καλύτερο μοντέλο πχ καμια φορά βάζουν απο GT μοντέλα σε απλά. Τα ξέρουν τα συνεργεία...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.666
καλυτερη αισθηση, καλυτερο φρεναρισμσ, περισσοτερη αντοχη κ.λ.π
Είμαι υπέρ της παραπάνω λογικής, και θεωρώ το φρενάρισμα βασικό.
Προς αυτή την κατεύθυνση (καλύτερη αίσθηση) είναι πρώτα τα ...υγρά φρένων και τα καλύτερα σωληνάκια! χαχαχαχαχα
Για το καλύτερο φρενάρισμα, μάλλον πιο μεγάλη σημασία έχουν τα ..ελαστικά του αυτοκινήτου, με τον σωστό αέρα. ;)

Για την αντοχή στην φθορά, το πόδι του οδηγού! Είναι θέμα οδηγικής συνήθειας. Φρένο, πατάμε σπανίως, ενώ πολύς κόσμος το σέρνει το φρένο όλη μέρα... Αυτό το "χαλαρό, παρατεταμμένο" φρενάρισμα, το τζάμπα φρενάρισμα πριν κάθε στροφή κλπ, τρωει τακάκια κλπ τζάμπα κι άδικα.

Προφανώς δεν έχω καμία απολύτως αντίρρηση να δοκιμάσεις τα Zimmerman, ή τα άλλα που είδες. Αλήθεια. Σιγά τα ωά...
 

Μηνύματα
510
Reaction score
659
Η δική μου άποψη είναι
1. Δίσκους ίδιους καινούριους καθώς και τακάκια καινούρια (πάνε πακέτο αυτά).... αν βάλεις άλλους δίσκους θα ψάχνεσαι με τακάκια (αυτά τα δύο έχουν συχνά θέματα συνεργασίας με καταστροφικά αποτελέσματα για τη τσέπη σου )
2. Τα υγρά ειδικά τα dot 4 που φοράνε συνήθως είναι υγρόφιλα , η καλύτερη αλλαγή είναι στα 2 χρόνια με απαραίτητη σωστή εξαέρωση γιατί λαστιχάρουν τα φρένα με αποτέλεσμα να μην έχουν σωστή απόκριση , αμεσότητα και καθυστέρηση στη πέδηση, βάζεις υποχρεωτικά ίδια μάρκα υγρά με τα δικά του αλλιώς αν βάλεις άλλα θέλει πλύσιμο όλο το κύκλωμα και καινούρια λαστιχάκια παντού γιατί θα αντιμετωπίσεις προβλήματα. Όταν τα υγρά μαζεύουν νερό και ζεσταίνονται , μένεις χωρίς φρένα γιατί πέφτει η αντοχή τους στη πίεση. Αν θέλεις βάζεις dot 5 (ίδια μάρκα )που είναι λιγότερο υδρόφιλα και αντέχουν πιο πολύ.
3. Καλά θα είναι να ελεγθεί η τρόμπα του σεβρό για διαρροές και τα μαρκούτσια που πηγαίνουν στις δαγκάνες να αλλαχτούν γιατί μετά από τόσα χρόνιια ούτε ξέρεις αν θα σπάσει κανένα σε απότομο φρενάρισμα καθώς η ζωή τους έχει πια έχει ολοκληρωθεί .
Αν κάνεις όλα αυτά φυσικά θα ξοδέψεις χρήματα αλλά θα έχεις το 90% των φρένων που είχες όταν το αγόρασες.
Το 100% δεν μπορεί να επιτευχθεί πλέον λόγω ηλικίας του αυτοκινήτου καθώς κρίνεται ασύμφορο
 

Μηνύματα
27.290
Reaction score
25.312
Συμφωνώ σε όλα εκτός του 90% .
Φρένα θα έχεις ότι πληρώσεις.
Αν βάλεις zimmerman με νέα τακάκια ότι και αν είναι τα τακάκια μια χαρα΄θα φρενάρει.
 



Μηνύματα
27.290
Reaction score
25.312
Πέτρο DOT 5,1 φοράνε κάποια μηχανάκια. Και το δικό μου φοράει dOT5,0 δεν έχει καμιά σημαντική διαφορά.
5,1 φόρεσα όταν άλλαξα όλο το σετ , δαγκάνες τρόμπα σωληνάκια υψηλής , δεν είχα λόγο , απλά για την υπερβολή.
Σιγά τις πίστες που πάω με το vtr . Όταν πήγαινα και με τα dot 5,0 μια χαρά ήμουνα.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
..εαν βαλω zimmermann φυσικα θα επιλεξω και τακακια της ιδιας εταιριας.
Γιωργο δεν ειμαι της αποψης οτι πρεπει σωνει και καλα να βαζουμε οτι ειχε το αυτοκινητο απο τη μανα του. Υπαρχουν λυσεις εξισου, η και καλυτερες, που μπορει να βρει καποιος. Φτανει να επιλεγει προιοντα με παραδοση στο χωρο.
Επειτα μιλαμε για ενα αυτοκινητο που εχει να δωσει μερικα χρονια, (λιγα) ακομη.
Για τα υγρα φρενων θα το δω αυριο, δεν γνωριζω το κοστος.
 

Μηνύματα
510
Reaction score
659
Επιτρέπεται.... το ανάποδο είναι πρόβλημα (δες κατάλογο motul αλλά και άλλων σοβαρών κατασκευαστών )
Είναι καλύτερα σε αυτοκίνητα ή μηχανές όταν έχουν μεγάλη χρήση (αντέχουν πιο πολύ σε θερμοκρασίες και καλοκαίρι έρχεται )και έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε κλίματα με υγρασία. Επίσης μαζεύουν πολύ λιγότερο νερό και μπορείς να κάνεις τις αλλαγές σου μακρύτερα
 


Μηνύματα
510
Reaction score
659
Συμφωνώ σε όλα εκτός του 90% .
Φρένα θα έχεις ότι πληρώσεις.
Αν βάλεις zimmerman με νέα τακάκια ότι και αν είναι τα τακάκια μια χαρα΄θα φρενάρει.
Το 10% (και λίγο άφησα) είναι ανάρτηση , τρόμπα, δαγκάνες, λάστιχα , σαιλεντ μπλοκς κλπ οπότε δεν μπορείς να τα πάρεις εκτός αν πάρεις καινούριο αυτοκίνητο
Επίσης με το μια χαρά όταν ήρθε η δύσκολη στιγμή δε γλύτωσε κανείς απλά αρκετοί τσακώσαν ένα ζευγάρι φτερά και πήγαν να βρούν τον Άγιο Πέτρο
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Αυτο που με εκνευριζει ειναι το κοστος. Ενταξει, καταλαβαινω, τους υποχρεωνουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων να διατηρουν καθετες μοναδες ωστε να υποστηριζουν τους καταναλωτες απο την πωληση εως και την επισκευη του προιοντος κατα τα ευρωπαικα προτυπα, αριστα μεχρι εδω. Το να φτανουν ομως να τιμολογουν το διπλασιο, ε..αυτο δεν αντεχεται.
Εαν καποιος χρειαστει ενεργο φαναρι xenon, καπω, προφυλακτηρα, η οτι αλλο, τοτε οι διαφορες φαντασου που μπορουν να φτασουν!
Εαν το δει κανεις λιγο πιο πονηρα, ισως και να υποθεσει οτι η αυξηση του οριου εγγυησεως απο 2 ετη που ηταν παλαιοτερα σε 5 σημερα, ναι μεν εξυπηρετει τον αγοραστη, απο την αλλη ομως τον κρατα ομηρο τους, διοτι δεν μπορει να απευθυνθει καπου αλλου για τη συντηρηση του αυτοκινητου του.
Τελος παντων, για δοκιμη ρε συ Κωστα, γιατι να μη δω και κατι αλλο, που ξερεις μπορει να αποδειχθουν καλυτερες, καλυτερη αισθηση, καλυτερο φρεναρισμσ, περισσοτερη αντοχη κ.λ.π. Ας μην ακολουθουμε παντα την πεπατημενη, για δισκοπλακες και τακακια μιλαμε....
πλεον εαν κανεις σερβις σε συνεργειο το οποιο πληρει καποιες προδιαγραφες δεν χανεις την εργοστασιακη εγγυηση σου αυτο ισχυει λογω ευρωπακιης ενωσης
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
πλεον εαν κανεις σερβις σε συνεργειο το οποιο πληρει καποιες προδιαγραφες δεν χανεις την εργοστασιακη εγγυηση σου αυτο ισχυει λογω ευρωπακιης ενωσης
..το γνωριζω Δημητρη. Ειναι δυσκολο ομως, ειδικα στην περιφερεια, να βρεις συνεργειο που να εχει τον καταλληλο εξοπλισμο, διαγνωστικα και οτι αλλο απαιτειται για να το υποστηριξουν σωστα. Αναφερομαι σε καινουρια με συγχρονους κινητηρες, που φερουν ενα σωρο υψηλης τεχνολογιας αυτοματισμους, ( αυτομ. κιβωτια διπλου συμπλεκτη, μοναδες ρανταρ για city safety, acc, blis, sst, ldw, dac, abl, και οτι μπορει να βαλει ο νους σου).
Για να τα υποστηριξει κανεις ολα αυτα χρειαζεται να εχει γνωσεις και εξοπλισμο...
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
..το γνωριζω Δημητρη. Ειναι δυσκολο ομως, ειδικα στην περιφερεια, να βρεις συνεργειο που να εχει τον καταλληλο εξοπλισμο, διαγνωστικα και οτι αλλο απαιτειται για να το υποστηριξουν σωστα. Αναφερομαι σε καινουρια με συγχρονους κινητηρες, που φερουν ενα σωρο υψηλης τεχνολογιας αυτοματισμους, ( αυτομ. κιβωτια διπλου συμπλεκτη, μοναδες ρανταρ για city safety, acc, blis, sst, ldw, dac, abl, και οτι μπορει να βαλει ο νους σου).
Για να τα υποστηριξει κανεις ολα αυτα χρειαζεται να εχει γνωσεις και εξοπλισμο...
Ναι οκ σύμφωνοι αν και για ολα αυτα χρειαζεται μονο ενα λαπτοπ :D
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
...και τα καταλληλα προγραμματα θα προσεθετα που κοστιζουν πανακριβα.
Α....και γνωσεις..
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Καλημέρα , έχω ένα audi a3 fsi 115 hp μοντέλο 6/04 , έχουν αρχίσει να τρίζουν δίσκοι και τακάκια , τι θα μου προτείνατε ? Κάτι οικονομικό ? Σε αναζητησα βρήκα Ridex δισκοπλακες και τακάκια μπρος πίσω με 95€ , τι γνώμη έχετε ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.667
Μηνύματα
2.869.505
Members
37.943
Νεότερο μέλος
triantafyllos1969
Top