- Μηνύματα
- 4.059
- Reaction score
- 776
Όλα σχετικά είναι.Αυτο που με εκνευριζει ειναι το κοστος. Ενταξει, καταλαβαινω, τους υποχρεωνουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων να διατηρουν καθετες μοναδες ωστε να υποστηριζουν τους καταναλωτες απο την πωληση εως και την επισκευη του προιοντος κατα τα ευρωπαικα προτυπα, αριστα μεχρι εδω. Το να φτανουν ομως να τιμολογουν το διπλασιο, ε..αυτο δεν αντεχεται.
Εαν καποιος χρειαστει ενεργο φαναρι xenon, καπω, προφυλακτηρα, η οτι αλλο, τοτε οι διαφορες φαντασου που μπορουν να φτασουν!
Εαν το δει κανεις λιγο πιο πονηρα, ισως και να υποθεσει οτι η αυξηση του οριου εγγυησεως απο 2 ετη που ηταν παλαιοτερα σε 5 σημερα, ναι μεν εξυπηρετει τον αγοραστη, απο την αλλη ομως τον κρατα ομηρο τους, διοτι δεν μπορει να απευθυνθει καπου αλλου για τη συντηρηση του αυτοκινητου του.
Στην Γερμανία μπορεί κάποιος να αλλάζει αυτοκίνητο ανα δύο χρόνια και να δίνει ένα στάνταρ ποσό για εγγύηση και σέρβις.
Δέν είμαστε Γερμανία σε μισθούς.
Αν χρειαστείς για το αμάξι σου προφυλακτήρα θα βρείς σε μάντρα απο τρακαρισμένο. Όπως και σπόιλερ όπως και καθίσματα όπως...
Αυθεντικό απο τρακαρισμένο. Έτσι δουλεύουν τα VW. Μάλλον και τα άλλα.
Εγώ θα έπαιρνα τα ΑΤΕ αν φοράει ΑΤΕ. Ίσως να έπαιρνα λίγο καλύτερο μοντέλο πχ καμια φορά βάζουν απο GT μοντέλα σε απλά. Τα ξέρουν τα συνεργεία...Τελος παντων, για δοκιμη ρε συ Κωστα, γιατι να μη δω και κατι αλλο, που ξερεις μπορει να αποδειχθουν καλυτερες, καλυτερη αισθηση, καλυτερο φρεναρισμσ, περισσοτερη αντοχη κ.λ.π. Ας μην ακολουθουμε παντα την πεπατημενη, για δισκοπλακες και τακακια μιλαμε....