Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Μηνύματα
90
Reaction score
0
Βρε γόρδονα, βρε γόρδονα...
δεν είναι επικοινωνιολόγος
συγκοινωνιολόγος είναι ο άνθρωπος.
Επικοινωνιολόγοι είναι άλλοι...ο Γιάννης Λούλης πχ.
Αλλά αργούν βλέπω τα επόμενα γκάλοπ.
¨Εχουν σοβαρό πρόβλημα οι γκαλοπατζήδες μαθαίνω...οι μισοι Έλληνες έχουν τελειοποιήσει τα γαλλικά τους και δεν βγαινει άκρη όταν αποφασίζουν να τα εξασκήσουν τηλεφωνικώς.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Βρε γόρδονα, βρε γόρδονα...
δεν είναι επικοινωνιολόγος
συγκοινωνιολόγος είναι ο άνθρωπος.
Επικοινωνιολόγοι είναι άλλοι...ο Γιάννης Λούλης πχ.
Αλλά αργούν βλέπω τα επόμενα γκάλοπ.
¨Εχουν σοβαρό πρόβλημα οι γκαλοπατζήδες μαθαίνω...οι μισοι Έλληνες έχουν τελειοποιήσει τα γαλλικά τους και δεν βγαινει άκρη όταν αποφασίζουν να τα εξασκήσουν τηλεφωνικώς.
Eγώ και με τον Σκουντούφλη, γνωστό και ως Γιωργάκη, μια χαρά θα περνάω. Βλέπεις δεν έχω αγωνίες γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

Μακάρι να έρθει το ΠΑΙΝΤΙ να μας κάνει Σουηδία. Συμφωνώ μαζί του και στην αγάπη του για το ποδήλατο.

Μόνο που δεν έχει πολλά μαλλιά και αυτός. Θα σου αρέσει έτσι καραφλούλης που είναι? Γιατί βλέπω από άλλα σου ποστ ότι η φαλάκρα είναι αντένδειξη για ένα πολιτικό...

Βρε ζημιές που έχει κάνει ο Μπούλης...

Τα επόμενα γκάλοπ τα κρύβουν τα ΜΜΕ που ως γνωστό είναι ΟΛΑ ΦΟΛΑ Ν.Δ.

Έχει ανέβει ΠΟΛΥ ο Γιωργάκης, που έχει ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙ με τις τελευταίες ομιλίες του και δεν ξέρει ο Λούλης (Κουκλεντές?) τι να κάνει...

Ο Γιωργάκης είναι το ισχυρό χαρτί του ΠΑΣΟΚ άλλωστε. Τρένο το πάει το κόμμα στην εξουσία. Δεν σταματιέται με ΤΙΠΟΤΑ.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ξεφεύγεις και προδίδεσαι ...
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ιδου η φωτογραφια απο την γεφυρα Αραχθου Ιωαννινων της Εγνατιας. Εμπρος ειναι αμεσως μετα την εξοδο της σηραγγας και στο βαθος πανω απο τον Αραχθο. Εχει δουλεια ακομη δυστυχως
 

Attachments


Μηνύματα
64
Reaction score
0
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Αυτό είναι έτοιμο ρε....διόδια έβαλαν στην είσοδο;
Στην έξοδο μήπως;
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ιδου η φωτογραφια απο την γεφυρα Αραχθου Ιωαννινων της Εγνατιας. Εμπρος ειναι αμεσως μετα την εξοδο της σηραγγας και στο βαθος πανω απο τον Αραχθο. Εχει δουλεια ακομη δυστυχως
Στα τελειώματα είναι...Θέλουν κάποιους μήνες ακόμα...Όποιος πέρναγε από Μαλιακό και έβλεπε την εξέλιξη της γέφυρας στην Λαμία μπορεί να καταλάβει το επίπεδο που βρίσκονται οι εργασίες.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Στα τελειώματα είναι...Θέλουν κάποιους μήνες ακόμα...Όποιος πέρναγε από Μαλιακό και έβλεπε την εξέλιξη της γέφυρας στην Λαμία μπορεί να καταλάβει το επίπεδο που βρίσκονται οι εργασίες.
Καααποιους μηνες ασφαλως - αρα οχι στα τελειωματα. Το τμημα των ανοιχτων βαθρων ηταν σχετικα ευκολο λογω πασσαλομπηξης σε σταθερο υπεδαφος (αν και...σαπιο), εναντι των θεμελιων εντος του Αραχθου. Ποιο δυσκολο ηταν στη Λαμια οπου η λασπη λογω των προσχωσεων ηταν εγγενες εμποδιο.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Στα τελειώματα είναι...Θέλουν κάποιους μήνες ακόμα...Όποιος πέρναγε από Μαλιακό και έβλεπε την εξέλιξη της γέφυρας στην Λαμία μπορεί να καταλάβει το επίπεδο που βρίσκονται οι εργασίες.
Από μηχανικό που δουλεύει εκεί μου είπε ότι όταν άκουσαν για τέλος του χρόνου το κάναν ανέκδοτο της εβδομάδος. Όσο υπολόγισε ο Σουφλιάς σε μήνες βάλτο σε χρόνια (αν όχι σε χρόνια κάντο *5). Και εδώ είμαστε τέλος του χρόνου , μακάρι να ξεφτιλιστώ.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Από μηχανικό που δουλεύει εκεί μου είπε ότι όταν άκουσαν για τέλος του χρόνου το κάναν ανέκδοτο της εβδομάδος. Όσο υπολόγισε ο Σουφλιάς σε μήνες βάλτο σε χρόνια (αν όχι σε χρόνια κάντο *5). Και εδώ είμαστε τέλος του χρόνου , μακάρι να ξεφτιλιστώ.
Ο Σουφλιάς λέει τέλος χρόνου, ο φίλος σου Μηχανικός λέει για 15 μήνες (3 μήνες Χ 5).

Θα δείξει ο καιρός ποιος ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα...


Υ.Σ. Επειδή έχω και εγώ κάποιες επαφές με μηχανικούς που είναι εκεί θα το ψάξω να μου πουν την γνώμη τους.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις τ

Ο Σουφλιάς λέει τέλος χρόνου, ο φίλος σου Μηχανικός λέει για 15 μήνες (3 μήνες Χ 5).

Θα δείξει ο καιρός ποιος ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα...


Υ.Σ. Επειδή έχω και εγώ κάποιες επαφές με μηχανικούς που είναι εκεί θα το ψάξω να μου πουν την γνώμη τους.
Mου θυμιζει η τοτε βεβαιωση του Σουφλια την καταληξη του γνωστου ανεκδοτου με ηρωες το λιονταρι και το λαγο :" ε, λεμε και καμια καλαμια για να περναει η ωρα":143:
Ειναι φυσει αδυνατο να τελειωσει η γεφυρα και πολλω περισσοτερο το κομματι αυτο. Δεν πολυπειραζει αυτο - μονο που ασπρισαν τα μαλλια μου με αυτην την Εγνατια: θυμαμαι την πεθερα μου προ χχ ετων μα μου λεει για τον δρομο και τους μηχανικους που μετρανε εκει γυρω!!!
 

Μηνύματα
826
Reaction score
0
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ρε παιδιά δεν έχω καταλάβει κάτι. Η ΠΑΘΕ χοντρικά ξεκίνησε το 85. Δηλαδή μιλάμε γιά 23 χρόνια (χοντρικά πάντα μιλάω. Οποιος ξέρει μεγαλύτερη ακρίβεια ας με διορθώσει). Το συνολικό μήκος στο περίπου είναι:
Πάτρα-Αθήνα: 210 χλμ
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: 500 χλμ
Θεσσαλονίκη-Ευζωνοι: 100 χλμ (;)
Μέχρι το 2004 (19 χρόνια από την έναρξη) είχαν γίνει χοντρικά τα:
Κόρινθος-Αθήνα: 80 χλμ μείον καμμιά 10ριά η Κακιά Σκάλα=70
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: 350 χλμ (Αφαιρώ Μαλιακό-Τέμπη-Κακιά Σκάλα και κάτι ψιλα)
Και ας πούμε τα 100 μέχρι Ευζωνους (αν και τα περισσότερα ήταν ανακατασκευή).
Λέμε λοιπόν: Σε 19 χρόνια 530 χλμ, μέσος όρος 27 χλμ το χρόνο. Σωστά?
Με την ίδια αναλογία (αν και δεν ισχύει επειδή ειδικά ο Μαλιακός-Τέμπη είναι απείρως πιό δύσκολα έργα από την υπόλοιπη Εθνική) γιά τα υπόλοιπα 290 χλμ έχουμε περίπου 11 χρόνια.
Σωστά λοιπόν διαμαρτυρόμαστε γιατί δεν έχει γίνει η Εθνική.
ΑΛΛΑ
Ζητάμε τα 11 χρόνια να γίνουν σε 5
Που ήταν όλοι αυτοί οι διαμαρτυρόμενοι ΦΩΣΤΗΡΕΣ τόσα χρόνια γιά τα διόδια Κορίνθου-Πατρών? Η μήπως ξαφνικά μετά το 04 έγινε καρμανιόλα ο δρόμος? Και μάλιστα εφόσον έχει ήδη δημοπρατηθεί-παραχωρηθεί και έχουν αρχίσει κάποιες στοιχειώδεις εργασίες συντήρησης-βελτίωσης της καρμανιόλας.
Και μη πει κανείς όχι. Σε δύο ταξίδια μου προς Αίγιο (τόπος καταγωγής μου-συνεπώς ξέρω πάρα πολύ καλά το δρόμο και την εξέλιξή του) είδα γιά πρώτη φορά τα γνωστά κίτρινα φορτηγάκια σαν της Αττικής Οδού και συνεργεία να κάνουν κάποιες στοιχειώδεις εργασίες αντικατάσταση κατεστραμμένων μπαριέρων-κούρεμα φυτών που κάλυπταν τη δεξιά λωρίδα-αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα σε ζόρικα σημεία). Κι αυτό γινόταν και τα δύο Σάββατα που κατέβηκα. Και επιπλέον είδα ότι επιτέλους ΓΡΑΦΑΝΕ τα λαμόγια που περνάνε από την αφημένη ανοιχτή μπάρα των διοδίων με μηχάνημα (αυτή όσο ήταν δημόσια τα διόδια ήταν γιά κάποιο λόγο ανοιχτή με αποτέλεσμα να χάνονται χρήματα που δε πλήρωναν διόδια διάφορα λαμόγια και γω ο λαλάκας που είχα μηχάνημα πλήρωνα κανονικά. και δε μιλάω μόνο στο κορίνθου-Πατρών αλλά και στο Κορίνθου-Αθήνας. Αλήθεια...τιμωρήθηκε κανας δημόσιος υπάλληλος επειδή γινόταν αυτή η απώλεια εσόδων από προφανή αμέλειά τους?)

Ας μη γκρινιάζουμε λοιπόν. Η ουσία είναι ότι η παραχώρηση είναι γιά 30 χρόνια-είτε σήμεφρα αυξηθούν τα διόδια είτε σε 30 χρόνια. Επιτέλους κάτι γίνεται σε αυτή τη ντροπή της Ευρώπης που λέγεται Κορίνθου-πατρών. Και ας αναζητήσουμε ευθύνες από αυτούς που από το 85 και μετά δε παραδώσανε ούτε τη μισή ΠΑΘΕ. Και ας αναζητήσουμε γιατί και μεις δε κάναμε πριν τους μάγκες. Δηλαδή πριν το 04 δεν αυξάνονταν τα διόδια στη Κορίνθου-Πατρών? Πάντα ήταν το ακριβότερο κομμάτι όλης της Εθνικής. Και αν θυμάμαι ο κ. Φούρας και ο κ. Κατσικόπουλος που έχουν βγει μπροστάρηδες της επανάστασης ήταν Υπουργός και Βουλευτής αντίστοιχα...

Τζάμπα μάγκες...Ολοι...

Πάντως πραγματικά δε κατάλαβαίνω κάτι. 20 χρόνια το 50% της ΠΑΘΕ...διαμαρτυρία καμμία.
Δε ξέρω και γω πόσα χρόνια η Εγνατία στο 20% διαμρτυρία καμμία.
Και τώρα επειδή δε τελειώσαν όλα σε 5 χρόνια (με 2 χρόνια χαμένα γιά λόγους που μπορώ να σας αναλύσω όποτε θέλετε) και πήξαμε στη διαμαρτυρία. Και ενώ έχουν δημοπρατηθεί και προχωράνε (στο 95% η Εγνατία και επιτέλους κάτι γίνεται από Κόρινθο και κάτω).
Με συγχωρείτε αλλά εγώ τα βλέπω στραβα ή όντως γίνανε σε 5 χρόνια όσα δε γίνανε σε 20? (και γιά να σας προλάβω...δε τον ξέρω το Σουφλιά και δε τα παίρνω από αυτόν...απλά γεγονότα παραθέτω...)
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Επανερχομαι στο θεμα λογω προχθεσινης μεταβασης στον Εβρο (ως συνδικαλιστης, δηλ ...φασιστας κατα το ποδοσφαιρικο λαμογιο Δ. Ψωμιαδη :141: - οταν η ανοησια περισσευει τι να κανει και η επιστημη;) οποτε εχω ολοκληρωμενη αποψη για την Εγνατια!
Σουφλιας (χθες στην Ηγουμενιτσα):" σε δυο μηνες θα κυκλοφορουμε απο την Ηγουμενιτσα εως του Κηπους Εβρου ανετα αφου θα εχει περαιωθει η Εγνατια"
Θελω να ξερω: δεν υπαρχει ενας σοβαρος παρακοιμωμενος του (συμβουλοι λεγονται) για να τον προστατεψει απο ανοησιες; τα εργα τα βλεπει απο μακετες; τι στο διαολο του δειχνουν οταν παει στα εργοταξια;
Γιαννινα - Ηγουμενιτσα: σε εναμιση...τερμινα
Γιαννινα _ Μετσοβιτης: σε εναμιση τερμινα
Μετσοβο-Παναγια-Γρεβενα: σε πεντε τερμινα
Στρυμωνας- Καβαλα: σε εναμιση τερμινα
Καβαλα-Ξανθη (τμημα) σε εναμιση τερμινα
Ελεος πια. Δεν υπαρχει ενας υπευθυνος πολιτικος να πει την αληθεια; μονον ο "φακος" υπαρχει για να τον ακουν οσοι δεν ξερουν;

Πρεπει να παραδεχθουμε οτι η Εγνατια ειναι ενα σοβαρο και αξιολογο εργο, που ομως αγνοει τον ανθρωπο γιατι δεν ειναι λειτουργικος! Δηλαδη, ετσι οπως ειναι ως κλειστος αυτοκινητοδρομος ειναι εναντιον καθε αναγκης προς εξυπηρετηση του χρηστη. Δρομος χωρις παρκιν, χωρις τουαλετες, χωρις βενζιναδικα (πινακιδα στην Ξανθη: επομενο βενζιναδικο σε 138 χλμ!!! Ητοι Ξανθη-Προμαχωνας Εβρου!), χωρις τροπο αναστροφης (αυτο ειναι και προβλημα ασφαλειας). Γενικα ενας "μουντος" δρομος οπου πας και πας και πας... Αλλα τουλαχιστον πας ανετα - κι αν ελειπαν και οι "εξυπνοι" του δρομου θα ηταν καλυτερα!
Παρεπιμπτοντως, οι συναδελφοι απο Πελλοπονησο ζηλεψαν τους δρομους της Β. Ελλαδας και την ΠΑΘΕ - και με το δικηο τους. Εντελως απαραδεκτο το οδικο δικτυο εκει - αλλα τα ξαναειπαμε αυτα...

Φιλε Geo εχεις δικηο για την βιασυνη, αλλα οταν οι ιδιοι ταζουν στον αερα, τι να περιμενει ο πολιτης; Οσο για το "95%" που λες, βλ. ανωτερω!

Εχετε ακουστα για την "προφητεια" του πατρο Κοσμα (του Αιτωλου) για το τι θα γινει αμα την περαιωση της Εγνατιας;
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Επανερχομαι στο θεμα λογω προχθεσινης μεταβασης στον Εβρο (ως συνδικαλιστης, δηλ ...φασιστας κατα το ποδοσφαιρικο λαμογιο Δ. Ψωμιαδη :141: - οταν η ανοησια περισσευει τι να κανει και η επιστημη;) οποτε εχω ολοκληρωμενη αποψη για την Εγνατια!
Σουφλιας (χθες στην Ηγουμενιτσα):" σε δυο μηνες θα κυκλοφορουμε απο την Ηγουμενιτσα εως του Κηπους Εβρου ανετα αφου θα εχει περαιωθει η Εγνατια"
Θελω να ξερω: δεν υπαρχει ενας σοβαρος παρακοιμωμενος του (συμβουλοι λεγονται) για να τον προστατεψει απο ανοησιες; τα εργα τα βλεπει απο μακετες; τι στο διαολο του δειχνουν οταν παει στα εργοταξια;
Γιαννινα - Ηγουμενιτσα: σε εναμιση...τερμινα
Αν δεν κάνω λάθος παραδόθηκε ένα από τα δύο εκκρεμή κομμάτια για το τμήμα Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα πριν λίγες ημέρες. Το τμήμα από τον Ανισόπεδο Κόμβο Νεοχωρίου μέχρι το Ελευθεροχώρι. Η μόνη εκκρεμότητα που έχει μείνει μεταξύ Ιωαννίνων και Ηγουμενίτσας είναι ένα πολύ μικρό (3-4χλμ.) και δύσκολο κομμάτι μεταξύ του κόμβου των Σελλών και κόμβου Δωδώνης.

Είναι λάθος αυτό?

Αυτό που έχει μείνει θα κάνει 1.5 τέρμινο, τουτέστιν1.5 χρόνο ακόμα?

Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη και σε πιστεύω αλλά φαντάζομαι το ΠΑΣΟΚ έχει μηχανικούς και αν είναι τόσο εξωφρενικά διαφορετικοί οι χρόνοι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φωνάζουν.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Το παρακάτω το βρήκα στο Ιντερνετ και είναι ενημερωμένο τον Σεπτέμβριο του 2008:

ΗΠΕΙΡΟΣ
Λιμάνι της Ηγουμενίτσας έως την Παναγιά - 123χλμ.
94χλμ έχουν δοθεί - εκκρεμούν 29χλμ (δεν υπάρχει πρόβλεψη*) *ενημερώθηκε: τέλος 2008.

ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Από Παναγιά μέχρι τον Πολύμυλο Κοζάνης - 110χλμ.
79χλμ έχουν δοθεί - εκκρεμούν 31χλμ (τέλος 2009).

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Από τον Πολύμυλο και φτάνει μέχρι τον Στρυμόνα. - 191χλμ.
191 χλμ. έχουν παραδοθεί (όλα).

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Από Στρυμόνα μέχρι Νέστο - 96χλμ.
55χλμ. έχουν δοθεί - εκκρεμούν 41χλμ. (τέλος 2008).

ΘΡΑΚΗ
Από τον Νέστο μέχρι τους Κήπους. - 150χλμ.
Έχουν δοθεί 143 χλμ. - εκκρεμούν 7 χλμ. (τέλος 2008).


Από αλλού για το Γρεβενά - Περιστέρι:
Επίσκεψη κλιμακίου του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας στο Τμήμα Γρεβενά – Περιστέρι
Περίπου 2.500 εργατοτεχνίτες κατασκευαστικών εταιριών και 120 άτομα επιστημονικού προσωπικού της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ» κατασκευάζουν με ταχείς ρυθμούς τον δυτικό άξονα της Εγνατίας.
Χθες το ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε επίσκεψη στα εργοτάξια, όπου ο διευθυντής του Περιφερειακού γραφείου Γρεβενών Κωνσταντίνος Παρδάλης ενημέρωσε τους δεκάδες μηχανικούς που συμμετείχαν στον κλιμάκιο για την πρόοδο των εργασιών, τονίζοντας ότι «στόχος μας είναι το 2008 να παραδοθεί το σύνολο του έργου». Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας Γιάννης Βάρκας εξέφρασε το «διαρκές και μόνιμο ενδιαφέρον του ΤΕΕ για την πρόοδο των εργασιών της Εγνατίας Οδού και όλων των αναπτυξιακών έργων. Με την επίσκεψή μας σήμερα θέλουμε να διαμορφώσουμε καλύτερη άποψη ως επιστήμονες και ως θεσμοθετημένο όργανο της πολιτείας, προκειμένου αν χρειαστεί να παρέμβουμε».

Επιθεώρηση έγινε χθες στο τμήμα Γρεβενά – Περιστέρι, μήκους 68 χιλιομέτρων. Ο αυτοκινητόδρομος κατασκευάζετε με τετράιχνη διατομή πλάτους 24, 5 μέτρα (ή 22 μέτρα στα δύσβατα τμήματα) με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης και διαχωρισμό των δυο κλάδων με κεντρική νησίδα. Από το σύνολο των 68 χιλιομέτρων έχουν δοθεί σε κυκλοφορία 22 χιλιόμετρα και τα υπόλοιπα 46 χιλιόμετρα είναι υπό κατασκευή, τα οποία προβλέπεται να δοθούν σταδιακά στην κυκλοφορία εντός του χρονοδιαγράμματος του Γ' Κ.Π.Σ.
Το τμήμα αυτό διοικητικά ανήκει σε δύο περιφέρειες. Τα πρώτα 24 χιλιόμετρα (Περιστέρι – Παναγιά) είναι στην Ήπειρο και τα υπόλοιπα 44 χιλιόμετρα (Παναγιά – Γρεβενά) στην Δυτική Μακεδονία.
Πρόκειται για ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά τμήματα της Εγνατίας Οδού λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης γεωμορφολογίας του εδάφους και των σοβαρών γεωλογικών προβλημάτων, αλλά και των ιδιαίτερης περιβαλλοντικής ευαισθησίας περιοχών χλωρίδας και πανίδας που διατρέχει, με σημαντικότερη τον οικότοπο της καφέ αρκούδας, τα οποία καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές χάραξης του διεθνούς αυτοκινητόδρομου.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Αν δεν κάνω λάθος παραδόθηκε ένα από τα δύο εκκρεμή κομμάτια για το τμήμα Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα πριν λίγες ημέρες. Το τμήμα από τον Ανισόπεδο Κόμβο Νεοχωρίου μέχρι το Ελευθεροχώρι. Η μόνη εκκρεμότητα που έχει μείνει μεταξύ Ιωαννίνων και Ηγουμενίτσας είναι ένα πολύ μικρό (3-4χλμ.) και δύσκολο κομμάτι μεταξύ του κόμβου των Σελλών και κόμβου Δωδώνης.

Είναι λάθος αυτό?

Αυτό που έχει μείνει θα κάνει 1.5 τέρμινο, τουτέστιν1.5 χρόνο ακόμα?

Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη και σε πιστεύω αλλά φαντάζομαι το ΠΑΣΟΚ έχει μηχανικούς και αν είναι τόσο εξωφρενικά διαφορετικοί οι χρόνοι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φωνάζουν.
Αμ επος αμ εργον και μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια διαπιστωθηκε οτι το λαθος ειναι δικο μου :120:οσον αφορα το τμημα Γιαννινα_Ηγουμενιτσα: πραγματι το υπολοιπομενο τμημα ειναι γυρω στα 3,5 χλμ.(χαρες ο Gordon ε;). Για τα υπολοιπα, λογω προσωπικης γνωσης (ειπαμε: παρασκευοσαββατοκυριακο ημουν εκει) πραγματι (και δυστυχως) ετσι ειναι!
Τερμινο= απροσδιοριστο χρονικο διαστημα (οποτε λεγοντας Χ τερμινα εχω δικαιο:135:)
Οσο για το ΠΑΣΟΚ τους μηχανικους του κλπ, καθονται κατω απο το δενδρο και περιμενουν :137:να πεσει στον στομα τους το ωριμο φρουτο (Καραμανλης) - και, μεταξυ μας, μαλλον ετσι θα γινει:138:
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Αμ επος αμ εργον και μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια διαπιστωθηκε οτι το λαθος ειναι δικο μου :120:οσον αφορα το τμημα Γιαννινα_Ηγουμενιτσα: πραγματι το υπολοιπομενο τμημα ειναι γυρω στα 3,5 χλμ.(χαρες ο Gordon ε;). Για τα υπολοιπα, λογω προσωπικης γνωσης (ειπαμε: παρασκευοσαββατοκυριακο ημουν εκει) πραγματι (και δυστυχως) ετσι ειναι!
Τερμινο= απροσδιοριστο χρονικο διαστημα (οποτε λεγοντας Χ τερμινα εχω δικαιο:135:)
Οσο για το ΠΑΣΟΚ τους μηχανικους του κλπ, καθονται κατω απο το δενδρο και περιμενουν :137:να πεσει στον στομα τους το ωριμο φρουτο (Καραμανλης) - και, μεταξυ μας, μαλλον ετσι θα γινει:138:
Και το υπολειπόμενο τμήμα (3.5χλμ) θα παραδοθεί ΚΑΙ αυτό μέχρι τέλους 2008.

Συγγνώμη αλλά από τα 670χλμ. του έργου από διάφορες πηγές επιβεβαιώνεται ότι στο τέλος του έτους (2008) θα είναι έτοιμα τα 639χλμ. τουτέστιν το 95%. Τα υπόλοιπα 31χλμ. θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2009.

Βάση των παραπάνω νομίζω ότι οι δηλώσεις του Σουφλιά είναι κατά πολύ ακριβείς και κατ' ελάχιστον υπερβολικές. Δεν θα είναι το 100% του έργου στο τέλος του 2008 αλλά το 95%. Μακάρι αυτή να ήταν η συνήθης απόκλιση σε όλες τις δηλώσεις πολιτικών.


Υ.Σ. Άντε να σου πω ότι τα κομμάτια που προβλέπονται να παραδοθούν τέλος 2008 θα τραβήξουν 2-3 μήνες ακόμα.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Επανερχομαι λογω του...ιντερνετ του G.:
"ο διευθυντής του Περιφερειακού γραφείου Γρεβενών Κωνσταντίνος Παρδάλης ενημέρωσε τους δεκάδες μηχανικούς που συμμετείχαν στον κλιμάκιο για την πρόοδο των εργασιών, τονίζοντας ότι «στόχος μας είναι το 2008 να παραδοθεί το σύνολο του έργου». Παρ΄ολο που "δεν υπαρχει προβλεψη"!
Ε, τωρα, να του πω τι; οτι το 2008 ουσιαστικα τελειωσε; Και οτι 46 δυσκολα χλμ (οπως αναφερεται παρακατω) δεν τελειωνουν σε ενα μηνα; Και δεν αναφερει την γεφυρα Αραχθου και το τμημα Αραχθος-Περιστερι που σιγα σιγα ολοκληρωνεται (προβλημα τα πρανη που πεφτουν - σαπια βουνα) . Οσο για το Νεστο εργασιες γινονται πριν απο αυτον (ΔΕΝ τελειωνει το 08), η νεα γεφυρα δεν ξερω σε τι σταδιο βρισκεται, το τμημα Νεστου- εως κατασκευασθεν τμημα μικρη προοδος (οχι εντος του 08 παντως αφου ειναι στα χωματουργικα ακομη!) Αμαν πια!
Δυστυχως επιβεβαιωνεται το ρηθεν: στο ιντερνετ εισαι ο,τι...δηλωσεις (κι ο,τι γραψεις!)

3,5+48+41+7=99,5χλμ ή 15% που ειναι φυσει αδυνατο να παραδοθουν τελος 2008 και τα πιο πολλα (Ηπειρος κυριως) ουτε τελος 2009. Δηλ σε Χ...τερμινα!!!
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Ε, τωρα, να του πω τι; οτι το 2008 ουσιαστικα τελειωσε; Και οτι 46 δυσκολα χλμ (οπως αναφερεται παρακατω) δεν τελειωνουν σε ενα μηνα;
Οι δηλώσεις αυτές έχουν γίνει 19.10.2007...

Άρα μην του πεις τίποτα.

Το "δεν υπάρχει πρόβλεψη" ήταν γραμμένο από εμένα καθώς δεν βρήκα κάποιον χρόνο παράδοσης στο πρώτο site που κοίταξα.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
4 Απριλίου 2008

Του Χρήστου Βήττα Εφημερίδα "Μακεδονία"

Η πρόοδος των εργασιών της Εγνατίας οδού καθιστά εφικτό το στόχο για ολοκλήρωση του έργου εντός του 2008, οπότε η Δυτική Μακεδονία αλλά και όλη η Βόρεια Ελλάδα θα έρθει πιο κοντά με την Ήπειρο.

Σύντομα παραδίδεται στην κυκλοφορία η σήραγγα του Δρίσκου στην περιοχή Ιωαννίνων, μήκους 4,8 χιλιομέτρων. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής οδική σήραγγα της χώρας, η οποία αναμένεται να περάσει στη δεύτερη θέση, όταν παραδοθεί η αντίστοιχη των Τεμπών. Ο πρόεδρος της εταιρείας “Εγνατία οδός Α.Ε.” Απόστολος Γούλας δήλωσε στη “Μ” ότι “εντείνουμε τις προσπάθειες να δώσουμε στην κυκλοφορία τη σήραγγα του Δρίσκου πριν από το Πάσχα, αλλά σε κάθε περίπτωση θα παραδοθεί στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου”. Αναφορικά με την ολοκλήρωση του συνόλου των εργολαβιών του δυτικού άξονα από τα Γρεβενά μέχρι την Ηγουμενίτσα, ο Απ. Γούλας υπογράμμισε ότι “όλα δείχνουν πως ο στόχος για παράδοση εντός του 2008 είναι εφικτός, εξάλλου όλες οι προσπάθειές μας συγκλίνουν στην επίτευξη αυτού του στόχου. Εφόσον δεν υπάρξουν εκπλήξεις και βοηθήσει ο καιρός, ο δυτικός άξονας θα τεθεί στη διάθεση των ταξιδιωτών”.

ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ

Ειδικότερα στο τμήμα Γρεβενά-Παναγιά, μήκους 42 χιλιομέτρων, παραδόθηκαν τα 13 χιλιόμετρα από τον ανατολικό κόμβο Γρεβενών μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο του Βενέτικου, ενώ τα υπόλοιπα 29 χιλιόμετρα από τον κόμβο του Βενέτικου μέχρι τον κόμβο Παναγιάς καταβάλλονται προσπάθειες να παραδοθούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τους αρμοδίους έχει κατασκευαστεί το 75% του τεχνικού αντικειμένου.

Το τμήμα από τον ανατολικό κόμβο Παναγιάς έως τον κόμβο Μετσόβου, μήκους 13 χιλιομέτρων, πρόκειται να παραδοθεί στα τέλη Δεκεμβρίου. Έχει κατασκευαστεί το 80% του φυσικού αντικειμένου. Το τμήμα Μέτσοβο-Περιστέρι έχει παραδοθεί, ενώ, όπως προαναφέρθηκε, παραδίδεται η σήραγγα του Δρίσκου μέχρι τέλους Απριλίου. Στο τμήμα Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα, μήκους 64 χιλιομέτρων, πρόκειται να παραδοθεί μέχρι το καλοκαίρι το κομμάτι του κόμβου Νεοχωρίου-Παραμυθιάς, μήκους 8 χιλιομέτρων, ενώ στη συνέχεια θα ολοκληρωθεί και ένα κομμάτι 3 χιλιομέτρων στην περιοχή Τύριας. Μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους προγραμματίζεται η παράδοση της γέφυρας του Άραχθου.

Ο δυτικός άξονας είναι η μεγάλη εκκρεμότητα της Εγνατίας οδού αυτή τη στιγμή, αφού ο κεντρικός και ανατολικός άξονας έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί μειώνοντας τη χρονοαπόσταση Κοζάνη-Θεσσαλονίκη σε 1 ώρα και 15 λεπτά. Η ολοκλήρωση του δυτικού άξονα της Εγνατίας οδού στα τέλη του έτους αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα, αφού η Κοζάνη και η Δυτική Μακεδονία θα έρθουν πιο κοντά στην Ήπειρο και στις ακτές του Ιονίου, ενώ μέχρι τώρα τις προτιμήσεις των παραθεριστών μονοπωλούν η Χαλκιδική και η Πιερία.
 

Μηνύματα
18.125
Reaction score
26.181
επι της ουσιας
απο λαρισσα για εβρο το τελευταιο βενζιναδικο ειναι 70 χιλιομετρα πριν τη θεσσαλονικη και αυτο ειναι πολυ σοβαρο θεμα.
για να βαλει κανεις βενζινη πρεπει να βγει και να ξαναμπει.
στην πραξη μικρο το κακο, αλλα οταν θα μπουν τα διοδια τι θα γινει?
φυσιολογικα θα δημοπρατησουν ΣΕΑ. για την ωρα παντως το θεμα του ανεφοδιασμου ειναι καπως περιεργο - και ειδικα σε εναν δρομο οπου τα 200+ ειναι φυσιολογικη ταχυτητα και το καυσιμο εξαερωνεται στην ατμοσφαιρα σε εκρηκτικους ρυθμους.
οσο για τον ρυθμο παραδοσης του εργου αυτος αντικειμενικα αλλαξε παρα πολυ απο το 2003 και μετα ,οσοι επισκεπτονται την περιοχη θα το εχουν καταλαβει. Μεχρι το 2003 δεν υπηρχαν παρα ελαχιστα χιλιομετρα εγνατιας απο θεσσαλονικη προς αλεξανδρουπολη και σημερα ελαχιστα δεν εχουν παραδοθει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.936
Μηνύματα
3.067.495
Members
38.629
Νεότερο μέλος
vespoukis
Top