Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Εγώ έγραψα ένα μήνυμα στην αρχή με την διαφωνία μου και εσύ το συνεχίζεις για 200 μηνύματα με τους υπόλοιπους.
Όντως η λογική εμένα βγάζει φανατικό και πληρωμένο.
Εγώ δεν θεωρώ εσένα φανατισμένο, προφανώς ούτε εμένα. Απλά προεκτείνω την λογική σου.

Εσύ βάζεις εττικέτα στον άλλο προκειμένου να λήξεις μια κουβέντα.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Δεν λήγω την συζήτηση γιατί ούτε καν συμμετείχα , απλώς έκανα μια παρένθεση για την όχι και τόση τιμιότητα που διακρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Νομίζω ότι στο θέμα αυτό ό,τι είχε να ειπωθεί ειπώθηκε... και αρκετά αναλυτικά. Δεν έχει νόημα η συνέχιση, γιατί λογικό είναι κανείς να μη μπορεί να πείσει τον άλλον, πράγμα φυσικό όταν ένα θέμα έχει πολιτικές προεκτάσεις. Μήπως θα ήταν σκόπιμο να το σταματήσουμε εδώ για να μη δημιουργείται ατμόσφαιρα αντιπαλότητας, και μάλιστα άκαρπα;

(btw, το ρήμα "λήγω" είναι αμετάβατο, δηλαδή δεν παίρνει αντικείμενο. Δεν λήγουμε κάτι, αυτό λήγει... :126:)
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Νομίζω ότι στο θέμα αυτό ό,τι είχε να ειπωθεί ειπώθηκε... και αρκετά αναλυτικά. Δεν έχει νόημα η συνέχιση, γιατί λογικό είναι κανείς να μη μπορεί να πείσει τον άλλον, πράγμα φυσικό όταν ένα θέμα έχει πολιτικές προεκτάσεις. Μήπως θα ήταν σκόπιμο να το σταματήσουμε εδώ για να μη δημιουργείται ατμόσφαιρα αντιπαλότητας, και μάλιστα άκαρπα;

(btw, το ρήμα "λήγω" είναι αμετάβατο, δηλαδή δεν παίρνει αντικείμενο. Δεν λήγουμε κάτι, αυτό λήγει... :126:)
Ευχαριστώ για την γραμματική επισήμανση. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Ευχαριστώ για την γραμματική επισήμανση...
Ελπίζω να μη το θεώρησες προσβλητικό... Υπάρχουν γλωσσικά/συντακτικά λάθη που έχουν καταλήξει να υπερτερούν σε συχνότητα εμφάνισης έναντι των σωστών, δυστυχώς ακόμη και μέσα από τα μέσα ενημέρωσης. Κοντεύουμε να πιστέψουμε ότι αυτά είναι τα σωστά. Εγώ όμως λόγω της δουλειάς μου (σχετίζεται με τη γλώσσα), δεν αντέχω να τα βλέπω!
(τέλος του off topic)
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Νομίζω ότι στο θέμα αυτό ό,τι είχε να ειπωθεί ειπώθηκε... και αρκετά αναλυτικά. Δεν έχει νόημα η συνέχιση, γιατί λογικό είναι κανείς να μη μπορεί να πείσει τον άλλον, πράγμα φυσικό όταν ένα θέμα έχει πολιτικές προεκτάσεις. Μήπως θα ήταν σκόπιμο να το σταματήσουμε εδώ για να μη δημιουργείται ατμόσφαιρα αντιπαλότητας, και μάλιστα άκαρπα;
. :126:)
:615:
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Eγώ λέω να το πάρουμε πάλι από την αρχή γιατί κάτι δεν μου άρεσε στην σύμβαση. :):)
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Α ωραία, μια που θα το πάτε από την αρχή, όποιος έχει την καλοσύνη ας μου εξηγήσει το κομμάτι με τα διόδια. Τελικά γιατί προπληρώνεται για κάτι που θα γίνει :118:
:405:
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Ελπίζω να μη το θεώρησες προσβλητικό... Υπάρχουν γλωσσικά/συντακτικά λάθη που έχουν καταλήξει να υπερτερούν σε συχνότητα εμφάνισης έναντι των σωστών, δυστυχώς ακόμη και μέσα από τα μέσα ενημέρωσης. Κοντεύουμε να πιστέψουμε ότι αυτά είναι τα σωστά. Εγώ όμως λόγω της δουλειάς μου (σχετίζεται με τη γλώσσα), δεν αντέχω να τα βλέπω!
(τέλος του off topic)
Προσβλητικό? Καμία σχέση. Πραγματικά το εννοούσα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου αστέρι της γραμματικής, αλλοίμονο.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Δεν πληρώνω - δεν πληρώνω
Πολίτες αρνούνται να καταβάλουν διόδια στην καρμανιόλα Κορίνθου- Πατρών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Προκόπης Γιόγιακας [email protected]
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008


- Καλημέρα σας. Δεν θα πληρώσω...
Και εγώ πώς θα δικαιολογήσω τη διέλευσή σας; ρωτά έκπληκτη η υπάλληλος στο γκισέ των διοδίων. - Μπορείτε να με βρείτε από την πινακίδα μου. Γεια σας...

Η 35χρονη αρχαιολόγος κ. Λίλα Βόλη πατάει γκάζι και απομακρύνεται από τον σταθμό των διοδίων, στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών. Λίγο πιο κάτω, όμως, αναγκάζεται να σταματήσει όταν ακούει τις σειρήνες ενός περιπολικού.

«Κύρια μου, δεν πληρώσατε διόδια και αυτό είναι παράνομο», λέει ο αστυνομικός.

- Δεν πληρώνω διόδια, επειδή ο δρόμος στον οποίο κινούμαι
ΣΕ ΑΜΗΧΑΝΙΑ
Αμήχανη η εταιρεία που εισπράττει τα διόδια, δεν ξέρει τι να κάνει με τους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν
δεν είναι αυτοκινητόδρομος... Δεν θέλω να προπληρώνω για υπηρεσίες που θα μου προσφερθούν ύστερα από χρόνια. Ο αστυνομικός κρατάει τα στοιχεία της και η νεαρή γυναίκα συνεχίζει το ταξίδι της.

Η νεαρή αρχαιολόγος ακολουθεί το παράδειγμα του 57χρονου αγρότη και φανατικού μοτοσυκλετιστή πατέρα της, κ. Γιάννη Βόλη, ο οποίος κάθε φορά που ταξιδεύει με τη μοτοσυκλέτα του στον συγκεκριμένο δρόμο περνάει από το πλάι του γκισέ χωρίς να πληρώνει διόδια. «Μια φορά με σταμάτησαν οι αστυνομικοί και, αφού δεν βρήκαν τίποτα για να με γράψουν, συμπλήρωσα απλώς μια δήλωση και έφυγα», συμπληρώνει ο κ. Βόλης. «Δεν το κάνω για τα λεφτά. Είναι ο δικός μου τρόπος να διαμαρτυρηθώ για τον απαράδεκτο δρόμο, τον οποίο βάφτισαν “αυτοκινητόδρομο” και μας υποχρεώνουν να τον πληρώνουμε. Όταν βγήκαμε με τη γυναίκα μου στο εξωτερικό και είδαμε πώς είναι εκεί οι αυτοκινητόδρομοι, πάθαμε σοκ. Ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών είναι καρμανιόλα...».

Δεν επιβάλλεται
Όπως λένε αξιωματικοί από την Τροχαία Εθνικών Δρόμων, «με την κατάργηση τού ΤΕΟ δεν μπορούν πλέον να επιβάλλουν πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν τα διόδια». Οι αστυνομικοί απλώς παίρνουν τα στοιχεία τού οδηγού και η Αστυνομία είναι υποχρεωμένη να τα δώσει στην εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή τού δρόμου. Από εκεί και πέρα είναι δικό της θέμα αν κινηθούν ή όχι δικαστικά.

Την ίδια ώρα, από τον παραχωρησιούχο κρατούν χαμηλούς τόνους για το θέμα που ανέκυψε. Όπως λένε στελέχη της εταιρείας «μέχρι στιγμής δεν έχουν προσφύγει στα δικαστήρια και απλώς λένε στους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν ένα ειδικό δελτίο με τα στοιχεία τους». Δρόμος που σκοτώνει
Όπως υποστηρίζει ο διευθυντής της σχολής ασφαλούς οδήγησης για μοτοσυκλετιστές («California Superbike School») και του περιοδικού «0-300» κ. Θανάσης Χούντρας, «το πιο επικίνδυνο κομμάτι του εθνικού δικτύου, που είναι ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών, δεν διαθέτει προστατευτική μπάρα ούτε διαχωριστικό διάζωμα και στηθαία, στοιχεία αναγκαία για να χαρακτηριστεί ένας δρόμος κλειστός αυτοκινητόδρομος». Και συμπληρώνει: «Δεν μπορεί να σου επιβάλλουν να πληρώνεις για έναν δρόμο που σε σκοτώνει...». Από το ΥΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει ο αυτοκινητόδρομος, επειδή το έργο γίνεται με αυτοχρηματοδότηση και η συμμετοχή του Δημοσίου είναι πολύ μικρή.

Επαναδιαπραγμάτευση
Όπως λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, κ. Γιάννης Χανδάνος, «κανείς δεν μπορεί να σταματήσει έναν οδηγό που δεν πληρώνει. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της κάθε εταιρείας να το διαχειριστεί. Παγκοσμίως επιβάλλονται διόδια για έναν από τους τρεις λόγους: είτε για τον περιορισμό της κυκλοφορίας, είτε για τη μείωση της ρύπανσης, είτε για να μαζέψουν χρήματα». Όπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, κ. Νότης Παρασκευόπουλος, «θα μπορούσε να γίνει μια επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, όπου οι διερχόμενοι οδηγοί να χρεώνονται με τις παλιές τιμές, με αντάλλαγμα παράταση τού χρόνου εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρεία». Ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πατρών είχε μήκος 135 χιλιόμετρα και, βάσει του σχεδίου παραχώρησης, προβλέπεται τα έργα να ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2009. Σε διάστημα 72 μηνών αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα για την κατασκευή τού αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας-Κορίνθου-Πάτρας-Πύργου-Τσάκωνα.


Αύξησαν τα διόδια από 40 - 90%


Ο ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΣ που ανέλαβε την κατασκευή τού νέου αυτοκινητοδρόμου προχώρησε στις 16 Σεπτεμβρίου σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων- 40% για τα Ι.Χ. και 90% για τις μοτοσυκλέτες- γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Νομαρχίας Αχαΐας, αλλά και πολλών οδηγών.

«Προτρέπουμε τους οδηγούς να μην πληρώνουν διόδια», επισημαίνει ο νομάρχης Αχαΐας, κ. Δημήτρης Κατσικόπουλος. «Οι οδηγοί με τα διόδια που πληρώνουν χρηματοδοτούν τους εργολάβους για να κατασκευάσουν το έργο. Θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα δικαστικής διερεύνησης. Από την εταιρεία ξέρουν ότι έχουν άδικο γι΄ αυτό και αποφεύγουν να στραφούν δικαστικώς εναντίον όσων δεν πληρώνουν, γιατί φοβούνται πως μια ενδεχόμενη αθωωτική δικαστική απόφαση θα προκαλούσε δεδικασμένο πάνω στο οποίο θα στηρίζονται και άλλοι οδηγοί...»
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Παράνομη θεωρείται η είσπραξη διοδίων στον οδικό άξονα Κορίνθου - Πατρών, καθώς σχετική κοινοτική οδηγία προβλέπει την κατασκευή τους μόνο σε οδικούς άξονες που έχουν περισσότερες από μία λωρίδες κυκλοφορίας.

Αντιθέτως, ο συγκεκριμένος οδικός άξονας έχει μόνο μία λωρίδα και αυτή χωρίς προστατευτικό στηθαίο.

Η κοινοπραξία "Ολυμπία Οδός", που διαχειρίζεται τα διόδια, ζητά από τους οδηγούς που δεν πληρώνουν, να συμπληρώσουν έντυπο στο οποίο θα δεσμεύονται ότι θα καταθέσουν το αντίτιμο εντός 30 ημερών, σε διαφορετική περίπτωση θα τους επιβληθεί πρόστιμο.

Πολλοί είναι οι οδηγοί που αντιδρούν, ενώ ομάδα δικηγόρων από την Αχαΐα προσφέρεται να τους παράσχει νομική υποστήριξη σε περίπτωση που κινηθούν δικαστικά.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Επιτέλους! Πολίτες αυτού του τόπου κατάλαβαν πως μόνο αν βελτιωθούμε εμείς, αντδρώντας στα διάφορα "αποφασίζω και διατάζω" υπάρχει ελπίδα. Οι διάφοροι αξιωματούχοι δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν κάτι, για τη σωστή κοινωνική διάρθρωση της χώρας.
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Επιτέλους! Πολίτες αυτού του τόπου κατάλαβαν πως μόνο αν βελτιωθούμε εμείς, αντδρώντας στα διάφορα "αποφασίζω και διατάζω" υπάρχει ελπίδα. Οι διάφοροι αξιωματούχοι δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν κάτι, για τη σωστή κοινωνική διάρθρωση της χώρας.
" Όπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, κ. Νότης Παρασκευόπουλος, «θα μπορούσε να γίνει μια επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, όπου οι διερχόμενοι οδηγοί να χρεώνονται με τις παλιές τιμές, με αντάλλαγμα παράταση τού χρόνου εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρεία». "

Αν σταματήσουν να πληρώνουν τα διόδια απλά ΟΤΑΝ παραδοθεί ο δρόμος θα πληρώσουμε ακόμα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ή ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ διάρκεια ο χρόνος εκμετάλλευσης του έργου...Τα λεφτά που θα δοθούν τελικά θα είναι τα ίδια. Είναι καθαρά θέμα προσέγγισης και όχι ΟΥΣΙΑΣ...

Αν δεν είχε δρομολογηθεί η κατασκευή του νέου δρόμου θα συμφωνούσα απόλυτα με αυτά που γράφονται. Εξ' άλλου το έχω κάνει και εγώ. Έχω περάσει αρκετές φορές από την λωρίδα TEO χωρίς να χρησιμοποιήσω τον πομποδέκτη...

Πάντως καταλαβαίνω την αγανάκτηση των Πατρινών και την αμφισβήτησης τους για την κατασκευή του έργου γιατί τον έχουν λουστεί αυτόν τον κωλόδρομο χρόνια τώρα. Είναι λίγο δύσκολο να πιστέψεις ότι επιτέλους γίνεται κάτι σωστό.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Όπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, κ. Νότης Παρασκευόπουλος, «θα μπορούσε να γίνει μια επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, όπου οι διερχόμενοι οδηγοί να χρεώνονται με τις παλιές τιμές, με αντάλλαγμα παράταση τού χρόνου εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρεία».
Μαλλον δεν καταλαβε ο επιστημων οτι η φασαρια δεν γινεται για τα τελη αλλα για την επικινδυνοτητα του εργου:137:

Gordonas:"Είναι λίγο δύσκολο να πιστέψεις ότι επιτέλους γίνεται κάτι σωστό."
Αχ πως πας γυρευοντας παλι:138:
Λοιπον, σου φερνω νεα απο την Εγνατια Ηπειρου (χθεσινα!). Το τμημα απο εξοδο σηραγγας Δρισκου (Ιωαννινων) και προς Θεσ/νικη το βλεπω κατα το 2020 να ολοκληρωνεται! Διοτι: α) η γεφυρα Αραχθου θα παρει πανω απο χρονο ακομη (εχω φωτο, θα τις βαλω αλλη στιγμη) (β) τμημα δρομου μεταξυ σηραγγων κατερρευσε και επανακατασκευαζεται με σαραζανετ σε τεραστιο ύψος (γ) η γεφυρα Παναγιας σχεδον τελειωσε αλλα ο δρομος προ και μετα ουτε που ξεκινησε. Ευτυχως δουλευονται οι σηραγγες Μαλακασιου και Παναγιας, ενω εντατικοι ειναι οι ρυθμοι γενικα τουλαχιστον απο Γιαννινα εως Περιστερι, ενω τα προβληματα καθιζησεων ειναι εντονα. Καλο το τμημα σηραγγα Δρισκου - Γιαννινα αλλα εντος της σηραγγας πολλη υγρασια στον τοιχο (σιγουρα μελλοντικα προβληματα), και στα μειον οτι χανεις ολο το ωραιο θεαμα της λιμνης και της πολης (και το χωριο της συζυγου:138:)

Γενικα βλεποντας κανεις τις τεραστιες γεφυρες (και ολο το εργο, αλλα κυριως αυτες) καπου αισθανεται μια υπερηφανεια για το τεχνικο επιτευγμα - ιδιως αν δει και τη γεφυρα Μετσοβου-Ανηλιου υψους 110μ - και λες "χαλαλι τα διαφορα...εξοδα":137:

Ε65; τι ειναι αυτο; πουθενα δειγμα επεμβασης!
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Όπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, κ. Νότης Παρασκευόπουλος, «θα μπορούσε να γίνει μια επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, όπου οι διερχόμενοι οδηγοί να χρεώνονται με τις παλιές τιμές, με αντάλλαγμα παράταση τού χρόνου εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρεία».
Μαλλον δεν καταλαβε ο επιστημων οτι η φασαρια δεν γινεται για τα τελη αλλα για την επικινδυνοτητα του εργου:137:

Gordonas:"Είναι λίγο δύσκολο να πιστέψεις ότι επιτέλους γίνεται κάτι σωστό."
Αχ πως πας γυρευοντας παλι:138:
Λοιπον, σου φερνω νεα απο την Εγνατια Ηπειρου (χθεσινα!). Το τμημα απο εξοδο σηραγγας Δρισκου (Ιωαννινων) και προς Θεσ/νικη το βλεπω κατα το 2020 να ολοκληρωνεται! Διοτι: α) η γεφυρα Αραχθου θα παρει πανω απο χρονο ακομη (εχω φωτο, θα τις βαλω αλλη στιγμη) (β) τμημα δρομου μεταξυ σηραγγων κατερρευσε και επανακατασκευαζεται με σαραζανετ σε τεραστιο ύψος (γ) η γεφυρα Παναγιας σχεδον τελειωσε αλλα ο δρομος προ και μετα ουτε που ξεκινησε. Ευτυχως δουλευονται οι σηραγγες Μαλακασιου και Παναγιας, ενω εντατικοι ειναι οι ρυθμοι γενικα τουλαχιστον απο Γιαννινα εως Περιστερι, ενω τα προβληματα καθιζησεων ειναι εντονα. Καλο το τμημα σηραγγα Δρισκου - Γιαννινα αλλα εντος της σηραγγας πολλη υγρασια στον τοιχο (σιγουρα μελλοντικα προβληματα), και στα μειον οτι χανεις ολο το ωραιο θεαμα της λιμνης και της πολης (και το χωριο της συζυγου:138:)

Γενικα βλεποντας κανεις τις τεραστιες γεφυρες (και ολο το εργο, αλλα κυριως αυτες) καπου αισθανεται μια υπερηφανεια για το τεχνικο επιτευγμα - ιδιως αν δει και τη γεφυρα Μετσοβου-Ανηλιου υψους 110μ - και λες "χαλαλι τα διαφορα...εξοδα":137:

Ε65; τι ειναι αυτο; πουθενα δειγμα επεμβασης!
Τι περίμενες να δεις στο Ε65? Μπουλντόζες? Και στον Κορίνθου-Πατρών είναι εν ισχύ η σύμβαση αλλά τα εργοτάξια θα γίνουν εμφανή μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν προχωράει το έργο. Άσε που δεν ξέρω και τι παίζει με τον Ε65 και αν "τρέχει" η σύμβαση...

Τα υπόλοιπα δεν καταλαβαίνω που κολλάνε με το "πας γυρεύοντας"...

Ο Σουφλίας έχει πει ότι το έργο ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες. Εσύ έκανες κάποιες εκτιμήσεις περνώντας. Θα δούμε ποιος έχει δίκιο.

Για τον Κορίνθου-Πατρών ο επικοινωνιολόγος ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κατάλαβε. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο κόσμος είναι ότι θα εισπραχτούν διόδια για το έργο που ΓΙΝΕΤΑΙ και είτε έτσι είτε αλλιώς το ΠΟΣΟ είναι το ΙΔΙΟ. Απλά είναι καθαρά θέμα ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ.

Θα μπορούσαν να καταργήσουν εντελώς τα διόδια μέχρι την παράδοση του έργου και μετά να τα βάλουν 3,50 ευρώ ή να αναγκαστεί το δημόσιο να συμμετάσχει με περισσότερα χρήματα από το 10% που είναι σήμερα. Το πρόβλημα είναι ότι το δημόσιο ΔΕΝ έχει παραπάνω χρήματα οπότε το αποτέλεσμα θα ήταν να καθυστερήσει ΚΑΙ ΑΛΛΟ το έργο με αποτέλεσμα και ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ...
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Ε65

Κι ένα έργο που φαίνεται ότι βρίσκει τον... δρόμο του
Πιο ομαλά από άποψη ταχύτητας και ρυθμών φαίνεται ότι θα κινηθούν τα πράγματα στην περίπτωση του Ε65, του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (μήκους 174 χλμ.) που θα συνδέσει την ΠΑΘΕ (Λαμία) με την Εγνατία (Καλλιθέα), διασχίζοντας τη Θεσσαλία. Η παραχώρηση ξεκίνησε στις 31 Μαρτίου και σε διάστημα ενός έτους θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις. Σήμερα, βρίσκονται σε εξέλιξη ορισμένες προπαρασκευαστικές εργασίες (λ.χ. γεωλογικές μελέτες) και έχει ξεκινήσει η εκπόνηση των μελετών (υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2009). Η πρώτη συμβατική προθεσμία είναι 24 μήνες και αφορά την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα της ΠΑΘΕ έως τη Λαμία (στην κοινοπραξία θα παραδοθεί για εκμετάλλευση, αφού ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του, τμήμα 57 χλμ. της Εθνικής Οδού Αθήνας - Θεσσαλονίκης στον Μαλιακό, από Σκάρφεια έως Ράχες).


Πηγή: Καθημερινή
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Gordon Το "πας γυρευοντας" εχει σχεση με το "επιτελους κατι σωστο" που εγραψες και οχι με τα δικα μου τα περι Εγνατιας.


Περι διοδιων: ο κοσμος αρνειται να πληρωσει για να κυκλοφορει σε επικινδυνο δρομο κι οχι γιατι δεν θελει το εργο. Αυτο δεν καταλαβε ο επικ/λογος
Για την Ε65 συμπληρωνεται χρονος ή κανω λαθος απο την υπογραφη της συμβασης; Αν ναι, δεν θαπρεπε κατι να κινειται;
Ο Σουφλιας ειχε πει μεχρι τελους του 2008 - αν περασεις θα το δεις και μονος σου ποσο κοντα ειναι στο...2020!. Συστηνω παντως,, σε οσους σκοπευουν να το κανουν να προσπαθησουν να το αποφυγουν γιατι το τμημα Περιστερι-Μπαλντουμα (Αραχθος) ειναι το πιο επικινδυνο κομματι δρομου στον κοσμο.
Οσο για το οτι το Δημοσιο δεν εχει χρηματα, αποδειχθηκε απο την απλοχερια του να σωσει τις τραπεζες:137:

Τα περι Ε65 γραφτηκαν προ του δικου σου μηνυματος, αλλα, απο τα γραφομενα εχω αλλη απορια: Δημοπρατηθηκε εργο χωρις μελετες; βασει ποιου προϋπολογισμου; τι ανεφεραν η διακηρυξη και η συγγραφη υποχρεωσεων; και πως θετεις ημερομηνιες περαιωσης χωρις να ξερεις τι θα φτιαξεις; Νου φαινεται πως κατι δεν παει καλα...
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Gordon Το "πας γυρευοντας" εχει σχεση με το "επιτελους κατι σωστο" που εγραψες και οχι με τα δικα μου τα περι Εγνατιας.


Περι διοδιων: ο κοσμος αρνειται να πληρωσει για να κυκλοφορει σε επικινδυνο δρομο κι οχι γιατι δεν θελει το εργο. Αυτο δεν καταλαβε ο επικ/λογος
Για την Ε65 συμπληρωνεται χρονος ή κανω λαθος απο την υπογραφη της συμβασης; Αν ναι, δεν θαπρεπε κατι να κινειται;
Ο Σουφλιας ειχε πει μεχρι τελους του 2008 - αν περασεις θα το δεις και μονος σου ποσο κοντα ειναι στο...2020!. Συστηνω παντως,, σε οσους σκοπευουν να το κανουν να προσπαθησουν να το αποφυγουν γιατι το τμημα Περιστερι-Μπαλντουμα (Αραχθος) ειναι το πιο επικινδυνο κομματι δρομου στον κοσμο.
Οσο για το οτι το Δημοσιο δεν εχει χρηματα, αποδειχθηκε απο την απλοχερια του να σωσει τις τραπεζες:137:

Τα περι Ε65 γραφτηκαν προ του δικου σου μηνυματος, αλλα, απο τα γραφομενα εχω αλλη απορια: Δημοπρατηθηκε εργο χωρις μελετες; βασει ποιου προϋπολογισμου; τι ανεφεραν η διακηρυξη και η συγγραφη υποχρεωσεων; και πως θετεις ημερομηνιες περαιωσης χωρις να ξερεις τι θα φτιαξεις; Νου φαινεται πως κατι δεν παει καλα...
Δεν ξέρω να σου πω περισσότερα για τον Ε65. Πιθανολογώ ότι έχει γίνει αρχική εκτίμηση με μελέτες και συντάσσονται οι οριστικές. Δεν παίρνω και όρκο...Καταλαβαίνω πάντως ότι σαν προτεραιότητα έπεται των υπολοίπων και είναι απόλυτα λογικό...

Αυτό με τις Τράπεζες που λες δεν ισχύει...

Δεν είναι λεφτά που μας περισσεύουν. Μιλάμε για το 10+% του ΑΕΠ. Και δεν έχουν δοθεί. Θα χρησιμοποιηθούν ΑΝ υπάρξει ανάγκη. Και θα γίνει αυτό για να μην έρθει το ΚΡΑΧ.

Όταν δεις τράπεζες να μην έχουν κεφάλαιο να δανείσουν τότε θα καταλάβεις γιατί δίνονται αυτά τα ποσά.

Είναι όπως όταν πουλάς ένα χωράφι του πατέρα σου για να κάνεις εγχείριση και σωθείς. Δεν θα το πούλαγες ποτέ αλλά δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς.

Τα διόδια ΔΕΝ είναι το ίδιο...
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Το "κολπο" που παει να γινει με τις τραπεζες μαλλον θα εχει μπλεξιματα στο μελλον. Κατι οι "μη εγγυησεις" κατι το ενα κατι το αλλο, ε, δεν θα γινει και κατι καλο για τους ...δικους μας; Αν ημουν πιο...σταλινικος θα ελεγα "τι χρειαζονται ολες αυτες οι...αεροτραπεζες;". Αλλα δεν το λεω γιατι θα...ανοιξει η κουβεντα:138:
 

Μηνύματα
846
Reaction score
7
Re: Απάντηση: Αντιδράσεις πολιτών στο ΙΝΚΑ για τις αυξήσεις των διοδίων

Το "κολπο" που παει να γινει με τις τραπεζες μαλλον θα εχει μπλεξιματα στο μελλον. Κατι οι "μη εγγυησεις" κατι το ενα κατι το αλλο, ε, δεν θα γινει και κατι καλο για τους ...δικους μας; Αν ημουν πιο...σταλινικος θα ελεγα "τι χρειαζονται ολες αυτες οι...αεροτραπεζες;". Αλλα δεν το λεω γιατι θα...ανοιξει η κουβεντα:138:
Εγώ το βλέπω ως αναγκαίο κακό...

Θέλεις να δοκιμάσουμε την άλλη εναλλακτική? Να μην δοθούν λεφτά σε καμία τράπεζα και να καταρρεύσει το μισό τραπεζικό σύστημα?

Τι καλό θα βγει?

Το σενάριο έχει παιχτεί το 1929 στην Αμερική και έκανε να το ξεπεράσει 10 χρόνια. Η ανεργία στα ύψη, χάθηκαν καταθέσεις, η βιομηχανική παραγωγή 50% κάτω...

Δεν αφορούν μόνο τους τραπεζίτες αυτά τα λεφτά αλλά κατά συντριπτική πλειοψηφία τον κοσμάκη.

Όταν φαληρίσει η τράπεζα και δεν θα μπορεί να δανείσει ΚΑΝΕΝΑ τότε να δεις ΚΛΑΜΑ στην κοινωνία. Θα παγώσει το ΕΜΠΟΡΙΟ, θα γκρεμιστούν τα όνειρα μιας γενιάς...Απολύσεις, μειώσεις μισθών...

Αυτά θέλουμε προκειμένου να τιμωρήσουμε τους υπαίτιους?

Να κάνουμε περισσότερο κακό στον εαυτό μας?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.936
Μηνύματα
3.067.495
Members
38.629
Νεότερο μέλος
vespoukis
Top