- Μηνύματα
- 18.045
- Reaction score
- 60.003
Απάντηση: Re:Σε γνωρίζω από την κόψη του direct την τρομερή(Ύμνος εις το Βινύλιον)
Η αρτιότητα μιάς ηχογράφησης κι ενός ηχοσυστήματος παρέχει περισσότερα ΄΄συνθηματικά΄΄ κατά τρόπον ώστε ο εγκέφαλος να εμφανίζει μικρότερη κόπωση στην προσπάθεια της ανασύνθεσης του μουσικού γεγονότος,οπότε και το απολαμβάνει περισσότερο.Όσο ΄΄κακής΄΄ ποιότητας κι αν είναι κάποιο από τα προηγούμενα,ο εγκέφαλος θα επιχειρεί ανάπλαση από διαφορετικές νευρωνικές οδούς,εφόσον συγκινείται ιδιαίτερα από το αρμονικό περιεχόμενο ενός συγκεκριμένου μουσικού γεγονότος.
Η ύπαρξη πλούσιου ΄΄αρχείου΄΄ από ακροάσεις ζωντανής μουσικής εκπαιδεύει υποσυνείδητα τον εγκέφαλο ενός συγκεκριμένου ακροατή στην αναζήτηση εκείνων των αισθητηριακών συνθηματικών ερεθισμάτων που θα είναι περισσότερο οικεία σ'αυτόν με σκοπό ν'αναπλάσει την επιθυμητή εικόνα ευκολότερα και με πιό ευχάριστο αποτέλεσμα.Το δεδομένο αποτέλεσμα όμως,θ'αφορά μονάχα τον συγκεκριμένο ακροατή και κανέναν άλλο.Άρα είναι άτοπο το ν'ανάγεται σε ΄΄αυθεντία΄΄.
Παρακάμπτοντας ενδιάμεσους κρίκους της ηχογράφησης και της αναπαραγωγής-και τις αναπόφευκτες απώλειες που ορίζει ο δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής ακόμα και στη ζωντανή ακρόαση- αυτό που αντιλαμβάνονται τα κέντρα του εγκεφάλου ως ΄΄ζωντανό ήχο΄΄ σ'ένα δεδομένο χώρο δεν αποτελεί κατ'ανάγκη τη μοναδική απεικόνιση της πραγματικότητας.
Εξαιτίας διαφορών στη φυσιολογία του εγκεφάλου μεταξύ των εκάστοτε ακροατών,επέρχονται και διαφοροποιήσεις στην επεξεργασία των αισθητηριακών συνθηματικών,ακόμα κι αν με κάποιο μαγικό τρόπο επιτυγχάναμε το να ήταν πανομοιότυπα γιά όλους ανεξαίρετα.
Η πρόοδος της τεχνολογίας και η διάδοση των ψηφιακών μέσων επέτρεψαν την ανάπτυξη γενεών ακροατών των οποίων ο εγκέφαλος είναι εκπαιδευμένος ν'ανταποκρίνεται καλύτερα σε ψηφιακά συνθηματικά,όπως είχαν γαλουχήσει προηγούμενες γενεές το βινύλιο και τ'αναλογικά μέσα-τα οποία με τη σειρά τους απέχουν από το ΄΄ζωντανό΄΄.Και τα δύο φαινόμενα είναι φυσιολογικά και υπεράνω δαιμονοποιήσεων.
Αξίζει ν'ασχοληθεί οποιοσδήποτε πρωτάρης ή οπαδός του ενός μέσου και με το ΄΄αντίπαλον δέος΄΄ επειδή έτσι αναβαθμίζει το λογισμικό του εγκεφάλου του,αναγκάζοντάς το να ενεργοποιήσει καινούριες νευρωνικές οδούς προκειμένου ν'ανταποκριθεί στη ροή των νέων δεδομένων-συνθηματικών.
Κάθε ηχογράφηση αντιμετωπίζεται από τον εγκέφαλό μας ως ένα παζλ που του λείπουν κομμάτια σε σύγκριση με το ΄΄ζωντανό΄΄ μουσικό γεγονός,γι αυτό και κάθε φορά που παίζει ένα ηχοσύστημα ο εγκέφαλος καλείται υποσυνείδητα ν'ανασυνθέσει τα ΄΄κομμάτια΄΄ που λείπουν-βασιζόμενος στα ΄΄συνθηματικά΄΄ ερεθίσματα που περιέχονται στην ηχογράφηση-ώστε να συμπληρώσει την ΄΄εικόνα΄΄ με τον πιό ικανοποιητικό για κείνον τρόπο.Απλα :622: εδω.
:137:
Η αρτιότητα μιάς ηχογράφησης κι ενός ηχοσυστήματος παρέχει περισσότερα ΄΄συνθηματικά΄΄ κατά τρόπον ώστε ο εγκέφαλος να εμφανίζει μικρότερη κόπωση στην προσπάθεια της ανασύνθεσης του μουσικού γεγονότος,οπότε και το απολαμβάνει περισσότερο.Όσο ΄΄κακής΄΄ ποιότητας κι αν είναι κάποιο από τα προηγούμενα,ο εγκέφαλος θα επιχειρεί ανάπλαση από διαφορετικές νευρωνικές οδούς,εφόσον συγκινείται ιδιαίτερα από το αρμονικό περιεχόμενο ενός συγκεκριμένου μουσικού γεγονότος.
Η ύπαρξη πλούσιου ΄΄αρχείου΄΄ από ακροάσεις ζωντανής μουσικής εκπαιδεύει υποσυνείδητα τον εγκέφαλο ενός συγκεκριμένου ακροατή στην αναζήτηση εκείνων των αισθητηριακών συνθηματικών ερεθισμάτων που θα είναι περισσότερο οικεία σ'αυτόν με σκοπό ν'αναπλάσει την επιθυμητή εικόνα ευκολότερα και με πιό ευχάριστο αποτέλεσμα.Το δεδομένο αποτέλεσμα όμως,θ'αφορά μονάχα τον συγκεκριμένο ακροατή και κανέναν άλλο.Άρα είναι άτοπο το ν'ανάγεται σε ΄΄αυθεντία΄΄.
Παρακάμπτοντας ενδιάμεσους κρίκους της ηχογράφησης και της αναπαραγωγής-και τις αναπόφευκτες απώλειες που ορίζει ο δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής ακόμα και στη ζωντανή ακρόαση- αυτό που αντιλαμβάνονται τα κέντρα του εγκεφάλου ως ΄΄ζωντανό ήχο΄΄ σ'ένα δεδομένο χώρο δεν αποτελεί κατ'ανάγκη τη μοναδική απεικόνιση της πραγματικότητας.
Εξαιτίας διαφορών στη φυσιολογία του εγκεφάλου μεταξύ των εκάστοτε ακροατών,επέρχονται και διαφοροποιήσεις στην επεξεργασία των αισθητηριακών συνθηματικών,ακόμα κι αν με κάποιο μαγικό τρόπο επιτυγχάναμε το να ήταν πανομοιότυπα γιά όλους ανεξαίρετα.
Η πρόοδος της τεχνολογίας και η διάδοση των ψηφιακών μέσων επέτρεψαν την ανάπτυξη γενεών ακροατών των οποίων ο εγκέφαλος είναι εκπαιδευμένος ν'ανταποκρίνεται καλύτερα σε ψηφιακά συνθηματικά,όπως είχαν γαλουχήσει προηγούμενες γενεές το βινύλιο και τ'αναλογικά μέσα-τα οποία με τη σειρά τους απέχουν από το ΄΄ζωντανό΄΄.Και τα δύο φαινόμενα είναι φυσιολογικά και υπεράνω δαιμονοποιήσεων.
Αξίζει ν'ασχοληθεί οποιοσδήποτε πρωτάρης ή οπαδός του ενός μέσου και με το ΄΄αντίπαλον δέος΄΄ επειδή έτσι αναβαθμίζει το λογισμικό του εγκεφάλου του,αναγκάζοντάς το να ενεργοποιήσει καινούριες νευρωνικές οδούς προκειμένου ν'ανταποκριθεί στη ροή των νέων δεδομένων-συνθηματικών.