Ν
Νίκος Τεγόπουλος
Guest
Καλημέρα παιδιά.
Αντιμετωπίζω ένα ζήτημα με την παραπάνω εταιρία και θα ήθελα να μάθω τυχόν εμπειρίες από άλλα μέλη, συγκεκριμένα: Ο υιός μου, από το 2013 έως και το 2017, με υπογεγραμμένο συμβόλαιο, έχει σύνδεση στη Wind (σταθερή τηλεφωνία και internet - φοιτητικό πακέτο, 25 ευρώ), και στη συνέχεια ανανεώθηκε μονομερώς από τη Wind, για άλλα δύο χρόνια, έως τις 4 Ιαν 2019. Και λέω μονομερώς διότι δεν υπεγράφη καμία σύμβαση, ούτε και έγινε η ανανέωση τηλεφωνικά, πράγμα που ισχυρίζεται η Wind. Tους ζήτησα το ηχητικό ντοκουμέντο, κάνοντας αίτηση αμφισβήτησης, και μου απάντησαν ότι προκειμένου να προβώ στη διακοπή της σύνδεσης σήμερα, και όχι στις 04 Ιαν 2019, όπου και λήγει το συμβόλαιο, πρέπει να μου καταλογιστεί το ποσό της ποινής, περίπου 280 ευρώ, και στη συνέχεια να δουν εάν το έχουν, και εάν μπορούν να μου το δώσουν.
Σε συνομιλία που είχα με τον συνήγορο του καταναλωτή, μου γνώρισαν ότι εφ' όσον δεν υπάρχει υπογεγραμμένη σύμβαση, να προβώ στη διακοπή, να μου αποσταλεί ο λογαριασμός με τη συνολική χρέωση, και στη συνέχεια, αφού τους αποστείλω όλα τα δικαιολογητικά, να μεσολαβήσουν προκειμένου να επιτύχουν την απομείωση, ή ακόμα και την εξάλειψη του ποσού του πέναλτι.
Έχει κανείς φίλος αντιμετωπίσει ανάλογη περίπτωση; Πως κινηθήκατε, και ποιο τα αποτέλεσμα τελικά?
Αντιμετωπίζω ένα ζήτημα με την παραπάνω εταιρία και θα ήθελα να μάθω τυχόν εμπειρίες από άλλα μέλη, συγκεκριμένα: Ο υιός μου, από το 2013 έως και το 2017, με υπογεγραμμένο συμβόλαιο, έχει σύνδεση στη Wind (σταθερή τηλεφωνία και internet - φοιτητικό πακέτο, 25 ευρώ), και στη συνέχεια ανανεώθηκε μονομερώς από τη Wind, για άλλα δύο χρόνια, έως τις 4 Ιαν 2019. Και λέω μονομερώς διότι δεν υπεγράφη καμία σύμβαση, ούτε και έγινε η ανανέωση τηλεφωνικά, πράγμα που ισχυρίζεται η Wind. Tους ζήτησα το ηχητικό ντοκουμέντο, κάνοντας αίτηση αμφισβήτησης, και μου απάντησαν ότι προκειμένου να προβώ στη διακοπή της σύνδεσης σήμερα, και όχι στις 04 Ιαν 2019, όπου και λήγει το συμβόλαιο, πρέπει να μου καταλογιστεί το ποσό της ποινής, περίπου 280 ευρώ, και στη συνέχεια να δουν εάν το έχουν, και εάν μπορούν να μου το δώσουν.
Σε συνομιλία που είχα με τον συνήγορο του καταναλωτή, μου γνώρισαν ότι εφ' όσον δεν υπάρχει υπογεγραμμένη σύμβαση, να προβώ στη διακοπή, να μου αποσταλεί ο λογαριασμός με τη συνολική χρέωση, και στη συνέχεια, αφού τους αποστείλω όλα τα δικαιολογητικά, να μεσολαβήσουν προκειμένου να επιτύχουν την απομείωση, ή ακόμα και την εξάλειψη του ποσού του πέναλτι.
Έχει κανείς φίλος αντιμετωπίσει ανάλογη περίπτωση; Πως κινηθήκατε, και ποιο τα αποτέλεσμα τελικά?