Από nordost σε κάτι άλλο !!!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!
Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη. ;)

Στο Χάι Ενδ βέβαια, παραδοσιακά η έλλειψη χρημάτων δεν (μπορεί να) αποτελεί δικαιολογία. ;)

Και τα μολα μολα για ανθρώπους που ξέρουν είναι. ;)


Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων
Ε, μένει ένα 20% που θα μπορέσουν. ;)

Αν πιέσεις, μπορεί το 20% να γίνει 30% ή 40%.

Λίγο είναι να κερδίσουν τον ήχο που "παθαίνεις πλάκα" όλοι αυτοί; Ιδίως με value for money ενεργά; ;)


όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα
Συμφωνούμε.
Τυπικά εδώ στο φόρουμ το αποκαλούμε "ενιαία οντότητα και περιέλιξη" ελέω πλούσιου λεξιλογίου του μπουτχια, και δίνουμε ρεσιτάλ γραπτών επί τούτου, τόσο για το κεντρικό ακλόνητο είδωλο της μουσικής σκηνής, όσο και για την πολυπόθητη περιέλιξη, η οποία βεβαίως είναι δεδομένη στο ιμερσιβ σεταπ.

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό
Όχι, υπάρχουν μερικά αντικειμενικά προτερήματα στην ενεργή πολυενίσχυση, που δε μπορούμε να παραβλέψουμε.
Ωστόσο, βεβαίως υπάρχουν τρομερά παθητικά ηχεία, και θα ξανα-αναφερω τα (παθητικά) ATC τα 200-αρια και 300-αρια, όπως και τα παθητικά far field της PMC που έχει ο Τζιοβάνι, τα JBL M2 του τερματογκαζι, και φυσικά πολλά άλλα.

Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι value for money τα ενεργά, και να έχουν μερικά ενσωματωμένα αντικειμενικά και αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα.


κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς
Διαφωνώ εντόνως.
Τώρα με τα 320 της Νιούμαν, είναι η πρώτη φορά που όχι μόνο αντέχω, αλλά απολαμβάνω κιόλας να ακούω κλασική μουσική.

Το ίδιο ακριβώς λένε κι άλλα μέλη που πήραν αυτό το ηχείο, φανατικοί ακροατές κλασσικής. Ενεργό, στα 1.900€ το τεμάχιο, και σαμπ.

Παίζει μαγικά κλασσική μουσική.
Έχουν περάσει αρκετοί φίλοι της κλασσικής μουσικής από μένα, και τα συμπεράσματα είναι ακριβώς αυτά.

Ομοίως τα ενεργά Γκριμ. Ήταν για μένα τρομερή η εμπειρία τότε στον γκεομιατ, που του τα καλιμπράρισες κιόλας...

Στα κιι δεν έκατσα πολύ να ακούσω κλασσική, δε ξέρω. Στα ATC τα 100-σταρια τα ενεργά του Δημήτρη, μια χαρά μου ακούστηκε το λίγο που άκουσα.



Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά.
Α, εδώ θέλω να σταθώ.

Όχι στο δικό μου, αυτό ναι, καλά το ρύθμισα, δεν έχω θέμα. Όλα παίζουν υπέροχα. Ως προβλέπεται.

Θέλω να σταθώ στο θέμα της ισοστάθμισης.

Παιδιά, η ικανότητα του Χρήστου στην ισοστάθμιση, είναι από άλλο πλανήτη. Ειλικρινά. :hi:
Τον έχω δει στην πράξη, και μα τον τουτατη δεν υπάρχει. Εντοπίζει με το αφτί επακριβώς οποιοδήποτε σημείο τονικης ανισορροπίας, και το φέρνει με μια κίνηση. Έχει ένα μαγικό τρόπο να βλέπει τα σχεδιαγράμματα απόκρισης και να δίνει λύση με ισοστάθμιση μόνο εκεί που πραγματικά πρέπει.

Λίγο να τον υπολογίζετε τον Χρήστο, πάρτε τον σπίτι να σας κάνει ισοστάθμιση. Θα μείνετε παγωτό. Πάκης. Τελείως όμως.

Τέτοιο αφτί, δεν έχω ξαναδεί. Ποτέ.
Ειλικρινά, ρισπεκτ. Το αφτί, πακέτο με εξαιρετικές ικανότητες αντίληψης πάνω στον ήχο, και τερατώδη εμπειρία στην ισοστάθμιση. :hi:


Αλήθεια, χαίρομαι πάρα πολύ που γράφεις εδώ. Έχουμε να μάθουμε πολλά από σένα. ;)
 
Last edited:




Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!

Ο ρόλος ενός forum πρέπει να είναι θετικός όχι να φρενάρει την ουσία του hobby και τις ανάγκης να ακούμε μουσική.
Αυτό οδηγεί όλους στο να αγοράζουν Bluetooth σκουπίδια.

Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων και όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα. Να περπατάς στο χώρο και να έχεις ένα sound wall

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό. Κάθε ένα έχει + και -
ανάλογα το budget, το στύλ μουσικής ( κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς , Rock ποιό εύκολα θα πάιξει ενεργό ), το χώρο, την απόσταση ακρόασης και βέβαια ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
αυτο....:hi:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Να
1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο

ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Πρώτο πρώτο, ο φίλος μας ο μαστεράς, βάζει την τονική ισορροπία.

Ο άνθρωπος που παίζει το DSP στα δάχτυλα του ενός χεριού. Που έχει πραγματοποιήσει ισοστάθμιση σε κορυφαία σεταπ. Που ξέρει από ήχο.

Ο άνθρωπος που στο παθητικό φοκαλάκι:
Για την ιστορία το setup είχε και λίγο ... mastering με EQ απο το Amarra
Ο άνθρωπος που στήνει με μαγικό τρόπο ισοστάθμισης τα κιι και τα Γκριμ, και σας το λέω από πρώτο χέρι.

Και ακόμα τολματε κάποιοι εδώ μέσα, να κατακρίνετε την ισοστάθμιση χώρου;

Τολμάτε και λέτε μεγάλες κουβέντες, χωρίς να έχετε κάνει μια ρημάδα μέτρηση, για να φέρετε με ισοστάθμιση την αναγκαία τονική ισορροπία στο φάσμα;

Πρώτη την έβαλε κι ο Χρήστος την παράμετρο της τονικης ισορροπίας στο φάσμα, τις μετρήσεις που μας βλέπετε να σχολιάζουμε συνέχεια.

Ως πότε παλικάρια θα παίζετε με τα καλώδια χωρίς να τηρείτε τα βασικά;

:fuckyou:
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Το βιολί βιολάκι, τι είχαμε Γιάννη μου,

Και εγώ αν παίρνω αποσπασματικά κομμάτια δίνω άλλο νόημα στα γραφόμενα του οποιοδήποτε, ούτε ο Πρωτοσάλτε δεν κάνει τέτοια διαστρέβλωση, απορώ από όλο αυτό το κείμενο τελικά καταλάβατε αυτό που σας βολεύει και όχι το νόημα.

´Ελεοοοοοοοοος
 


Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Το βιολί βιολάκι, τι είχαμε Γιάννη μου,

Και εγώ αν παίρνω αποσπασματικά κομμάτια δίνω άλλο νόημα στα γραφόμενα του οποιοδήποτε, ούτε ο Πρωτοσάλτε δεν κάνει τέτοια διαστρέβλωση, απορώ από όλο αυτό το κείμενο τελικά καταλάβατε αυτό που σας βολεύει και όχι το νόημα.

´Ελεοοοοοοοοος
ε καλα και εσυ......βαλτου αυτο να ειστε πατσι :lolsign:

FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ

- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ

Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Το βιολί βιολάκι, τι είχαμε Γιάννη μου,

Και εγώ αν παίρνω αποσπασματικά κομμάτια δίνω άλλο νόημα στα γραφόμενα του οποιοδήποτε, ούτε ο Πρωτοσάλτε δεν κάνει τέτοια διαστρέβλωση, απορώ από όλο αυτό το κείμενο τελικά καταλάβατε αυτό που σας βολεύει και όχι το νόημα.

´Ελεοοοοοοοοος
Μεγάλε, στα 9 στα 10 "οικιακά" σεταπ που έχει τύχει να ακούσω, οι τονικές αλλοιώσεις βγάζουν μάτι.

Μια μέτρηση στο φάσμα, δείχνει αμέσως το μέγεθος του προβλήματος, αντικειμενικά.

Εδώ στο φόρουμ, έχουν ανεβάσει μετρήσεις άπειρα μέλη. Πραγματικά άπειρα. Νομίζεις ότι υπήρξε έστω και 1 μέτρηση, μια ρε φίλε, μια, που να είναι άριστη και να μη χρειάζεται ισοστάθμιση;

Έστω μια; Ε;

Ο Χρήστος ο Χατζησταμος, κάποτε με τη μετρικ είχε πάθει έναν έρωτα με τις "χροιές" της και την ανάλυση που βγάζει, και όποιος από εμάς την πήρε, όταν ήρθε ο Χρήστος στο χώρο μας, το πρώτο που έκανε ήταν να βάλει μικρόφωνο, να κάνει μετρήσεις και να διορθώσει τις τονικές αλλοιώσεις στο φάσμα με ισοστάθμιση από τη μετρικ, και να μείνουμε μεις παγωτό.

Τιδεκαταλαβαινεις;
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Εντοπίζει με το αφτί επακριβώς οποιοδήποτε σημείο τονικης ανισορροπίας
Μας κοροϊδεύεις Κωστάκη ετσι; Εσύ δε μας έχεις πρήξει ότι τα αυτιά είναι μόνο για στέκονται τα γυαλιά; Τώρα τα "γυρίζεις"; Ναι, δυστυχώς αυτο ακριβώς κανεις και ΔΕΝ εκπλήσσομαι, καθόλου..

Υ.Γ.: Πρώτη φορά σε βλέπω να στέκεσαι προσοχή σε κάποιον. Μου αρέσει, και δεν υπάρχει ίχνος κακίας σ' αυτό που λέω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Α ρε dresie φωτιές που άναψες...
Δεν τις άναψε ο ίδιος ο νηματοθέτης τόσο,όσο διάφορα πεσμένα...΄΄σύρματα΄΄. :sneaky:
ChrisHat :
"
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ

- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο ..."
Γι αυτό εξάλλου εκθείαζε κάποτε και τα...Mogami με τα οποία ήταν καλωδιωμένος...
 
Last edited:





Μηνύματα
1.613
Reaction score
2.247
Τέτοιο αφτί, δεν έχω ξαναδεί. Ποτέ.
Το αφτί, πακέτο με εξαιρετικές ικανότητες αντίληψης πάνω στον ήχο
Αλήθεια, χαίρομαι πάρα πολύ που γράφεις εδώ
Ο άνθρωπος που παίζει το DSP στα δάχτυλα του ενός χεριού. Που έχει πραγματοποιήσει ισοστάθμιση σε κορυφαία σεταπ. Που ξέρει από ήχο.
Ο άνθρωπος που στήνει με μαγικό τρόπο
download.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Μας κοροϊδεύεις Κωστάκη ετσι;
Νικολάκη, κάτσε στ'αβγά σου ήσυχος, και μη ξεκινάς κάτι που δε μπορείς να τελειώσεις με επιχειρήματα, αλλά μόνο με κλάματα και μυξες. :gotcha:


Εσύ δε μας έχεις πρήξει ότι τα αυτιά είναι μόνο για στέκονται τα γυαλιά; Τώρα τα "γυρίζεις";
Όχι, καθόλου δε το γυρίζω, αλλά η στενόμυαλη οπτική σου, αδυνατεί να κατανοήσει τα βασικά.:tongue:

Εμείς όλοι, που δεν είμαστε επαγγελματίες στον ήχο, ο μόνος τρόπος να αξιολογήσουμε τι ακούμε, είναι βλέποντας σχεδιαγράμματα απόκρισης, και ναι, τα αυτιά μας θα στηρίξουν τα γυαλιά μας για να βλέπουμε ξεκάθαρα τα σχεδιαγράμματα, τίποτε άλλο δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε.

Ο Χρήστος έχει επαγγελματικό αυτί, είναι επαγγελματίας αυτιάς, μηχανικός ήχου, μαστερας, είναι πολύ διαφορετικός από τον τυπικό χαϊεντά ή τον "αγνό μουσικόφιλο".

Είναι η δουλειά του τέτοια, έχοντας πραγματοποιήσει μια σωρεία εξαιρετικών μαστερινγκ, που ξέρει να αντιλαμβάνεται τα πραγματικά χαρακτηριστικά του ήχου, ανά συχνότητα, ανα περιοχή όπως τα βλέπουμε στο σχεδιάγραμμα του Μπομπ.

Ο Χρήστος έχει δει άπειρα σχεδιαγράμματα που εσύ δε καταλαβαίνεις, κι έχει τεράστια εμπειρία και εμπλοκή με μετρήσεις στον ήχο.

Εσύ κι οι όμοιοί σου, ιδέαν δεν έχετε από ήχο. Υγρές μεσαίες και τρίχες κατσαρες, ποίηση επιπέδου ΤΑS, πλήρη αδυναμία να εστιάσεις στα αντικειμενικά προβλήματα και στα χαρακτηριστικά του ήχου, πλήρη άγνοια από διαγράμματα, ουδεμία γνώση περί ριβερμπ και κομπρες ή εξπαντ, μηδέν σχέση με τις αντικειμενικές έννοιες του ήχου.

Μη μπλέκεις με πράγματα που δε καταλαβαίνεις σα το φημισμένο λεανδρειο Έκο το φλατερινγκ, είστε βυθισμένοι στην άγνοια, αδυνατείτε να συμμετέχετε σε συζητήσεις με τεχνικά δεδομένα.

Εγώ τιμώ τις θέσεις των επαγγελματιών του είδους, διαβάζω μετά μανίας τι γράφουν οι μαστεράδες, κι όχι ποίηση περί χροιων στο τας, είμαι φανατικός θαμώνας στο γκιαρσλατζ εδώ και δεκαετίες, και φυσικά στο audio science review, και ξέρω να τιμώ αυτόν που το αξίζει, και να ξεχωρίζω τα σύκα από τα σκατά. ;)

Εσύ; Τι ακριβώς θες να μου πεις τώρα;
Να φέρω χαρτομάντιλα;

Φυσικά, εμμένω στα άκρως θετικά μου σχόλια για το αφτί του Χατζησταμου, και πιθανώς να έχω την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση σε κάθε μαστερα. Αυτοί κυρίες και κύριοι, μας σερβίρουν τη μουσική που ακούμε μεις στο σπίτι μας, αυτοί φτιάχνουν τις κονσέρβες, αυτοί ξέρουν. ;)

Καλά θα κάνετε να διαβάζετε και σεις γκιαρσλατζ, να δείτε λίγο φως στο τούνελ, να μπείτε στο ASR να βλέπετε σχεδιαγράμματα τονικης ισορροπίας, αυτά μετράνε οι άνθρωποι, όχι υγρασία στις μεσαίες και λαμπατες ιστορίες...

Και καλά θα κάνετε όλοι σας, να εμπιστευτείτε σε επαγγελματίες το καλιμπραρισμα του σετάπ σας. Είναι κάτι που το φωνάζω χρόνια τώρα.

Φιλικά.

Πάντα φιλικά.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.716
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top