Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ξέχασα να πω ότι τα Lipinski 707, είναι ένα αξιόλογότατο ηχείο...και από τα αγαπημένα μου. Μια πολύ προσεγμένη υλοποίηση, με εξαιρετική απόδοση.
Είναι αναφοράς στην κατηγορία , στα σίγουρα.
Τα έχουν λιμπιστεί τόσο πολύ που θα έπρεπε να λέγονται...Λιμπίνσκι.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Nαι, αλλά εσύ ακόμα και τόσο ισχυρογνώμων που είσαι, έσπευσες να αγοράσεις το διαολεμένο μικρόφωνο, τουλάχιστον για να επιβεβαιώσεις ότι παίζει σωστά το σύστημά σου. Είδες τί πραγματικά συμβαίνει και μάλιστα, ανέβασες και τις μετρήσεις σου ( οι οποίες σε κάποια σημεία καταδεικνύουν ότι τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά όσο θα ήθελες ή ακούς ).
Ισχυρογνωμων ειναι αυτος που δεν παραδεχεται.Εγω και τις μετρησεις ανεβασα και την κριτικη δεχτηκα. :hi:

Αν ειμαι τετοιος που λες,θα σκαρφιζομουν κατι να τις αποκρυψω ή να τις αλλοιωσω...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.787
Ξέχασα να πω ότι τα Lipinski 707, είναι ένα αξιόλογότατο ηχείο...και από τα αγαπημένα μου. Μια πολύ προσεγμένη υλοποίηση, με εξαιρετική απόδοση.
Είναι αναφοράς στην κατηγορία , στα σίγουρα.
Ναι, έχει μερικά χαρακτηριστικά πραγματικά αξιοζήλευτα.

Ωστόσο, για όσο το άκουσα, δε μου έκανε το "κλικ" που θα περίμενα. Πιθανώς διότι δε συνοδεύονταν καθόλου ή με ανεπαρκή κατά περίπτωση - ακατάλληλα σαμπ.

Το έχω ακούσει αρκετά.

Μερικά στοιχεία του, όντως είναι εξαιρετικά, απλώς δε με "έπεισε", χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει τίποτα.

Αντιθέτως, τα Νιούμαν, με έπεισαν από τα πρώτα δευτερόλεπτα που τα άκουσα, το "κλικ" ήταν εκεί, μου φώναζε, μου τόνιζε μέσα μου το πόσο σωστά κι ευχάριστα παίζουν.

Ομοίως τα Γκριμ, δε το συζητάω, έρωτας από την πρώτη στιγμή. Τα δε με γκεϊθάιν, άστα να πάνε στο διάολο, παράφορος έρωτας λέμε, τρατζικ. Σοκ και δέος, μαμά το π@ος... Φακ εβριθινγκ λέμε, τιδεκαταλαβαινεις... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Όσο μεγαλύτερη εμπλοκή έχει κάποιος χομπίστας με ήχο και στέρεα και μουσικές, θα περίμενες τόσο πιο πολλά να είναι ικανός να καταλάβει. Δυστυχώς όμως (για όλους μας), αυτό δεν ισχύει.
Είναι κάποιοι, λίγοι, που έχουν ένα χάρισμα ας πούμε, να καταλαβαίνουν κάποια πράγματα. Νομίζω είναι τυχαίο.

Βεβαίως, η εκπαίδευση μπορεί να βοηθήσει πολύ προς αυτή την κατεύθυνση. Υπάρχουν κάποια προγράμματα εκπαίδευσης, ακόμα και διαδικτυακά, για να μάθει το αυτί και το μυαλό να καταλαβαίνει κάποια πράγματα.

Ωστόσο, ακόμα κι αυτό, δεν είναι κανένα σπουδαίο στοιχείο, και μας η "δουλειά" μας δεν είναι άλλη από το να απολαμβάνουμε τη μουσικούλα μας, όχι να γίνουμε σπεσιαλίστες επί του αντικειμένου.

Γι'αυτό εκτιμώ πως τα πρώτα χρήσιμα στοιχεία (σε μας τους άχρηστους) μπορεί να μας τα δώσει μόνο μια μέτρηση με μετρητικο εξοπλισμό, και το πολυπόθητο αποτέλεσμα, μόνο το χέρι του "ειδικού", του επαγγελματία.

Είτε στον ήχο, είτε στην εικόνα. Το ίδιο πράγμα είναι.

Το σημαντικότερο πρόβλημα, είναι να κατανοήσουμε ότι είμαστε άχρηστοι. Δυσκολακι, ξέρω...

Χαίρομαι τον wizzy που έδωσε σε τιμ μηχανικών να του φτιάξει ηχητικά το χώρο, με μετρήσεις και πιστοποίηση, και βεβαίως έβαλε στο τέλος επαγγελματία να του το ρυθμίσει.

Την καλύτερη δουλειά έκανε, αρχηγός είναι, μας έβαλε τα γυαλιά κανονικά.

Και ο Χρήστος βέβαια, που είχα πάθει σοκ ακούγοντας στο Άθενς μαστερινγκ τα 200-αρια τα εντοιχισμένα ATC πακέτο με το τέρας το σαμπ τους, έφερε ειδικούς σπεσιαλίστες μηχανικούς να του φτιάξουν την ηχητική στον εξαιρετικό αυτό χώρο, δεν έκανε τίποτα τυχαίο και με το "αφτί"...

Μερικά πράγματα φίλοι μου, δε μπορούμε να τα κάνουμε. Πρέπει να εμπιστευτούμε τους επαγγελματίες που το ξέρουν το ποίημα. Αυτό κρατήστε, και τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας..
 
Last edited:

Μηνύματα
7.275
Reaction score
11.827
Ισχυρογνωμων ειναι αυτος που δεν παραδεχεται.Εγω και τις μετρησεις ανεβασα και την κριτικη δεχτηκα. :hi:

Αν ειμαι τετοιος που λες,θα σκαρφιζομουν κατι να τις αποκρυψω ή να τις αλλοιωσω...
Ή δεν θα τις ανέβαζες καθόλου. :p :p :p
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Ωστόσο, ακόμα κι αυτό, δεν είναι κανένα σπουδαίο στοιχείο, και μας η "δουλειά" μας δεν είναι άλλη από το να απολαμβάνουμε τη μουσικούλα μας, όχι να γίνουμε σπεσιαλίστες επί του αντικειμένου.

Γι'αυτό εκτιμώ πως τα πρώτα χρήσιμα στοιχεία μπορεί να μας τα δώσει μόνο μια μέτρηση με μετρητικο εξοπλισμό, και το πολυπόθητο αποτέλεσμα, το χέρι του "ειδικού", του επαγγελματία.

Χαίρομαι τον wizzy που έδωσε σε τιμ μηχανικών να του φτιάξει ηχητικά το χώρο, με μετρήσεις και πιστοποίηση, και βεβαίως έβαλε στο τέλος επαγγελματία να του το ρυθμίσει.

Την καλύτερη δουλειά έκανε, αρχηγός είναι, μας έβαλε τα γυαλιά κανονικά.

Και ο Χρήστος βέβαια, που είχα πάθει σοκ ακούγοντας στο Άθενς μαστερινγκ τα 200-αρια τα εντοιχισμένα ATC πακέτο με το τέρας το σαμπ τους, έφερε ειδικούς σπεσιαλίστες μηχανικούς να του φτιάξουν την ηχητική στον εξαιρετικό αυτό χώρο, δεν έκανε τίποτα τυχαίο και με το "αφτί"...

Μερικά πράγματα φίλοι μου, δε μπορούμε να τα κάνουμε. Πρέπει να εμπιστευτούμε τους επαγγελματίες που το ξέρουν το ποίημα. Αυτό κρατήστε, και τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας..
Εδω τώρα υποχρεούμαι να τοποθετηθώ. Κώστα δέξου τα εύσημά μου. Ειλικρινά μου άρεσε πολύ αυτή σου η απάντηση. Περιττό να πω ότι αυτό ακριβώς έκανα..
 

C

chrispo

Guest
Μερικά στοιχεία του, όντως είναι εξαιρετικά, απλώς δε με "έπεισε", χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει τίποτα.

Αντιθέτως, τα Νιούμαν, με έπεισαν από τα πρώτα δευτερόλεπτα που τα άκουσα, το "κλικ" ήταν εκεί, μου φώναζε, μου τόνιζε μέσα μου το πόσο σωστά κι ευχάριστα παίζουν.

Ομοίως τα Γκριμ, δε το συζητάω, έρωτας από την πρώτη στιγμή. Τα δε με γκεϊθάιν, άστα να πάνε στο διάολο, παράφορος έρωτας λέμε, τρατζικ. Σοκ και δέος, μαμά το π@ος... Φακ εβριθινγκ λέμε, τιδεκαταλαβαινεις... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

.

..για κρυφοκορνάκια...σε κόβω....👏 :dance2:
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.787
αυτό ακριβώς έκανα
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

:drinks:
για κρυφοκορνάκια...σε κόβω....👏 :dance2:
Άμα είχα μεγάλο χώρο; JBL M2 στάνταρ.

Ούτε συζήτηση. Τώρα που υπάρχουν οι ενκορ σε τόσο προσιτή τιμή; Μ2 και ξερό ψωμί λέμε. Ούτε κουβέντα. Το παιδί του δόκτωρ Τουλ....

Άμα είχα πολύ μεγάλο χώρο;

Χα, της φίρμας με το πρώτο white paper περί δυναμικής συμπίεσης.
(Westlake Audio)
Αν δεν κάνω λάθος, θα το βρεις στο σάιτ τους. Ήταν για μένα μια αποκάλυψη όταν το διάβασα, προ 20-ετιας...
20 χρόνια μετά, που εν τω μεταξύ έχω ρίξει άπειρο διάβασμα πάνω στον ήχο, μιλάμε για ατελείωτες ώρες μελέτης, εκατοντάδες papers της aes σε στικάκια και σκληρούς ολόβερ, κι όμως, εκείνο το ρημαδι το paper, δε μπορώ να το ξεχάσω με τίποτα.
Σημαδιακό.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.275
Reaction score
11.827
Το σημαντικότερο πρόβλημα, είναι να κατανοήσουμε ότι είμαστε άχρηστοι. Δυσκολακι, ξέρω...
Nα το κατανοήσουμε, να το παραδεχτούμε και τέλος να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε γενικότερα άχρηστοι, δεν χαρακτηρίζει τη προσωπικότητά μας αυτή η παραδοχή. Αυτό, αυτομάτως μας αποδεσμεύει απο τη στάση της άρνησης και είμαστε πια έτοιμοι να ψάξουμε για πραγματικές λύσεις. Οι οποίες βέβαια είναι δύσκολα επιτεύξιμες τις περισσότερες φορές ( καθώς με πορδές δεν βάφουμε αβγά, όπως έχω ξαναπεί ).
Κάπου γύρω απο αυτό κινείται και η "αλλαγή της στάσης και των απόψεών μου", για να εξηγούμαστε.
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
επειδή πιστέυω ότι οι τοποθετήσεις του κυρίου Χατζηστάμου δεν πρέπει να αλλοιώνονται, απλά να υπογραμίζονται, σας παραθπετω όλες τις τοποθετήσεις του μαζεμένες, απλά με bold χαρακτήρες στα επίμαχα σημεία.

Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !

Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"

Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.

FACT 1 - ΗΧΕΙΑ MONITOR / ΗΧΕΙΑ HOME AUDIO

Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.

Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει. Του ανεβάζουμε στο Hi-Fi room το Focal Shape Twin και το βάζουμε στη θέση του Aria 906. Απογοήτευση ... έπαιζε το 60% του Aria, όλη η μαγεία ακούγοντας το στα 2 μέτρα εξαφανίστηκε στα 4 μέτρα, για να μην μιλήσουμε για την εικόνα που ήταν η μισή στο δωμάτιο.

Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)

Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά
. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.

Και όπως έχω ξαναπεί δεκάδες φορές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ πως σε Mastering room χρησιμοποιούν Hi-Fi ηχεία και ψάχνονται με καλώδια.
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ

- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ

Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
FACT 3 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

Σημαντικότατος παράγοντας για το αποτέλεσμα ΑΛΛΑ, όχι να ευνουχίζετε ο κόσμος και να νομίζει πως δεν μπορεί να ακούσει υπέροχα μουσική αν δεν έχει Μπασοπαγίδες - Ακουστικά πάνελ - DSP - 3 Sub Woofer κλπ κλπ

- Μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με τον ήχο έχω βρεθεί σε 3-4 χώρους που απλά δεν μπορούσες να ακούσεις μουσική.
Στο 50 % των περιπτώσεων ακούς μια χαρά απο την πρώτη στιγμή, στο 25 % θέλεις μικρές επεμβάσεις και σε ένα ακόμα 15-20 % χρειάζεσαι και DSP αν έχεις απαιτήσεις
. That's simple

Και κάτι ακόμα, έχω πάει σε δεκάδες σπίτια φίλων - πελατών που έχουν επενδύσει σε ακουστικές λύσεις αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάτι που να δικαιολογεί τον κόπο. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά γιατί στα όρια του hobby στην πράξη σε ένα σπίτι (και όχι studio) πέφτει τόσο νερό στο κρασί που είναι δώρο - άδωρο πολλές φορές.
(κάτι βελτιώθηκε - άλλα στοιχεία χάλασαν - ημιτελές αποτέλεσμα κλπ κλπ )
FACT 4 - ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ?! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?

Οι διαφορές των ηχογραφήσεων είναι μεγαλύτερες απο τις διαφορές των συστημάτων αναπαραγωγής.

Αν στήσεις ένα σύστημα ώστε να συμβαδίζει με τους βασικούς κανόνες του καλού ήχου

1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο


ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Όταν όμως το αγαπημένο σου κομμάτι απο τα 80's, η το Hit της εποχής, ακούγονται επιοικώς μέτρια, για τι μιλάμε ?
Και για αυτά δεν υπάρχει συζήτηση καμμία. Αλλά τρομερή ανάλυση για 4 sub ανα δωμάτιο που κανένας ποτέ δεν θα βάλει.

Αυτό γίνεται γιατί οι περισσότεροι μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με το hobby είναι ακόμα μπερδεμένοι με το τι πραγματικά "παίζει" με τον καλό ήχο αλλά δεν το παραδέχονται. Για παράδειγμα , έχουν ακόμα για υπόδειγμα γιαπωνέζικες ηχογραφήσεις των 90's που με απόλυτα σημερινά κριτήρια είναι μέτριες.

Η ψάχουν την νιρβάνα σε ατάκες του στύλ " πρώτα η επιστήμη " για τον καλό ήχο.
Και μετά ανακαλύπτουν πως ο τάδε Class D δεν παίζει τόσο καλά όσο στα χαρτιά αλλά δεν τολμάμε να το πούμε.
Η βάζουμε το Dirac και μερικές φορές βγαίνει η χοντρή γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει να το ρυθμίσει

Με με αυτά και με αυτά, βάζεις ένα δίδρομο "ηχειάκι" με ένα καλό "ενισχυτάκι" και απολαμβάνεις ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ χωρίς πολλά λόγια και μεγάλα.


Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.

ΓΙΑΤΙ?

Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?

Μετά τα ξανασυζητάμε όλα από την αρχή

*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.

( Linn Kan, Rogers BBC LS3-5A, ATC 10 passive, Lipinski 707, Sopra 1, Sopra 2 )
Τα καλώδια ήταν ακριβά, αλλά η αξία τους ήταν το 15 % του συστήματος. Ήταν μάλλον το καλύτερο σύστημα που έχω ποτέ στήσει στα όρια του μαγικού, μετά απο 2 μήνες fine tuning (τώρα δεν έχω χρόνο ούτε μισή ώρα για fine tuning ). Και έχω και πρόβλημα στό σπίτι μου, γιατί μετά απο αυτό το σύστημα, όλα ακούγονται απλώς ΟΚ :)

Για την ιστορία το setup είχε και λίγο ... mastering με EQ απο το Amarra


Και η απόδειξη πως όταν δέσει η σούπα σταματάς να ασχολείσε με τον ήχο. Απλά ακούς με μανία μουσική
Και εγώ!

Κωστή, ο μόνος λόγος που έγραψα είναι ο εξής.

Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!

Ο ρόλος ενός forum πρέπει να είναι θετικός όχι να φρενάρει την ουσία του hobby και τις ανάγκης να ακούμε μουσική.
Αυτό οδηγεί όλους στο να αγοράζουν Bluetooth σκουπίδια. Φαντάζομαι δεν είναι αυτό που θα ήθελες

Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων και όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα. Να περπατάς στο χώρο και να έχεις ένα sound wall

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό. Κάθε ένα έχει + και -
ανάλογα το budget, το στύλ μουσικής ( κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς , Rock ποιό εύκολα θα πάιξει ενεργό ), το χώρο, την απόσταση ακρόασης και βέβαια ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ


Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά. Μπορεί ένα μεγάλο παθητικό να σου πάρει το scalp και το ξέρεις

Να δίνουμε όλη την πληροφορία, τις προσωπικές προτιμίσεις ασφαλώς, αλλά να είμαστε ανοικτοί

Δεν υπάρχει μια αλήθεια ( ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ )
Όλες οι απαντήσεις που κάποιος πρέπει να μάθει μαζεμένες και απλές, κατανοητές!
απολαυστικός , ειλικρινής και κύριος!
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
έφερε ειδικούς σπεσιαλίστες μηχανικούς να του φτιάξουν την ηχητική στον εξαιρετικό αυτό χώρο, δεν έκανε τίποτα τυχαίο και με το "αφτί"...

M@λακία έκανε .
Ας άλλαζε καλώδια .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.787
M@λακία έκανε .
Ας άλλαζε καλώδια .
Δεν ξέρεις (ή μάλλον ξέρεις) πόσο περηφανευόταν ο Χρήστος για τους μηχανικούς (Γερμανούς νομίζω) που έφερε να του φτιάξουν την ηχητική του χώρου.
Τους καλύτερους πήρε.
Τους ακριβότερους.

Ξέρει αυτός.
Εμείς, την τύφλα μας.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
επειδή πιστέυω ότι οι τοποθετήσεις του κυρίου Χατζηστάμου δεν πρέπει να αλλοιώνονται, απλά να υπογραμίζονται, σας παραθπετω όλες τις τοποθετήσεις του μαζεμένες, απλά με bold χαρακτήρες στα επίμαχα σημεία.







Όλες οι απαντήσεις που κάποιος πρέπει να μάθει μαζεμένες και απλές, κατανοητές!
απολαυστικός , ειλικρινής και κύριος!
Τα ύστερα του Κόσμου...Μετά την υγειονομική κρίση ένας Λέανδρος αφιερωμένος στο...αναλλοίωτον των τοποθετήσεων.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.

Καλά , θα το αλλάξω , άλλωστε τω καιρώ εκείνω για να βρείς ενεργό ηχείο έπρεπε να ψάχνεις με το κυάλι!

Ο Χρήστος είναι φίλος και ήταν απ τους πρώτους υπέρμαχους των ενεργών ηχείων, αλλά όταν πήρε όοοολη την Focal ΞΑΝΑαγάπησε και τα passive ηχεία.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.431
Reaction score
125.787
Παιδιά, κάντε τη χάρη στον εαυτό σας και μελετήστε καλά το βιβλίο του Τουλ.

Ούτε ο Χατζησταμος ούτε γω ούτε κανείς δεν ξέρει περισσότερα από τον Τουλ...

Όλα είναι κει. Όλα. Θα σας λυθούν όλες οι απορίες.

Αν μελετήσετε σωστά και πλήρως το βιβλίο αυτό, δε θα έχουμε σχεδόν τίποτα να συζητάμε εδώ. Μόνο για τον κορονοϊό θα λέμε...

Θα συμφωνούμε σε όλα, και απλώς θα πίνουμε μπύρες σε κάθε ευκαιρία. Αλήθεια σας λέω. Όλα είναι κει μέσα γραμμένα.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Τα ύστερα του Κόσμου...Μετά την υγειονομική κρίση ένας Λέανδρος αφιερωμένος στο...αναλλοίωτον των τοποθετήσεων.
Bhutia μ..
Εγώ ποτέ δεν αλλοιωσα τα λεγόμενα άλλων, μου είναι κάτι ξένο... μάλλον με μπερδεύεις με κάποιους άλλους !!!
Αυτός είναι κι ο λόγος άλλωστε που τα κείμενα του κυρίου Χατζησταμου μπήκαν ολόκληρα με μόνο bold χαρακτήρες.
Οι ... ειδικοί στην ερμηνεία φυσικά, ως συνήθως χρησιμοποιούν μέρος των κειμένων κατά το δοκούν...
Να τα λέμε αυτά!!
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.692
Μηνύματα
2.870.069
Members
37.943
Νεότερο μέλος
belg1960
Top